Hirdetés

2024. június 17., hétfő

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Motoros topic - Achívum IV (téma lezárva)

Hozzászólások

(#17801) R.P. válasza NINJA_V (#17800) üzenetére


R.P.
aktív tag

Nyilván nem kell hetente szerelni, én bízok benne, hogy nem kell két évig ahhoz az RS-hez hozzányúlni, tehát ha kihúzná addig amíg újat vesz, jó lenne.

Más:

Egyébként azért a CBR-ben ez nem tetszik: link és link...
Azok a virsligumik... valami iszonyat. Apám Simsonján vastagabbak vannak.

Mindegy, elmegyek egyet megnézek élőbe, aztán mondok véleményt.

(#17802) runner 125


runner 125
nagyúr

Sziasztok!

Hátha tud vki a következőben segíteni;

A minap rendeltem egy bixenon szettet az 500-as Nexus-ba,ma gondoltam utánanézek valahol szereltek-e már be ilyet,ebbe a gépbe.
Itt találtam is egy kis cikket,fotókkal illusztrálva. Olvasom a szöveget,a következőre lettem figyelmes; "A korszerű Can Bus vezérlésű lámpa esetén kizárólag ez a digitális 50 vagy 55 watt –os xenonkit használható."
Ah már tegnap is írtam,és faxán megrendeltem a 35 wattos szettet,most akkor h van ez :F
Megmondom őszintén lövésem nincs h "Can Bus" vezérelt lámpám van-e..
Esetleg vki nem tud segíteni ebben?
Nagyon köszönöm előre is.
Üdv.M

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#17803) bajnokpityu válasza runner 125 (#17802) üzenetére


bajnokpityu
félisten

hát én csak józanul gondolkodtam.sztem menj el egy villamosságoshoz.amugy szerintem nem buszos a nexusod.motoron talán a BMW használja egyedül.

eladó Kawasaki j300 robogó

(#17804) bajnokpityu válasza R.P. (#17801) üzenetére


bajnokpityu
félisten

visli lesz élőben is nem a sportosságáról teljesitményéről hires ez a tipus.

eladó Kawasaki j300 robogó

(#17805) runner 125 válasza bajnokpityu (#17803) üzenetére


runner 125
nagyúr

Persze,értelek én.
Egy autópiacos barátomat is kérdeztem,ő is azt állítja h nem az.
De akkor a MartinCar miért ír baromságot :F Ha valóban nem az ,nyílt lehúzás... :U
Üdv.M

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#17806) zsoltee10 válasza bajnokpityu (#17804) üzenetére


zsoltee10
addikt

ez igaz, de mernél mást venni? Őszintén szólva az egész 125-ös kategória pénzkidobás. Azt az időt, míg mehet az ember A korl. jogsit szerezni, ki lehet bírni egy 125-ös ETZ-vel, amit fillérekért meg lehet venni, és fenntartani. Egyszerűen olyan embert kell vinni magunkkal, aki már látott ilyet, így a nagy hibákat azért ki lehet szűrni. 1 év ETZ-zés után én is kiszúrtam volna azokat a hibákat, amiket a vételnél nem.

350k-ért nem vennék 125-öst, inkább félre tenném a pénzt, hogy amikor a nagyobb jogsit megcsináltam, vehessek egy normális állapotú vasat, amit 4-5 évig lehet nyüstölni.

(#17807) bajnokpityu válasza zsoltee10 (#17806) üzenetére


bajnokpityu
félisten

igy van.csak azon szoktam kicsit kiakadni,hogy csomó új motorosjelöltnek derogál ETZre,GS500ra ülni,mert "nem biztonságos".mert hogy motor csak burkolt lehet.pedig ezerszer nagyobbakat kanyarogtam ETZvel,mint a mostani CBRel.mármint sokkal inkább uralható volt.CBRnél megbizol a gépben,gumiban, és majd az elvezet,mig a kicsi könnyű gépeken apró mozgulatokkal sokkal nagyobb,közvetlenebb élmény volt kanyarogni.nemtom hányszor előztem meg mátrában felfele 2 személlyel a sor4es balfékeket.felfele! :) ez akkor tudatosult bennem,mikor én mentem sor4el fölfele,és egy kenyértankosat csak egyenesben tudtam elhagyni.és ő utassal ment,én meg egyedül :D

szerintem hamarabb találok ETZt hosszú távon megbizhatót,mint RS125öt az adott árkategória aljáról.

eladó Kawasaki j300 robogó

(#17808) bajnokpityu válasza runner 125 (#17805) üzenetére


bajnokpityu
félisten

nem ismerem őket.sőt autós témában alapben nem ismerek szinte senkit BP környékén,kivéve a szomszéd fényezőt,meg autószerelőket,meg hűvösvölgyben egy villamosságis szervizt.ők egyáltalán nem lehúzósak,és mindig aludozhattam az alacsony árból is ;)

eladó Kawasaki j300 robogó

(#17809) NINJA_V válasza zsoltee10 (#17806) üzenetére


NINJA_V
tag

Plusz problémaként az is felmerülhet hogy kis cbr-t nem igazán lehet kapni 350ért/alatta. Ennyi pénzért egy jó runner 180at (pl), és akkor még meg is tudná sokszor leckéztetni az rs-t.

Two Strokes and Four Jokes

(#17810) bajnokpityu válasza NINJA_V (#17809) üzenetére


bajnokpityu
félisten

hja,egyenesben talán.de első kanyarnál,fékezésnél leesnél az útról a gyári villával ha tisztességes sebességgel közlekedsz

[ Szerkesztve ]

eladó Kawasaki j300 robogó

(#17811) runner 125 válasza bajnokpityu (#17808) üzenetére


runner 125
nagyúr

Értelek.
Megkérdeztem erről pár emberkét,mindenki azt állítja "MartinCar"-on kívül h nincs benne "Can bus" rendszer.. :U
Megpróbáljuk..reméljük jó lesz.
Köszi még egyszer
Üdv.M

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#17812) runner 125


runner 125
nagyúr

Őőő még vmi,bocs kicsúsztam már a mod.-ból.

Használ valaki "DNA" sportlégszűrőt?
Konkrétan "BMC"-t szerettem volna rendelni,csak h az sajna nincs nekik,így ezt a típust ajánlották helyette.
A BMC-t ajánlották ,sajnos a DNA-t nem ismerem.
Esetleg vki :F
Köszönöm.
Üdv.M

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#17813) R.P.


R.P.
aktív tag

Srácok, leszögezem, hogy robogót, és ETZ-t biztosan nem fogok venni, majd esetleg ha lesz pénzem arra, hogy két motort használjak felváltva, egy ETZ-t veszek.

Nem szeretném ha szerelésből állna az életem, tudom, hasznomra válhat, de én motorozni szeretnék (és igen, először megtanulni motorozni). És azt is tudom, hogy ki lehet fogni jó ETZ-t. De nagyon rosszat is sajnos, és én annyira nem vagyok tapasztalt hogy megítéljem melyik jó, és melyik nem az.

Szóval a realitások talaján: én nem akarom hogy a motorom erősebb legyen mint a haver RS-e, csak azt szeretném, hogy tudjunk normálisan együtt túrázgatni, stb. Tehát valami hozzá "illő" darab kellene.

Még gondolkodom a CBR-en, meg a többin amit mondtam. Szerintetek amúgy léteznek 11kw-os papírral rendelkező 250-es négyüteműk, és ha igen, van ilyenekben valami ráció?

(#17814) Jodanovich válasza R.P. (#17813) üzenetére


Jodanovich
aktív tag

gyűjcsed a lovét azt vegyél egy normális értelmes motort! ne ilyen fosrakásokat mint az mz k! akkor jó volt de most már szar, állandóan szerelni kell őket... én annak idején ezért utáltam meg a simsont, mondjuk állandóan gyilkoltam de szerelés is sok volt benne... inkább vettem egy robogót, azt meg csak tankolni kellett. még rakjál össze egy kis pénzt és vegyél egy 600 ast! ezt a ranglétrás faszságot meg felejtsd el! a 125 össel is meghalsz ha állat vagy meg az 1000 sel is, ez mind csak kezelés meg felfogás kérdése!

Life is Short... Ride Hard!!!

(#17815) Tüzi válasza R.P. (#17813) üzenetére

250-es ügyben kérdezd Fecát.

Télleg. Látta őt mostanában valaki erre?

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#17816) bajnokpityu válasza runner 125 (#17812) üzenetére


bajnokpityu
félisten

KnN légszűrőből ők még nagy cég.nekem ez van a CBRben,korrekt,működik.XI. kerületben van az egyik fő importőr.ára hasonló,minősége is.

eladó Kawasaki j300 robogó

(#17817) NINJA_V válasza R.P. (#17813) üzenetére


NINJA_V
tag

Az a baj hogy az A1-es kategória az nem 125cc vagy 11kW, hanem 125cc és max 11kW. (mondjuk később már rájöttem mikor a 180 runnert irtam, mind1)
Szerintem hanyagold a 250 4t sor4-et, bárkit kérdezel ezt mondja. 250-ből max 250R NINJA (sor2) vagy pl cbf250/ybr250 (1henger), ezek jó kis tanulógépek ,csak sajna a jogsid nem engedi.
Sztem gyűjts még pénzt és vegyél majd egy jó Rs-t

Two Strokes and Four Jokes

(#17818) bajnokpityu válasza Jodanovich (#17814) üzenetére


bajnokpityu
félisten

igen,de ha nagy döggel kezd az ember,akkor a motorozásnak azt a felét sosem tanulja meg,hogy hogyan kell lendületből motorozni,és pont ez a szép az egészben.szerintem.
én ezért ajánlom az ETZ,RS,GS500,600as sorozatot.

[ Szerkesztve ]

eladó Kawasaki j300 robogó

(#17819) Jodanovich válasza bajnokpityu (#17818) üzenetére


Jodanovich
aktív tag

ha van érzéke így is úgy is megtanul ha meg nincs akkor meg a kicsivel is meg a naggyal is csak bukni fog... a gs 500 az még árba is fasza! sztem azt vegyél kicsi rider!

Life is Short... Ride Hard!!!

(#17820) R.P. válasza Jodanovich (#17814) üzenetére


R.P.
aktív tag

Srácok, leszögezem, hogy robogót, és ETZ-t biztosan nem fogok venni

Nem tudom érthetőbben leírni mégegyszer. :N

Pont ugyan ezeket írtam, senki nem akar MZ-t venni, mondom mégegyszer

[ Szerkesztve ]

(#17821) runner 125 válasza bajnokpityu (#17816) üzenetére


runner 125
nagyúr

Aham,köszi
Végülis ezt is sportlégszűrőnek írják. A helyzet h mást is szeretnék rendelni,erről a helyről,szal azért érdeklődöm "DNA" iránt. :U
Üdv.M

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#17822) NINJA_V válasza runner 125 (#17821) üzenetére


NINJA_V
tag

Honnan rendeled??? Ck? ..mi is hozunk pár dna szűrőt de nem vette meg semmi mert olyan rohadt drágák voltak...amúgy nem rossz ua mint a K&N , lehet hozzá kapni ugyanolyan tisztító szettet.

Two Strokes and Four Jokes

(#17823) runner 125 válasza NINJA_V (#17822) üzenetére


runner 125
nagyúr

City Bike Motoros Webáruház -innen.
10k lenne. :U
A BMC-t egy másik helyen kérdeztem,ott az 14,5k..
Üdv.M

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#17824) Boci_83 válasza Tüzi (#17815) üzenetére


Boci_83
őstag

65K a Monza ruha a Shoxba. Ahogy megmondtam... :)) :DDD

**********

(#17825) Pocee válasza Jodanovich (#17819) üzenetére


Pocee
senior tag

azért vitatkoznék Veled picit,mert azért nem mindegy,hogy mivel kezd az ember,mert még egy 25ösnek nyugodtan padlózhatja addig egy r1es egy kisebb gázmozdulatra úgy el hajítja hogy beszarik.Én ku...ra nem bántam meg,hogy végigjártam a létrát azért vagyok még egyben és ott ahol,meg nekem ne mondja senki,hogy kezébe vesz egy 1000est és majd kibírja hogy 80al lassan gyorsítva motorozik,mert az egy hazug disznó :DDD
Adj egy kezdőnek egy 200 kilós motort hogy rutinpályán írjon egy 8ast,vagy eldől vagy elcsúszik kb 90%.
Nem mondom,hogy vegyen CBR125öt,de azért 500nál ne legyen nagyobb ha kezdő,persze ne NSR500 legyen :))
Természetesen semmi rosszindulat nincs bennem,de ha tudsz motorozni akkor tudod,hogy milyen furcsa szituációk adódnak egy ezred másodperc alatt,szóval ne javasoljunk nagymotort kezdőnek.

Üdv & Peace!

Mr.Brightside

(#17826) runner 125


runner 125
nagyúr

Sziasztok!

A tavasszal kell vennem akkut,12v 14aH -hol tudok legkedvezőbb áron neten vásárolni? :U
Köszi
Üdv.M

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#17827) Gaboman


Gaboman
nagyúr

Lenne egy olyan kérdésem hogyha a motor pl:Novembertől Márciusig áll kell utána olajat cserélni?
Még lenne 2E Km a cseréig.

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#17828) zsoltee10 válasza Gaboman (#17827) üzenetére


zsoltee10
addikt

elvileg kicsapódnak a használt olajból mindenféle koszok, lerakódnak meg minden. Én nem hagyom állni ennyi ideig. 2-3 hetente beindítom.
Amúgy ha ilyen sokáig áll, akkor inkább tiszta olajjal tenném el, nem a régivel. Én most is friss olajcserével tettem el télire.

(#17829) Gaboman válasza zsoltee10 (#17828) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Köszönöm a segítségedet!
Én is megjáratom 2-3 hetente.
Havernak a gépe lenne ez aki nem akar olajat cserélni téli állás után,én mondtam neki hogy szerintem nem jó ötlet és cserélni kellene benne.

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#17830) Jodanovich válasza Pocee (#17825) üzenetére


Jodanovich
aktív tag

pont ezt mondom! a kis köbcentivel nem adódhatnak olyan pillanatok tized másodpercek alatt?
nekem rengeteg ismerősöm hawerom van akik nagy motorral kezdtek! normálisan kell menni éreznie kell az embernek a határait aztán majd csak fejlődik... az egyik volt csajom is simsonról ült fel rögötn 600 as kawára... még mindig él!

Life is Short... Ride Hard!!!

(#17831) jasszer válasza R.P. (#17820) üzenetére


jasszer
senior tag

Összefoglalva az eddigieket szvsz ezek a lehetséges kimenetelei a vásárlásnak Mo-on:

- 4T klasszikus/sport 125: hamar kinövöd majd, cserébe olcsón és kevés bosszúsággal megtanulod az alapokat, kellemetlenül fogod magad érezni ha Tibi a szomszédból elkezdi firtatni hogy milyen vastag rajta a gumi.

- ETZ: bár tudom hogy fel sem merül, de némi bosszúsággal, olcsón megtanulnál motorozni, maradna della a következő kategóriás jogsira is. Tibi már a kapuban kiröhögné.

- 2T sport 125: eleinte nem lesz pénzed javíttatni, később nem lesz energiád se rá, majd eladod áron alul (Feca-szindróma), lehet hogy szeretni fogod, de sanszos hogy hamarabb megy el tőle a kedved mint megtanulnál motorozni. Tibi két hét múlva venni fog egy ugyanilyet, kétszer vastagabb gumikkal, felfúrva. Minden lámpánál harcolni kell majd a sötétített üvegű Suzukikkal, a sportforma miatt.

Gondolom érződik, de szerintem csak az első pont életképes a körülmények figyelembevételével.

[ Szerkesztve ]

Apokalipszis? Ezeknek?!

(#17832) zsoltee10 válasza Jodanovich (#17830) üzenetére


zsoltee10
addikt

azért ne mondd nekem, hogy egy 200 kilós motorral ugyanúgy el tudja hárítani a veszélyhelyzetet, mint egy 120 kilós vassal. Tudom, hogy normális hozzá állással életben lehet maradni egy 600-as gépen simsonról ráülve. Nem is ezt firtatom. Én arra gondolok, hogy egy simson után nem fogja azt érezni a 600-as gépen, hogy uralni tudja, hogy ki tudja motorozni, hogy érzi minden rezdülését, és kiismerte minden helyzetben. Én motoroztam simsonnal is sokat, van egy 80-as Hondám, 1 évet ETZ-ztem, 400-as mocin tanultam, aztán végül felültem a 650-es kawára. Az embernek éreznie kell, hogy uralni tudja a gépet minden helyzetben, szerintem ezt a tudat fontos. Sosem fogja ezt érezni az, aki egyből nagy gépre ül, mert azt soha nem fogja tudni kimotorozni, mert egyikőnk se Talma, és főleg nem Rossi. Meg lehet szokni a nagy vasat, de kimotorozni soha nem lesz képes. Míg egy kisebb gépen ez az élmény, ez a tapasztalat megadatik. Tudni fogja, mikor kezd csúszni, megtanul erő helyett lendületből motorozni, megtanulja, hogy egy-egy előzésre jóval korábban fel lehet készülni, megtanulja felmérni, hogy a szembe jövő jármű előtt milyen eséllyel fér be. Egy 600-as gépen ezekre nincs szükség, mert ha a seggében mész egy autónak, húzol egy kövér gázt, és már a tükörben látod csak. Mégis úgy gondolom, hogy a vezetéstechnika, a rutin fejlődése érdekében ezeket a dolgokat meg kell tapasztalni. Egy 600-as géppel nem kunszt megelőzni egy autót, de egy ETZ-n oda kell figyelni, hogy pont úgy érkezz a kanyarba az autó után, hogy a kanyarból való kigyorsításnál már tudj is előzni, stb. stb. ezek jó élmények, és nagyban hozzá járulnak a motoros rutin kialakulásához. Én azt vallom, hogy érdemes végigjárni néhány teljesítmény lépcsőt, legalább a 250-est, mert enélkül sosem fogja megtudni senki, hogy milyen igazán uralni egy gépet.

(#17833) bajnokpityu válasza zsoltee10 (#17828) üzenetére


bajnokpityu
félisten

amugy miért kell motoron évente olajat cserélni?autókban miért elég 2 évente?

eladó Kawasaki j300 robogó

(#17834) Tüzi válasza Gaboman (#17827) üzenetére

Szerinted az a pár ezer forintért megéri, hogy az üledékkel szennyezett olajjal álljon a motor télen? Inkább rakd el tiszta olajjal. Nem kell csúcsszuper olajat rakni bele, valami kommersz is jó, amit tavasszal leengedsz, és megy a fűnyíróba, vagy nem tom. Én legalábbis így csinálom. De általában jó olajjal rakom el, és tavasszal nem kell görcsölnöm, felülök, és megyek a dolgomra.

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#17835) bajnokpityu válasza Tüzi (#17834) üzenetére


bajnokpityu
félisten

nem lehet,hogy kissé túlspirázzátok a dolgot?
mitől vagytok ilyen biztosak,hogy nem kajak mindegy mikor cseréled le?

értem én,égett olaj,meg mittomén,de hogy ez tényleg kikezdené a henger falát,hááát,erősen kacsaszagú.amikor télen beinditgatjátok,és csomó korommal agyonszivatjátok a hengert belülről az miért nem kárositja a gépet?majd lehül,és ujra kicsapódik egy csomó vizgőz.és akármennyire kikönnyitett alu cuccok ezek,azért a kipuffban bőven még acél,amit ez tényleg kikezd.

eladó Kawasaki j300 robogó

(#17836) bajnokpityu válasza Gaboman (#17827) üzenetére


bajnokpityu
félisten

én szerintem,de ez csak találgatás-semmi tényszerű:

ha tényleg nem szabad megfagynia az olajnak,akkor most úgyis áll,tavasszal meg úgyis friss olajat kap,akkor inkább tavasszal cseréld le,ne károdoshatjon az olaj télen álltában.és addig ne inditsd be,max gyújtás nélkül forgasd meg a főtengót 1-2 alkalommal.azt a pár km-t amig elmégy a szervizig,meg kibirja tavasszal.

eladó Kawasaki j300 robogó

(#17837) Gaboman válasza Tüzi (#17834) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Tüzi és bajnokpityu:

Nem az én motoromról van szó,én minden 3-4 hetente alapjáraton bemelegítem és utána egy jó 600-800m között megyek vele még finoman az utcába,pont ma is ezt csináltam.
Nem hagyom egész télen hogy ne legyen beindítva és hogy ne guruljak vele egy kicsikét.
Jó hogyha az olaj átjárja a gépet így nem lehet baja tőle és az olaj sem ülepedik le.

Havernak majd átadom amiket írtatok,köszönöm.

[ Szerkesztve ]

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#17838) zsoltee10 válasza bajnokpityu (#17833) üzenetére


zsoltee10
addikt

nem tudom, miért kell évente cserélni, én 8-10 hetente cseréltem általában, szóval nekem aztán tök mindegy. :) Az autókhoz viszonyítva viszont egyértelmű. Miért bír ki egy autóban 20000 kilit és miért kell motorban 6-10ekm után cserélni... :)

Azt hogyan csinálod, hogy gyújtás nélkül megforgatod a főtengelyt? :S Az meg nem hiszem, hogy árt, hogy 2-3 hetente megyek vele 30-50km-t, az jobb, ha minden áll hónapokig? nem kap kenést semmi, mindenhonnan lefolyik az olaj, a tömítések, gumi alkatrészek szárazon vannak tavaszig. Nekem a kipuffban meg nincs acél, mert egy alu nyitott dob van rajta, és betömtem a kipuffot, amikor haza értem és leraktam.

(#17839) Gaboman válasza zsoltee10 (#17838) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Nem muszáj vele menned 30-50km,elég ha jól bemelegíted és gurulsz vele egy kisebb kört.
A lényeg hogy az olaj átjárja a blokkot,ahhoz meg elég pár száz méter is.
De ha motorozást nem tudod megállni akkor vigyázz csak óvatosan ilyen csúszós utakon.

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#17840) Tüzi válasza bajnokpityu (#17835) üzenetére

Donno. Olaj biztos, hogy nem mindegy, de a beindítás is olyan, hogyha átmelegszik rendszer, akkor a gőz elpárolog. Lehülés közben miért lenne rajta pára? Én különben is 7-8fokos helyen tarottam a motorjaim télen :)
Az tuti, hogy ha nem ilyen helyem lenne, akkor nem indítanám be.

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#17841) R.P. válasza jasszer (#17831) üzenetére


R.P.
aktív tag

Ezen megfeküdtem :D

Azért közben azon is gondolkodtam, hogy attól, hogy nem tehetem meg azt, hogy egyszerre többet költsek motorra mint a már ismert összeg, a karbantartásra még simán lehet pénzem, sőt, ha ilyen motort vennék lesz is valószínűleg.

A haverom neve Balázs, nem pedig Tibi, de nagyon jól hangzott ;]

Tehát: arra tényleg semmi esély nincsen hogy olyan 2T sportmotort fogjak ki amire nem kell többszázezer forintot kifizetni 2 év alatt? Mivel kb. két évig használnám, aztán vennék valami tartós 4T gépet.
Mondjuk olyan ami most volt generálozva, és azt is lehet tudni, hogy tényleg rendesen meg volt csinálva?

(#17842) R.P.


R.P.
aktív tag

Ja, és Tibi nem diszkós :) .

(#17843) jasszer válasza R.P. (#17841) üzenetére


jasszer
senior tag

Csak azért írtam ilyenre, hogy elkülönüljön a "mennyire érdekel hogy hogy nézek ki egy pöcsköszörűn", meg a "bevállalom, inkább megtanulok motorozni". :K

Esély kifogni mindig van, de ahogy a többiek is írták... ezeket többnyire pályázni / tanulni használják, általában fiatal, nemtörődöm hülyegyerekek, akik már 2 hét után nyélgázon közlekednek, olaj helyett meg neonszínű markolatra és matricákra költenek inkább. (magaszintű magyar üzemeltetési kultúra + Kendács és neje motorszerviz)

Ha a karbantartásra lesz pénzed az jó hír, de kalkuláld bele hogy ez akár rövid távon is meghaladhatja a vételárat, a helyedben inkább új jogsira költenék, az nyitja meg az utat az életképesebb lehetőségek felé.

Apokalipszis? Ezeknek?!

(#17844) Gaboman válasza Tüzi (#17840) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Miért mi baja lesz ha nem ilyen meleg helyen van a motor és mégis beindítom?

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#17845) bajnokpityu válasza jasszer (#17843) üzenetére


bajnokpityu
félisten

ez jó :D
amugy én kajak szeretem a 2Tket.1x mentem egy RS125el,de élmény maradt,azzal együtt,hogy valszeg nem éppen egy faszás darab lehetett.
ezekbe a p*csköszörűkbe jócskán szorult mehetnék,meg némelyiknek látszólag komoly futóműve,fékje is van.
mennyiért mennek amugy min-max az adott kategória gépei?az átlagártól nem érdemes sokkal olcsóbbat keresni,fölösleges benya ezeket megnézni.
és érdemes olyat választani,ami a lehető legközelebb áll a gyári állapothoz,de legalábbis minden kicserélt alkatrészből adják hozzá a gyárit.nem is azért,h visszarakd,hanem ezzel tudod ellenőrizni,h sérülés miatt cserélték-e.
kilómétertől ne ijedj meg,amelyik 2Tt folyamatosan használták,azzal szerintem kevesebb lesz a baj.plusz vezetett szervizkönyv nélkül tuti átberhelték a számlálót.

eladó Kawasaki j300 robogó

(#17846) Gergello


Gergello
addikt

2004 körüli cbf 250 ekről mi a véleményetek? Milyen alternatívák vannak még?

(#17847) Gaboman válasza Gergello (#17846) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Csak 250cm3 gondolkozol és milyen stílusban lehet bármilyen?

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#17848) Gergello válasza Gaboman (#17847) üzenetére


Gergello
addikt

Még semmilyen A-s jogsim sincsen, de ha majd lesz ilyesmit szeretnék kezdő motornak.
Csak ilyen stílus érdekel, sport-túra vagy minek hívják? 250 főlé nem mennék majd kezdőként, szerintem ez 50/70-es után bőven elég.

(#17849) mr.joshua válasza jasszer (#17843) üzenetére


mr.joshua
csendes tag

Igaz igaz.

16 vagyok, nem tudok sajnos nagyobb jogsit csinálni, max. venni egyet 2k-ért a józsefvárosi piacon. ;] de az elég kényszermegoldás szagú... :)

A 2T 125-ös versenymotorok felhasználóiról nekem is pont ugyanez a kép alakult ki, szóval teljesen egyetértek.

Ha korlátlan A jogsim lenne akkor valami 400-as sornégyes cuccot vennék valószínűleg, az jó lehet.

(#17850) R.P. válasza mr.joshua (#17849) üzenetére


R.P.
aktív tag

Ez itt én vagyok csak a bátyám laptopjáról sikerült írni, elnézést kérek... :(((

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Motoros topic - Achívum IV (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.