Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-02-22 13:50:59

LOGOUT.hu

A TOPIK CSAK A HARDVERAPRÓ.HU-S KÁROSULTAK RÉSZÉRE VAN!
Ha csalás történt, akkor elsőként a Hardverapro.hu-s hirdetésben megtalálható "Jelentem" gombot használd, ez itt nem "ügyfélszolgálat", csak egy topik!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#1476) Rossifumi46


Rossifumi46
csendes tag

Helyzet a következő:
vásároltam 17500ft értékben a kedves eladónak átutaltam a pénzt 09.02-án (múlt hét kedd)
pénteken kaptam egy mailt hogy a futárcég (trustfutar) hétfőn hozza a csomagot. hétfőn kaptam
egy emailt hogy szedán ma 09.10 én hozzák csomagot ma sem kaptam meg.
ez eladó tanácsolta hogy vegyem fel a kapcsolatot a futárcéggel akinek csak egy email címe van azt is az eladótól kaptam. semmilyen infót nem találtam a neten erről a cégről.

jó irtam egy mailt a "futárcégnek". azt mondták hogy ők próbáltak hívni ma de nem vettem fel a telefon.
nos ez nem igaz mert 0 nemfogadott hívásom volt ma, senkivel nem beszéltem 1 percnél hosszabban
és a hívásvárakoztatás is be van kapcsolva.
jó nembaj azt írták a mai nap megint kifogják hozni a csomagot. nem hozták. újabb email,
válasz: technikai próblámájuk van nem tudják mikor hozzák.

kicsit már ideges vagyok. írtam az eladónak hogyha holnap sem kapom meg a csomagot akkor utalja vissza a pénzt a csomagot meg kérje vissza a futárcégtől ha megvan még egyátalán.

ő erre azt felelte hogy ő nem kérheti vissza a futárcégtől a csomagom mert nekem van jogom hozzá mert az enyém. az a probléma hogy semilyen papirom nincs róla + semmi elérhetősége nincs a cégnek.
kértem az eladót hogy küldje át a papírt amit kitöltött a csomag átadásakor a futárcégnek.

nem küldete még át de állítóla fogja.

szte,m itt érik egy átbaszás vagy valami.

Mit lehet tenni ilyen esetben?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.