Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
barnam_
nagyúr
válasz Kleroo #14240 üzenetére
600k egy tengelyre vagy kettőre?
W205-ön is kb. 320/300-as tárcsafék van, én decemberben fizettem hátsó fék tárcsa+betétre kb. 250 ezret berlini márkaszervizben. Azóta emelkedtek az árak + otthon 27% áfa, tehát 300k-t el tudok képzelni otthoni márkaszervizes árra (sajnos).Nekem Service A volt decemberben, ott szóltak hogy a hátsó féket cserélni kellene hamarosan. Aztán hogy valóban cserés volt vagy csak le akartak húzni, nem tudom.
-
volvoguy
addikt
válasz Kleroo #14247 üzenetére
Igazából minden autóhoz vannak típus specifikus drága alkatrészek. Én ilyen alap dolgokra gondolok mint ismert költséges típushiba...ha jellemző a rozsda akkor akár az. Illetőleg futómű alkatrészek a jó magyar utakon, nyilván ezeknek utána nézek...no meg az a bizonyos lánc amiről azt olvasom nyúlik biza...
Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
-
Viperator
őstag
válasz Kleroo #14330 üzenetére
Super mini Elm327 v1.5-öst vettem 7 éve, el van téve valahova. A Golfomhoz vettem, de azt nem szerette. (úgy rángatózott a motor tőle)
[ Szerkesztve ]
"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
-
tailor
őstag
válasz Kleroo #14347 üzenetére
Huh, hát ez az ajánlat tényleg húzós... Nem tudom, melyik szerviz ez, de Merci-specifikus az Antal Service (szervizeltettem náluk, korrektek voltak minden téren), a volt "Hanácsek és társa", most AutoDigit. Érdemes esetleg tőlük is egy-egy ajánlatot bekérni...
-
subset
senior tag
válasz Kleroo #14353 üzenetére
Ez egy sima OM651 -es motor.
25-30 ezres a jó minőségű üzemanyagszűrő + 2 aba bilincs
C3-as olaj 2x4 liter legyen 30e
levegő és olajszűrő egy 10-es
szereldmagadban 6 ezer az 1 óra míg le/kicseréledHasználj Te is szabad szoftvert !
-
aero.
veterán
válasz Kleroo #14353 üzenetére
Áhh, igen. 350 CDI-m volt, abba volt 25k az üa. szűrő, én már ott vakartam a fejem Elektromosak már sajnos. 4 hengeres motorhoz viszont elég sok az A service, ismerős W204-hez 140k körül kapta az A szervizt, de itt abban sok minden van, folyadékok pótlása, fékek, ablaktörlők ellenőrzése stb.
[ Szerkesztve ]
-
Vesa
veterán
válasz Kleroo #14514 üzenetére
Én most arra leszek kíváncsi, hogy az enyémen mikor kell betétet/tárcsát cserélni, mivel javarészt elektromosan használom. Van egy régebbi Ioniq BEV is, párom használja, az már 6 éves de még az eredeti fékek vannak rajta, és egyiknél sem látszik, hogy a közeljövőben cserélni kéne. A Merci PHEV azért kicsit más lesz, ott biztos hamarabb eljön a pillanat. A korábbi autóimon (mind ICE volt), betéteket olyan 25-30k-nál, tárcsát kb. 70-80k-nál kellett cserélni.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Újabb Redmi Watch 5 érkezett
- Magisk
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Milyen légkondit a lakásba?
- Dragon Age: Origins
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Hihetetlenül erősnek ígérkezik az S25 Ultra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen