Hirdetés
- Gurulunk, WAZE?!
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
- A gépház modding sötét oldala.
- Itt az új LOGOUT!
- Szólánc.
- Bambanő háza tája
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- 2024 őszi fórum peca
Aktív témák
-
Gaboman
nagyúr
válasz Integra #28345 üzenetére
És mentél már ilyennel?
Milyen a gép,azt gondolom hogy nyomatékhiányban nem szenved,de inkább túrázós fajta vagy sportos?
A GSX 1400ra mondják hogy olyan alul mint egy 1000sportgép majdnem felső tartományban.
Az elég pöpec élmény lehet.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
feca81
aktív tag
no,abadszalok elmaradt,haver lemondta.igyegesz hetvegentudtam a geppel foglalkozni.
most mar van rajta szivargyujto tolto,tudok GPSt tolteni menet kozben,v akar TVt nezni, esetleg hutotaskaban sort huteni,ha megerkezem valahova.igazabol a GPSnek kell
ellenoriztem minden kis nyavalyat rajta,ugy tunik abbahagyta az olajzabalast.nem akarom elkiabalni,de mar regota nem kellett utanatolteni,es a szint latszik az ablakban.lehet egy szelephezagallitas megoldotta a problemat?ketlem.
jut eszembe,tegnap megleptem vegre a 230-at.ezzel uj rekordot allitottam felMa nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
[lAyCsI]
addikt
válasz TayRol #28340 üzenetére
én is egy darbig láttalak a visszapillantóban(amíg ki nem lazult és el nem hajlott a tükröm)
aztán eltűntél
Persuék előttem léceltek le visszafelé egy beszopott piroslámpánál, aztán a Rómainál láttam őket lekanyarodni.
Amúgy nagyon zsír volt a gurulás, Integrának nagy respekt, jól felszívta magát és elég sokat gyorsult-= No way back from Here =-
-
[lAyCsI]
addikt
válasz TayRol #28346 üzenetére
nopara!
fő a fokozatosság, pár szezon és begyorsulsz majd te is... márha akarsz... de azért ne érezd soha kötelességednek, mindenki csak annyival menjen amíg biztonságban érzi magátMás: a zsírujj hátsó D207-essel nagyon elégedett vagyok, jo kis guma, jol tapad és nagyon stíbilnak éreztem kanyarban is...
[ Szerkesztve ]
-= No way back from Here =-
-
nagyúr
Szeretem amikor vadiuj, csillogo motorokkal tokoresznek elottem a dugoban. :/
Csako a Speed Triple-lel gurult a sorok kozott, logatott labbal. Komolyan, aki nem tud lassan (nem meg-megallva, csak lassan, mint a vizsgan) gurulni, az miert pont a Fo utcan probalgatja reggel 9-kor? Raadasul veszelyes, mert ha borul, garantaltan alaszorul a laba.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
Integra
titán
nem is tudtam, hogy a hayabusa csak 3 guriga..
azt hittem sokkal több, vagy 5 guresz...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
.mf
veterán
Megvan a forgalmi vizsgám
De míg az előző az az brutál szopatós kategória volt, ez a feltűnően egyszerű, vizsga light típus volt. Nemcsak, hogy egyirányú és egyíven visszafordulás sem volt benne, de a másik "srácra" (rendőr alezredes) már sor sem került, végig én mentem elől. Éhes volt tán a vizsgabiztos? Déli időpont előnye
Holnap-holnapután meg Safety-Hungary lvl 1Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Gaboman
nagyúr
válasz Integra #28359 üzenetére
Nem tudom te hogy vagy vele de nekem soha nem tetszett formára a Hayabusa,otromba,csúnya,buborékmotor.
Akkor ezerszer a Hondát venném ha a helyedben lennék,annak szép formavilága van.
Igaz nem tudja azt mint egy Hayabusa de megjelenésre nálam ütősebb.
A Fazert sem cserélném le rá soha.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Hát 260kg,azért nem könnyű motorocska,de nem tologatni akarod gondolom.
Menet közben van rá egy 100om hogy könnyűnek érzed.
Az őrült sebessége vonz sok embert,mert tény hogy 330-340 karistolnak a gyári verzióval.
Drag versenyen ahol nem a vég számít ott nem mindig ő a nyerő.
2008 FZ1 3 századdal maradt csak el tőle 220ig.
Amit igazán tud az 250 fölött is úgy megy mint ahogy más nem tud,de én még sosem mentem annyival és nem is fogok,főleg nem felette ezért ez nem érint engem.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
#25954560
törölt tag
amig fel nem ulsz egy ilyesmire
onnan kezdve ott fog bujkalni a kisordog es keresed az ures, tiszta autopalyat, 'csak megnezem es mar engedem is vissza'. es amikor latod a tobb, mint 1km szabad ket savot, izgatottan kapcsolod a reflektort, kicsit lejjebb huzodsz, vetsz megegy pillantast a 300-as rovatkara h tudd mit kell majd nezni es elkezded adni neki. 160-as utazotemporol eloszor csak 200-ig, de gyakorlatilag ott sem tortenik semmi. egyszeruen felugrott 200-ra. nezed tovabb, egyre rovidebbeket pislogsz a km-orara. 250. fantasztikus, erolkodes nelkul megy, atomstabil a gep. most mar nem varsz tovabb, raadod a teljes tuzet. megdobbensz h meg innen is mekkorat tol a vas. (rajossz, hogy messze tavol valahol egy auto kolbaszol a jobb savban) a vegen kicsit lassulva mozog a km-ora, beleer a 300-ba, tilt az elektronika. megvan. visszaengeded a gazt, felegyenesedsz es radobbensz, hogy ezer a pulzusod. a kovetkezo benzinkutnal megallsz, mert muszaj megallni. a kezed annyira remeg, hogy a szensavmentes asvanyvizzel leontod magad. leulsz a fure. remeg mindened es rettenetesen elegedett vagy. ez van, megvolt a 300.
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz Gaboman #28364 üzenetére
nem kellene a busa, számomra nem racionális döntés, még ha ki is tudnám perkálni, a fenntartása, szervizelése, használhatósága nincsen arányban az én pénztárcámmal és elképzeléseimmel.
nem véletlen a cb a cél...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz #25954560 #28370 üzenetére
bizony... és ez kurvára így van ahogy leírod, emlékszem mikor autóval először 300-at mentem. pffffff, nem az autó volt életveszély, vagy a sebesség, hanem magam, az adrenalin miatt.. szokni kell ezt nagyon, szépen fokozatosan, mert az ember a szűk keresztmetszet, nem a technika..
ha én felülnék rá, és hozzászoknék, egyszer úgyis csutkára húznám, 250 még autóval is unalmas tud lenni... ha busán ülsz, tudni akarod. egyszerűen tudni..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
nagyúr
Jaja, az elso 200 folotti nem volt ennyire meglepo nekem motorral, de azert jol esett (utolag jutott eszembe, hogy hatul ott a doboz, nade kibirta).
Viszont esoben, kettesben elindulni a felfestesen, szitalo seggel, az is nyomja az adrenalint, de mondjuk erre nem vagyom megegyszer
Erdekes modon azt tapasztalom, hogy a kozlekedesben a legveszelyesebb a bizonytalansag. Neha vannak napok, amikor iszonyat dekoncentralt vagyok, bizonytalan a koordinaciom. Ilyenkor hiaba megyek joval lassabban, megis ugy erzem, hogy barmikor baj lehet. Tegnap voltr egy Budaors-Obuda utam, tokeletes biztonsagban ereztem magam, pedig volt jopar 'gyors szlalom mozgo bolyak kozott'-muvelet ( (c) Superbike), rendorauto ele bevagas, stb. Csak valahogy ez utobbinak volt ritmusa, pontosan tudtam, mit csinalok.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
Gaboman
nagyúr
válasz Integra #28372 üzenetére
Én nem azt élvezem a motoromban hogy 280 a vége,igaz még nem is próbáltam,220-230 volt a Maximum,de ez nem is mozgat.
Hanem azt ahogy 60,100,150,180-ról megindul,ez a durva benne,a mellberúgós érzés,amikor nyúlni kezdenek a kezeim.
Na ez az amit imádok benne,a Supermotomban is ezt szerettem,ő sem ment többet 160nál,de olyat tolt bárhonnan hogy berottyantani lehetett rajta.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
TayRol
veterán
jaja, nincs rosszabb mint egy sz@r nap utan faradtan es dekoncentraltan motorral hazafele menni.
a sebesseget tekintve inkabb engem is a nyomatek erdekel. de 250 felett barmelyik gepen en lennek a szuk keresztmetszet. meg a ringen is, nemhogy a kozuton.
en Busa helyett (ami van kollegamnak) a K1200R-t (ja, mar 1300R) valasztanam - egy masik munkatarsamet. nagy es hosszu dog de rohadt kenyelmes.
-
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #28381 üzenetére
hétvégén egy újabb kör?
de most úgy kinyújtva azzal a hosszított szlovák szakasszal.. bármerre is legyen az.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Boci_83
őstag
válasz Topiccsendőr #28381 üzenetére
Nekem 60km. Egy esti karikám szokott olyan 100km lenni, amikor csak azért indítom be a motort ment nem hallottam a hangját 3 napja.
[ Szerkesztve ]
**********
-
#25954560
törölt tag
kawasaki lime party aug 21. 15:00-tol
-
Uher
aktív tag
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #28382 üzenetére
nemjó, nyaralok.
Viszont a szlovák szakaszon összeakadtam egy helybéli gixeressel, azannyaúristenéért se tudtam lerázni, pedig toltam neki rendesen. Remélem ott nőtt fel, és ezres volt a géesixer. A szlovákrendszámos Monster S4RS essel volt együtt a csóka.Explosión de dos tiempos
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #28386 üzenetére
ez mikor volt? még szombaton mikor együtt mentünk, csak meglógtál?
28388
naja, meghallgattam volna az angol kommentátorokat, ahogy nyerítenek a közvetítés alatt, tuti hogy bajadzsit felhozták volna[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #28389 üzenetére
Amikor mentünk viszafelé Esztergomba. Megelőztem a géjesixert egy picit nagy sebességkülönbséggel, aztán biztos moromogta magában - ez a magyar gyökér nehogymár leelőzzön.
utánameredt, na akkor én elkezdtem kersztbe venni a féktávokat de ez akkor is jött. aznyját. Jól ment a szlovák kurafiExplosión de dos tiempos
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #28391 üzenetére
a gixerest én sem láttam, de ahogy laycsi is mondja, a monstás előttünk nyomta a határátkelőig.
szóval jól meghúzhattátok..[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
[lAyCsI]
addikt
kíváncsi leszek lesz-e ebből valami...
-= No way back from Here =-
-
ALI_G
veterán
Hi!
Megjöttem kis hazánk kis hegyeiről 1000 km-t sikerült utazással együtt elmotorozni.
Gyöngyös-Eger lassan használhatatlan lesz és mocskos sok a versenyző. Kékestető viszont király. Megnéztük az emlékművet, dumáltunk sok motorossal. esténként pálinka + sör + magyar ételek (asszonyt vittem főzni meg mosogatni ). Ehh, voltunk Mályinkán falunapokon, majd részegen gyalogoltunk haza éfjélkor 3 kilómétert vaksötétben
Megtaláltuk az ultimate utat. Eger - Lilafüred. Vaccsi új aszfalt majdnem végig, teljesen por mentes és durva kanyarok vannak végig. Felfelé 100 fokos a kis 600-as, végig 2-esben lehet szaggatni és még alig van forgalom. Egyedül pár kanyarban van felhordva kis murva, de látni előre. Mi mint a gyerekek, föl-le 5-6-szor kb. 20 km a kanyargós rész a jó aszfaltból, sajnos nem valami széles, de idén ez a legjobb hely amit találtam / találtunk.vasárnap gurultatok valamerre?
[ Szerkesztve ]
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #28337 üzenetére
De azt a lakókocsit el is égették
Hát igen. De ezzel én csak felmegyek a hegyekbe, ledobobom a p*csába és verjük neki üresen egyébként is neked plasztikrakettád van, én meg pucérkodok
Aktív témák
Hirdetés
- Jogász topic
- Ukrajnai háború
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- PlayStation 5
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nők, nőügyek (18+)
- Hardcore café
- Gurulunk, WAZE?!
- További aktív témák...
- GAMER PC: i5-12400F/13600KF - RX 6700 XT 12GB GDDR6 - 1TB-4TB NVMe SSD - 16/32GB DDR4- GAR/SZÁMLA!!!
- Lenovo IdeaPad S145-15API
- Playstation 5 Slim digital version(számlával és több mint 1,5 év garival)
- Eladó XBox Series X 1TB SSD + 2 kontroller + tartozékok + játékok + Game Pass Ultimate
- LG C3 OLED 42 col számlával és több mint 2,5 év garival
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen