Új hozzászólás Aktív témák

  • yodamastah

    őstag

    válasz Mezcal #12990 üzenetére

    HIába ül GP24en Martin, ha esetenként nem kapja meg ugyanazt a támogatást, mint a gyári versenyzők. Annyit azért lehet tudni, hogy BAG, JM és Marquez megosztják egymás közt a telemetria adatokat, és próbálnak tanulni egymástól.

    Maq 10 évet ment Hondával, most minden pálya új neki, minden alkalommal új dolgokat tanul. Mire a 3 napos hétvégén összerakja az adott pályán a beállításokat a számára új motorral, már el van késve az élmenő Ducatisokhoz képest.

    Maq elmondta, hogy mivel szív a kvalifikáción. (nem szimplán elb*ssza) Maki erőssége a kanyarbejárat, itt a jobb mint JM és BAG. A GP23-al új gumival saját elmondása szerint kanyarban befelé picit tolja a az orrát a motor, és nem tudja ezt az előnyét az új gumival jól kihasználni. (kanyaronként fél-negyed tizedekről beszélünk). Ezt próbálják setuppal kiszedni, meg ő is próbál változtatni a vezetési stílusán, de ahogy elmondta ez nem olyan egyszerű 10 év hondázás után.

    Ha tudnak javítani ezen a problémán, akkor még előrébb láthatjuk Maq-t, de a vb címhez az is kellene hogy az ellenfelek hibázzanak. Ettől függetlenül egyáltalán nem lehetetlen, hiszen Pecco 2022ben 91 pont hátrányból tudott VB nyerni, és most még csak 40 pont van az első és a 3. között.

    A mindenesetre ígéretes, hogy Maq 2x is dobogóra állt azon a pályán, ami a teljes naptárból a legrosszabbul megy neki.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák