Hirdetés
- Pendrive-ról bootolható "belakott" debian linux live Ventoy pendrive-on
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Megérkezett a Android 15 és a HyperOS 2-! (EEA Stable ROM)
Aktív témák
-
E-Maxx
tag
válasz _seth_ #22404 üzenetére
Nem nagyon láttam még olyat, aki 10+ misis luxus autóba betett volna hátra egy mélynyomót, kék, vagy narancssárga, vagy ződ fejegységet a középkonzolba, gyári navit kivágva, és valami szürke-kék hangfalakat begányolt volna az ajtókárpitba...
[link],[link] valahogy nem tudnám elképzelni ide berakva a fejegységet, esetleg egy ilyen autóba:[link]
Mondjuk van egy-két megvalósítás, ami jól sikeredett: [link],[link],[link],[link]
De egy ilyet nehezen tudnék az én autómba pl. belepaszírozni: [link]Én adok a hangzásra, nem is keveset, de semmipénzért nem építenék hifit az autóba.
[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
Aki ad a hangzásra az autóban, és esetleg a volvo is szóba kerül, akkor semmiképp ne válasszon mást.
Ma volt szerencsém hosszabban ülni egy "csúcs"mark levinsonos lexus gs-ben, és ugyanaz a hanganyag elég messzi volt hangzásban a volvoéhoz képest.
Pedig ez nem egy nagy név, hanem csak sima egyszerű gyári hifi.
Igaz, azok közül a legjobb, 13 hangszórós, de akkoris...
Ilyen hangzást talán(!) a mercedes nuove s klasseban hallottam, de ott is a legcsúcsabb hifiben...
Jó, az új s80-ban is megvan ez a szint, meg egy picit talán még több is, de pl. xc90 ugyanez a kategória..Azt, hogy messzi volt hangzásban, nehogy félreértsétek, nagyon jól szól az is, nem egy sokol rádió, de nem ennyire szuper.
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz !Overdose! #22330 üzenetére
Jó hát ebbe benne van, hogy minden felnit kicentírozzák, a régit amit levesznek, azt is, gumikat mindig víz alatt meglesik, jah és pluszba levakarják a belső kerékívről minden létező szutykot, befújják valami ápoló szarral, és még a pótkereket is cserélik...
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz Integra #22318 üzenetére
Mitsu Sió...
Én az enyémbe inkább nem turok bele, max egy olajcsere, de ebbe inkább olajszűrőt nem cserélek kézileg.
Ismerek egy nagyon jó szerelőt, olcsón is dolgozik, rendkívül megbízható, csak az a gond, hogy annyira jó, hogy hiába vagyunk szervíztől függetlenül, régóta jóbarátok, néha még csak arra hogy ránézzen a kocsira is csak 1-1.5 hétbe telik, reggel 7-kor kezd, este 8-ig mindig dolgozik, de mivel egyedül van, nem tud olyan ütembe dolgozni, és így is mindig 5-6 autó áll az udvarán, szóval ha nem muszáj, vagy sürgős dolog, mert kell az autó, akkor go márkaszervíz.
Szerencsére volvo galéria nagyon olcsó márkaszervízhez képest is, multkor olajcsere, meg szűrők, meg egyúttal gumicsere is megvolt 23-ból.
Pedig a gumicsere maszeknál,a hova máskor jártam magában 12 felett van....Szóval ez kivételesen korrekt, olcsó szervíz. És roppant segítőkészek, mindig kérdezik, hogy kérek-e valamit, sőt, csereautót is kaptam multkor 2 napra, ingyen, igaz, saját hibájuk miatt.Lehet, hogy tudnék itthon gumit cserélni, persze, csak mikor nem komplett kereket kell, hanem az acélfelniken a szakadt téligumit levakarni, és feltenni az új téligumit, azt inkább nem itthon játszom el...Szóval oké, itthon bütykölgetem én is az autót, ha kisebb dolgokról van szó, de pl. izzócsere, olajcsere, gumi csere, hogy a legsűrűbbeket mondjam, nálam nem elvégezendő itthoni folyamat.
[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
Ismerőst is mitsu szervízben olaj és szűrőcserékért húzták már le több mint 100k-val, pedig nem l200-a volt, hanem csak egy kis öreg pajeroja...
Ment vissza reklamálni, és megmondták, hogy spéci cuccokat tettek bele, tényleg olyan spéci volt, hogy sehol netem nem lehetett infot találni arról a márkáról.....# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz (Kolombusz) #22286 üzenetére
BP Volvo galériában is ott a hatalmas ablak, belátsz.
De mivel régi visszajáró vendég voltam, ezért én már be is mehetek, de amúgy chipkártyával, vagy kóddal lehet csak bemenni....# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz dabadab #22231 üzenetére
Szép meg jó dolog lenne ez, csak azt felejted el, hogy Magyarországon vagyunk.
Egyébként aegon adott egy csekknél alig nagyobbacska cetlit, befizetés után kb 1.5-2héttel kaptam meg.Így csinálja már jó ideje.# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz (Kolombusz) #22177 üzenetére
Állításomat továbbra is fent tartom, hogy E220CDI iszonyatosan lomha autó, hiába az a 8.6-os papírforma gyorsulás, hogy jól menjen, minimum 270, addig számomra nem sokat ér az a merga.
De ha megnézed, hogy mennyi idő alatt autózol 100.000km-et, akkor kijön, hogy mondjuk 3 év alatt, az évi legyen 200.000, havi 15.000.Ennyi szerintem még nem vészes kategória.
Ha meg évente 50-100.000 akkor az nem saját, hanem cégautó, vagy fizetik, és akkor meg már édesmindegy.Tény, hogy az inkább egy amerikai igényekre szabott autó.
Ez tetszett, finoman tudsz fogalmazni. Én valahogy úgy mondanám, hogy az anyaghasználat szégyene.
Xtrailben egyszer ültem, az belülről még nem volt nagyon gáz, de kívülről, jesszusom...
Pathfinderhez meg még nem nagyon volt szerencsém.Én a helyedben biztos, hogy egy 250D W124-est vennék.
Egy nagyon jó ismerősömnek ilyenje van, vadi újonnan vette talán 90-ben, ha minden igaz, bécsben, azóta is ott használja, második autóként, több mint 600.000km van benne, de sok mai autó nem szól olyan szépen, nem megy úgy, nem csukódik úgy az ajtaja, nem olyan kényelmes, mint az a lassan 20 éves autó.
Iszonyatos az a minőség, ami ott uralkodik.
Soha semmi gondja nem volt még vele, imádja, mellette van egy mostani C-je, az Ő véleménye is az, hogy a 250D ezerszer jobb autó, mint az új C, igaz a mostani többet tud, meg klíma, meg minden szirszar digitális benne, de biztos benne, hogy nem is fog 20 évet kitartani, és 20 év múlva, ha nem valamelyik roncstelepen van, akkor sem fog így kinézni, nem lesz ilyen állapotban, mint a másik.
Egyébként ebben a kategóriában én elgondolkodnék, hogy ausztriából, vagy németektől hozzak be egy ilyet, puff itthon rá OT, aztán hadd szóljon.
Legalábbis én tuti ezt csinálnám, W123-ból már ritkább a jó példány, ami meg tényleg szép, az meg már eszeveszett sok, akár misinél is drágább lehet...Integra: Szép autó, nem vitás, nekem is tetszik, igaz nem a legújabb, hanem az FL előtti, 2003-2006 közötti.
De én megtudnék őrülni tőle, hogyha van egy jó autóm, amit szeretek is, de ha akarok tőle valamit, akkor nem teszi.
Soha nem értettem meg azokat az embereket, akik megveszik ezeket a nagy dögöket, és örülnek neki, mert tényleg jó autók, de nem mennek vele.Akkor vegyen egy kisebb C-t, és olcsóbban megússza ugyanazzal a motorral, felszereltséggel, és mégis jobban fog menni.
És ez főleg olyankor bosszantó, mikor akiknek van pénzük, és ilyen autójuk, elindulnak nyaralni, hogy ők most ráérnek, fel autobahnra, belső sávban kényelmesen előzget 130-140-el, istenért sem húzódik le, mert még 150m után ott egy másik, azt megelőzi, aztán hogyha én lámpázok, és azért sem megy le, megelőzöm jobbról, akkor elkezd versenyezni, és még neki áll feljebb.
Ez főleg németeknél van, ahol rengeteg magyart látni, akik nagy mercikkel, bmw-kel mennek, egész családdal nyaralni, aztán belső sávban totojászik, és még ő van felháborodva, pedig ott no limit...[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz (Kolombusz) #22174 üzenetére
Ültem nissanban, nem is egyben, sőt, feleségemnek volt 2 évig almerája, 2001-es....Nem volt rossz autó, de olyan nagyon jó sem...
Hát ha most azt akartad kifejteni, hogy én nem tartom karban az autót, akkor nagyon rossz helyre tapintottál.
Az autót eddig sem én tartottam fent, mindent a cég fizetett, egyedül a javításokat nem, de azokat meg megengedhetem magamnak...
És azért nem vettem drágább autót, mert számoltam vele, hogy idén lesz autócsere mindenkinél, és ha minden jól megy, ami be is jött, akkor megkaphatok céges autóként audi helyett egy kékfehért, méghozzá egy új 5-öst, vagy 7-est, és akkor enyém megy a garázsba. Arra valóban fölösleges lett volna teszemazt venni 7 misiért egy 3-as bmw-t, vagy c-t, vagy a4-et venni...Ez a fogyasztásos dolog, meg megint egy baromság, ugyanúgy, mint ahogy a gépeknél csinálják sokan, jajj, 110 w-ot fogyaszt a gépem, le kell vigyem 105 alá, jajj...Ha már használjuk, tudomásul kell venni, hogy eszi az áramot, az meg pénzbe kerül.
Ha nincs pénz, nem kell használni.Ha van, akkor nem édesmindegy, hogy mennyit fogyaszt?
Jó, nem mondom, hogy 20-30 litert fogyasztó szarokat kell venni, mert fölösleges egyszeri embernek, de édesmindegy, hogy 8 liter, vagy 10liter...Ha cserébe odalépsz, és történik is valami.
Murano az egyébként is amerikai barmoknak lett kitalálva. Látszik, hogy te is leginkább csak olvasol a nissanokról, esetleg 1-2 darabban ültél, de muranoban tuti nem, abban olyan gagyi hatása van mindennek, mint egy suzi altoban, kb olyan anyagokat használtak, de hát az az olcsó, az autó meg drága, ergo nagy a haszon, aztán ha jön a válság, jajjj, már csak a tesztpályán férnek el az autóink....
Ilyet melyik másik gyártónál látsz, a 2 hülyén kívül(ford,gm)?Ennyit a nissanról...
Ha nincs garázsod, és félted kint hagyni, amit egyébként megértek, és jól is teszed, szó se róla, akkor szerintem még járj egy ideig tömegközlekedéssel, olcsóbb, nem kell bele üzemanyag, nem romlik el, nincs rá biztosítás,adó,stb...Csak bérlet.
Egyébként csak szólok, a merci sokat eszik, többet, mint gondolod.Megeszi az a minimum 15 literjét...Ja hogy vannak igények....
Akkor nem kell lenézni a másikat azért, mert nekem pl. nem kényelmes egy suzi swift, vagy opel corsa, stb...
Ahogy te sem szereted mari nénit a nyakadban, én sem szeretem a suzi ülését.
Nehéz megérteni, mi?
De viszont te is elvárod, hogy időbe odaérjen, és inkább benzint fizetsz, meg inkább egy nagy autó, mintsem egy kicsi suzi, még ha többet is eszik, akkor meg mi is a gond azzal az elméletemmel, hogy ha már van 15misim autóra, plusz párszázezer nem oszt-nem szoroz, és inkább erősebb motor bele?[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz (Kolombusz) #22172 üzenetére
Nem azért kell erősebb motort venni ezekbe a vasakba, hogy autópályán jobban menjél, hanem azért, mert nem egy 1100kilós kisautó van alattad, hanem egy nagy dög, és bármikor lehet olyan helyzet, hogy akkor oda kell lépni neki.Hát az E220-nak léphetsz, nem fog semmi sem történni.
Ezen egyébként jót mosolyogtam: ... egy kényelmes ülés ... Nem tök8?Ha bőrös, akkor ugyanolyan kényelmes mindegyik, ha meg nem, akkor csak egy bőr választja el tőle, hogy puhább legyen.Amúgy mindegyik e classeban ugyanaz az ülés van, max egy ortopéd ülés kérhető bele, de az meg nem olyan nagyon nagy tétel.
Szintén jól jellemzi, hogy annak örül, hogy jaj de kicsi a fogyasztása... Hogyha nincsen pénze üzemanyagra, akkor nem kell 13-15millióért autót venni, vagy ha van, de a környezetet akarja óvni, lehet venni lexus GS450H-t,RX400H-t, vagy bioetanolos saabot, volvot, vagy esetleg valami kisebb autót, ami súlyban, motorban, kasztniban is kisebb.Igen, annyiból vettem is olyan autót, ami a mai napig megállja a helyét.
Hol kapsz te 2.5misiért quattro,200le-s,turbós benzines,fullextrás autót, ami kényelmes is, biztonságos is, elegáns is, stb,stb,stb...?
Vagy ha 2.5misim van, csak suzukit szabad venni?Vagy csak nissan primerát,almerát, vagy bármit, ami nissan/vw/honda?
Mert ha nekem 15 millióm lenne egy új autóra nem foglalkoztatna a kérdés, hogy jaj, most melyik legyen, kanyarkövető bixenon, vagy egy erősebb motor, akkor már mind a kettő beleférne...
De 2.5millióból nehezen lehet ilyeneket csinálni.Jah és nem mellesleg, olyat vettem ennyiért, ami jobb mint az összes nissan együttvéve. Tudom hogy ez most fájt, mintha szíven szúrtalak volna, de te, a nagy nissanos zöldséges mergát vesz majd...Itt meg uszítod a népet, hogy minden szar, csak a nissan jó...
Ennyi erővel te is tipikus magyar vagy, hogy anno 3 millió forintból "presztízs" autót akartál venniHmmm, te nem úgy volt, hogy nissan primerát kapsz, oszt csend van?Most mégis mennyiért is akarsz prémium autót venni?2-300.000?Jah, csak 20-30-40éveset...
Mert a suzi swift derogál, meg a bkv, esetleg volán,máv,stb...
Csak gratulálni tudok.[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz (Kolombusz) #22170 üzenetére
Újjonan mennyi volt a totya, és mennyi a merga?
Amúgy tipikus magyar lehetett az illető, fullextrával kéri a mergát, de 220cdi-t....
Akkor inkább kevesebb extra, de egy 270cdi, vagy 320....# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz dragonfx #22167 üzenetére
Ha van lufid, és be vagy kötve, akkor megmaradsz.Ha nem vagy bekötve, csak lufid van, már csak 50%, ha egyiksem, akkor akárhova repülsz, többet nem fogsz fórumolni....
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz csibor #22165 üzenetére
Az nem is rossz.
Én tavaly augusztusban, a 100.000km-es pug 307SW-t bőrön kívül fullextrával, 2.0i-vel legalább 30 helyen próbáltam beszámíttatni, vagy eladni, max 1-1.3-at mondtak rá, pedig akkor még válság semmi..Aztán volt egy kereskedő, aki valamit elnézett, 1.7-et adott érte...
Azóta se tudja eladni, pedig már 1.6-ért hirdeti: [link]# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz dragonfx #22162 üzenetére
És ha te mész 130-al, másik meg sávvált., előz, barom és 240-el hátsódat betalálja?
2 éve húgomékkal indultunk nyaralni, vadi új renault megane 2 sedanal.
Megyünk m1-esen, külső sáv, 140-el, előttünk lassítanak, mi is, hátulról meganeba bele egy B corsa, abba egy omega, abba meg egy nagy chrysler grand voyager, a chrysler megtolta az egész sort, jött vagy 180-al, mikor mi már 100-ra lassítottunk, természetesen vészvillogó már lassításkor ki volt téve.
Mindenki be volt kötve a kocsiba, csomagtartó tele cuccal.
Ha nincs öv, biztos, hogy már nem élnek.Az pedig egy 5csillagos autó, övfeszítő, meg minden szirszar, de így is majdnem csúnya vége lett, pedig az összes lufi nyílt... Csomagtartót had ne mondjam, hogy az összes csomag előre jött hátsó ülések helyére, csomagtartóból meg olyan 30-40cm eltűnt.
Corsa orrából meg nem sok maradt, de az hogy mi 100-al mentünk, omega meg chrysler 170-180-al, csúnya dolgokat csinált.Ráadásul egyik sem egy 1tonnás autó...
Jah és a dolog csúcspontja, hogy húgom rendőr alezredes, és betelefonált Ő is, mi is, meg még jópáran, és első telefonálástól számítva több mint 1.5-2 óra volt, mire kiértek a rendőrök, és le se sz@rták a dolgokat...Helyszinelést mire megkezdték, vagy bárkivel foglalkoztak...
Szégyen. Bele se gondolok, hogyha ezt egy alezredessel megcsinálják, mással mit csinálnak..bandus: Én már megszoktam, rendesen tudom olvasni, akár a sajátomat.
[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz gamer0101 #21902 üzenetére
Nem feltétlenül GTI, de ha sportos autót szeretnél, nyugodtan nézhetsz GTI-t is.
Ezt sem tudod semmiképp sem ajánlani.
Elöször is, sokat eszik, nagy autó, öreg autó, hajtva van, semmi ismereted nincs róla, és amúgyis gőzöd nincs, ki volt a tulaja.
Egy a vectráért maximum 250.000-et adnék, ha összesen 500.000-em van, mert lehet vásárlás után két héttel mondjuk beszarik rajta egy-két apróság, vezérműszíj,vízmpumpa,görgők,teleszkópok,fekbetétek,rugók,stb,stb,stb...
Ez már alapból több mint 200.000ft, és egy vezárműszíjat egy használt autónál nem árt vásárláskor cserélni, pláne egy 18 éves autónál...Esetleg egy ilyet is megleshetsz:[link]
Mégicsak 6 évvel fiatalabb....
[link]
[link]
[link]
[link]# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz No-kia #21895 üzenetére
Ez a rendes GTI, 16V-s.
Amúgy végre egy egész jól kinéző 3-as golf mod, csak azok a felfele nyíló ajtók, meg hullámzó küszöbök....
Amúgy szép darab.dragonfx: Tudod, hogy szeretem a BMW-ket, meg elég sűrűn egyetértek.
De most meg kell mondjam őszintén, hogy hülyeséget mondtál.
A BMW 150 lovas mocija is gyenge ezekhez, ha úgyvesszük.
Ezek csak 4 hengeresek, BMW sor6-os motorokat csinált, lánccal, hátsó hajtással, tök más az egész.
Ahhoz képest ezekből 116ló 4 hengerből, vagy 137 6hengerből, inkább az előbbi a fejlettebb.
Mellesleg bömbi topikba linkeltem neked valamit.... Gyere oda is...VR6-Fan:Az oké, hogy lomha, de mihez képest? Neked milyen VW-d van?
[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz No-kia #21890 üzenetére
Az a GTI 3-as golf szerintem gamer0101 kollégának sokkal inkább megfelelne mint a már széthulló sufnituningos, 1.600.000km-es vectra, amit Ő linkelt.
gamer0101:Nehogy azt hidd, hogy ezek közül az A vectrák közül találsz akár egy olyat, amire fél év alatt nem kell legalább 300-400.000ft-ot költened.
Inkább egy 1992-1994 közötti Golf, mint egy A vectra.
Azt semmiképpen nem ajánlom.
Lehet hogy a haverodé jó, de az kb 1 az ezerből, nagyon ritka ami jó, és nem költöd rá az autó árát még minimum.
3-as golfból nagyobb az esély, hogy kifogsz egy jót.
Bár a 3-as meg rohad, inkább egy 2-es dízelben, elmegy a világ végéig, ha vigyáznak rá, és nem is rohad, nincs ami beszarjon rajta, úgyhogy az se lehet rossz.
De ennyi idős autókban nem ritka az 500.000km, úgyhogy az ilyen 200.000km alatti kiírásokat, pláne ami F-nél újabb rendszámú legalább 2-3-al fel kell szorozni.
A vectrát meg ha tényleg nincs több pénzed, felejtsd el.
Hidd el, jót akarok, nem vagyok VW párti, de ezerszer inkább egy golf, mint egy a vectra.
Esetleg egy F astra....[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz Vandit. #20245 üzenetére
Már bocs hogy ilyet kérdezek, de Te mennyit keresel havonta, és Ő mennyit keres havonta?
Illetve a másik, hogy egy ember nevére a hitel annyi legyen, mint a család havi keresetének az egytizede.Ezt már több bankos, hitellel foglalkozó embertől hallottam, és nem hülyeség.És ha hitel van az autón, akármennyi, akkor casco-t venni rá.
Egyébként ha kettőtök közül Te keresel többet, akkor meg egyszerűen meglehet mondani, hogy csillagom, ha majd az árát megkeresed, akkor Te döntesz.
Addig meg én döntök....Mondjuk ha már mindenképpen civic kell neki, akkor gondolom a sportossága miatt.Szóval a 90 lovasat alapból ki lehet szórni....
[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz Vandit. #20239 üzenetére
Láttam, hogy BMW-kel nagyon szemeztél.Erre egy ilyet veszel?Ennyi pénzért kapsz 2003 körüli E46-ot, jóval erősebbet...
Valaki árulja már el,hogy egy 90lovas, 4. éves autón mi kerül 2.6misibe?Ennyiért veszek egy 2004-es s40-es volvot akár 170 lóval, de 140-el is.Oké, hogy jó autó a honda, de ennyire nem, szóval egy "picit" irreális az ára....# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz (Kolombusz) #20009 üzenetére
Most is egy 2.4T S60 AWD-m van, csak ha elolvasod az előzményeket, akkor látod, hogy az enyém elcserélném egy alfára, amit eladnék, és vennék belőle egy T5-ös volvot.
Nem akarom a legerősebb autót megvenni, csak elkapott a gondolat.
Mert a BMW vásárlást, most úgydöntöttem, hogy elhalasztom, de az már más tészta....
Amúgy ha beszarik valami... nemrég történt meg, beszart benne az automata váltó, majdnem 800k-ba fájt, de szerencsére kezdetleges stádiumban volt, úgyhogy megúsztam 2 mágnesszelep cserével, "csak" 130k-ból...[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz Versus82 #19996 üzenetére
Az engem nem érdekel, hanem maga az autó ami a lényeg, hifit, ilyesmit ki is vágnám belőle, de úgyis el tudnám adni 3.5 körül, enyém meg ér kb 3-at.Annyi pénzből már futja egy T5-re is, vagy akár S60R....
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz BlacKSouL #19981 üzenetére
De viszont kapsz egy egy, vagy egy másfél éves autót.
De ha ez nem bejövős, még mindig ott a 156,166....
Abból a 150 ló felettiekkel olaszos vehemenciát kapsz rendesen...# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz Chieftec #19971 üzenetére
Olasz vonal:
Feleségemnek egy Alfa Romeo 156-osa van, V6-os moci, kívül nagyon szép spoiler szettel, ami nagyon-nagyon sok volt, kb egy olcsóbb bravo ára(), de nagyon jól megy, nagyon szép(azóta sem láttam a 159-esen kívül olyan szép autót!!!),nagyon megbízható, egyetlen baja volt csak, amit többször kellett cserélni,a levegőnyomásmérőt vagy mit, illetve a vezérlésmódosítót kellett még cserélni.
Meg a drága pesti utaknak hála, a két első gömbcsuklót,rugókat, stb-t....De ez nem vészes, a vezetési élménye kárpótol...
Igaz, a fogyasztása városban felmegy 13-ra is, de autópályán ha 130-150-el megy vele az ember, lemehet 8-ra is, de fel lehet tornászi 12-re, városban akár 15 sem lehetetlen, de az már tényleg jó élmény, és a redlinet hajkurássza a kocsi...Erre még az én S60-asomat is lecserélném....
Apropó, BlackSoul, Volvo S60-akat nézegesd még meg![ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz Chieftec #19968 üzenetére
Ha HGT-t akarsz venni, akkor ezt lesd meg.
Én is gondolkoztam anno, hogy a fiamnak egy ilyen hgt, vagy opel astra, de inkább utóbbi mellett döntöttem, mert fiatalabb volt, gyengébb volt, és nem ilyen sportos.Neki, meg elsőkocsinak, 18-adik évesen nem kell egy 155 lóerős HGT...
De amit linkeltem, elég szép példány....Nekem azok a műszerfal számlapok nagyon bejövősek...# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz (Kolombusz) #19721 üzenetére
Hmmm, nagyon nem egyforma az ízlésünk.
Mind a 2 autóhoz volt szerencsém, igaz, a passat cc-hez csak szalonban.
Az, hogy kívülről, és főleg elülről meg oldalról vagányak legyünk nézetet próbálják eladni a gyártók, nekem nagyon nem jön be.
Próbálják kupésítani az autókat, miközben a használati értéke 0.
Mivel 4 ajtós, és 4 üléses, az lenne a dolog lényege a kupéval szemben, hogy több ember férjen bele, és jól is menjen, szép is legyen.
Csak ebből a szempontból mind a 3 megbukik.Hátra beül egy cca. 190-195cm-es emberke, mint pl. én, úgy b@sztam be a fejem a tetőbe is, meg az ajtókeretbe is, ahogy azt nem szégyelltem...
menni nem megy úgy, mert hosszabb, több az anyag, nehezebb, áramvonalassága is kedvezőtlenebb.Szépnek sem szebb, mert a kupé lényege, hogy ugyan hosszú, de kecsesen alacsony, két ajtós, és úgy hosszú, szerintem a legjobb példa erre a BMW 3xx E46 Ci, pl sötétkékben.Gyönyörű.
Ez meg hosszú, de nem olyan kecses, 4 ajtaja is van, a csomagtérajtó is rövid, egyszóval ronda.
Szóval kupésítanak,terepjárósítanak(BMW X6),városiasodnak.
Pedig egyre több az autópálya, egyre több ember megy messzebre, a városi autókat pont, hogy el kéne felejteni, városba max egy smart...Mert pl. egy ML merci,XC90,X5(újfajta), a sajtó által városi autó lett, igazuk van, fogyasszon csak 15-20litert városban, legyen jó nagy, fogyasszuk csak az olajkészletet, szennyezzük a levegőt.
Városba busz,metró,villamos kell.Nem nagy b@szom terepjárók, meg nagy autók.
Az terepre kell, hosszú útra családdal kombi kell, nagy tárgyak szállításához kombi/mikrobusz kell, 1 vagy max 2 ember kényelmes, hosszú utazásához coupé-cabrio kell.Nem mindent egybetuszkolni(pl skoda superb, terepjáráson kívül mindent bele akartak zsúfolni, számomra jelen pillanatban kapható új autók közül meg is kapja a legrondább autó címet....).# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz (Kolombusz) #19719 üzenetére
Ez porsche???
Ez egy hatchback, elölről porsche, hátulról pedig egy új fajta superb....Ennek a b oszloptól elfogyott az eleganciája, vagy ha van is, az kb annyi, mint az új superbnek, ami szerintem szintén egy nagyon ronda autó.
Ez kb annyira porsche, mint az én összekeres S60-asom hummer h1.... Attól hogy összkerekes, nem jelenti azt, hogy terepjáró.
Az hogy coupé szerű, nem jelenti azt, hogy coupé is.Ezért is nem értem pl passat cc-t, cls mercit, stb...Kb a csoamgtartója annyira lejt, mint egy lada samarának....[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz (Kolombusz) #19715 üzenetére
Ez kb olyan ronda, mint a subaru impreza 5 ajtósban....
Hiába porsche, meg minden, egy toyota corolla(nem a legújabb sedan, hanem az 5 ajtós)vagy az auris, vagy akár bármelyik 5 ajtós, néz is ki valahogy.
Ha 4 ajtósat akartak csinálni, akkor tegyék pl úgy, mint új 7-es BMW, vagy volvo s80....De ez kimondottan ronda.Mármint szerintem....# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz (Kolombusz) #19571 üzenetére
Ilyet azért talán nem kéne mondani rá, igaz, nekem sem tetszik kívülről sem, belülről sem, de talán megérdemelte.
igaz, én az új 7-es BMW-nek adtam volna, vagy esetleg XC60...# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz anjani182 #19515 üzenetére
Belül S40-XC60-V70-XC70 egy kalap...
Új S80 még csak-csak, de a legjobb a régebbi S80-S60-XC90, és ebből a háromból is az első kettő a legjobb szerintem.
A csaomagtartó szája az enyémnél is kicsi, és a legcikibb, hogy a feleségem autójába befér a csomagtartóba négy darab 17-es felni, gumival együtt, enyémbe 2 is nehézkesen...Pedig ez S60, az meg egy sima, nem kombi 156-os alfa... Még az opelbe is befér 3 simán...
A dízelekből csak a D5-ös ami szóba jöhet, a többi felejtős, benyásból meg az újabbakban a 2.5T,T5,T6,V8... Régebben 2.4T,T5,T6.# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz anjani182 #19513 üzenetére
Ja-ja, nem az enyém, de opel topicban írtam is.
Azért annyira nem jó, sokat kell tárgyalni, meg autókázni...
Az túlzás, hogy osztogattak, ki kellett sírni, méghozzá jó sokáig, de "megérte."[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
Nekem volt olyan, hogy egy autó kb 2 hónapot volt meg, nevezetesen ez egy 3-al ezelőtti típus, talán 2000-ig gyártott fiat punto volt.És az is csak azért volt meg 2 hónapig, mert hamarabb senki nem vitte el...
De átlagosan olyan 2-3 év egy autó, a legtöbbet az opel zafirám volt meg, 5 évig.
Annyira elégdett egy autómmal sem voltam.
Pedig a mostani volvo kerek 100 lóval erősebb, bőrös, digitklíma, tempomat, ülséfűtés, iszonyat jó hifi, automata, szép is, jó is, megbízható is, nagy is, mégsem vagyok vele annyira megelégedve mint azzal az autóval, pedig az se nem volt olyan szép, fele ennyi extra nem volt benne, de valahogy azt a nagy testet meg tudta mozgatni 100 ló úgy, ahogy azt az ember nem is gondolná.Iszonyatosan szerettem azt az autót, de 300.000km-et mentem vele 5 év alatt, ami nagyon sok volt, és utolsó évben nagyon sok baj volt vele, pedig ha valaki, akkor én nagyon figyelek az autóimra. Indulás előtt fél órát piszmogok vele, fényesítem, takarítom, bármi gondja-baja van, ami nem egy olajcsere pl, rögtön márkaszervíz, eredeti gyári alkatrészek, stb..Mikor hazajövök, szintén ugyanez, az astra, ami nem is az enyém, hanem a fiamé, azt is, ha ráhagyom, 1 év múlva ugyanilyen matt lett volna az egész, meg tiszta karc, kosz, stb...Én egész délelőttömet elszórakoztam vele, hogy kifényesítettem, kívül-belül rendesen lecsiszatoltam, és hétfőn megy szervízbe, mert olajcsere kell, akksi sem valami hűdejó, két hátsó felnin nincsen meg a középső kupak, letört egy kb fél cm-es darab a hátsó rendszám megvilágító lámpa búrájának a sarkából, stb...
De hát ez már részletkérdés.# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
Nem hencegnék ezzel, beismerem, hogy abból a 30-35 autóból kb 10db moszkvics, lada, zsiguli, trabi ilyenek voltak, szóval ez nem hencegés, csak ha már így érdeklődőtt a srác, akkor leírtam.
200 autó az viszont már sok, nagyon is sok....# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
Tudom, meg 8 éves amúgy is, 130.000km van benne, lesz is vele baj, de legalább "viszonylag" olcsó szervizelni, meg első autónak úgysem kell ennél komolyabb/jobb, sőt ez is túl jó neki...
Amúgy meg van ismerős opel márka szervízbe, úgyhogy nem tartók tőle, szerelés olcsón megvan, alkatrész meg nem vészes.# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz anjani182 #19497 üzenetére
Hát még nem nagyon számoltam össze, de olyan 30-35 autóm volt, és nemsokára 5x-et töltöm.
Van olyan kocsim, ami fél évig van meg, de mióta nem cégesek az autók, azóta egy autó max 1 vagy 2 év.
De volt olyan év, hogy 3 autóm is volt, mert egyik sem volt minden szempontból jó.
Cégesek alatt azt kell érteni, hogy én használtam, családi használatra is, és csak az az egy autóm volt.
Beleveszem a saját-saját autókat, a cégeseket, és a feleségemét is, elvégre azt is vezetem nem keveset.# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
Nekem anno volt első szériás Zafirám, 5 évig, ugyanaz mint ez, csak "kombiban" és magasabban.
Előtte Vectám volt sokáig, meg f astram, stb, összesen kb 12-14 évig csak opelt vezettem, kb 600k km-et mentem velük, sokat szervizeltem is őket kisebb dolgokon esetén, és eléggé kiismertem már az astra alvázat, főleg a zafira esetén(több mint 300k km....)észrevennék rajta bármilyen rossz hangot, ami nem odavaló, akármilyen kis piszmogást.
Ennek szerencsére semmi baja, csak egy-két olyan apróság, mint pl nehézkesen jár az üléstámla állító tekerő, az övet már nem húzza annyira a mechanika vissza, de ezt is megcsináltatom vele nemsokára...
Mondjuk én saját autónak nem tűrném meg a volvo után, de a "gyereknek" jó lesz ez egy darabig....# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz fekeandras #19482 üzenetére
Astra G-t, 8 éveset, nem újat.
Másnéven mostani Astra Classic.dragonfx: Láttam már párszor, a minap állva hagyott M0-son, pedig 150 körül csorogtam, úgy lelámpázott, hogy először azt hittem egy aston, a vakító xenonok miatt, olyasmi volt messziről mintha egy db9 vantage lenne....
[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz Kraptor #19474 üzenetére
Tegnap vettünk egy autót, Opelnél érden, volt egy-két ember bent, de ők is csak nézelődtek.
Viszont nem láttam olyan sok új autót kitéve, és valamelyik nap láttam, hogy hoztak is be még, de inkább használtakkal van teli.
Szóval azért megy az eladás, de nagyon-nagyon kevésbé mint máskor.
Egy éve bementél, és szabad ügyintéző nem volt, mindenkinek volt vevője, most senkinek semmi dolga nem volt.Zsubi:Egy astra classicot.
[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
-
E-Maxx
tag
válasz bajuszati #19378 üzenetére
Nem volt superbem, de vezettem, hosszútávon, szóval nem 3km-es tesztúton, vadi új autóként, volt benne kb 10.000km, és pár hónapos volt, az ülései egész jók voltak, a kormánya egész jó volt, és nagyjából ennyi jó tapasztalatom van vele....
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz Mr.Grincs #19374 üzenetére
Én kb 8 éven keresztül jártam MV-BP útvonalat, céges autókkal(összesen 7db-al).
Meg mellette ismerősök/kollégák autójával, kéthetente egyszer, oda-vissza, és a legjobb arra az útra szerintem a kolozsvárt kikerülő rész meg egy-két buckás rész miatt márpedig egy terepjáró.
Én a 4 kerékhajtású A6-al is volt, hogy egy-két autópálya építő kamion miatt sárba kellett másszak, és volt, hogy majdnem beleragadtam.
Utóbbi 1.5-2 évben nem voltam arrafele, de nem hiszem, hogy sokat javult az út, úgyhogy, ha terepjáró mellé tervezel, akkor inkább valami emeltebb hasmagasságú autót keress, esetleg 4 kerékmeghajtásót, de abból is valami emeltebbet.Van egy-két olyan kátyú...
Egyszer várad után belementem egybe, zafira gömbcsuklója, szimeringek, meg minden úgy ahogy van kitört, és a kerék kicsuklott egy jó 10fokban...# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
De az anyaghasználat, meg az 1.9-es PD....
Zsubi: SAjna nem S80, se nem V8, se nem AWD, csak 2.4T, 200hp,front, és navin kívül full extra.
Off:
Mi ez a kép feltöltéses izébizé, itt a hsz. szerkesztő alatt?# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
Ez a baj, hogy csak VW csoport.
Ennyi erővel azt is mondhatod, hogy simán jó a VW lupo, végülis Lamborghini/Bugatti/Porsche.
Sajnos a Skoda nem egyenlő a VW-vel.Inkább egy Passat, vagy egy Jetta, mint egy Superb.
Pedig az új Fabia kivülről még okés is lenne, de belül...# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz rootkiller #19350 üzenetére
Ááhám, értem az elfogultságot, több kérdésem nincs is.
Én E merciben(amit nem szeretek, sőt, az általam odaítélt top 100-150-ben sincs benne),A6-os audiban, és superben is ültem/vezettem, 4-5.000km-t.
A6-os audim, a régi, volt cégautóm, vadi új, 2.5tdi quattro, meg kollégámnak volt superbje, és egy napon nem lehet emlegetni a kettő autót...
E merci, meg az új fajta, anyagokban okés, de műszakilag sajnos nagyon-nagyon gyatrára sikeredett....Zsubi: [link]
E merci, A6-os Audi, Skoda SuperbOff:
Mi a halál az a válasz, és a hsz szerkesztő dobozok között, hogy
"Hiba Nincs jogosultságod ehhez a művelethez!"?
És ráadásul most döglassú is az oldal.[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz rootkiller #19346 üzenetére
Akkor még a 3 felsorolt autó közül egyikben sem ültél.
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz DeadMeat #19340 üzenetére
Pont azért hoztam fel példának a 156-ost, mert szerintem, a belsejében nem valami hűde csuda jó anyagok vannak, direkt nem a volvo s60-amat hoztam fel példának...Mert azután nincs olyan ember, aki szívesen ül át a skodába...
Ennyi pénzért mondok jobbat, mivel ez is 1 éves, de raktárkészleti autó, kilehet fogni 3-as BMW-t, A4-es Audi-t, vagy max 2 éveset, de kevés km-el.
Vagy külföldből 1 max 2 éves C mercit is, regadóval együtt.
Ismerős vett kintről(svédo.), egy volvo autószalon igazgatójától egy 2 éves, újfajta S80-ast kb 2 hete, T6-os motor, vajbőr, navin kívül fullos, regadóval eggyütt kb 5misiért...18.000km volt benne, de az valósan...# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz Mr.Grincs #19333 üzenetére
BMW X5 után Skoda Superb?
Lesz egy olyan érzésem, hogy miután beültél, egy jó nagyot fogsz okádni...
Volt szerencsém a régiből is, és az újból is egy-egy, közel fullos modellben utazgatni, és még a 156-os alfa után is egy skoda fabia érzetét adja...# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
-
E-Maxx
tag
válasz zsoltika86 #19270 üzenetére
Családban volt egy 146-os alfa, egy 147-es alfa, feleségemnek most 156-os van(2.5 V6),és egyikkel sem volt sosem semmi gond, pedig összesen megvoltak 8-9 évig...
Alfák nagyon jók véleményem szerint, fiatról sokat nem tudok nyilatkozni, de sok jót hallottam róla, azok közül akiknek már volt.
Sok szerencsét az autódhoz, és sok-sok balesetmentes kilométert.# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz Integra #19244 üzenetére
Még ugyebár az S60-as most is fut, abba kérhetsz, de a többiből már száműzték.
Megjegyzem, nagyon helyesen tették!Versus82: Igen, bár nem meglepő, egy olyan nagy hírnévnek örvendő, konzervatív márka, mint a volvo, ilyen hülyeségekkel ne szórakozzon.
Mondjuk nálam már elvesztette a hírnevét, az új XC60 kívülről-belülről is egy borzalom.
Főleg az elején a hűtőmaszkon az a nagy 15x20cm-es borzalom...Undorító...[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz (Kolombusz) #19214 üzenetére
Melyik, régi vagy új primera?
ismerősnek volt anno primerája, az új fajta, szerintem egész jól szólt a hifije, bár nem tudom, lehet több féle van belőle...# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz Versus82 #16499 üzenetére
Néztem, egyetlen egy darabot találtam normális áron, szép állapotban, de automata váltón kívül semmi extra.Se bőr, se motoros ülés, se telefon, se napfénytető, se multikormány, semmi.
A többi meg vagy túl drága, vagy le van nagyon hajszolva, vagy pedig drága és nem tud semmit.# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz Khelben #16490 üzenetére
Az a probléma, hogy az én peugeotom az előző tulaj tropára tette,és gányul lett megcsinálva.
Motorban például a sortrafót egyből cserélni kéne, mert hol 2 hol 3 de az is lehet, hogy 4 henger is elindul, de általában 3 henger megy.
Kéne cserélni ezt-azt amazt, de az vagy 3-400.000 lenne, és mivel sz@rrá volt törve, sok helyen 1.3milliót adnának érte, itt 1.7-et.Szóval ha én elkérném a volvót megnézetni, és ők a peugeotot vinnék el, máris 1.5 lenne a max érte....Hát igen, napfénytető 307 sw után jó lenne, mert ugye ennek fél teteje üveg.
hobizoli, nagyon köszi az ötleteket, ma akkor meg is lesem.
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz lajafix #16485 üzenetére
kereskedés, előző tulajról nem nagyon akarnak semmit kiadni.
Benzines.
Azt hogy rendesen cserélve volt-e benne azt hogyan tudom megnézni, azon kívül hogy most van-e benne olaj?
Illetve ha a váltóval van baj(automata), arra hogyan jövök rá, mielőtt megvenném?# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz bandus #16478 üzenetére
Hmm, az jól hangzik.
A másik, amitől parázok, az automata. Írták, hogy kb 200.000km-et bír, egyikben minimum 214.000 van, nem tudom, hogy volt-e cserélve automatában bármi is, ha azzal lenne szop@s, az húzós lenne, és akkor autó nélkül lenni nem egy napig...# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz Grillo #16467 üzenetére
A zöldben 214.000 van, ami reális, de nincs szervízkönyve, a másikban 145.000 van, ami szerintem nem reális, és kintről hozták, ott szervizelték utoljára 2004-ben nem tudok mikor, 120.000-el.
A kérdésem még az lenne, hogy honnan tudom meg hogy a turbó milyen állapotban van, ill ha egy fékpadra (dyno) rátenném (egyáltalán hol találok pesten ilyet) mi derülne ki az autóról?
Szóval ki derülne olyasmi apróság pl hogy a turbónak van-e valami baja?
Illetve kipróbáltam egy D5-ös motorral szerelt S60-ast, ami dízel, és 164 lovas, automata, ráléptem a gázra, azt hittem kiesek a szék hátoldalán. Nagyon nagy ereje volt, a 201 lovas se gyenge, de a 141 lovas már lomhább. De még tűrhető.# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
Ma megnéztem 32 autót, ebből 7-8db volt olyan ami hű de f@sza.
Rájöttem, hogy volvo kell, mert annak a legkényelmesebb az ülése, mégsem egy felvágós autó, nagy valószinűséggel nem egy tizenéves újgazdag hajtotta szét.
S60 bőven elég, S80 már túl nagy lenne sok szempontból.
Megnéztem pár darabot, kipróbáltam vagy 10-et, dieselt, benzinest mindent összevetve.
Két autó fogott meg nagyon: [link], [link].Mi a véleményetek ezekről?
Második az gyengébb, érezhetően.Mondjuk nem száguldozni akarok, de ha előzésbe belefutok, akkor nem akarok ottmaradni.
Elsőben van telefon, ami hasznos hosszú utakon, de ez már mellékes.
Másodikban van tetőablak, az sem rossz dolog.
És legalább mindkettő 1.7-et megadna a peugeotért.
Mondjuk holnap még megnézek egy-két s60-ast is, meg A6-os quattro audit.
De ezek nagyon megtetszettek, azért kíváncsi lennék komolyabb véleményekre, azon kívül, hogy szar, mert volvo, és nem vw vagy ez vagy az vagy amaz...
Szerk.: Illetve honnan tudhatom meg, hogy 4 vagy 5 sebességes az automata, két kereskedőnek messziről látszóan fingja nem volt, hogy hány gangosak, most ezért nem akartam feltúrni a használatit....
[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz Integra #16393 üzenetére
Mielőtt elkezdesz kioktatni, próbáld meg elolvasni, amit írtam.
Tudom mennyibe kerül ez-az.Azt is tudom, hogy egy s80-as volvóban, ismerősnek beszart az automata váltó, és 1.5millió, azaz másfél millió volt egy vadi új váltó a volvó szervizben, de ezt nem én fizetnem, ha bármi baja van, hanem a cég.
Munkámból kifolyólag nem egy embert ismerek 15-20 millás vadi új kocsikkal, amik mikor vadi újak, szuper kényelmesek, meg szuper szépek, csak ne járjon le a garanciájuk....
Ugyanakkor szintén ismerek pár ausztriában élő embert, akiknek 250-es mercije van(e merci elődje gyengébbek kedvéért)és 7-800ezer kilóméteren is túlvannak, mercedes szervizben voltak szerelve, és semmi bajuk nincs.Rozsdának nyoma se, pedig 20 évesek....
Khelben dobálózik itt a megromlási statisztikával.
Egy a probléma, hogy aki egy s80-as volvót vett 12millióért, annak van pénze, 3 év mulva, mikor lejárt a garancia visszavinni volvo márkaszervizbe, mig a ford mondeot, amit örült hogy kiköhögött 5 misiért, elviszi első maszekhoz.
Tudom, nem egyszer jártam németországba, és nem egy embert ismerek kint...1 Audi A6 26,1 18,7 11,2 7,5 3,5 2,2
10 Ford Mondeo 21,8 18,9 14,4 13,4 7,8 7,1
4 BMW 5-ös sorozat 31,7 22 17,5 12 7,7 4,4
Nálam az 5-ös BMW, és az Audi A6 is benne van a versenyzőjelöltekben....
bandus: Az A6-os audik, 5-ös bmw-k, volvók fele megfelelne.Azt hittem itt lehet tanácsot kérni, és nem tizen-huszonéves "2 éves suzukim van szarrátuningolva és 200-al megyek vele, és még szervizbe sem vittem mert a józsi bütyköli" hülyegyerekek járkálnak ide....
Azt hiszem ezt bizom a tapasztaltabbakra, és németországi volvós ismerős segitségével veszek autót, aki szervizben dolgozik, nem pedig a 10 éves suzuki mögül kandikál ki...[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz Integra #16391 üzenetére
Nem kell szó szerint értelmezni, de véleményem szerint, meg nem egy embertől hallottam már, akik hivatalos márkaszervizben dolgoznak, és nap mint nap látják az autókat, hogy 2002-2003 óta megszűnt az autógyártás.
Pl egy W140-es mercedesben is jobban megbizok, mint egy vadi új s mercedesben.Ezeket már annyira teletömik elektronikával, hogy valami meghal benne 1-2 éven belül.Nem izzóra gondolok...
Egyébként pedig ha így írod, hogy prémium autó, akkor keress utána árban, minőségben, kényelemben, meg mindenben egy W140-es,W124-es,W126-os mercinek.[link],[link],[link].Na ezek a megbizható, kényelmes, és valóban minőségi prémium autók.
Ha lenne 20 millióm, akkorsem vennék vadi új s mercedest, vagy 7-es bmw-t, maximum új ls lexust, de inkább valami 6-7 éves komoly autót....És mint mondtam már, volt 2007-es scénicem is, és az többször is cserben hagyott(nem arra gondolok, hogy kifogyott a benzin belőle....)mint a 3 évvel ezelőtt vett 97-es 5-ös bmw-m..
[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz Khelben #16389 üzenetére
Most komolyan, hány darab útközepén megállt volvóról, bmw-ről, audiról, merciről, vagy akár lexusról hallottál?
Nyilván nem veszek olyat, ami szét van hajtva, mindenképp vétel előtt egy fékpadra rátetetném, ill az adott márka saját szervizébe elvinném.Meg hivatalosan vezetett szervizkönyv nélkül alapból nem veszek autót.# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz fekeandras #16387 üzenetére
Egyszerűen nem tetszik.
Nem is a presztizsével van baj, mert az okés is nagyjából, de egyszerűen nem tetszik.
Másik, meg egy ugyanannyi idős volvot, ugyanannyiért emgkapok, alapon is jobb felszereltséggel, megbizhatósággal, biztonsággal.De mondhatok bmw-t is.Vagy akár audit, de hondát is.
De skodából egyedül az új octavia ami tetszik, de az meg kicsi.[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz Khelben #16384 üzenetére
Pont ezért nem egy vw golfot, vagy opel astrát veszek.
Hanem egy bmw-t, vagy egy volvót, amiről tudom, hogy bmw szervizben volt(vagy volvóban) és tudom, hogy akár 18 évesen is megy, nem áll meg sehol.
Egyébként egy 1 éves ford mondeo hamarabb áll emg bárhol bármikor, mint egy 8 éves volvo s80, vagy egy a6-os audi, esetleg 5-ös bmw.
Volt már bmw-m, mint irtam is, tudom miről beszélek, azt is tudom, hogy egy rohadt izzó kiégett, és nem elég izzót cserélni, hanem kopmlett modult kellett cserélni, és az belekerült 57e forintba.Egy izzó, modulostól. Nem olcsó, de tudom, hogy 5 évig nem ég ki.Mig a renault scénicemben(2007-es volt, fél éve adtam el, újonnan vettem)hetente kellett izzót venni, peugeotval pedig most nyaralásra indultam, menetközben ausztriában bekanyarodok szálláshoz, addig minden jó volt, és az összes bal oldalon lévő izzó meghalt menetközben(helyzetjelző,index,normál fény, hosszú fény, oldal index, hátsó lámpa, féklámpa....).Igaz az összes együtt volt vagy 3000ft, de 3 napig(mig nem találtam peugeot márkaszervizt)addig nem égett egy izzó sem....# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz Khelben #16382 üzenetére
Hát azért nem, de szervizeket nem én fizetem, annyit magára vállal a cég, meg kilóméterenként 10ft-ot...
Szóval szerviz nem érdekel, peugeotra fél év alatt ahhoz hogy rendbehozzam 1misit költöttem.
Amúgy nem olyan tipus vagyok, aki fiatal huszéves kis segg a 3napos jogsijával száguld 200-al...
47 éves vagyok, és 20 éve vezetek, legalább 25 autóm volt, és sosem száguldoztam, minden autómmal megnéztem mennyit birok menni, hogy tudjam a határait az autónak, de tartósan általában tempomatot belőve megyek 130-160 között.
Meg mivel gerincsérvem van, és nem vagyok kisdarab, fontos a kényelem, és nem élvezetből, hobbiból megyek több ezer kilómétereket naponta sokszor...
Szóval ha megkérhetlek, akkor előbb olvass-kérdezz, utóbb itélkezz.
Pontosan ezért nem veszek fiatal autókat(pl ford mondeno, hiába kényelmes, meg minden)mert két év múlva eladom, és akkor is buktam rajta 2-3 milliót.
Kollégám 3 éve vett egy renault meganet, maximum felszereltséggel, 5.3millióért, és most 2.5milliót ér, pedig 32e km-et ment vele, alig használta, és 3 év alatt majdnem 3 milliót bukott.
Egy 7-8 éves autónál nincs hova ennyit bukjak, de ha esetleg a családom is velem utazik, vagy megyünk kirándulni, fontosabbnak tartom, hogy a gyerek meg a feleségem biztonságban legyen, minthogy jajj, az olajcsere(pláne hogy nem én fizetem)...
És írtam már, hogy azértvan csak ennyim, mert most vettünk egy nyaralót, és teljesen lenullázott, máskor úgy volt, hogy kezdtem autót nézni, 2 és félért, és megvettem 4-ért, mert szerencsére megtehettem, de most nem ez van.Sajnos.[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz fekeandras #16367 üzenetére
Ezzel egy probléma van, amit linkeltél, méghozzá a motorja.
Ez hogy 15-18 liter alatt nem éri be, az biztos.
Amúgy gondoltam is rá, de ez már horribilis, 12-13 még csak-csak, de ez sok.
Amúgy ültem egyben, télleg nagyon kényelmes, de sajna sokat fogyaszt.
Amúgy írtam hogy toyota kizárva, közben eszembejutott, hogy esetleg egy rav 4-es.
Nem tudom, abba tuti elférnék, de a fogyasztása kérdéses. Meg hát nem annyira presztizs.
[link]Amúgy a Volvók irányában indultam el jobban, a zöld meg a diesel S60-as amit linkeltem nagyon bejön, csak a 4 sebességes automata piszkál, az nem is, hogy automata, de hogy 4 sebességes, emg olvastam tesztet, és elég lomhának mondták.
De viszont abból nem nagyon találok mást, emrt manuálisból nem lenne baj a 6 sebesség, ugyebár hosszútávra venném (mármint kilóméterben ) és 4-5 sebesség hááát...[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
Ez szép meg minden, de kicsi. Sokat utazok, sok a csomagom.
Előző hozzászólásom szerkesztettem, ha azt elolvasod, rájösz mi a baj vele, meg ennek más az ülése, szóval sportosabb ülés szóba sem jön sajnos(mellesleg gerincsérv mellé hozzájön a 178cm-es magasságom melé társuló 120kg-m is, igy sportos ülés nagyon bevág az ülepemen, ami szintén kényelmetlen, meg gerincsérv mellé deréktámaszos ülés, kinyomja a hátam.
Amúgy Lexusra gondoltam még, de abból minimum GS, esetleg LS, de azt meg nem találok ennyiért 7 évnél fiatalabbat.
Ráadásul mivel nemrég vettünk nyaralót ha akarnám se tudnék többet költeni, hitelt meg soha, semmi pénzért.
Nem, valóban nem zöldséget szállitanék, de azt is elfeljtettem, hogy műanyag-ipari cégnél dolgozok, tárgyalásra ha kell vinnem egy-egy bemutató példányt, lehet ebben már nem férne el, peugeot is ezért vettem, de ez meg nagy, lomha, stb...Ezért is gondoltam nagyobb presztizs autókra.5-ös bmw pl már elég, de egy c merci nem biztos, de az viszont nagyon tetszik, de szerintem azt kilövöm.Integra: Egyenlőre még csak irányvonal kéne, de amint odakerülnék, hogy akkor legyen honda, megkeresem, köszi.
[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz fekeandras #16360 üzenetére
Nem csak azért, vw-ből max a passat jönne szóba, de az volt már, és nem szerettem, skoda-ból max superb, de az meg nem tetszik.
De a presztizs sem utolsó szempont, peugeomat is azért adom el, mert mikor egy tárgyalásra megyek, öltönyben, meg aktatáskával a kezemben, más ha egy bmw-ből, vagy egy volvóból szállok ki.
Ill nézegettem még a honda accordot, de összes 4 autót találtam belőle, nem tudom miért.
Pedig szerintem az is elegánsabb.
Ill amúgy ha audi, akkor A6 ami jó lenne, de abból meg jó lenne quattro, de olyat meg nem nagyon találtam tip-top állapotban. Ill azt még elfelejtettem, hogy kombi szóba se jöhet.
Irásomért bocsi, angol billzetem van, hossz i nincs rajta. Mea culpa.Fordból meg van a cégnél pár darab, egyedül az új mondeo ami kényelmes is(gerincsérvem van, nem mindegy milyen az ülése, pl renault scénicem volt, de mindössze 3 hónapot volt meg, 7-8 óra folyamatos ülés után azthittem leszedem az eget is), de pest-münchen-bukarest-prága útvonalat havonta kétszer bejárni megterhelő, és sok-sok ülést von maga után, ezért ford kiesik, opel szintén, passat szintén, superb nem tetszik, franciák meg borzalmasak.Max egy újfajta C5, de az meg drága...
[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
Sziasztok!
Segitséget kérnék.Eljött az autócsere ideje.
Egy 2002-es, 2literes benzines Peugeot 307 SW-m van, de előző tulaj szerintem borult vele, meg hátulról belemehettek, normálisnál 12-szer több a hátsó fal mikronvastagsága (szám szerint 1600 körül, de ingadozik 1300 és 1900 között, mig oldalán 300 max).
Egy-két helyen adnak is érte vagy 1.7milkát, AAA 1.3-at ajánlott érte...
Nah mindegy, szóval szeretnék új gépet venni, nagyon-nagyon max 3.1misit áldoznék rá.
De inkább 2.5-2.8 körül.
BMW 5, Volvo S60-S80,Audi A6,Mercedes C,Alfa 166 amikre gondoltam, de meggyőzhető vagyok szinte mindenre, a népautókon kivül (opel,ford,toyota,vw,skoda)ill egyetlen egy francia sem jöhet szóba.Mit ajánlotok?
Benzin-diesel mindegy, de max 2.8-as legyen, dieselből 150le fölött benzinesből 180-200le már okés.Nem szeretnék olyan öreg autócskát, 7 év max amit még elviselnék.Eddig ezekre gondoltam: [link],[link]
Előbbiben 214e van, utóbbiban 170e, mindkettőt kipróbáltam, de csak az első számolja be az enyém, 1.7-ért, mindkét autó nagyon egyben van, de második nem bőrös.
[link]
Ezt még nem siekrült emgnéznem, de 3 éve volt már 5-ös bmw-m, ez a tipus, azt imádtam, csak már 96-os volt...Szóval egy-két tanácsnak, tapasztalatnak, vagy bárminek örülnék.
Én autómat azért irtam le, mert viszonyitási alapnak lehessen látni, hogy annál fürgébb, kényelmesebb autó kéne, ez 140lovas, de sajna lomha kicsit.
[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
Aktív témák
Hirdetés
- Horgász topik
- Pendrive-ról bootolható "belakott" debian linux live Ventoy pendrive-on
- Micro Four Thirds
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest