Honda XR650R ez létezik is? Mert képeket meg adatokat amiket találtam róla az mind cross-ból lett átalakitva SM-re. Vagy már nem gyártják?
[ Szerkesztve ]
Honda XR650R ez létezik is? Mert képeket meg adatokat amiket találtam róla az mind cross-ból lett átalakitva SM-re. Vagy már nem gyártják?
[ Szerkesztve ]
Inkább úgy mondanám hogy Versenyenduróból átalakított SMek.
A használtautó.hu és Képesmotor.hu oldalon van is belőle eladó,XR650R
XR650R
Én amúgy ha sikerül KTM SMC 660 amit veszek,annál jobb motor nincs ami nem üzemórás még.
Volt szerencsém pár darabbal menni már,fantasztikus élmény,nagyon könnyű,még a volt SMC625höz képest is.
És sokkal jobban is megy annál,pedig nekem már full rendszer meg fúvókázás plusz áttételezve volt,és egy sima alap eléggé lerobbant 660 sokkal durvábban tolt.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Hát igen, én is a KTM SMC-kre tippeltem, csak használtban nincs belőlük sok...
Hú most néztem mik az új modellek, 690SMC 139kg-mal sem rossz, de a 450 SMR tetszik a legjobban, kár hogy lámpák hiányában nem lehet használni közlekedésben, bár nekem nemis kellene lámpa
[ Szerkesztve ]
Van azért bőven,meg is mutatom melyik et próbáltam belőlük,még most is eladók!
Pakson van,de őt nem ajánlanám,nagyon elhanyagolt gép,vele mentem.
Ócsán található,sikerült őt is kipróbálnom,ez e gép nagyon durva,igaz azt mondták sokat pályáznak vele így azért nagyon igénybe van véve.
A többivel sajnos nem mentem még.
De ezek eladó sorban vannak már érdeklődtem utánuk.
1
2
3
Az új 690 SMC karakterére nem mindenki esküszik,valahogy hiányolják belőle a régebbi típus viselkedését,azok alulról jobban mentek,igaz ezt nekem is csak úgy mondták többen akik próbálták mind a két modellt.
Az SMR450el meg nem foglalkozz ha csak nem akarsz sok pénzt éves szinten a szervizekre kifizetni,ez teljesen versenymotor.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
azt a karbon foliat kar volt ratenni.
Ezek nagyrészét én is láttam... De miért nem veszel már végre egyet?
Én már rég vennék valamit, csak előttem áll egy A jogsi, meg még 600.000 forint hiány
Nem ugyanilyet adtál el?
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
Mert még nem ment el a Fazer.
Prof01:Nem én 625öt adtam el,de már azt is megbántam.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
csak hogy értsem.
vettél egy fézert, kurva jó volt.
elvitted szervízbe, elkúrták a szinkron állítást és azóta nem jó a motor, és most eladod?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Sok más gond is van olyan amiről egy másik szervizben kellett rájönnöm sajnos.
De ezt inkább nem mondom el,itt már nem csak a szinkronról van szó.
Annyit mondok hogy a Yamaha Tata Top jó sumák egy Márkaszerviz.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Jah értem.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
sajnálom
szerintem nyugodtan leírhatod, legalább tanulunk belőle.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Kösz!
Inkább csak azt írom le hogy ha jót akar az ember magának kerülje el őket.
Csinálnak olyan dolgokat amiért be is kellene őket záratni.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Akkor nézzük objektív módon! Valaki véleményt kért az AGV Stealth sisakokról, te meg leírtad neki, hogy "szar".
Erre én írtam, hogy egy faszság, de írhattam volna baromságot, hülyeséget, balgaságot tökmindegy, amit te besértődtél. Ha te ezt magadra veszed, akkor tényleg nem kell, hogy beszélgessünk.
Amúgy meg el kéne gondolkodnod azon, hogy mi van ha két ismerősödnél is tönkrement ez a bizonyos sisak? Vagy fakezűek, vagy kifogtak éppen egy hibás darabot.
Ne haragudj de egy jó sisakról ilyen lehúzóan nyilatkozni, szerintem gáz. Mellékesen még akciós is, tehát igen jutányos áron vehette meg a kolléga.
Tényleg van Shoei üzem Romániában, de tudtommal még nem készülnek ott a sisakok, csak összeszerelés meg ilyesmi. (pontosan utána fogok kérdezni) Mellékesen vannak szar illesztések, megfolyt ragasztások a mostani Shoei sisakokon, és nem csak egynél fordult elő, el kell menni a boltba és meg lehet nézni mindet.
Bajnokpityu: ezért mondtam azt, hogy a Japán kocsikból a japó gyártású az igazi, ami már tagországban készül az kula, pont az összeszerelés hanyagsága és az európai beszállítók gyengébb minőségű alkatrészei miatt. Tudjuk, hogy mi az az ok, amiért idehozzák a gyártást de sajnos azt is el kell fogadni, hogy ennek vannak minőségi következményei.
Integra:Tudom, hogy eléggé képben vagy a Hondával, éppen ezért hoztam fel a példát. Gondolom abban egyetértünk, hogy nem ugyanaz az angliai minőség. 6.gen Civicnél is volt difi, és ott sem az angliai ötajtós és kombi volt a nyerő.
(#29666) Topiccsendőr válasza Kasza08 (#29648) üzenetére
Alacsony hőértékű volt a gyertya?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#29667) Topiccsendőr válasza Gaboman (#29660) üzenetére
Lecserélték a hengerfejedet szinkronállításnál?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#29668) Topiccsendőr válasza Kasza08 (#29645) üzenetére
Nem is lehet egy lapon említeni az SXV t teljesítményben, meg sehogyan ezekkel. Az 500 km hülyeség. Maximum ha versenymotornak használod és üzemórát számolsz.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#29669) Gaboman válasza Topiccsendőr (#29667) üzenetére
Nem cserélték le.
Az SXV 550 teljesítményét a sima LC4 hez nem szabad hasonlítani az biztos,de egy 660hoz már lehet sőt az alul brutálisabb is mint az SXV.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
(#29670) Topiccsendőr válasza Gaboman (#29669) üzenetére
Akkor mi lett a szelephézagoddal?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#29671) [lAyCsI] válasza Topiccsendőr (#29667) üzenetére
mondta haverom hogy a most szombati órát is az öreg Aszalós tartotta
mi volt a tananyag?
-= No way back from Here =-
(#29672) Gaboman válasza Topiccsendőr (#29670) üzenetére
Azt nem állították be amikor a szinkront csinálták!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Vettem Forcefield kesztyut ma reggel, mert szetfagytak penteken az ujjaim a perforalt Alpinestarsban, nagyon jo cucc, ajanlom mindenkinek.
tiszta sm feelingem van ennél a kesztyűnél..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
(#29677) Kasza08 válasza Topiccsendőr (#29666) üzenetére
10-es kéne bele, ez a retek meg 8-ast rakott bele szóval f.sz szerelők mindenhol vannak.
km-t meg annyit mondtam, amennyit nekem mondtak. csak az a baj, hogy nem is tartottam annyira lehetetlennek a gyártója miatt
TayRol: Mennyi volt a kesztyű? azt hiszem nekem is kék már télire ilyen.
[ Szerkesztve ]
3450 ft, Honda Dream, 1. kerulet Attila ut.
ez gyakorlatilag egy kesztyűbélés?
-= No way back from Here =-
Jól nyomják!
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
ez gyakorlatilag egy jo minosegu termo kesztyu-beles. en sieleshez is viszem. mivel termo, van egy minimalis vastagsaga, de elenyeszo. nekem a L-es meret meg pont jo az L-es kesztyumbe.
(#29682) Topiccsendőr válasza [lAyCsI] (#29671) üzenetére
Főtengelykihézagolás, főtengelycsapágyazás. A kétüteműek istenítése, olasz motorok ajnározása, Hondák fikázása, mert szar helyre rakják a fesszabot éssatöbbi
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#29683) Topiccsendőr válasza Gaboman (#29672) üzenetére
hátezaz! Akkor miért nem megy vissza a fordulatod?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Hali!
09.25én balesetem volt. Motor is én is csúnyán oda.
Mindkét kezem eltört. A jobb csuklónál, a bal alkarnál minkét csont.
Agyrázkódás, rengeteg zúzódás.
Kikanyarodtak elém. Egy fehér Avensis nem adta meg az elsőbbséget.
Ez szopás!
"Ne higyj, csak félj" SzalaiG 09.25.
[ Szerkesztve ]
Az.
Egy újjal gépelek. Gond a wc, az evés-ivás. stb.
De küzdök. "Nem fáj!" - by Rocky
(#29687) Daniel Alves válasza SzalaiG (#29686) üzenetére
Mielobbi jobbulast.
Orbea Orca OMR M10iLTD www.translapschallenge.com
Egyreszt szopas es gyogyulast, masreszt meg gratula, csupa olyan serulesed lesz, ami kvazi teljesen meg fog gyogyulni. Keztocsontod is tort? (Tenyeg belseje es a csuklo kozott egy kis csont, scaphoid toresnek is mondjak.) Ha nem, akkor vegkepp rendben leszel rovidesen.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
uh, bakker. jobbulást.
és vannak háttér információk, biztosító fizet? Avensises elismerte, hogy ő a hibás? mennyivel kaptad el?
ijjj, basszus, jobbulast neked! kezcsont beforr, kitartast! motor mennyire lett oda?
jobbulást.
és avensise csávó mit mondott? nem látott?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
szimpi darab
és nem is vészes árilag..
-= No way back from Here =-
(#29694) [lAyCsI] válasza Topiccsendőr (#29682) üzenetére
höhö
jova tanujjá csak, ha lediplomázol visszük hozzád sorba a vasainkat
-= No way back from Here =-
Fakk!
Jobbulást!
-= No way back from Here =-
(#29696) [Vazz] válasza Daniel Alves (#29690) üzenetére
Egyre jobban érlelődik bennem a gondolat hogy abbahagyom a közúti motorozást, legalább is sportmotorral mindenképp. Valószínű az R6-os srác se 90-el ment, de sajnos nem kell ahhoz száguldozni (SzalaiG), hogy megtörténjen a baj. Ráadásul nálam is sűrűn elgurul a gyógyszer.
Racionalisan nezve tenyleg abba kellene hagyni, de nekem nem megy meg.
while (!sleep) sheep++;
Sajnos vannak az eletben balesetek, amiket csak ugy lehetne kizarni, hogy a hozzajuk kapcsolodo oromforrasokat is eldobod -- sieles, ejtoernyozes, motorozas, buvarkodas..
while (!sleep) sheep++;
az a baj nalam, hogy olyan messze lakom a munkahelytol, hogy motorral fel ora alatt erek haza, kocsival pedig kb 70 perc a mostani dugokat nezve. a varosi motorozas egy szukseges dolog, egy jobb alternativa - nekem. amugy en is csak turazgatnek, esetleg palya nagyritkan.