Hirdetés
Aktív témák
-
Kevo
tag
válasz Boci_83 #17599 üzenetére
Nézd, az igazság az, hogy nem tudom, tiltja-e, vagy sem, de kezdjük ott, hogy motoros vagy és ez már önmagában is ok, hogy belédkössenek (sajnos ez ma a módi, tisztelet a kivételnek) Amúgy véleményem szerint itt legfőként az utólagos beszerelés lehet többek között a gond, ill. hogy a lámpa nem rendelkezik adott esetben a szükséges engedélyekkel, mondok egy példát: veszel egy benga A8-as Audit, oldalsó ablakok fullra lesötétítve (elől is), de mivel gyárilag, így nincs gond...de...ha ugyan azt megcsinálod egy olyan autónál, aminél alapban nincs első oldalszélvédő sötétítés, már meg is barackolnak. Sok cég hirdeti magát, hogy adnak igazolást, hogy jó, meg minden, de a 99% kamu és a rendőr a szemed előtt tépi ketté, műszakin meg körberöhögnek és már kapartatják is le veled. Legfőként szerintem az elv a gond (lehet én vagyok túl pesszimista e téren), ha f*sod a lóvét és megveszed gyárilag az ok, ha összekuporgatod a kis gépedre, akkor már kevésbé ok...ilyen világot élünk
-
bajnokpityu
félisten
hát igen,ami szabályt itthon nem tartatnak be,az gyakorlatilag nem létezik.
utólagos xenonos tulajoknak tartanék egy tükröt,vakitsa saját magát vele.autómata szintállitás egyben sincs,de az hagyján.mivel a xenon fénycsóvának erős a bevilágitás határa,és ez is nagyon zavaró,ezért a magyar parasztok föntebb állitják,mint amennyire indokolt-kéne.
és ezért vakitanak főleg az utólagos xenonok.[ Szerkesztve ]
eladó topping dac
-
Kevo
tag
válasz bajnokpityu #17603 üzenetére
Ha a negatívumokat nézzük akkor azt kell mondjam jogosan lépnek fel a xenon ellen...sajnos sok esetben a gyári xenon is zavaró, nekem pl. fényérzékeny a szemem és tök mindegy, hogy milyan xenon, majd kifolyik tőle a szemem. A sötétítéshez még annyit hogy elöl én sem engednék sötétítést, se gyárit, se másmilyet.
-
nagyúr
Kollegak, nektek a V.9-es pontnal milyen szam szerepel a forgalmiban? (Tehat a karosanyag-kibocsatasi kategorianal.) Nalam 0, ami elvileg a 'Katalizator nelkuli'-t jelenti, de az az erzesem, h ez standard motorok eseteben. Jol gondolom?
while (!sleep) sheep++;
-
Beowulf_78
addikt
Nekem is xenon van. 7500K rendszer, tompított, és a refi is. Sosem nézték ellenőrzés során. Viszont jóval biztonságosabb, mert előbb észrevesznek. Én nappal ha süt a nap, refivel nyomom városban is, minden egyéb esetben csak a tompítottat használom.
Lexarom kit zavar és kit nem. "Kurva anyázzanak" csak. Őket se fogja érdekelni ha esetleg a vaksi szemeikkel nem látnak meg, és elkaszálnak, nekem meg másnap már csak fél lábam lesz...pont le fogják xarni.Szakmai kérdésekkel ne pü-ben keress....használd a megfelelő topikot! A 4890 CF tesztet amit elkezdtem, nem fogom befejezni. Majd megcsinálja más. A meglévő nVidia-s cikkeimet pedig törölni fogom.
-
nagyúr
válasz Beowulf_78 #17606 üzenetére
Vagy epp azert kaszalnak el, mert elvakitod oket. Tobbek kozott ettol a mentalitastol ilyen ez az orszag, sajnos.
while (!sleep) sheep++;
-
Kevo
tag
Ha sötétben megyek motorral nemigen használok refit, csak nagyon indokolt esetben, de sima tompítottal is folyton levillogtatnak, mert alapból erősebb a motorok zömén, mint az autókon...képzeljétek, ha xenon-nal nyomnám
Beowulf_78: valahol megértelek, de a "szarok bele, mit gondol más" a közlekedésben nem túl jó hozzállás...javítsatok ki, ha tévedek
-
Beowulf_78
addikt
Jó vagy nem jó...nincs gondom a közlekedésben. Immár 11 éve. Van itt olyan aki 10 évnél régebben vezet motort? Mert a pályafutásomat egy 1974-es MZ Trophy 150-el kezdtem 97-98-ban. Motoros szemmel akkor minden más volt, és másképp is állt a motorosokhoz a többi közlekedő. Most rossz a motorosok megítélése, de nem miattam. Nekem csak annyi a "bűnöm" hogy xenonom van. Ha mindenki csak ennyit hibázna, nem ilyen lenne a megítélésünk.
A "szarok bele mit gondol más" elvét csak néha követem, mivel a saját létem, és boldogulásom az utakon a legfontosabb. Akinek pedig nem, az inkább ne is üljön motorra.Szakmai kérdésekkel ne pü-ben keress....használd a megfelelő topikot! A 4890 CF tesztet amit elkezdtem, nem fogom befejezni. Majd megcsinálja más. A meglévő nVidia-s cikkeimet pedig törölni fogom.
-
Beowulf_78
addikt
Ezért senki se fog elkaszálni, ezt te se gondolod komolyan. Ha meg ezért elkaszál, téged is el fog, mert alapból gyűlöli a motorosokat.
Annyit azért hozzáteszek ha elüt, és megúszom, az életét is elvenném ezért a direkt "manőverért". Szóval ezek a direktből gázolók, és "leszorítósdit" játszók általában bolondok. Azt is megjegyzem hogy az autósok nagy többségét nem zavarja a xenon. Mert ezzel az erővel a kamionok minek világítanak...mert ők aztán még a motorosokat is elvakítják, nem hogy az autósokat. A sok rosszul beállított tompítottról nem beszélve.
Én se "anyázok" és villogok.Szakmai kérdésekkel ne pü-ben keress....használd a megfelelő topikot! A 4890 CF tesztet amit elkezdtem, nem fogom befejezni. Majd megcsinálja más. A meglévő nVidia-s cikkeimet pedig törölni fogom.
-
nagyúr
válasz Beowulf_78 #17610 üzenetére
En ugy ertettem, hogy veletlenul, mert mondjuk videki dombos, kanyargos utrol van szo.
while (!sleep) sheep++;
-
Beowulf_78
addikt
Azt el fogja vakítani a sima tompított is. Mint ahogy engem is elvakít ha pont a domb tetejéről jön az autó... Hasonló a szitu mint a 2/a-n vác felé...1 sáv oda vissza. Sötétben ott se látsz semmit 1-2mp-ig ameddig elmegy melletted az autó. Ez a vezetéshez hozzátartozik.Aki ezt nem tudja megoldani ill. hozzászoktatni magát, az ne vezessen.
[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdésekkel ne pü-ben keress....használd a megfelelő topikot! A 4890 CF tesztet amit elkezdtem, nem fogom befejezni. Majd megcsinálja más. A meglévő nVidia-s cikkeimet pedig törölni fogom.
-
Kevo
tag
válasz Beowulf_78 #17609 üzenetére
Jólvan na, nem kell személyes sértésnek venni, amit írtam, én így gondolom, slussz, az pedig, hogy ki hány éve vezet nem feltétlenül példázza a tudást és rutint...van, aki már 20 éve vezet és 20 éve f*sul Félre ne érts, nem rád értettem, hisz nem tudom, hogy mész, de ha 11 év alatt nem volt gond, akkor valszeg nem rosszul Pl városon kívül néha én is szoktam refizni, hogy lássanak, mert nappal nem zavaró (nekem legalábbis nem, ha velem jönnek így szembe).
Más...
Milyen gumit vegyek előre? Lövésem sincs. Méretben a következő kell tudtommal: 120/60ZR17 Komolyan mondom, annyit agyaltam a conti Road és Sport között, hogy a végén veszek egy Pirelli diablo-t , eddig jó volt, jövőre sem lehet rossz és legalább már ismerem. Mit gondoltok? Váltsak, vagy ne? Ha váltok, mire? Hálás vagyok minden segítségért
[ Szerkesztve ]
-
Beowulf_78
addikt
Én utcára vágott slick-et használok. Elöl is és hátul is. Sok gumit próbáltam, és a vágott slick-nek a legjobb a tulajdonsága... számomra. Tény hogy 15 fok alatt veszélyes, mert nem melegszik fel, de 15 fok alatt nem kell "racingolni". Meg igazából 100LE alatt pláne még vezethetőbb a motor... De télire nem jó. Ez biztos.
Szakmai kérdésekkel ne pü-ben keress....használd a megfelelő topikot! A 4890 CF tesztet amit elkezdtem, nem fogom befejezni. Majd megcsinálja más. A meglévő nVidia-s cikkeimet pedig törölni fogom.
-
Kevo
tag
válasz Beowulf_78 #17614 üzenetére
A slicktől tartok, mert sokan panaszkodtak, hogy nehezen melegszik, könnyen hül (hiába, ez leginkább pályára való) és sokan pereceltek is slick-kel. Arról nem is beszélve, hogy idei jogsival lehet nem lenne a legcélszerűbb slcik-kel menni, nincs még igazi rutinom meg én sokat túrázom, arra pedig nem az igazi, pikk-pakk kikockásítanám, rüvid úton enné meg a gumi közepét pl. egy mátrai túra alatt
[ Szerkesztve ]
-
Beowulf_78
addikt
A közepe keményebb keverékű, a szélei puhábbak. Tehát elméletileg nehezebben kockásodik.
Egyébként ha kockás lesz a gumi, a legjobb egy jó kis "csapatás" a Mátrában és hült helye a kockásodásnak. Én mindig így orvosoltam, ha olyan időszakok voltak hogy többet mentem városban. Milyen motorod van egyébként?
Szakmai kérdésekkel ne pü-ben keress....használd a megfelelő topikot! A 4890 CF tesztet amit elkezdtem, nem fogom befejezni. Majd megcsinálja más. A meglévő nVidia-s cikkeimet pedig törölni fogom.
-
hitman,
őstag
A Road 2 is két komponensű nekem az van elől és szerintem fasza még így télvíz idején sem kattogott be az abs elől, 1* sem.
A két komponens annyit jelent,hogy az oldala puhább,hogy kanyarba jobban tapadjon a gumi közepe/teteje meg keményebb a hosszabb élettartamért.Dream as if you will live for ever, live as you will die today!
-
Kevo
tag
válasz Beowulf_78 #17619 üzenetére
Suzuki SV650S-em van (a nyitó HSZ-ben egyébként minden tag benne van, ha kíváncsi vagy másokéra is ) és elég vegyesen megyek: szeretk túrázni, de néha nálam is lemegy a függöny (nagyon durván sosem, akkor is azért ésszel megyek) és akkor ereszd el a hajamat
Hitman: köszi az infót
-
TayRol
veterán
Na, negy nap netmentes let utan ujra itt
Udv. az ujaknak!
Sowi: kollegam 3 eve jar MAN-re, es semmilyen 'media' nem tudja visszaadni az elo versenyt. Szoval hajra!
[ Szerkesztve ]
-
Kevo
tag
válasz Boci_83 #17622 üzenetére
Remek ötlet!
Amúgy ez a beöltözés és társai szerintem teljesen normális. Hasonló jelenség: épp most vagyok leszokóban a cigarettáról és kb. olyan érzés a hiánya, mint mikor beköszöntött a rossz idő, kb. uagyan úgy jönnek az "elvonási tünetek" .
Kitartás, pikk-pakk itt a jó idő már csak bő három hónap, ami cirka negyed év, ami tulajdon képpen majd 100 nap és...áááá....hagyjuku.i.:
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Amivel nekem tapasztalataim vannak:
Conti Roadattack. Ezt nem tudtam megcsúszásra kényszeríteni körforgalomban sem 2esben nyélgázt ráhúzva a néccázasra. Jó fumi, tapad, melegszik, puha, de mivel majd 8mm-es minta van benne, szerintem sokáig húzza.
Metz Ródtek. Erre elég ha annyit írok, hogy hát már nem is tudom, de valami huszonpárezer km-t mentem el vele gumifüstöléssel, cirka 10-15% még volt a gumiban amikor csere lett a Ródatakra. Vízre kurva érzékeny, pici vízátfolyáson is meg tud pörögni a kerék. Bár ennek ellenére mentem vele 160al vizes úton. De a vízátfolyásra vigyázni kell vele!Sowi:
Mennyiből, hogyan, mennyi ideig, hova, stb stb stb.
Ha más nem privátba plíííííííííííz! köszi![ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
ALI_G
veterán
ezen a TT-n , hogy a picsába tudnak egy S kanyarban 260+ ról lelassítani a bemenő kanyarban kb. 100-ra? brutál
ja és milyen gumi bírja ki ezt a 44 mérföldet ilyen ilyen tempóval?tüzi: ahhoz sok lóvé kell egybként mikor szokott lenni? (egy évben kétszer szoktam megkérdezni )
[ Szerkesztve ]
-
ALI_G
veterán
válasz Beowulf_78 #17610 üzenetére
és neked automata a xenonod magassága? remélem.
-
NFree
addikt
Én örülni fogok ha jövőre eljutok a MotoGP-re, ha lessz 1általán, itt kis hazánkban, s nem lopják szét a az épülő pályát a brazilok [link]
[ Szerkesztve ]
vga
-
Kevo
tag
Én se sokat látok, gyakorlatilag a felezővonallal tájékozódok és remélem a legjobbakat. Refivel nincs gond, de a tukó autósok már a világ végéről levillogtatnak. Nyáron jöttünk haza barátnőmmel egy kisebb kiruccansáról sötétben, szigorúan tompitottal, jött szembe egy terepjáró, már messziről villogtatott. Diszkréten visszavillantottam, hogy lássa, nem refivel jövök, erre mikor kb. 50m volt köztünk rámvillantott kétszer a 4 Hella reflektoros fotonágyújával ...percekig alig láttam valamit, csak fekete foltokat...egy élmény volt.
NFree: muszály, hogy legyen, elvileg úgy kaptuk meg a GP rendezési jogot, ha 2009-re már futamot rendezhetnek a pályán...remélem nem cseszik el.
Mod: találtam két igen hasznos oldalt, gondoltam belinkelem, hátha valaki még nem ismeri: [link] és [link]
[ Szerkesztve ]
-
sowi
őstag
nekem egy 100as a komp motorral meg kettonkkel egyutt, bepakolom a fenykepezogepet aztan irany horany ;) mar szerintem kimegyunk a verseny elott is mert akarok motorozni azokon az utakon, ha a szallasokbol indulok ki akkor minimum 25eu/fo/nap de lehet hogy tobb...man sziget arfekveset meg nem ismerem
Anytime, anywhere, any war ... if the price is right
-
veterán
Na jó, aki motorral megy, annak igen.
De ha valakinek van egy kisbusza (transporter, vagy valami hasonló) sátor, batyu, stb. Mindennel együtt szerintem 30ból ki lehet jönni. 7embernek ez 210ezer, abból azért illene megfordulni. Persze ha nem esik az eső. De napos időben lehet sátrazni, az ingyé' van. Kaját lehet csomagolni itthon. De legyen 35 ezer fejenként. Ennyit simán megérどんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
jasszer
senior tag
Végre itthon, megnéztem a Man videó első részét... hát ezek betegek.
Apokalipszis? Ezeknek?!
-
sowi
őstag
-
NINJA_V
tag
Ehh most olvasom: Januártól kétkerekűvel is használható a szélső sáv az angol fővárosban. Történelmi áttörés másfél év próbaidővel.....itthon sem ártana!!
Two Strokes and Four Jokes
Aktív témák
Hirdetés
- Ahh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" i5-10210U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS
- Ohh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" Bivaly i5-10210U 4Mag 8GB 256GB SSD FHD IPS
- Prémium minőségű Samsung, Micron SSD meghajtók (frissítve: 2024. 09. 23.) - MEGA akciók!
- Hibátlan - EVGA SuperNova GQ 650W ATX tápegység - 80 Plus GOLD - moduláris
- eladó i9 plusz z790
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen