Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Csalók a Facebookon. De ennyi???
- eBay-es kütyük kis pénzért
- AuraSync kibeszélő topic
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Digitális Állampolgárság Program
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Aktív témák
-
megema
őstag
válasz Vesztor87 #50129 üzenetére
Azt nem tudom, de nekem Thalia volt a tanulóautóm. Ott kezdődött, hogy a kormány nem középen van, hanem kicsit jobbra. Innentől kezdve elvágta magát nálam a kocsi. Egyébként oktató szerint nem volt vele semmi komoly gond, de néha voltak érdekességek. Persze jobban is használatban volt, mint egy normál kocsi...
-
megema
őstag
válasz Alvin_ti4200 #49949 üzenetére
Szép mindkettő, de én mondjuk coupe párti vagyok. Hogy állsz a 406 Coupe témával? Én inkább azt vennék (olcsóbb,erősebb), hacsak nem telne valami erősebb 3-as BMW-re. Amúgy inkább a német autókat szeretem, az Opelek kivételével...
Én is elég gyakran bújom a használtautót nyálcsorgatva.
[ Szerkesztve ]
-
megema
őstag
válasz mokus1 #49792 üzenetére
Igen, a Laguna Coupe nekem is tetszik! Porsche-ból nagyon "fapadosak" (már amennyire egy Porsche fapados lehet) és 10+ évesek vannak 6 millió alatt első ránézésre. Legalábbis 911 Carrera-ból. De megfontolnám én is. Boxter meg nem kéne. Akkor már inkább a Golf.
[ Szerkesztve ]
-
megema
őstag
Teljesen egy rugóra jár az agyunk. Nekem is tetszik ez a Golf, igaz lehet olcsóbban is kapni ugyanezzel a felszereltséggel, kis tuninggal. Például.
Egyébként elvagyok a jelenlegi 406-osommal is. Viszont 3000-res fordulat fölé kell pörgetni, hogy ne családi autó üzemmódban működjön. Akkor viszont már megjön az ereje (136Le/190Nm@4200rpm), és elég szépen meglódul 5000-ig. Mondjuk étvágya is van, ami 2000-res fordulatig is szép városban.
[ Szerkesztve ]
-
megema
őstag
válasz saguaro #46975 üzenetére
Igen, Tiptronic-os és sportosan vezetik. Nem hajtják halálra, de mondjuk pirostól elindulva nyomják neki. Klíma kb. állandóan megy. Korábbi MV6-os B Omega még csúnyábban evett. Hozzáteszem, ezek a computer mérései, amik hosszabb állás (egy este) után maguktól nullázódnak.
Amúgy az én 2 literes benzines 406-osomnál szintén városban használva az istennek se megy 10,3 alá klímával, pedig már nem tudom hogy vezessek visszafogottabban. Többször, ~600 km alatt mértem ezt. Igaz, néha előfordul, hogy leesik a kilométeróra mutató 0-ra menet közben (típushiba), szóval az is benne van. De 10-nél akkor se menne lejjebb. Országúton 6-7 között megy amúgy.
[ Szerkesztve ]
-
megema
őstag
válasz saguaro #46962 üzenetére
Igen, tudok olvasni. Csak megállapítást tettem. Nem tudom a tied milyen, de ez a Passat 4Motion. Az mondjuk biztos rátesz még nem keveset.
Amúgy a forgalom függvényében alatt azt értettem, hogy kisebb vagy nagyobb csúcsforgalom. Esetek többségében csúcsforgalomban van használva, és országút/pálya nagyon-nagyon ritkán. Országúton 7-7.5-ből is elvan, szóval semmi baja motorikusan. 140e kilométerrel, 8 évesen érdekes is lenne, de előfordulhat persze. De mondom ezek nem kíméletes vezetéssel születtek.
[ Szerkesztve ]
-
-
megema
őstag
válasz izomhod #46732 üzenetére
Azt tudom, de egy kötelező szempontjából nem sok vizet zavar, ha egyszer kérik az autó adatait is. Én korábban a hasznaltauto.hu-n kértem ajánlatot ABC123 rendszámmal, és utána ugyanazon az áron lett kötve a valóssal.
Amúgy nem kell rosszra gondolni a díjaim alapján, csak kockázati kategória vagyok a korom és lakhelyem, na meg a 2010 eleji jogsi miatt...
[ Szerkesztve ]
-
megema
őstag
-
megema
őstag
válasz !Overdose! #46542 üzenetére
Hú, azt elnéztem. Akkor valóban marad a 3-as BMW.
No-kia: Nekem nem volt még bajom vele, meg nem is zavart. Igaz, a mostani volt első telem, ami nem volt vészes. Mondjuk az is igaz, hogy ezzel nem lehet téli fagyban feljönni az utcánk előbb említett oldaláról (már csak az ASR hiánya miatt sem), mint a szüleim automatikus 4WD-s autójával.
Korábban volt B Opel Omegánk, azt esetleg tudom még mondani hátsókerekesre, de mivel a mienk gyakorlatilag első széria (1994) volt, így elektromosan egy szemét volt, amíg nem sikerült találni megfelelő szerelőt. Ez mondjuk már egy nagy autó...
[ Szerkesztve ]
-
megema
őstag
válasz No-kia #46539 üzenetére
Nekem is van olyan néha. Alapvetően tényleg nem arra van tervezve, de 3 ezres fordulat felett már felszabadulnak az erőtartalékok.
Elég meredek az utcánk és egyszer felfelé kifogtam egy munkagépet magam előtt kb. 5 km/h-val. 1-esben menten, semmi szembe forgalom. Na mondom ezt nem várom ki... Padlóig a nyomtan a gázpedált, leelőztem. Gondoltam kipróbálom már milyen nagy fordulatszámon, mert egyébként nem szoktam pörgetni, meg állatkodni, szóval nem váltottam fel. Olyan gyorsulást vágott le 55-ig, hogy csak néztem. Az emelkedő tetején mondjuk már kicsit ki is pörgött 5500-as fordulatnál.
Persze nem erre való, de ha kell, akkor minden további nélkül képes rá.
[ Szerkesztve ]
-
megema
őstag
Nem tudom franciákkal hogy állsz, de nekem 2001-es Peugeot 406-osom van 2 literes benzinessel. Vannak elektromos hülyeségei a szériának, de inkább csak bosszantó, és olcsón javítható dolgok. Ebben a 2 literesben már van erő, 136 lovas. 1350 kilogrammhoz már elég ez a motor.
Én kb. csak városban használom, és főleg csúcsidőben, így az átlagfogyasztása 10.2L. Országúton 6.5 körül van egyébként 90-100 között, nem visszafogott vezetéssel.
1 millió alatt már lehet találni szép darabokat.
-
megema
őstag
válasz MPowerPH #46494 üzenetére
Akkor te kifoghattad... Ismerős B5.5 2.5 V6 TDI 4Motion Passat-jára 140k km alatt még nem kellett költeni a kátyúkból adódó dolgokon, és a rendszeres dolgokon kívül. A másik meg, hogy márkaszerviz erősen kerülendő garancia lejárta után... Kell keresni egy megbízható szerelőt.
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest