mutass nekem akkor max 2500-ért értelmes kesztyűt ami kibír 2 évet...Diáé elfoszlott.
Louisban 5-ért láttam szart...
Most volt valami üzlet pesten tele akciókkal, csak már nem tudom melyik is.
[ Szerkesztve ]
mutass nekem akkor max 2500-ért értelmes kesztyűt ami kibír 2 évet...Diáé elfoszlott.
Louisban 5-ért láttam szart...
Most volt valami üzlet pesten tele akciókkal, csak már nem tudom melyik is.
[ Szerkesztve ]
Barátnőre költeni kell vazz, mi van ha megsérül ?Ez nem tűnik szarnak, igaz kicsit drágább. Meg búvárkodni se szar . 2,5k ért nincs jó szerintem.
[ Szerkesztve ]
szvsz (bár nekem nyolc) szövet kesztyűt ne vegyél.
IMET kesztyűk jók, olyanban kóstoltam meg én is a kavicsot persuékkal. Nem fájt.
Szóval ha már asszony, meg ilyen szép neve van, megérdemel egy normális bőrkesztyűt. Egyrészt bogarak sem fájnak benne annyira, meg egy esetleges esésnél is ezerszor jobb a bőr.
Te tudod, én biztos bőrt szereznék neki. (lehetőleg duplán varrottat)
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
ha szövet akkor persze tárgytalan, de most kérdeztem meg, hogy bőr-e...hátha. Meg kértem, hogy küldjön nagyobb képet.
Én csak azt tudom mondani hogy eszméletlen feeling. Egy öreg kz550-t próbáltam pár hónapja, de valami félelmetes a hangja ezeknek. Nem az a lényeg hogy 30 féle képpen állítható öhlins gátló legyen benne meg radiális fék vagy 170 ló....Tökkkéletesen lehet azzal a konfigurációval is motorozni.
Egy hete voltam olaszban és a bontós srác éppen akkor tolt ki egy felújított '72es cb750-t piros-fehér wááá gyönyörű volt....
Zsolti ezek a motor elnyűhetetlenek...ezek még "vasból vannak"
(Amúgy az lenne a célom hogy ilyen motorokat tudjak felújítani, de ez a vállalkozás úgy néz ki csak külföldön fog összejönni...)
ALI_G: látom fox replica a kesztyű ...
Two Strokes and Four Jokes
most nem azért, hogy beléd kössek, de a barátnőd testi épségén akarsz spórolni? amikor én rábeszéltem a volt párom, hogy motorozzon velem mindenfelé, 170k-ért vettem neki komplett felszerelést, hogy minden körülmények között a legnagyobb biztonságban legyen. így is rizikós az egész, ha a védelemre se költesz eleget, az meg egyenesen felelőtlenség. szerintem.
NINJA_V: na igen, ezek még nincsenek agyonfojtva sem az euro előírások miatt, nem kell rájuk sportkipuff. és tényleg, ezek még anyagból vannak, nincs műanyag tank, meg műanyag krómozott elemek...
[ Szerkesztve ]
Ő veszi magának. Az előzőt én vettem. Én vettem rá kabátot is, protektort bele, bár csak cordura jött ki árban. Fizetés nélkül ezt se könnyű összehozni.
Nadrágott vett magának, meg talált valami csizma szerűt a lábára. Ha lenne erre pénzem, hogy őt is felruházzam, hidd el nem sajnálnám, de még mindig jobban fel van öltöztetve mint egynéhány leányzó.
Ez van, majd ha lesz diplomám, melóm, akkor tudok erre is költeni, addig sajnos ez van csóró országban, hogy ott srórolunk, ahol csak lehet. Lényeg, hogy legyen egy új kesztyűje, mert az előző varrása kezd szétjönni.
mod: ja és a saját ruhám is alsó kategória, úgy húztam meg a határt, hogy a legolcsóbb ami bőr ruha. Most épp eladó ;)
Predanak meg egy szava se lehet, textil ruhája van, nem hajlandó megvenni a bőr cuccom se.
[ Szerkesztve ]
Valamit biztos Miért nem vesztek valami egyszerű kesztyűt, barátnőmnek 7K-ért olyan fullosat vettünk, hogy csak na, Schoeller-Keprotec erősítés, keményprotik az ujjaknál, a kézfejen és a csuklónál, hosszított szár, nagyon pöpec és ennyiért szerintem korrekt áron volt. Egy nagyonbb hétvégi motorozásért megveheted a biztonságot, gondolj bele
Mod: PH! motoros talira én is beneveznék szerintem, bár én sem a szomszédban lakom, de Pest nem a világ vége, leglább motorozok egy jót Mit szólnátok, ha pl. Balcsin találkoználnk? Mekkora lenne
[ Szerkesztve ]
én mondtam neki, hogy kérjen egyet a fa alá karácsonykor, de nem hallgatott rám. Pedig ez lett volna a legolcsóbb megoldás
a balcsis talit támogatom, akkor szombat délután is jó lehet mindenkinek, Siófokon vagyok 40 perc alatt.
Ali: Erre mondhatnánk azt, hogy akinek motorra van pénze, annak ruhára is legyen.
(nem ám megsértődsz )
Barántőm is suliba jár még, ő most vett kabit [link] a kárcsonyra + szülinapra kapott pénzből, mert amúgy neki sem lett volna miből, meg is lepett, de nagyon örülök, hogy ilyesmire költötte
zsoltee10: +1 szavazat a Balcsira Hát, nekem eléggé kéne rúgni, hogy 40 perc alatt felérjek Pécsről
Na, de viccet félre téve szépen felgurulok light-os tempóban, akkor is alig több (na jó, azért több), mint egy óra és az szerintem igazán nem sok
Lenne egy hangulata, az biztos
Erre mondhatnánk azt, hogy akinek motorra van pénze, annak ruhára is legyen - a barátnő azért más tészta, neki nincs motorja, de mégis költenie kell, de nincs mese, ezen nem szabad spórolni, a biztonság mindennél többet ér. Én úgy voltam anno, hogy csak akkor veszek motort, ha egyúttal megvan a pénz a ruhára is. Sok baártomat láttam esni és ideje korán tudatosult mennem, hogy egy hiányos ruhát nagyon sok múlhat (egyik barátomnál megfelelő csizma híjján lábtörés, egy másiknak térdproti híjján térdtörés )
[ Szerkesztve ]
Tavaszi találkozóban benne vagyok, csak korán kellene fixálni az időpontot, mert össze-vissza dolgozom és egy hónapra előre kell kivennem szabadnapot.
Helyileg nekem nyóc. A déli határt azért kihagynám...
Apokalipszis? Ezeknek?!
Én kérek elnézést, de ezt muszály volt megosztanom veletek
[link]
[ Szerkesztve ]
+1 szav a balcsira. itt van 400 méterre
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Na neki már protektor se kell .
ui.: balcsi +1
[ Szerkesztve ]
Balcsi nekem is megfelel. Pont feluton van Pest es Zeg. kozott
Tuzi: neked eloszor meg kell kerulni a Balcsit, mielott a helyszinre jonnel
[ Szerkesztve ]
Egye penész ;)
Ali:
Néked ez messze lesz nem? Esetleg kereshetünk valami alföldi helyet is.
Bár nekem 8, megyek ahova mondjátok Feltéve, ha addigra össze tudom rakni a motort, és lesz rajta műszaki.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Akkor Neked muszály kerülő úton menni
Nem gondoltam volna, hogy ekkora sikere lesz a Balcsis ötletnek Már alig várom
TayRol: egyre gondoltunk
[ Szerkesztve ]
Nekem Del-Alfold is megfelel. Csak mar ott tartanank!
Hát neki jó 300km (Siófok pl) szal az elég messze van. Én meg alföld közepe szóval nekem mind1.
[ Szerkesztve ]
mi talizunk Dombóváron a Mol vagy Shell kúton.
Tüzi: tényleg, nekem Keszthely felé kell jönnöd Siófokra
NINJA_V: A KZ550-ről mesélhetnél valamit. megnéztem és nagyon tetszik, találtam egyet ami elég olcsó, és ha nincs kihajtva a bele, akkor jó alany lenne oldtimerezni. 1981-es, van rajta youngtimer vizsga, ez mit jelent?
Ez lenne az
szerk: most nézem, ez Z550. az is jó.
[ Szerkesztve ]
Ha ez a feltétele annak, hogy kész a viffer, akkor megyek én Győrön keresztül is
De tod mit? Lemenek elétek Domóvárra
[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Jó ötlet, részemről teljesen rendben van
Oké, akkor Kevo, Te meg én Dombóváron találkozunk
Alakul ez emberek
Enis mennek, de meg alszik a motor
Szép állapotban van....van youngtimer vizsga?! én ezt úgy tudtam hogy csak autóknál van, de az is csak olyan kitalát kategória. Azok az autók amik még nem OT-k, de már majdnem.
Hát annyi biztos hogy élmény volt vele menni, túl sokat nem mentem vele mert csak javításra jött. De a tulaj nagyon büszke volt hogy neki ilyen van. nekem mondjuk a kz 900 a kedvencem ....sor4-en berugókar...ááá legnagyobb feeling...
de látom Te is egyből sor2-t néztél ki hogy az er-6-tól nehogy elszokj A régi SOHC hondák is nagyon kemények...cb 750 [pl]
Taliban én is benne vagyok ha addigra esetleg lesz streetlegal gépem, és nem egy crossgépe tolom bele az összes pénzem Nekem amúgy teljesen mind1 hol van, én az ország közepén vok!
[ Szerkesztve ]
Two Strokes and Four Jokes
igen, sor2 a kedvencem. nem tudom, miért, valahogy megfogott. kulturált járás, alacsony fogyi és mégis király hang, és viselkedés.
Ez a CB750 brutal. tetszik.
A linkelt Z550-el kapcsolatban létezik, hogy azok a légszűrők gyárilag ilyenek? nem volt ezeken légszűrőház? bikez.com-on kerestem, de nem találtam pont ilyen típust az adatbázisban. írtam a srácnak, hogy mi a helyzet ezzel a youngtimer dologgal, meg úgy általában. ha a gép jó állapotban lenne, és még tavasszal meglenne, akkor érdemes lenne megvenni, aztán amit kell, szép lassan felújítanék, és várná az eljövendő nyugdíjas oldtimer éveket.
én meg széles vigyorral gurulnék rajta vasárnap délután.
Egyébként az Er6-tal is azt tervezem, hogy megtartom, nem fogom eladni, bár még új és messze van az oldtimer történet, de mekkora poén lesz már, ha meglesz 30 év múlva is, amikor benzin is már csak a történelem könyvekben lesz. ha így pörög bele a km, nem tudom, mennyit fog kibírni nagyjavítás nélkül, de kíváncsi vagyok. egy ismerősnek 54000km van benne, most cserélte a gyári első fékbetéteket.
van itt egy CB750 is 1981-ből, ennek sincs már messze a veterán vizsga. de se km, se semmi, ránézésre szép állapotú, írtam neki is. az ár sem vészes.
CB750
[ Szerkesztve ]
Nekem is bejön a sor2, az eddig próbáltak közül egyelőre sor2->v2->sor4 a tetszési sorrend, a fordulaton tartás nem való az én lusta kezemnek.
Milyen lehet a sor3 karakterisztika szempontjából?
[ Szerkesztve ]
Apokalipszis? Ezeknek?!
valahol a sor2-sor4 között. nem forog annyira, mint a sor4, de nem nyomatékos annyira, mint a sor2, viszont kegyetlen jó hangja van.
Nekem is bejön nagyon a sor2...kipróbálnék már igazán egy bmw f800-at...eddig er6-tal gs-sel meg kle-vel mentem ami sor2, teccik a karakterisztika, motorfékkel jól lehet őket keresztbe rakni ....
Az a direktszűrő tuti nem gyári.
Ez már nem a 70es évekbeli cb, de ez sem rossz
Two Strokes and Four Jokes
Igen, én is így sejtettem. Épp a Triumph Daytona 675 tesztjét olvasom, ott is ezt írják:
"A különbség csak annyi, hogy ötvözhetik a négyhengeres magasabb fordulatát a kéthengeres nyomatékával. Papíron ez be is jön, hiszen az erőforrás 123 lóerőt teljesít 72 Nm-es nyomaték mellett, és az egész gép mindössze 165 kg-ot nyom."
Ez a 165 kg csábító... -30 kiló és 2,5*-ös teljesítmény a GS-emhez képest, uhh.
Apokalipszis? Ezeknek?!
én mentem F800-zal, és megmondom őszintén, nekem csalódás volt. a motor karakterisztikája baromi jó, nyomatékos nagyon, és húz, mint a barom, de összességében nekem nem jön be. amíg csak teszteket olvastam, addig azt gondoltam, hogy egy ilyen F800 méltó utóda lehet majdnem a kawámnak, hiszen sor2, csak erősebb és túrásabb a gép. A műanyag tank sokat ront az összképen, szerintem illúzióromboló, ráadásul még ha lenne ott valami tárolóhely, akkor azt mondom oké, de akkor se műanyagból könyörgöm. aztána blokk orgánuma szerintem katasztrófa. még alapjáraton is gáz, de fordulaton olyan mint egy kávédaráló. rezgés nem nagyon van, a kiegyenlítő mechanizmus jól működik, de a hanga pocsék még sportdobbal is. a BMW azt erőltette elvileg, hogy boxeres legyen a stílusa, de szerintem kár volt. a kawámnak ezersze dögösebb hangja van még gyári dobbal is.
és mindezért ilyen iszonyú sok pénzt elkérni, csak azért mert rajta a márkajel, röhej. ha ezt a kawa hozta volna ki, akkor 2-2,2M lenne, nem 2,7M. lol.
Sajna 70-es évekbeli moci iszonyú kevés van eladó, és ami jó állapotú,l az meg horror áron van. a 80as évek eleji mocik még stílusosak, még azok is beleférnek az elképzelésembe, és hamarosan elérik a veterán kort, de a tipikus 80as évek-beli gépek szerintem ocsmányak, a 90-es évek formavilága sem jön be. napjaink motorjai tetszenek, meg a 70es évek.
[ Szerkesztve ]
Hát ez nem jó mondjuk én a 800gs-t tesztelném...azt hallottam én is hogy full nyitott cső kell rá hogy megszólaljon.
Er-6nak igazán brutál hangja van meg amiket én hallottam nyitott csővel az mindig beledurrogott az aljába jól eltalálták
igen 70es évekbelit általában rozsdafészekként megveszi az ember és szépen kipofozza, ez benne a szép
[ Szerkesztve ]
Two Strokes and Four Jokes
A talira persze en is mennek.
while (!sleep) sheep++;
Kar, akkor egy potencialis motor kilove.
Ha most kellene tippelnem, akkor a CBF utan VFR-em lesz.. de majd meglatjuk, hogy melyik stilus fele veszem az iranyt. A CBF jo lesz elsore.
while (!sleep) sheep++;
Nem akarlak terelni Nem mondok semmit
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Ja, es VTEC-es lesz
while (!sleep) sheep++;
bittos?
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Hát én egyszer direkt kipróbáltam egy vtech-est hogy megnézzem tényleg ránt-e egyet, elforgattam és érezhető volt... nekem eddig vfrből rc36 a nyerő...
Two Strokes and Four Jokes
megoldom balcsit
na de ott mit csinálunk? 1 órás karikázásért luxus lemennem oda
találj valami jó melót szarrá fizetnek és vegyél valami durva gépet.
a balcsin fürdés lesz. ha vasárnap megyünk, akkor szerintem a balcsifelvidéken mindenképp érdemes lenne gurulni egyet, szerintem akár Csesznekig is felmehetünk, aztán vissza és Bakonybél - Pápa - Farkasgyepű - Ajka - Nyírád - Tapolca - Gyulakeszi - Köveskál - Zánka - Tihany. Tihanynál csobbanunk egyet, és eddigre már délután is lesz, mindenki go home.
vagy egy szombat délutáni pancsolás akár siófokon, vagy az északi parton valahol, Tüzi biztos ismer jó helyet.
NINJA_V: na vissza írt a z550-es srác.
[I]"A motor,nagyon jó állapotban van!Szerinten a képek is ezt tükrözik. A motor nagyrészt(95%) eredeti alkatrészekből áll,viszont nem eredeti állapotban.2003-ban vettem a motort.Miután kiderült,hogy nincs minden rendben a motorjával,a fejembe vettem,hogy én bizony felújítom,de nem csak a motorját hanem az egész motort!!
A váz alkatrészekkel kezdtem.Minden,fekete alkatrésze a motornak(blokk,kerekek,munkahengerek,váz,stb)szinterezett.Ami annyit jelent,hogy a homokszórt felületre felviszik a festéket,majd 240 fokon ráégetik.
Minden motoralkatrészt amit rendeltem,Japánból rendeltem.Gyűrűsor,szelepek,tömítéskitt,stb.
Amit fel kellet újítani,azt felújítottam.Amit nem lehetett,azt újra cseréltem.Csak rozsdamentes (saválló)kötőelemek vannak beépitve a motorba.Amelyik csavart(tengelyt,rugót) nem tudtam
cserélni,azt galvanizáltattam.
Néhány alkatrész nem eredeti,ahogy azt te észrevetted.Az órák,a lámpatök,fémfékcső és igen,volt rajta szűrőház is,de nekem az nem volt meg.
Mindent összevetve,a motor nagyon jó állaptban van.Költeni nem kell rá.Igaz,egy karburálást elbirna.Ja!Talán még annyi,hogy a tanksapkánál hibás a festés.
A youngtimer minősítéshez elég annyi,hogy a motor betöltse a 25.ik életévét,hobbyjárműként legyen használva és valamennyi százalékban eredetinek is kell lennie."[/I]
[ Szerkesztve ]
Ez jól hangzik, de kb mikorra tervezzük időben ? Lenne még pár dolgom előtte, papucsot kéne cserélni meg vizsgáztatni kell stb.
hát részemről ez azt jelenti, hogy nyár eleje. tehát mondjuk június. mondjuk egy szombat délutáni összeröffenés előtte is belefér tavasszal bármikor. A Balaton pestieknek meg nekünk is elérhető közelségben van, Tüziről nem is beszélve.
[ Szerkesztve ]
Hmm jó kis program
Nem tűnik szarnak amit írt, gondos gazdája lehet ezek szerint....karburálás valszeg a szűrők miatt kellene vagy kiszáradt O-gyűrűk miatt....megoldható minden...nekem új dolog ez a youngtimer, de legalább már tudom hogy motoroknál is van.
Bírom amikor elmagyaráznak valamit, mintha nem tudná az ember hogy mi az a szinterezés...(mi van ha 260fokos volt a kemence??!! )
Ali: ez lesz hamarosan
Two Strokes and Four Jokes
én azt nem értem, hogy miért ad el valaki egy ilyen motort, amibe ennyi pénzt, energiát ölt. ráadásul olcsón. mindegy, rárepülök, és próbálom még faggatni, de eddig ez tetszik a legjobban, merthát azért mégiscsak kawa (
), közel 30 éves, már így is csak évente 10k11k a fix fenntartási ktg, és nagyon tetszik. ha szerzek egy légszűrőházat, meg karbi hangolás, akkor már kész is. sűrűn nem lenne hajtva, így a felújításon kívül esett alkatrészek elfáradása talán nem következik be. már csak a garázst kellene rendesen megcsinálnom. betonozás, ajtók. mondjuk ezt az ER-6 is megérdemli szegény, nagyon hűségesen és kitartóan szolgál.
Feltöltöttem egy videót, még ősszel csináltam a cégnél...egy vfr 750 reggeli melegítés után...elég szar a minőség, telefonnal csináltam, de a hang a lényeg...igazi VFR..szar volt amikor elvitte az új gazdája...nem sok kellett hogy megvegyem...
Two Strokes and Four Jokes
Vazz brutál hangja van még a szőr is felállt a hátamon tőle . Nem csodálom, hogy haver is beleszeretett ő is most vesz VFR-t.