- bambano: Bambanő háza tája
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GoodSpeed: Ugrás 32 GB RAM-ról 64 GB RAM-ra: Corsair Vengeance CMK64GX5M2B6000Z30
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Klaus Duran: Páramentesítők minősége
- Yutani: YRHA - Yutani Retró HAngkártyái: IBM mWave
- Szevam: Mennyire tipik Z-gen viselkedés? Tipizálható-e egyáltalán?
-
LOGOUT
Új hozzászólás Aktív témák
-
PROTRON
addikt
válasz
ProdyG #51897 üzenetére
Én szintén laikus vagyok, inkább csak a villamossági részre látok rá.
Mindenképp raknék oda kapcsolót, ahol hozzáfértek, sima karbantartások alkalmával is fontos!
Annyi hogy 2 pólusút és tényleg csak a klíma vezetékét kapcsolja, hogy tudjatok TV-zni.Mint írtam, semmi körülményt nem írtál az elején, így a legrosszabból, tehát szomszéd fejére csöpögésből indultam ki.
Ha szó volt korábban róla, akkor csak gondolt erre a klíma telepítő, de azért 1 telefon szerintem nem kerül semmibe, pláne ha 2 éves elvileg rendszeresen találkoztok hogy garancia éljen. Az én fujitsumnál pl félévente kell karbantartást rendelni ha kifejezett fűtéssel is akarom a garanciát...ha nem akarok fűteni akkor 1 alkalom évente elég a garizáshoz.
Ha nem okoz fagyási gondot azon a helyen ahol kifolyik, akkor persze nem kötelező végig csövezni fűtőszállal...A kattogáshoz majd a topicbeli klímások csak mondanak valamit ha felébrednek.
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Apple Mac Studio M1 MAX 2022 32GB 512GB számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- AKCIÓ! ASRock Z390 i7 8700K 32GB DDR4 500GB SSD RTX 3050 8GB Zalman i3 Edge Seasonic 650W
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L380 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD / MT I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- BESZÁMÍTÁS! ASUS Z97-A Z97 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A13/Samsung Galaxy A33/Samsung Galaxy A53
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest