- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- weiss: Logi MX Master 3S FW NEM frissítés
- bambano: Bambanő háza tája
- eBay-es kütyük kis pénzért
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT
Ajánlott ingyenes Windows programok
Androidos kérdéssel irány az Android alkalmazások topik!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kempetlen
tag
-
Kempetlen
tag
válasz
Mr. Erikszon #47773 üzenetére
-
Kempetlen
tag
válasz
Kezdő vagyok #47749 üzenetére
Maximum semmi se történik, amíg az ellenőrzés le nem folyik. Egy telepítő vagy elindul, vagy sem, nincs köztes állapot.
-
Kempetlen
tag
válasz
Kezdő vagyok #47747 üzenetére
Gyanítom, hogy be van kapcsolva valamiféle védelem. Ha más nem, akkor a beépített Defender. A letöltött fájlokat, főleg mikor megpróbálod elindítani, ez leellenőrzni. Amivel gyorsítani lehet a dolgon:
- a rendszer átpakolása / újratelepítése SSD-re, ha ez még valamilyen okból kifolyólag még nem történt meg
- erősebb processzor
- 3rd party védelem használata, amelyben esetleg kikapcsolod az antivírust részt (ha egyébként megbízható helyekről töltesz le, és fölösleges az ellenőrzés)Azt nem tudom javasolni, hogy 3rd party védelem hiányában csak úgy kikapcsold a Defendert, de erre is létezik program.
-
Kempetlen
tag
Nagy frissítés előtt teljesen jó, ha mentesz. Aztán nyugodtan neki lehet menni az update-nek, lezárásként meg jöhet az admin módban indított lemezkarbantartó, mindent bepipálva – már ha 2004-es verzióról van szó, mert a régebbieken a Letöltés mappát is ki lehet jelölni törlére, amire oda kell figyelni. Ez a jó eszköz arra, hogy töröld a nagy frissítésekkor amúgy is elkészülő mentést a régi winről. Ennyi gyakorlatilag mindenféle túlmisztifikálás nélkül.
-
-
Kempetlen
tag