Hirdetés

2024. május 13., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#13551) Adeg


Adeg
újonc

Egyre többen mondják, hogy ezek az A mercik nem jó szériák. Sok a baj velük. Akinek van tapasztalata azt megköszönném ha megírná. Kezdek bizonytalanná válni.

(#13552) ryger válasza Tito30 (#13549) üzenetére


ryger
aktív tag

Valami uzemanyag parlat lecsapodassal kapcsolatos szelep lehet ami vissza vezeti a motorba a felesleget ha szukseg lenne ra terheles alatt. Tank, csovek, egy szuro, tobb vakum es uzemanyag csovek illetve vezetekekbol allo rendszer, ha valaki tudja hol kell es mit nezni, biztos megtalalja merre lehet a gond. Ez kivul nem tudok mast hozza fuzni, kerem kapcsolja ki :DDD

(#13553) Tito30 válasza ryger (#13552) üzenetére


Tito30
tag

Szia.
Egy haverom szerint először a pillangó szelepet takarítsam ki, hátha.
A hibakódot kitöröltem, egyenlőre nem adta vissza a hibát.

Teljesen normális vagyok! Fejemben a hangok is megmondták :-)

(#13554) Batman2 válasza Tito30 (#13553) üzenetére


Batman2
őstag

Maga az érzékelő is lehet hibás, esetleg csak koszolódásból adódóan, amitől fals hibakódot generált a kompjúter.
Jó, hogy mindenre van érzékelő, de amikor egy ilyen rendszer megbolondul, akkor az is meg fog, aki használja... :(

Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

(#13555) Tito30 válasza Batman2 (#13554) üzenetére


Tito30
tag

Mivel most fogok bele katalizátort venni, azt hittem megoldódik a bajom. Idáig dús keverék miatt nem tudott hibakód nélkül létezni. Mire az egyiket megoldanám, jön egy másik. :W

Teljesen normális vagyok! Fejemben a hangok is megmondták :-)

(#13556) KAMELOT válasza ryger (#13550) üzenetére


KAMELOT
titán

Köszönöm! Megnézem és tanulmányozom! :R
Azt tudom, hogy az 55 kompresszor az egyik legjobb motor volt. Meg a sima 55 is.

2007 S500 5.5 V8 az megbízható???

[ Szerkesztve ]

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#13557) ryger válasza KAMELOT (#13556) üzenetére


ryger
aktív tag

Sajnos nem tudom, az tuti, hogy a BMW fele 4,4L V8 egy tragya, ami a Range Rover-hez is volt regebben, olyat biztos nem szeretnel :D
Egyebkent ha talalsz egy olyan 63-at aminel meg nem voltak cserelve a csavarok de egyebkent tetszik az auto, akkor alkudj az arbol es csinaltasd meg magadnak.

(#13558) KAMELOT válasza ryger (#13557) üzenetére


KAMELOT
titán

Olyanom van 3.6 V8 :)
Generálozni kéne, de összeszámoltam, hogy ha hozzáteszek kapok jobbat, így meg nem is garantált, hogy tuti jó lesz. Ezért inkább másik kocsi az opció. E65 735i, 760i vagy W221 63 amg, 500.
Csak szívó benzines V8 V12.
Head bolt... Tömítés lényegében. Akkor csak azzal van gond más minden okés a motor körül???

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#13559) ryger válasza KAMELOT (#13558) üzenetére


ryger
aktív tag

Mint a video alatt is irjak, ki lehet tobb mindent is cserelni a hengerfejben, ha mar hozza nyul az ember, felteve ha hosszabb tavra tervezed megtartani.
Ha nem eleg surun csereltek az olajat akkor a hidrotokek fent akadhatnak es akkor a vezermutengely is elkopik eleg hamar, ezt vagy mar hallani is lehet, akkor ugye csere, vagy a szedszedes alkalmaval megnezni az allapotukat.
Valtozo szelepvezerles allito fogaskerekekkel is gond lehet, illetve magukkal a vezermutengelyekkel is mert nincs megfelelo olaj kenes nekik. Illetve az injektorok tudnak pisilni, ami csere megint.
Ezek vagy elojonnek valakinek vagy nem de ha soha nem voltak cserelve, akkor most erdemes lenne, felteve, hogy biztos van a motorban 150-200K km mostanra.
"The camshaft's were originally too soft, but also the lubrication system design for the M156 and M159 should have included better lubrication to the (higher) intake camshafts.
Aside from the above-mentioned issues (and the lifters, valve timing actuators, and injectors; which can all be replaced through a ~150K maintenance schedule); fundamentally, performance wise, the M156 is (as shown by the M159) a very well designed DOHC V8"
Ha szereted az izgalmakat, gondolom igen ha most is olyan motor van az autodban :DD akkor csak a hengerfej csavarokat csereld, a tobbi meg majd lesz valahogy ;)

[ Szerkesztve ]

(#13560) KAMELOT válasza ryger (#13559) üzenetére


KAMELOT
titán

Akkor a 63 kihagyom, elolvastam a dolgokat. Veszek egy E65 735i 104000km van benne tip-top 9000€. Németből, nem török árulja. VIN elküldve, ellenőrizve. Minden ül. Nem lopott, törött és tekert. Ami meg van, jó lesz alkatrésznek. Ezüst színű mind a kettő!
Köszi az infót! :R

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#13561) jookomak


jookomak
őstag

Sziasztok! Autókeresésben voltam, honda accord dízel volt a kiszemelt, de valahogy előjött belőlem a 90-es években felcserepedő (c) gyermek, aki a zsigulik közt mindig áhítattal nézte a csillagos orrú autókat.
Lehet mégsem dízel kéne évi 10k km-re?
Legyen benzin, persze. Árkeret, évjárat nagyjából belőve. Nézd, egy Mercedes. Nem tudtam, hogy már verdákat is gyártanak. Piros, egye fene. Automata? Végülis...úgyis főleg pályán használom. Megy ez, te. Ja hogy 200 lovat tettek bele? Akkor biztos azért. Mennyit engedsz a feléből? Jó, foglalózzuk. De azért kitakarítjátok, mielőtt átveszem? Persze, ok, 1 év garancia, csapjuk hozzá, yolo van, legfeljebb nem lesz baja.
Jövő héten boldog tulaja leszek egy 10 éves c250 cgi-nek. Első rendes autóm. Remélem gondtalan lesz az elkövetkező 5 évünk.
Bocsi a szösszenetért, majd jövök hülyeségeket kérdezni hozzátok!
Üdv

(#13562) KAMELOT válasza ryger (#13559) üzenetére


KAMELOT
titán

Minden nap gondolkozok, de az S63 az mindig előjön. Lehet nem most, de 2021-ben lehet rászánom magam. Van egy hollandban silver Metallic 2009...96xxxkm. Japán import. 21000€ ár végleges. Papirozás 1000€ :U

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#13563) Kickass válasza jookomak (#13561) üzenetére


Kickass
őstag

Tapasztalatokat szívesen veszem (és remélhetőleg mások is :D) , üzemeltetés satöbbi :R
Ja és sok balestmentes hozzá! ;)

(#13564) Adeg


Adeg
újonc

Sziasztok! A 2006 os 1,8 CDI A Merciben most cseréltettem kettős tömegűt, kuplungot. A kivett cuccot lehet értékesíteni esetleg? Javítható? :N

(#13565) KAMELOT válasza Adeg (#13564) üzenetére


KAMELOT
titán

Hadd ott a szerelőnek, leadja vasba!

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#13566) skitzoo


skitzoo
senior tag

[ Szerkesztve ]

"Tudod, mi a pokol? Nem tűz és ördögök... nem az, amit gyerekkorunkban tanultunk! Mi magunk építjük a magunk poklát... még életünkben... ahányszor fájdalmat okozunk... ahányszor szenvedést okozunk!"

(#13567) skitzoo válasza skitzoo (#13566) üzenetére


skitzoo
senior tag

Valamiért nem tudtam telefonon szöveget hozzáirni. Nagy a szerelem. Mióta itthon van 4ezere km-t mentünk vele bő 1 hónap alatt. Nagyon szeretjük. Kintről jött, 1 gazdás autó. Végig merci szervizbe volt hord a 17 évig. Nálam ami elojott az egy termosztát és ennyi. :)

"Tudod, mi a pokol? Nem tűz és ördögök... nem az, amit gyerekkorunkban tanultunk! Mi magunk építjük a magunk poklát... még életünkben... ahányszor fájdalmat okozunk... ahányszor szenvedést okozunk!"

(#13568) KAMELOT válasza skitzoo (#13567) üzenetére


KAMELOT
titán

400CDI?

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#13569) Kickass válasza skitzoo (#13566) üzenetére


Kickass
őstag

Szép jószág, sok balesetmentest.
Apósom nyúz egy ilyet, 6-7 év alatt elég sokat tett azért, hogy gallyra vágja de az ML állja a sarat. :DDD

KAMELOT: tippre 270 CDI

(#13570) aero. válasza skitzoo (#13566) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Ez az egyik legkedvencebb "lassú" autóm, egyszerűen jó vezetni, és a morajló uszájhang is király.

(#13571) skitzoo válasza KAMELOT (#13568) üzenetére


skitzoo
senior tag

270 CDI mint irtak is.

"Tudod, mi a pokol? Nem tűz és ördögök... nem az, amit gyerekkorunkban tanultunk! Mi magunk építjük a magunk poklát... még életünkben... ahányszor fájdalmat okozunk... ahányszor szenvedést okozunk!"

(#13572) KAMELOT válasza skitzoo (#13571) üzenetére


KAMELOT
titán

Klasszikus jó motor. Ezek a régi motorok még össze voltak rakva. Ezek az újak meg semmi. Új autó nekem nem kell, max kivéve, ha amerikai.

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#13573) szilchi


szilchi
őstag

Szép napot.Múlt hétvégén megmekkent a Mercimben az akksi (w211,E 500 2002) .Mivel sikerült elég rossz helyen leállnom vele az udvarban és elállta az utat a melós autómnak így bebikáztam és odébb álltam vele.De pár nappal később mondta egy haverom,hogy ezeket nem lenne szabad bebikázni,mert állítólag hátul a SAM modulban sérülhetnek dolgok :F . Hagyományos módon bikáztam,akksiról akksira kötve. Egyből indult is.A régi akksi 10,5 V-ot mutatott,úgyhogy azt ki is vettem.Új akksi még nincs.Lehetnek gondok?

Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...

(#13574) aero. válasza szilchi (#13573) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Igen, elvileg nem lehet. De ez olyan, hogy ne szerelj számítógépét, amíg áram alatt van kb.
Max akkor van vaj, ha zárlatot okozol, amúgy nincs ok az aggodalomra. Nekem a CLS-ben még bikázási pont sincs, hívjak autómentőt egy ilyenhez? :D

(#13575) szilchi válasza aero. (#13574) üzenetére


szilchi
őstag

Ok,kössz :K . Akkor egyenlőre nem aggódok és ha lesz új akksi bele akkor csinálok egy diagot.Nem is tudtam,hogy van ilyen,hogy bikázási pont :) .
Na igen utána én is arra gondoltam,hogy ha nincs másik akku kéznél,akkor hívjak trélert vagy mi :D

Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...

(#13576) Ck.


Ck.
addikt

Tiszteletem a kedves ph-s márkaképviselőknek,

Az elmúlt néhány hónapos rémálom után végül csak lerónám azt a bizonyos restanciát és bemutatnám Mercédeszt: [link] Mercedes-Benz S205 C350e T-modell

(#13577) aero. válasza Ck. (#13576) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Az inditasi problemaval van mar valami fejlemeny?

