Nem lattam egy furgontol. Jo lecke volt.
while (!sleep) sheep++;
Nem lattam egy furgontol. Jo lecke volt.
while (!sleep) sheep++;
"gyerek" koromban tanított meg erre mamám, mikor Pesten a keletinél leléptem mert zöld lett a gyalogátkelő lámpája, ő meg visszarántott mert egy kedves taxis még 60-nal áthajtott a gyanúsan régóta pirosat mutató kereszteződésben... szóval ennyit a zöld lámpáról
Elvileg azt mondják, akkor van elsőbbséged, ha megadják. Csak tudnám, hogy akkor mi a faxomért raknak ki rengeteg pénért táblákat, meg lámpákat. Legyen minden egyenrangú, és jóidő.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Nem félek én attól. Én örülök, ha 300 alatt marad nyáron. Ha lenne mibe tenni, akkor most tuti vennék 1-2 ezer litert.
De akármennyi is lesz, motorozni fogunk, mert már a régiek is megmondták, hogy "motorozni necesse est"
Boldog Karit!
Vacillálni, vagy nem vacillálni, ez itt a kérdés, vagy mégse?
nah végre sikerült megnézni,
a másik nekem pont azért teccett mert tök szimpla volt
azért ez sem olyan rossz... szal elgondolkodtató...
-= No way back from Here =-
de
-= No way back from Here =-
Ezen mutasson nekem valaki egy stopiet
de Szerintem még elindulni is trükkös
vga
Ilyen az igazi TT út. Ezen végigmenni 300al tényleg dicsőség, főleg úgy, hogy életben is maradsz
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Bát ilyen idő lenne már!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Nekem meg azert nem, mert tul 'egyszeru' . Ez meg most akcios, szoval ugyanannyi lenne. Ill. nekem jobban bejon, hogy a hatter vilagit, nem pedig maga a szam. De majd meglatod.
Egy hét és itt a DAKAR. Argentina-Chile Jan. 3tól-18ig.....Kiváncsi vagyok milyen lesz dél-amerika.
Two Strokes and Four Jokes
300 felett kisimul az út
egyébként azt mondták, hogy a TT-s út aszfaltja közel van már egy versenypálya tapadásához...ott azért lehet veretni
A leggyorsabb indián c. ([link]) filmet látta már valaki? Anthony Hopkins a főszereplő és egy indian motorkerékpárt alakított át, hogy a vliág leggyorsabb kétkerekűjével átszelje a hírhedt sós tót. qva jó film volt
The life story of New Zealander Burt Munro, who spent years building a 1920 Indian motorcycle -- a bike which helped him set the land-speed world record at Utah's Bonneville Salt Flats in 1967
[ Szerkesztve ]
Nagyon jó kis film
Csak egy kicsit megszállott az öreg
a filmben a végén 201 mérfölddel (~320 km/h) megy óránként! gondolom ennyi volt az akkori rekordja is.
Ezt írja a Wiki:
- In 1962 he set a world record of 288 km/h (178.97 mph) with his engine bored out to 850 cc (51 in³).
- In 1966 he set a world record of 168.066 mph.
- In 1967 his engine was bored out to 950 cc (58 in³) and he set a class record of 295.44 km/h (183.59 mph). To qualify he made a one-way run of 305.89 km/h (190.07 mph), the fastest-ever officially-recorded speed on an Indian. The unofficial speed record (officially timed) is 331 km/h (205.67 mph) for a flying mile.
Ritka egy aberrált állat.
Apokalipszis? Ezeknek?!
akkor is baromi jó lehetett neki akkoriban, a film biztos színezi a sztorit, de nagyon ott van. Nem hiába kapott 8/10-et. Sajnos ma délelőtt nem láttam csak kb. a második felét, de mindjárt megnézem az elejét is
Én is beszerzem amint tudom, felkeltette az érdeklődésemet...
Apokalipszis? Ezeknek?!
Hát -7 fokban sem motoroztam még, ideje letenni a vasat, nehezen akart beröffenni szegény...
Apokalipszis? Ezeknek?!
most mentél haza?
Aha, 11-kor végeztem a melóval - kint állt az épület előtt 12 órán át szerencsétlen - az akku csepptöltőn volt, így némi reszelés árán de beröffent.
[ Szerkesztve ]
Apokalipszis? Ezeknek?!
Lehet, hogy megfagy a víz az akksiban
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
szegény motorom fűtetlen garázsban áll. holnap megnézem, beindul-e, és vagy kiszerelem az akksit, vagy bebugyolálom vastagon, hogy nem érintkezzen közvetlenül a fagyos levegővel. bár igazából az autók akksija sem szokott tönkre menni a fagytól, különben északon mindenki reggel rohangálna akksival a kezében. sok-sok autónak van csillag garázsa, és nem mennek tönkre.
Szerintem ha nem használod a vasat szedd ki az aksit, s havonta tölts rá 1 kicsit, sógoromnak már kuka lett két aksija 2 tél alatt. én is kivettem bevittema meleg szobába, majd 1 hónap múlva kiviszem, s töltöm 1 picit
Viszont ha használod akkor benne maradhat 1hetet simán kibír, de utánna már kezd merülni.
[ Szerkesztve ]
vga
zselés akksiról beszéltek? Mert azok elvileg gondozás mentesek. Enyém két telet fűtetlen garázsban a motorban volt és szinte pöccre indult a masina.
[ Szerkesztve ]
Nem a gondozás mentes aksi a lényeg meg nem is,hogy belefagy a víz, nem tud a sav miatt, hanem én arról beszélek, ha nincs töltve az aksi sokáíg a hideg hamarabb leszívja, s az így lerántott aksi valamiér sokkal hamarabb feladja a harcot. Autóvillanyásznak tanultam anno, van 1 pici tapasztalatom. de nem a szakmám miatt, sokat autohifiztem s sok aksit sikerült kinyírnom mindnek az volt a kés a torkába ha sokszór 0-ra szívtuk utánna soha nem volt már a régi. nem bírta leadni azt a teljesítményt amit szerettünk volna. És ált 1.5-2 évet bírtak olyan aksik amik mezei használat során elmentek volna 10évet, az elensége ezeknek a cuccoknak , ha lemerítik őket, és ha nem használod a bringát bizony hasonló a helyzet.
vga
fúrd meg, hátha sav jön belőle
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Nem tudja valaki 1000-es gixeren mennyinél szoktak szelephézagot állítani, eggyáltalán lehetséges? nem tudom. mert kicsit mintha hangos lenne a blokk. hallottam ugyan ilyen mocit nyáron több kilóméter volt benne de szinte csak a kipufogónak volt hangja, a blokk csak suttogott.
vga
(#17532) Beowulf_78 válasza NFree (#17527) üzenetére
Sziasztok!
Csatlakozom én is a topikhoz egy GSX-R 1000 K2-vel amit már 4 éve nyúzok...
NFree:
Nekem riasztós a motor..sajnos mivel saját aksija van a riasztónak, ha merül, elkezdi szívni a motor aksiját. Nekem 2-3 naponta járatnom kellene ahhoz hogy ne merüljön le. Még a nyár is problémás...max. 5-6 napot bír az aksi ha nem megyek vele 1 métert se.
Cserébe viszont nagyon komolyságos védelme van! Talán az egyik legkomolyságosabb ami motorba beépíthető. Mindennek ára van...inkább töltögetem az aksit, mint hogy egyszer ne legyen ott, ahová parkoltam.
1 kép...
[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdésekkel ne pü-ben keress....használd a megfelelő topikot! A 4890 CF tesztet amit elkezdtem, nem fogom befejezni. Majd megcsinálja más. A meglévő nVidia-s cikkeimet pedig törölni fogom.
(#17533) ALI_G válasza Beowulf_78 (#17532) üzenetére
nájsz mocc , üdv a klubban.
(#17534) Beowulf_78 válasza jasszer (#17522) üzenetére
Én 2-3 éve, amikor nagy hideg volt, Újpalotáról nekiindultam. Budára kellett mennem. A hőmérséklet -18 fok volt palotán. Persze ahogy mentem a városba 1-2 fokot biztos még melegedett az idő, ez volt eddig a legszélsőségesebb időjárás amiben motoroztam. Persze akkor volt a gixxer mellett egy Yamaha SR 125, amit a csajom használt, és azzal mentem, mert tiszta jég és hó volt minden.
ALI_G: Köszi!
[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdésekkel ne pü-ben keress....használd a megfelelő topikot! A 4890 CF tesztet amit elkezdtem, nem fogom befejezni. Majd megcsinálja más. A meglévő nVidia-s cikkeimet pedig törölni fogom.
(#17535) ALI_G válasza Beowulf_78 (#17534) üzenetére
én mínuszban nem motoroztam, de amikor kecskeméten az országos meleg rekord megdőlt, akkor pont ott voltam motorral fekete bőr motoros ruhában. Napon simán volt 45 fok.
Hazafelé beugrottam barátnőmékhez, nekik van medencéjük a kertben, na az volt a napom fénypontja mikor levethettem a ruhám és beleugorhattam a 26 fokos vízbe épp hogy nem forrt fel az agyam.
[ Szerkesztve ]
(#17536) NFree válasza Beowulf_78 (#17532) üzenetére
Teccik a yosi
jövőre én is szeretnék 1-et. A téli mocizás a gixerrel izgalmasabb lett volna
Nekem még nincs riasztó a szekérbe, de lehet kellene, mert anyósoméknál van elrakva a moci.
vga
(#17537) Boci_83 válasza Beowulf_78 (#17532) üzenetére
Hatalmas RESPECT!
A nyáron 929 helyett ilyet szerettem volna venni, de nem birtam megfizetni, hitelt meg motorra nem szivesen vennék fel. Nekem a kék unalmas, ilyen piros fekete a szívem csücske! Ez még testetebb motor, ezen el is lehet férni. Nagyon szép ! Üdv a topicban!
[ Szerkesztve ]
**********
(#17538) Beowulf_78 válasza ALI_G (#17535) üzenetére
Ne is mondd... Nyár, rekkenő hőségbe 11h-kor indultunk a Mátrába...majd ott fel-le-fel-le full bőr cuccba mi is. Legalább du.16-17h-ig.
Azzal a különbséggel hogy ott nem volt medence mint a te esetedben.
Ott az volt a felüdítő, hogy kicsi volt a forgalom visszafelé, és tempót tudtunk menni ami azért hűtött egy keveset. Közbe azért belefért 1-1 nyomaték rugalmasság "verseny" is 80km/h-ról....
Szakmai kérdésekkel ne pü-ben keress....használd a megfelelő topikot! A 4890 CF tesztet amit elkezdtem, nem fogom befejezni. Majd megcsinálja más. A meglévő nVidia-s cikkeimet pedig törölni fogom.
(#17539) bajnokpityu válasza NFree (#17529) üzenetére
igen,kocsival megszivtam én is. citroen szalonban szereltettem be a riasztót.és direktbe kötötték be a benzinszivattyút vezérlő relét.(tehát ha ment a riasztó,akkor a relét izzította,ami francia autóknál nem baj,mert ott 45perc utána áramtalanitja a kocsi magát). ennek eredménye többszöri kisülés lett.hiába varta az akksi,3 hét alatt félig kinyirtam.ami viszont meglepett,hogy a varta szakszerviz szerint hibátlan a terheléses vizsgálat alapján. én viszont érzem,hogy nem múlt el a 3 hét nyomtalanul.
node,a CBR akksija ilyen ultra szériás yuasa jószág.pici,irdatlan inditóárammal,és extra alacsony saját veszteséggel. értsd 1 év állás után pöccröff.nyilván más motorokba is kerül ilyen tipus.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
Üdv all!
Én is szeretnék csatlakozni a forumhoz.
Pár hónap szimózás és mz után sikerült szert tennem mostani szerelmemre akit nagyon szeretek, bár még 1,5 hónapja használom de eddig nem mentem vele igazi meleg motoros időben sajnos.
[ Szerkesztve ]
Dream as if you will live for ever, live as you will die today!
szerintem olyan 40-45ezrenként elviszed, abból baj nem lesz
Beowulf_78:
nice! sok bódog' kilométert még vele
mod:
Akkor gratuláljunk hitman-nek is
[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Neked is üdv!
**********
(#17543) Beowulf_78 válasza Boci_83 (#17537) üzenetére
Köszi neked is.
Sajnos nekem is hitelt kellett felvennem 4 éve. Annyi poztív volt a dologban, hogy 1,2M bele tudtam tolni kp-be, és így csak 1M hitelt kellett felvennem a 2,2M vételárhoz. Kihagyni semmiképpen se akartam, mert 5e valós km volt benne 2 évesen, és már akkor is kevés piros-fekete mozgott a magyar utakon.
Gondolom azt tudjátok hogy statisztikákban még mindig a K1-K2 1000 szériát tartják a legkezelhetetlenebbnek, mivel ez eddig ezen a motoron halltak meg a legtöbben szerte a világban. Részben ezért nincs belőle sok példány.
bajnokpityu: Yuasa rlZ! Én is csak ilyet veszek.
[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdésekkel ne pü-ben keress....használd a megfelelő topikot! A 4890 CF tesztet amit elkezdtem, nem fogom befejezni. Majd megcsinálja más. A meglévő nVidia-s cikkeimet pedig törölni fogom.
Köszi mindenkinek!
Dream as if you will live for ever, live as you will die today!
(#17545) Beowulf_78 válasza hitman, (#17540) üzenetére
Grat. hozzá!
Én a helyedben télire letenném. Egyrészt azért mert a télhez mocskos sok rutin kell, másrészt azért, ha véletlen elborulsz vele a hideg lefagyott betonon, kurva szar érzés lesz, akár az is, ha csak egy karcolás lesz rajta.
MZ, Simo jó ugródeszka, de azt ne egyből egy "mélyvizes" téli motorozással kezd, egy nemrég vett zsír mocin.
Tüzi:
[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdésekkel ne pü-ben keress....használd a megfelelő topikot! A 4890 CF tesztet amit elkezdtem, nem fogom befejezni. Majd megcsinálja más. A meglévő nVidia-s cikkeimet pedig törölni fogom.
üdv.! nájsz másína
furcsa az első gumid mintája mintha fordítva lenne rajta (persze kizárt).
Háát az még odébb van, hacsak nem bütykölték meg a km órát valahogy
Lassan a kuplung is kezdi megadni magát, hidegen erős hangja van meg valahogy,érezni a kormányon a reszketést, ha behúzom megszűnik, gondolom kuplung , ááá de nem akarok rá gondolni, mennyit kell rákölteni tavasszal, nem akarom , hogy kisértsen Így új év előtt.
hitman,
Reméljük sor kerül a nyári mocizásra is, üdv a totyikban
Beowulf_78
Látom jól érzed magad, üdv
[ Szerkesztve ]
vga
(#17548) hitman, válasza Beowulf_78 (#17545) üzenetére
Teljes mértékben igazad van!
De már régebben megvolt a motor csak nem volt benne fojtás, 20éves vagyok és nyáron raktam le a Ak jogsit.
Pont most télre lett kész a fojtás és a sok vizsga a motorra.
Tegnap is voltam vele 2 fok volt, a kormányfűtés és a fűthető kabát jótékony hatású és egyáltalán nem fázok városon belül.
De most már tényleg a tavaszt várom és nem hiszem,hogy addig ráülnék.
Amúgy tavasszal a fojtás is kikerül belőle.
[ Szerkesztve ]
Dream as if you will live for ever, live as you will die today!
Én is egyből ezt vettem észre a gumin.
De jól van felrakva(amúgy Pilot Road 2 és ez ilyen)
Dream as if you will live for ever, live as you will die today!
(#17550) Beowulf_78 válasza hitman, (#17548) üzenetére
Jah..fűthető kabátban könnyű, meg persze a markolatfűtés is sokat dob a téli komforton!
Én tavaly Januárban dobtam egy "katapultot" a gixxerrel...halmazati pech volt. -2 -3 fok, csatornafedél, nyomvályú, minden ami lehetett. Lehel u.-ról kanyarodtam ki a Róbert Károly krt.-ra és enyhe kigyorsításnál is kicsapta a seggét, de úgy hogy esélyem se volt megfogni. Klasszikus katapult volt, felrepültem 2-3m-re majd fejjel,vállal bele az aszfaltba. A motor 15-20m csúszott a bukógombán. Nekem semmi bajom se lett, és a motornak se lett nagyobb baja (hátsó fékpedál konzol, bukógomba, minimális fényezés és matricázás, asszem 60k-ból megúsztam, persze baráti árakon) de egész egyszerűen akkor láttam be, hogy a vágott slick gumi 173LE párosítva nem nyerő -2 fokban. Azóta nagy hidegben csak robogóval tolom, gixxert pedig 3-4 fok felett használom csak.
11 éve tolom, persze csak motorral (autójogsi híjján) és hála istennek sosem volt komolyabb esésem ez eddig. Ilyen téli havas-jeges időben "flikk-flakkok" mindig vannak, de leporolom magam és tűzzök tovább.
Szakmai kérdésekkel ne pü-ben keress....használd a megfelelő topikot! A 4890 CF tesztet amit elkezdtem, nem fogom befejezni. Majd megcsinálja más. A meglévő nVidia-s cikkeimet pedig törölni fogom.