Új hozzászólás Aktív témák

  • Batman2

    őstag

    válasz Mintcar #5148 üzenetére

    Szevasz

    Az első elemeket még ugyahogy fel is heggesztette, az volt a küszöb és a padlólemez, aztán a csomagtér sarok és a jobb első doblemez teteje.

    Bár már a küszöb felheggesztésénél is akadtak problémák, mint később kiderült, mikor saját magam javítgattam, mivel a B oszlophoz alig fogatta hozzá a küszöböt, csak ki volt tapasztva.
    Aztán és javítottam a heggesztésén.

    A csomagtér alja is még elmegy.

    A nagyobb gondok a külső lemezek illesztésével kezdődtek, mivel az teljes, cserélt lemezek is hepehupák, egyik helyen horpadás, másik helyen dudor van bennük, az ajtók aljának javítása, a közepes méretű ajtóborító lemez javító darabbal pedig szintén hót hepehupa.

    Az ajtó belsejébe fújt némi üregvédő viaszt, persze nem festette előtte, tehát még alapozó sincs a heggesztésen, ami szintén pocsék, elég durva varrattal van feltéve a javítólemez, az alja is csúnyán van eldolgozva az ajtó aljának belső részével !

    A fenéklemez beheggesztése nagyjából jó, csak pár helyen nem volt rendesen kivágva a rozsdás rész, azt már én csináltam meg utólag, és gyak mindenütt hiányzik a védelem (alapozó festés, heggesztési varrat kitöltő tapasz, alvázvédő, illetve belülről fedő festék)

    Az egész belseje rohadni kezdett felületileg 2 hónap után, továbbra is beázott a járgány, amit nem értettem előszőr, bár sejtettem.

    A háfal felszerelését is eltolta, az egyik hátsó sárvédő lemezt több helyen kinyomta, majdnem kiszurta, és a hátfallal való illesztésnél teljesen elroncsolta, ugyanígy a csomagtér lámpa fölötti szélén a gumi tömítő vájuját is.

    Azt már hamar észrevettem, hogy valami hiányzik a hátfal belső oldaláról, ugyanis nem állnak jól a hátsó lámpák és kiderült, hogy az alsó rögzítő füleit jelenleg nincs hová rögzíteni.
    Az meg csak nemrég, a találkozón derült ki, mikor többen megnéztük, hogy a hátfal is dupla, annak van egy belső része is, amnek a csomagtér zárán kivüli részét kivágta a koma és elfelejtette visszarakni, ezért hiányzik az alsó rögzitési pontja a hátsó lámpatáblának !

    Az elejét is elbarmolta, hiába vettem új fényszoró tartó keretet, stb. olyan gányul tette be, hogy most sem áll jobban a lámpa mint korábban, sőt természetesen a belső kicsit fel világít és mindemelllett össze-vissza gyürkészte a vadonatúj és a régi lemezeket is, de csúnyán !!!

    Az elejeén már teljesen hiányzik a védelem, alapozás, tapaszolás, glettelés, stb. natúr felületeket hagyott, a heggesztéseket nem köszörülte meg, ezeknek egy részét már én raktam rendbe.

    A motortér kritikus pontjaival, a két sarokkal és az akkutálca mögötti résszel egyáltalán nem foglalkozott, mindkét sarok ki volt rohadva, pontosabban, mint utólag kiderült, mikor javítottam, az akku melletti rohadt és lyukas voltm a másik csak felületi rozsdás volt és a 9 évvel ezelőtti javítás látszott, ami, ha nem is túl szép de még egész normális volt, viszont szintán hiányzott a védelme és üregkitöltés is csak részben volt, az is szilopalszttal, ami nem erre való, bár mint kiderült, egész jól megvédte helyenként a lemezeket !
    Szóval ott csak tisztitani, alapozni, tapaszolni és festeni kellett.

    Az akkutálca mögött pedig szintén ki volt már rohadva a lemez, azt is én vágtam ki, heggesztettem be és kezeltem le.

    Egyébként mindenütt úgy nézki a járgány, mint a sündisznó, mindenütt elektród maradványok állnak ki az illesztésekből,
    állítólag ott fordul elő, ahol úgymond "átheggesztettek" ! :F :U
    Már ezt sem értem, hogy attól miért kell egyésfél centis elektród maradványnak kilógnia, azt meg végképp nem, hogy a többi helyen is miért van végig elektród maradvány !!! ??? :F :U
    Szerintem az illető marha pancserül tud heggeszteni, az a probléma forrása, illettve a készülék is ki tudja milyen állapotú, amivel csinálta, lehet, trapa az egész, amilyen igényes volt a fazon.

    Úgy röviden ennyi, van egy rakás fotó a hibákról, szivesen elküldöm, ha meg szeretnéd nézni, hasznos okulás lehet ! :)

    Üdv.:

Új hozzászólás Aktív témák