Hirdetés
Aktív témák
-
ALI_G
veterán
csak tudnám, hogy miért jó alapból rájuk a battlax b015-ös gumi? én arról nem hallottam jót, bár rossznak se hiszem.
-
zsoltee10
addikt
válasz Topiccsendőr #17300 üzenetére
nem pocskondiáztam, és az általam felsorolt dolgok közül melyik volt urban legend? a fesszabi, meg a láncfeszítő egyértelmű, a hibás gixxer a k5-ös széria, a yamaha olajzabálásáról még a topicból se kell kilépni első kézből származó info érdekében. szal mi volt urban legend?
-
veterán
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zsoltee10 #17307 üzenetére
Az olajzabálás nem hiba. nagyobb illesztés a nagyobb hőtűrés érdekében. A gixer váza papírvékony a vákuumos öntésnek hála. Minden sportgép váza kuka lesz abban az évjáratban amivel úgy esel. Ezek mind papírvékony vázak. A segédvázak egy laza csúszástól törnek, hajlanak. Stb stb.
Sorolhatnám a kiragadott példákat, meg a túlmisztifikálásokat.
Legyen inkább az, hogy mostantól mindenki csak olyan motort fikázhat, ami volt neki, de legalább ült rajta. Persze ezt a hszt nem csak neked írtam. Törekedjünk egy kicsit az objektivitásra. Pl én, meg Sowi, meg Nonja sem akarunk rátukmálni egy Tuonót, vagy 999s t senkire, aki ide írja, hogy motort venne. Meg nem fikázukk le többit, és nem csapunk át szélsőséges monológokba, hogy micsoda versenysikerei voltak az olaszoknak. Ez miért van? Miért kell ortodox mód ragaszkodni egy ilyen formában csakis álomvilágban létező motormárkához?Explosión de dos tiempos
-
zsoltee10
addikt
válasz Topiccsendőr #17312 üzenetére
nem érzem úgy, hogy ez a hsz nekem szól. én nem misztifikálok túl semmit, az olajzabálás elkendőzése a hőtűréses magyarázat, érdekes a többi gyártó miért nem így csinálja, ha ez egy jobb megoldás. A gixxer váza szarul van hegesztve, ennyi, ezt se én találtam ki, keress rá a youtube-on, van video, fénykép, minden. a K5-ös 1000es gixxer váza nem csak papír vékony, hanem szar. a motorozz.hu-n van egy srác, kb 10-el koccant egy autó hátuljába, és szétnyílt a hegesztés.... Amúgy direkt írtam minden márkára valamit, pontosan azért, mert nem fikázok senkit, hanem próbáltam rámutatni, hogy mindegyik gyártóra rá lehet húzni a vizes lepedőt ezért, vagy azért. a Kawa sem hibátlan, sőt, én tudom a legjobban, hogy mennyire nem. Most cseréltek vázat, látványos és fontos hiba. Te viszont egyből besértődtél, mert a yamaha is a hibalistában szerepel, holott szerinted teljesen normális dolog, hogy a gyár egyes szériáinak olajfogyasztása többszöröse a többi gyártóénál. Szerintem a szemellenzőt nem nekem kéne levenni. Nem ajánlom a kawát minden áron, mindenki azt vesz, amit akar, engem aztán hidegen hagy.
Egyetértek abban, hogy mindenki csak olyan motort fikázzon, amivel van tapasztalata. Én nem fikáztam, hanem első kézből származó információt osztottam meg veletek, és sajnálom, ha valakit ezzel megbántottam, nem állt szándékomban. Amúgy érdekes, hogy a legnagyobb Honda fanok nem sértődtek meg, csak te hadakozol velem, mintha személyes sértésnek vennéd.
[ Szerkesztve ]
-
Kevo
tag
válasz Jodanovich #17285 üzenetére
Rettentő rossz, kritikán aluli, kerüld el nagy ívben. Az olasz motorok a legjobbak, pláne megbízahtóság terén és ráadásul cseppet sem szerviz igényesek Sőt! Tovább megyek...az összes japán motor megbízhatatlan, gyenge fosok és ráadásul rondák is...én be is szüntetném a gyártásukat
u.i.: Egy-egy post-tól ma rettenetesen felment bennem a pumpa, ezért inkább nem is kapcsolódok bele a beszélgetésbe, mert nem hinném, hogy jó vége lenne...ez a fórum nem a motorok fikázásáról kellene, hogy szóljon, hanem a motorozásról. Nem hinném, hogy az alapján kellen motort választani, hogy melyiken mutat jobban az ember és hogy melyik megy a ruhájához
(#17311) Jodanovich: hol tudsz egy ilyen motort kimotorozni? Nem hogy utcán, még pályán sem (ha csak nem egy Rossi utóddal van dolgunk)...egy ilyen motor csak jampizásra jó, semmi másra, arról nem is beszélve, hogy aki nem fossa a pénzt az soha az életben nem engedhet meg magának egy ilyen motort. Szépnek szép, ehhez kétség sem fér, de ha f*snám a pénzt akkor sem vennék ilyet, mert az égvilágon semmi értelme.
Remélem nem bántottam meg senkit a hozzászólásommal, nem állt szándékomban.
[ Szerkesztve ]
-
zsoltee10
addikt
na vazze. ide lőjetek! elnézést mindenkitől, akit megbántottam, nem állt szándékomban, nem fikázom se az olasz, se a japán motorokat, minden gyárnak vannak hibás szériái. na mindegy, inkább nem írok ma többet.
-
Kevo
tag
Mondasz valamit, de akkor is van egy határ, amit nem kéne túllépni, pláne, hogy valakit érzékenyen érint, ha imádott paripáját fikázzák. Engem mindez hidegen hagy, imádom a motorom, akinek meg nem tetszik, annak szíve joga véleményt nyilvántani, akár pozitív, akár negatív tartalommal, én ettől még imádni fogom
[ Szerkesztve ]
-
Boci_83
őstag
válasz Topiccsendőr #17312 üzenetére
Igen is hogy az olaj zabálás széria hiba! Olvasva én is azt éreztem, hogy kicsit ferde tükörből nézed ezt.
**********
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Boci_83 #17322 üzenetére
igen, de nem egy vadonatúj 05 ös R1 nél. Tisztában vagyok azzal, minek a folyamánya az olajfogyasztás. Szerintem egyáltalán nem szubjektívan szóltam hozzá. Az olajevés ebben az esetben ok- okozat. Nem tudom mit lehet ezzel palástolni, ha ugyanúgy fut-szalad, rengeteg kilómétert. Olvassatok utána.
Explosión de dos tiempos
-
Jodanovich
aktív tag
nekem is jó kedvem van mikor egymásnak osztunk
egyébként japánból kawasaki olaszból ducati és kész mondhatnám úgy is h punk tumLife is Short... Ride Hard!!!
-
zsoltee10
addikt
válasz Topiccsendőr #17323 üzenetére
most ne haragudj, de amit mondtál az kb. olyan, mintha nekem azt mondják, hogy a kawa szar, mert reped a váza. én meg azt mondom, hogy ez nem igaz, mert a Z750-nek nem reped. én nem azt mondtam, hogy a 05-ös R1 eszi az olajat, és az széria hiba. bár ha eszi, az nem szép dolog, mégha meg is magyarázzák, hogy direkt eszi. én konkrétan a 90-es évek FZR-jeire gondoltam. Topiclakó barátunk mesélte, hogy horváciába 1L olajjal indulnak az FZR-es barátokkal. végülis üzemszerű lehet, télleg, de én megijednék.
[ Szerkesztve ]
-
Kevo
tag
válasz Jodanovich #17324 üzenetére
ekem is jó kedvem van mikor egymásnak osztunk - boldog vagyok, hogy ilyesmitől jó kedved lesz
japánból kawasaki olaszból ducati - akinek más van, az meg elmehet a sunyiba? Mindegy, hagyjuk...
Fejezzétek be, nagyon nem erről kellen szólni egy motoros fórumnak. Kinek a pap, kinek a papné.
Részemről mára léptem, remélem mire legközelebb benézek már kicsit más lesz a téma.
Jó8 mindenkinek!
-
veterán
válasz bajnokpityu #17321 üzenetére
Mondjuk nekem van egy olyan érzésem, hogy azért, mert Japánban sokkal kisebb teljesítményű izzót raknak a motorokba. Itthon csak 55/60as H4es van, amit meg kiszedtem a 400asból az gyári volt valszeg, valami 25/35 asszem. Hátsóba is kétszer akkora teljesítményűt kapni itthon, mint ami kell bele.
Aztán nem tom, elektromossághoz nem értek. Csak annyit, hogy a 220 rázどんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
zsoltee10
addikt
-
Gaboman
nagyúr
1.5 hét kihagyás után itt vagyok,rossz volt a netem sajna!
Jövőhéten megpróbálok eljutni Veszprémbe és egy Powerbomb csonkot csináltatni a gépre.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
veterán
válasz zsoltee10 #17328 üzenetére
Tudom Haveromnak a 750es vifferjének a szabijára rakott egy nagy P4-es bordát, meg két ventit. Amikor városban megy, automatikusan kapcsolja a gombot
Amúgy erre az olajfogyira visszatérve.
Szomszéd A4-ese is eszi. Szervízkönybe le van írva, hogy normális, az 1L/1000km.
Hát nem tom, én a 400asból 4500 után annyi olajat vettem ki amit beletettem, pedig azért rángattam a bajszát 13-14ezer körül tartósan. (Autópálya Fehérvár alatt, aztán elkerülő végig 6ban 14ezren stb) Mégsem evett észrevehető mennyiséget.
Biztosan blokkspecifikus. Szerintem kurvára nem értünk hozzá itt összesen ennyien annyira sem, mint valamelyik vállalatnál a tervezőasztal mellett takarító nénike.
Szóval felesleges is a vitázás. Gond akkor van, ha folyamatosan nő az olajfogyás. Az cumi.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
sowi
őstag
ojeeeeee menjunk farolniiiii
Anytime, anywhere, any war ... if the price is right
-
-
NINJA_V
tag
Hasonlóan működik mint mondjuk egy kétütemű konfúzor/diffuzor, csak ezt ugye 4T leömlőbe építik. egy bizonyos fordszám tartományra van hangolva, (crossban ált alul meg középen, sm-ben inkább közép meg teteje) ha csúnyán akarok fogalmazni akkor "kipufogógázáramlásjavító".
Kb így néz ki:
Vb-s gépeken kicsit több szeletből áll.
Two Strokes and Four Jokes
-
Gaboman
nagyúr
válasz NINJA_V #17339 üzenetére
Igen,ő csinálja nekem is!
Valójában a Powerbombnak a szerepe az hogy gyorsabb benzingőz kiáramlást biztosít a gyári és sima tuning csonkoknál ugye?
Ő egyébként mindenre gyárt,autók,kamionom quadok,motorok.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
NINJA_V
tag
válasz Gaboman #17341 üzenetére
Igen, ahogy írtam hasonlóan a 2T-nél,(főleg alul nő crossgépeknél a teljesítmény), meg csendesíti a kipufogót is kicsit, olyan mintha egy kis hangtompító is lenne. (mondjuk én egy kxf450 hallottam Fmf powerbomb-bal, rohadtul nem volt halk )
[ Szerkesztve ]
Two Strokes and Four Jokes
-
Gaboman
nagyúr
válasz NINJA_V #17342 üzenetére
Az frankó,mert ez a 625-ös idáig is egy állat volt már alul is,hát ha ez még rátesz egy lapáttal!!
Bár csak tavasz lenne már hogy élvezhessem a gyümölcsét!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zsoltee10 #17325 üzenetére
Naneeeee. Hány km volt abban? 90 000? Ezen a fórumon a tapasztalatok alapján a Honda nem eszik olajat ilyenkor. Az én tapasztalatom az, hogy az összes öreg motor eszi. A ZXR 250- esem, a régi R6 om, haver CBR F je, mind ette. Bár a CBR ben 75 000 volt. De ment mindegyik. A 05 ös R1 is szalad, ha valakinek nem tetszik nem veszi meg.
Explosión de dos tiempos
-
veterán
válasz Gaboman #17341 üzenetére
Azért csak óvatosan azzal a gyorsított gázáramlással. Gyorsabban áramló gáz jobban melegszik, és útjában van a szelep...
mod: ehhez szerintem hozzá kellene hangolni a gyújtást, a szelepnyitást, de még a benzinellátást is, hogy többet kapjon, ne égjen el annyi, és a lecsapódó anyag elpárolgásával hűtse amit kell neki.
Bár nem értek hozzá.[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
zsoltee10
addikt
válasz Topiccsendőr #17344 üzenetére
Nem csak &Rew motorjáról volt szó, és nem mindben volt 90000 kili. de most nem értem, hogy miért kötsz belém minden áron. Én írtam egy köztudott dolgot nlhány yamaha motorról, és te most mindenáron meg akarod védeni a mudér becsületét. Miért? én nem fkáztam a yamahát, nem mondtam, hogy szar, nem kell védeni. Jók a yamahák, néhány motor még tetszik is. nem gondoltam, hogy pár kiragadott példából ekkora sértődés lesz. tudod mit? nem mondtam semmit, a yamahának sosem volt olyan motorja, ami ette az olajat, ha mégis, az direkt eszi. (amúgy ismerős VFR-jében 70000 kili van, és nem eszik olajat, ismerős er-6jában 60000 körül van, és egy cseppet sem eszik. másik haver 600-as gixxerében 36000 van, és szétgyilkolja, mégse eszik olajat, talán 2-3 decit 6000 kili alatt. az enyémben ugyan csak 36000 kili van, de soha nem hiányzott még belőle egy csepp sem. ok, persze, nem sportmotor.)
-
ferkoboy
aktív tag
válasz Topiccsendőr #17347 üzenetére
Hali 4 all!
Csak egy-két mondat.
Meg kell védjem Zsoltit, Egyik barátomnak 78000 van a CBR600F3-ban, és egy cseppet sem eszi az olajat...
Autók: köztudott - 2000 PD Tdi ( Audi vagy WV), 1,9 PD Tdi zabálja az olajat.
Kb. 1000km / 1l. Akár már 2 ütemű is lehetne.
Utólag huzzák rá, hogy "normális" ez az olajfogyasztás.
Ha ez valaki szerint "normális", akkor az csak egy elvakult fanatikus lehet, vagy nagyon naív.
Miért van az, hogy más járművek nem eszik az olajat? Más ne tudna autót/motort tervezni?
Vicces.Kérlek ne magyarázzátok félre az elmondottakat!
Köszi!Üdv: Ferkó
Tudd ki vagy, hová tartasz, s ne feledd honnan jöttél!
-
#25954560
törölt tag
válasz zsoltee10 #17346 üzenetére
valahol feluton.
az enyemben volt 90000 es az az utolso alkalommal meg is ette asszem oda-vissza az 1l-t.
de:
- hajtva volt rendesen. sajat tapasztalatom szerint hajtva minden motor eszik olajat.
- nem veletlenul lett most felujitva a szornyeteg. szezonban majd jelentek olajfogyast. kb 0.5l/horvacia mennyisegre szamitok (horvacia=~1200km)
- baratom fzr1000-jeben 60e km van, meg sosem volt bontva a blokk. az o gepe is elvan 0.3-0.5l/horvacia mennyiseggel.
- normalisan jarva mindket motor elvan ket olajcsere kozott (5000km) untantoltes nelkul
- az fzr-eknel rettenetesen mulik az olajon is az olajfogyas. a '90-es fzr-ben mindjart csere es a legutoljara kapott asvanyi repsol-bol nem evett eddig semennyit.es van egy masik hon utalt tulajdonsaga is az fzr-eknek: hiaba jo az olajszint, kisse elhasznalt olajnal (~3000km) gyakran elofordulhat az h menet kozben bevillan v folyamatosan vilagit az olajszintjelzo lampa. ez sem tul kedves tulajdonsag a legegyszerubb megoldas v fullra tolteni (kukucskalo ablak tetejeig) v olajcsere.
olvasgatva a regi forumokat is, _mindenki_ jelez olajfogyast az fzr-ekbol (tobbi regi yama-t nemtom), ebbol kovetkeztetek en is arra h ez ilyen.
azt nem tudom h vadiuj fzr-ek is ettek-e az olajat, illetve ha nem, az mit jelent. amikor az enyemben ~50e volt, akkor ket olajcsere kozott altalaban'csak' 2-3 decit evett meg, amitol joerzesu hondasok szinten szivbajt kaptaktehat en, mint aki yamaha tulajdonos hogyha vagyok, azt mondom a tobbi gepezethez kepest az fzr-ek sok olajat esznek. viszont az en kis fejemben ez normalisnak tunik, mert vilag eletemben igy hallottam es ezt tudtam akkor is, amikor megvettem. aki viszont ahhoz van szokva es azt tartja normalisnak h ket olajcsere kozott nem fogyhat olaj, azok szamara tenyleg rosszat jelent az olajfogyas.
a cb400-asomban 4000kent csereltem olajat, de sosem kellett kozotte utantolteni.
miutan a japanok technologiaban eleg sokat bizonyitottak, nem tunik logikusnak h pont a yamaha ne tudna megoldani az olajfogyasztas kerdeset. nyilvan valamiert cserebe ilyen. hogy miert van erre szukseg, amikor a tobbieknel nincs, meg se kerdezd gozom sincs.
Aktív témák
Hirdetés
- Milyen légtisztítót vegyek?
- Itt az új LOGOUT!
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Yettel topik
- Ilyen lesz a PVKK: Planetenverteidigungskanonenkommandant
- Magisk
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Építő/felújító topik
- Milyen monitort vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen