Hirdetés

2024. június 22., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Motoros topic - Achívum IV (téma lezárva)

Hozzászólások

(#17501) emvy válasza ALI_G (#17500) üzenetére


emvy
nagyúr

Nem lattam egy furgontol. Jo lecke volt.

while (!sleep) sheep++;

(#17502) ALI_G válasza emvy (#17501) üzenetére


ALI_G
veterán

"gyerek" koromban tanított meg erre mamám, mikor Pesten a keletinél leléptem mert zöld lett a gyalogátkelő lámpája, ő meg visszarántott mert egy kedves taxis még 60-nal áthajtott a gyanúsan régóta pirosat mutató kereszteződésben... :W szóval ennyit a zöld lámpáról :)

(#17503) Tüzi válasza ALI_G (#17502) üzenetére

Elvileg azt mondják, akkor van elsőbbséged, ha megadják. Csak tudnám, hogy akkor mi a faxomért raknak ki rengeteg pénért táblákat, meg lámpákat. Legyen minden egyenrangú, és jóidő.

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#17504) Tangerine válasza [lAyCsI] (#17471) üzenetére


Tangerine
senior tag

Nem félek én attól. Én örülök, ha 300 alatt marad nyáron. Ha lenne mibe tenni, akkor most tuti vennék 1-2 ezer litert.
De akármennyi is lesz, motorozni fogunk, mert már a régiek is megmondták, hogy "motorozni necesse est" :DDD
Boldog Karit!

Vacillálni, vagy nem vacillálni, ez itt a kérdés, vagy mégse?

(#17505) [lAyCsI] válasza TayRol (#17497) üzenetére


[lAyCsI]
addikt

nah végre sikerült megnézni,
a másik nekem pont azért teccett mert tök szimpla volt :)
azért ez sem olyan rossz... szal elgondolkodtató...

-= No way back from Here =-

(#17506) [lAyCsI] válasza Tangerine (#17504) üzenetére


[lAyCsI]
addikt

de :))

-= No way back from Here =-

(#17507) emvy


emvy
nagyúr

[ Szerkesztve ]

while (!sleep) sheep++;

(#17508) jasszer válasza emvy (#17507) üzenetére


jasszer
senior tag

Maradjunk a realitás talaján. ;]

[ Szerkesztve ]

Apokalipszis? Ezeknek?!

(#17509) NFree válasza jasszer (#17508) üzenetére


NFree
addikt

Ezen mutasson nekem valaki egy stopiet ;]
de Szerintem még elindulni is trükkös :DDD
:C

vga

(#17510) Tüzi válasza jasszer (#17508) üzenetére

Ilyen az igazi TT út. Ezen végigmenni 300al tényleg dicsőség, főleg úgy, hogy életben is maradsz :))

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#17511) Gaboman válasza emvy (#17507) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Bát ilyen idő lenne már! :O

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#17512) TayRol válasza [lAyCsI] (#17505) üzenetére


TayRol
veterán

Nekem meg azert nem, mert tul 'egyszeru' :) . Ez meg most akcios, szoval ugyanannyi lenne. Ill. nekem jobban bejon, hogy a hatter vilagit, nem pedig maga a szam. De majd meglatod. :)

(#17513) NINJA_V


NINJA_V
tag

Egy hét és itt a DAKAR. Argentina-Chile Jan. 3tól-18ig.....Kiváncsi vagyok milyen lesz dél-amerika.

Two Strokes and Four Jokes

(#17514) ALI_G válasza Tüzi (#17510) üzenetére


ALI_G
veterán

300 felett kisimul az út :P
egyébként azt mondták, hogy a TT-s út aszfaltja közel van már egy versenypálya tapadásához...ott azért lehet veretni :))

(#17515) ALI_G


ALI_G
veterán

A leggyorsabb indián c. ([link]) filmet látta már valaki? Anthony Hopkins a főszereplő és egy indian motorkerékpárt alakított át, hogy a vliág leggyorsabb kétkerekűjével átszelje a hírhedt sós tót. qva jó film volt :)

The life story of New Zealander Burt Munro, who spent years building a 1920 Indian motorcycle -- a bike which helped him set the land-speed world record at Utah's Bonneville Salt Flats in 1967

[ Szerkesztve ]

(#17516) jasszer válasza ALI_G (#17515) üzenetére


jasszer
senior tag

Durva... Kicsit elborult lehetett a tag.

[ Szerkesztve ]

Apokalipszis? Ezeknek?!

(#17517) Zsubi válasza ALI_G (#17515) üzenetére


Zsubi
őstag

Nagyon jó kis film :K
Csak egy kicsit megszállott az öreg :D

(#17518) ALI_G válasza jasszer (#17516) üzenetére


ALI_G
veterán

a filmben a végén 201 mérfölddel (~320 km/h) megy óránként! gondolom ennyi volt az akkori rekordja is.

(#17519) jasszer válasza ALI_G (#17518) üzenetére


jasszer
senior tag

Ezt írja a Wiki:

- In 1962 he set a world record of 288 km/h (178.97 mph) with his engine bored out to 850 cc (51 in³).

- In 1966 he set a world record of 168.066 mph.

- In 1967 his engine was bored out to 950 cc (58 in³) and he set a class record of 295.44 km/h (183.59 mph). To qualify he made a one-way run of 305.89 km/h (190.07 mph), the fastest-ever officially-recorded speed on an Indian. The unofficial speed record (officially timed) is 331 km/h (205.67 mph) for a flying mile.

Ritka egy aberrált állat. :)

Apokalipszis? Ezeknek?!

(#17520) ALI_G válasza jasszer (#17519) üzenetére


ALI_G
veterán

akkor is baromi jó lehetett neki akkoriban, a film biztos színezi a sztorit, de nagyon ott van. Nem hiába kapott 8/10-et. Sajnos ma délelőtt nem láttam csak kb. a második felét, de mindjárt megnézem az elejét is :)

(#17521) jasszer válasza ALI_G (#17520) üzenetére


jasszer
senior tag

Én is beszerzem amint tudom, felkeltette az érdeklődésemet... :K

Apokalipszis? Ezeknek?!

(#17522) jasszer


jasszer
senior tag

Hát -7 fokban sem motoroztam még, ideje letenni a vasat, nehezen akart beröffenni szegény... :U

Apokalipszis? Ezeknek?!

(#17523) ALI_G válasza jasszer (#17522) üzenetére


ALI_G
veterán

most mentél haza?

(#17524) jasszer válasza ALI_G (#17523) üzenetére


jasszer
senior tag

Aha, 11-kor végeztem a melóval - kint állt az épület előtt 12 órán át szerencsétlen - az akku csepptöltőn volt, így némi reszelés árán de beröffent.

[ Szerkesztve ]

Apokalipszis? Ezeknek?!

(#17525) Tüzi válasza jasszer (#17522) üzenetére

Lehet, hogy megfagy a víz az akksiban :F :DDD

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#17526) zsoltee10 válasza Tüzi (#17525) üzenetére


zsoltee10
addikt

szegény motorom fűtetlen garázsban áll. holnap megnézem, beindul-e, és vagy kiszerelem az akksit, vagy bebugyolálom vastagon, hogy nem érintkezzen közvetlenül a fagyos levegővel. bár igazából az autók akksija sem szokott tönkre menni a fagytól, különben északon mindenki reggel rohangálna akksival a kezében. sok-sok autónak van csillag garázsa, és nem mennek tönkre.

(#17527) NFree válasza zsoltee10 (#17526) üzenetére


NFree
addikt

Szerintem ha nem használod a vasat szedd ki az aksit, s havonta tölts rá 1 kicsit, sógoromnak már kuka lett két aksija 2 tél alatt. én is kivettem bevittema meleg szobába, majd 1 hónap múlva kiviszem, s töltöm 1 picit ;)
Viszont ha használod akkor benne maradhat 1hetet simán kibír, de utánna már kezd merülni.

[ Szerkesztve ]

vga

(#17528) ALI_G válasza NFree (#17527) üzenetére


ALI_G
veterán

zselés akksiról beszéltek? Mert azok elvileg gondozás mentesek. Enyém két telet fűtetlen garázsban a motorban volt és szinte pöccre indult a masina.

[ Szerkesztve ]

(#17529) NFree válasza ALI_G (#17528) üzenetére


NFree
addikt

Nem a gondozás mentes aksi a lényeg meg nem is,hogy belefagy a víz, nem tud a sav miatt, hanem én arról beszélek, ha nincs töltve az aksi sokáíg a hideg hamarabb leszívja, s az így lerántott aksi valamiér sokkal hamarabb feladja a harcot. Autóvillanyásznak tanultam anno, van 1 pici tapasztalatom. de nem a szakmám miatt, sokat autohifiztem s sok aksit sikerült kinyírnom mindnek az volt a kés a torkába ha sokszór 0-ra szívtuk utánna soha nem volt már a régi. nem bírta leadni azt a teljesítményt amit szerettünk volna. És ált 1.5-2 évet bírtak olyan aksik amik mezei használat során elmentek volna 10évet, az elensége ezeknek a cuccoknak , ha lemerítik őket, és ha nem használod a bringát bizony hasonló a helyzet.

vga

(#17530) Tüzi válasza ALI_G (#17528) üzenetére

fúrd meg, hátha sav jön belőle :)

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#17531) NFree


NFree
addikt

Nem tudja valaki 1000-es gixeren mennyinél szoktak szelephézagot állítani, eggyáltalán lehetséges? nem tudom. mert kicsit mintha hangos lenne a blokk. hallottam ugyan ilyen mocit nyáron több kilóméter volt benne de szinte csak a kipufogónak volt hangja, a blokk csak suttogott.

vga

(#17532) Beowulf_78 válasza NFree (#17527) üzenetére


Beowulf_78
addikt

Sziasztok!

Csatlakozom én is a topikhoz egy GSX-R 1000 K2-vel amit már 4 éve nyúzok...

NFree:
Nekem riasztós a motor..sajnos mivel saját aksija van a riasztónak, ha merül, elkezdi szívni a motor aksiját. Nekem 2-3 naponta járatnom kellene ahhoz hogy ne merüljön le. Még a nyár is problémás...max. 5-6 napot bír az aksi ha nem megyek vele 1 métert se.
Cserébe viszont nagyon komolyságos védelme van! Talán az egyik legkomolyságosabb ami motorba beépíthető. Mindennek ára van...inkább töltögetem az aksit, mint hogy egyszer ne legyen ott, ahová parkoltam. :R

1 kép...

[ Szerkesztve ]

Szakmai kérdésekkel ne pü-ben keress....használd a megfelelő topikot! A 4890 CF tesztet amit elkezdtem, nem fogom befejezni. Majd megcsinálja más. A meglévő nVidia-s cikkeimet pedig törölni fogom.

(#17533) ALI_G válasza Beowulf_78 (#17532) üzenetére


ALI_G
veterán

nájsz mocc :C , üdv a klubban.

(#17534) Beowulf_78 válasza jasszer (#17522) üzenetére


Beowulf_78
addikt

Én 2-3 éve, amikor nagy hideg volt, Újpalotáról nekiindultam. Budára kellett mennem. A hőmérséklet -18 fok volt palotán. Persze ahogy mentem a városba 1-2 fokot biztos még melegedett az idő, ez volt eddig a legszélsőségesebb időjárás amiben motoroztam. Persze akkor volt a gixxer mellett egy Yamaha SR 125, amit a csajom használt, és azzal mentem, mert tiszta jég és hó volt minden. :DDD

ALI_G: Köszi! :R

[ Szerkesztve ]

Szakmai kérdésekkel ne pü-ben keress....használd a megfelelő topikot! A 4890 CF tesztet amit elkezdtem, nem fogom befejezni. Majd megcsinálja más. A meglévő nVidia-s cikkeimet pedig törölni fogom.

(#17535) ALI_G válasza Beowulf_78 (#17534) üzenetére


ALI_G
veterán

én mínuszban nem motoroztam, de amikor kecskeméten az országos meleg rekord megdőlt, akkor pont ott voltam motorral fekete bőr motoros ruhában. Napon simán volt 45 fok.
Hazafelé beugrottam barátnőmékhez, nekik van medencéjük a kertben, na az volt a napom fénypontja mikor levethettem a ruhám és beleugorhattam a 26 fokos vízbe :) épp hogy nem forrt fel az agyam. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#17536) NFree válasza Beowulf_78 (#17532) üzenetére


NFree
addikt

Teccik a yosi :C :C jövőre én is szeretnék 1-et. A téli mocizás a gixerrel izgalmasabb lett volna :D Nekem még nincs riasztó a szekérbe, de lehet kellene, mert anyósoméknál van elrakva a moci.

vga

(#17537) Boci_83 válasza Beowulf_78 (#17532) üzenetére


Boci_83
őstag

Hatalmas RESPECT! :C :Y
A nyáron 929 helyett ilyet szerettem volna venni, de nem birtam megfizetni, hitelt meg motorra nem szivesen vennék fel. Nekem a kék unalmas, ilyen piros fekete a szívem csücske! Ez még testetebb motor, ezen el is lehet férni. :D Nagyon szép ! Üdv a topicban! :R

[ Szerkesztve ]

**********

(#17538) Beowulf_78 válasza ALI_G (#17535) üzenetére


Beowulf_78
addikt

Ne is mondd... :DDD Nyár, rekkenő hőségbe 11h-kor indultunk a Mátrába...majd ott fel-le-fel-le full bőr cuccba mi is. Legalább du.16-17h-ig. ;] Azzal a különbséggel hogy ott nem volt medence mint a te esetedben. :DDD Ott az volt a felüdítő, hogy kicsi volt a forgalom visszafelé, és tempót tudtunk menni ami azért hűtött egy keveset. Közbe azért belefért 1-1 nyomaték rugalmasság "verseny" is 80km/h-ról.... ;]

Szakmai kérdésekkel ne pü-ben keress....használd a megfelelő topikot! A 4890 CF tesztet amit elkezdtem, nem fogom befejezni. Majd megcsinálja más. A meglévő nVidia-s cikkeimet pedig törölni fogom.

(#17539) bajnokpityu válasza NFree (#17529) üzenetére


bajnokpityu
félisten

igen,kocsival megszivtam én is. citroen szalonban szereltettem be a riasztót.és direktbe kötötték be a benzinszivattyút vezérlő relét.(tehát ha ment a riasztó,akkor a relét izzította,ami francia autóknál nem baj,mert ott 45perc utána áramtalanitja a kocsi magát). ennek eredménye többszöri kisülés lett.hiába varta az akksi,3 hét alatt félig kinyirtam.ami viszont meglepett,hogy a varta szakszerviz szerint hibátlan a terheléses vizsgálat alapján. én viszont érzem,hogy nem múlt el a 3 hét nyomtalanul.

node,a CBR akksija ilyen ultra szériás yuasa jószág.pici,irdatlan inditóárammal,és extra alacsony saját veszteséggel. értsd 1 év állás után pöccröff.nyilván más motorokba is kerül ilyen tipus.

[ Szerkesztve ]

eladó Kawasaki j300 robogó

(#17540) hitman,


hitman,
őstag

Üdv all!

Én is szeretnék csatlakozni a forumhoz.
Pár hónap szimózás és mz után sikerült szert tennem mostani szerelmemre akit nagyon szeretek, bár még 1,5 hónapja használom de eddig nem mentem vele igazi meleg motoros időben sajnos. :U

[ Szerkesztve ]

Dream as if you will live for ever, live as you will die today!

(#17541) Tüzi válasza NFree (#17531) üzenetére

szerintem olyan 40-45ezrenként elviszed, abból baj nem lesz :)

Beowulf_78:
nice! sok bódog' kilométert még vele :)

mod:
Akkor gratuláljunk hitman-nek is :)

1000F]

[ Szerkesztve ]

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#17542) Boci_83 válasza hitman, (#17540) üzenetére


Boci_83
őstag

Neked is üdv!

**********

(#17543) Beowulf_78 válasza Boci_83 (#17537) üzenetére


Beowulf_78
addikt

Köszi neked is. :R
Sajnos nekem is hitelt kellett felvennem 4 éve. Annyi poztív volt a dologban, hogy 1,2M bele tudtam tolni kp-be, és így csak 1M hitelt kellett felvennem a 2,2M vételárhoz. Kihagyni semmiképpen se akartam, mert 5e valós km volt benne 2 évesen, és már akkor is kevés piros-fekete mozgott a magyar utakon.
Gondolom azt tudjátok hogy statisztikákban még mindig a K1-K2 1000 szériát tartják a legkezelhetetlenebbnek, mivel ez eddig ezen a motoron halltak meg a legtöbben szerte a világban. Részben ezért nincs belőle sok példány.

bajnokpityu: Yuasa rlZ! :K Én is csak ilyet veszek.

[ Szerkesztve ]

Szakmai kérdésekkel ne pü-ben keress....használd a megfelelő topikot! A 4890 CF tesztet amit elkezdtem, nem fogom befejezni. Majd megcsinálja más. A meglévő nVidia-s cikkeimet pedig törölni fogom.

(#17544) hitman,


hitman,
őstag

Köszi mindenkinek! :R

Dream as if you will live for ever, live as you will die today!

(#17545) Beowulf_78 válasza hitman, (#17540) üzenetére


Beowulf_78
addikt

Grat. hozzá! :C
Én a helyedben télire letenném. Egyrészt azért mert a télhez mocskos sok rutin kell, másrészt azért, ha véletlen elborulsz vele a hideg lefagyott betonon, kurva szar érzés lesz, akár az is, ha csak egy karcolás lesz rajta.
MZ, Simo jó ugródeszka, de azt ne egyből egy "mélyvizes" téli motorozással kezd, egy nemrég vett zsír mocin. ;)

Tüzi: :R

[ Szerkesztve ]

Szakmai kérdésekkel ne pü-ben keress....használd a megfelelő topikot! A 4890 CF tesztet amit elkezdtem, nem fogom befejezni. Majd megcsinálja más. A meglévő nVidia-s cikkeimet pedig törölni fogom.

(#17546) ALI_G válasza hitman, (#17540) üzenetére


ALI_G
veterán

üdv.! nájsz másína :)

furcsa az első gumid mintája :F mintha fordítva lenne rajta (persze kizárt).

(#17547) NFree válasza Tüzi (#17541) üzenetére


NFree
addikt

Háát az még odébb van, hacsak nem bütykölték meg a km órát valahogy :F
Lassan a kuplung is kezdi megadni magát, hidegen erős hangja van meg valahogy,érezni a kormányon a reszketést, ha behúzom megszűnik, gondolom kuplung , ááá de nem akarok rá gondolni, mennyit kell rákölteni tavasszal, nem akarom , hogy kisértsen Így új év előtt.

hitman,
Reméljük sor kerül a nyári mocizásra is, üdv a totyikban :C

Beowulf_78
Látom jól érzed magad, üdv ;)

[ Szerkesztve ]

vga

(#17548) hitman, válasza Beowulf_78 (#17545) üzenetére


hitman,
őstag

Teljes mértékben igazad van!
De már régebben megvolt a motor csak nem volt benne fojtás, 20éves vagyok és nyáron raktam le a Ak jogsit.
Pont most télre lett kész a fojtás és a sok vizsga a motorra.
Tegnap is voltam vele 2 fok volt, a kormányfűtés és a fűthető kabát jótékony hatású és egyáltalán nem fázok városon belül.
De most már tényleg a tavaszt várom és nem hiszem,hogy addig ráülnék.
Amúgy tavasszal a fojtás is kikerül belőle. :DD

[ Szerkesztve ]

Dream as if you will live for ever, live as you will die today!

(#17549) hitman, válasza ALI_G (#17546) üzenetére


hitman,
őstag

Én is egyből ezt vettem észre a gumin.
De jól van felrakva(amúgy Pilot Road 2 és ez ilyen)

Dream as if you will live for ever, live as you will die today!

(#17550) Beowulf_78 válasza hitman, (#17548) üzenetére


Beowulf_78
addikt

Jah..fűthető kabátban könnyű, meg persze a markolatfűtés is sokat dob a téli komforton! :C ;]
Én tavaly Januárban dobtam egy "katapultot" a gixxerrel...halmazati pech volt. -2 -3 fok, csatornafedél, nyomvályú, minden ami lehetett. Lehel u.-ról kanyarodtam ki a Róbert Károly krt.-ra és enyhe kigyorsításnál is kicsapta a seggét, de úgy hogy esélyem se volt megfogni. Klasszikus katapult volt, felrepültem 2-3m-re majd fejjel,vállal bele az aszfaltba. A motor 15-20m csúszott a bukógombán. Nekem semmi bajom se lett, és a motornak se lett nagyobb baja (hátsó fékpedál konzol, bukógomba, minimális fényezés és matricázás, asszem 60k-ból megúsztam, persze baráti árakon) de egész egyszerűen akkor láttam be, hogy a vágott slick gumi 173LE párosítva nem nyerő -2 fokban. :DDD Azóta nagy hidegben csak robogóval tolom, gixxert pedig 3-4 fok felett használom csak. ;)
11 éve tolom, persze csak motorral (autójogsi híjján) és hála istennek sosem volt komolyabb esésem ez eddig. Ilyen téli havas-jeges időben "flikk-flakkok" mindig vannak, de leporolom magam és tűzzök tovább. ;]

Szakmai kérdésekkel ne pü-ben keress....használd a megfelelő topikot! A 4890 CF tesztet amit elkezdtem, nem fogom befejezni. Majd megcsinálja más. A meglévő nVidia-s cikkeimet pedig törölni fogom.

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Motoros topic - Achívum IV (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.