(#13578) Ck. válasza aero. (#13577) üzenetére


Ck.
addikt

Igen, épp ma kaptam vissza a leányt. Ugye először tettek bele egy gyári új akksit mint utólag kiderült potyára, nem az volt a baja. Utána kicserélte a Mercedes az indítómotort- és relét, az volt a ludas végül. Mostmár szépen indul, úgy működik ahogy kell. Ami még külön bosszantó, hogy a szerviz történetet mégegyszer átnéztem, ez így mostmár a 3. indító motor az autóban. 20 ezer mérfölddel ezelőtt mar volt cserélve, egész pontosan 2019 májusában. Nem valami biztató...Ha nem adom el végső mérgemben csakazértis, akkor végre el lehet kezdeni normálisan használni, ha az autó is úgy akarja.

[ Szerkesztve ]

(#13579) Adeg


Adeg
újonc

A Mercin le lett cserélve az olaj. Miként tudom törölni a szerviz figyelmeztetést?
Köszi a válaszotok.

(#13580) aero. válasza Adeg (#13579) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

és milyen Mercin? Mert van vagy 70. Ha A-s Merci, abból is van 4 generáció.

(#13581) Tito30 válasza Adeg (#13579) üzenetére


Tito30
tag

Ez engem is érdekelne,mert csipog állandóan. Egy haverom szerint le kell húzni az akkuról egy 2 percre az megoldja talán. Bár még nem próbáltam.

Teljesen normális vagyok! Fejemben a hangok is megmondták :-)

(#13582) PC4200


PC4200
tag

Sziasztok.
Valaki esetleg w124 elektronikáját ismeri esetleg?
Motor fordulatszámmérő nem megy asd világít a müszerfalon, fűtéskonzolon egy izzó sem ég és kivan mind cserélve.
Előre is köszönöm.
Üdv

CSAK a puffin :)

(#13583) Ck.


Ck.
addikt

Érdekes egyébként, hogy egy 2017-es Mercedes-nél a kulccsal történő ablak le-és felhúzás nem széria. Először alig akartam elhinni, azt hittem én csinálok valamit rosszul. Majd utána olvastam és kiderült, hogy csak a comfort pakk és a keyless entry esetén jár ez az alap funkció... :((

[ Szerkesztve ]

(#13584) Kickass válasza Ck. (#13583) üzenetére


Kickass
őstag

Régen minden jobb volt, a W203-am peldaul tudja :DD

(#13585) elbandi2


elbandi2
tag

Sziasztok, tudnátok ajánlani Budapesten valakit, aki tudna diagolni egy 209es clk automata váltót, ill motorvezérlőt. Csak hibakód olvasás kellene egyelőre. Tőlem 200+ kilóméterre van a kocsi(lányomé) és tegnap limp módba rakta a váltót. Szeretnék képet kapni róla hogy miért. Köszi!

(#13586) KAMELOT válasza Ck. (#13583) üzenetére


KAMELOT
titán

2010-től gyártott/használt kocsiból pontosan, ezért nem kell egyik sem. Kispórolnak mindent + lízinges, széthajtott kocsik. Meg a régebbi motorok egyszerűek, megbízhatóak.

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#13587) Ck. válasza KAMELOT (#13586) üzenetére


Ck.
addikt

Rég láttalak. :) Kész a BMW-d amúgy?

(#13588) szilchi válasza szilchi (#13575) üzenetére


szilchi
őstag

Új akksi bent.Volt jó pár hibaüzenet,de mind alulfeszültség volt.Mindegyiket tudtam törölni.Bár idén szerintem nem hagyom bent az autóban.hanem inkább kiveszem.Tavaly is ez tett be az Exide-nak szerintem,hogy 3-4 hétig nem indítottam be és nem is töltöttem.

Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...

(#13589) barnam_ válasza PC4200 (#13582) üzenetére


barnam_
nagyúr

Milyen típus?
A műszerfal/középkonzol világítás akkor szokott elmenni, ha a km óra fényerejét állító potméter tönkremegy, vagy kimegy egy biztosíték a km óra hátuljában.
A fordulatszámmérő hibára meg ASD-re nincs egzakt tippem, kb bármi lehet, de az OVP relé hibáját sokszor olvasom különböző fórumokon. De akár a motortéri kábelköteg is tud furcsaságokat okozni, ha '93 utáni az autó.

szerk.: itt sok hasznos infót találni.

[ Szerkesztve ]

(#13590) PC4200 válasza barnam_ (#13589) üzenetére


PC4200
tag

Érdekes módon a műszerfal világítás működik meg a potméter is.
Ovp relében egy biztosíték volt rossz azt cseréltem. Azóta jó az abs és világít az asd.
Ez pont 92.12.31-ikei az autó szal nem tudom h melyikbe tartozik.
Az a piros bizti ha tönkremegy akkor az óra sem világít?

CSAK a puffin :)

(#13591) barnam_ válasza PC4200 (#13590) üzenetére


barnam_
nagyúr

"Ez pont 92.12.31-ikei az autó szal nem tudom h melyikbe tartozik."

OK, akkor még facelift előtti (93 júliustól árulták a frissítettet). Ami azt jelenti, hogy abban még nem lebomló a vezetékek szigetelése, bár így is 27-28 éves, szóval ki tudja.

Ha a piros biztosíték tönkremegy, akkor a középkonzolon (klíma, kapcsolók, szellőzők stb.) elmegy a világítás, de az óra háttérvilágítása megmarad. Az enyémben is ez a helyzet, megvettem már a jó biztosítékot, de a műszercsoportot nem tudtam még kiszedni (nem engedte a km-óra spirál, a váltónál kellene lekötni a másik végét, feszegetni meg nem akartam nagyon).

ASD az enyémben nincs, így sajnos nem nagyon van más tippem. Illetve de, az ABS jeladókat még megnézném, hátha. Bár ha az van lecsúszva, akkor az ABS lámpának is világítania kéne gondolom.

(#13592) jookomak


jookomak
őstag

Juhú, két hete van nálam az autó, már trélerezni kellett. :W
Múlt pénteken elvittem egy merci szakszervízbe teljes átvizsgálásra. Akksi kuka (10 éves gyári), jobb első gombcsukló kuka, gumik kuka. Ok, mondom ez még belefér, épp nálam jött ki, gumit amúgy is cseréltem volna az alsópolcos nyári helyett valami prémium 4 évszakosra. Le is dumáltam a szerelővel, szerdán hozom vissza, csináljuk meg, aztán a többit majd apránként. Péntek este nem indult be. Király, másnap megyek, vettem egy akkut, beteszem, még mindig nem indul. 'nyádat. Tréleres jön, nem tudjuk üresbe rakni, hurrá automata. 1 óra matekolás után megoldottuk, a váltó alatt van egy pöcök, azt megnyomva lehet váltani. Kormány nem fordul. Biztos az akksi elektronika valami gixer van, letilt. Ok, autó eljutott a szervizbe, mondják hogy ja, hát a kormányzár elektronika is cserés. Hurrá.
Ott tartok, hogy a 10 éves autóra instant rá kell költsek 1000 fontot.
Egyik barátom most vesz egy ugyanilyen autót, csak fiatalabbat és dízelt. Remélem ő nagyobb szerencsével fog járni.

(#13593) szilchi válasza jookomak (#13592) üzenetére


szilchi
őstag

Én másfél év alatt 640-et költöttem a 18 éves E osztályra :) .Pedig istenigazából csak az egyik tönkrement légrugó tette harcképtelenné,igaz pont otthon ment tönkre így a trailert megúsztam.A többi kopó alkatrész.Ja és persze a kocsi elején lévő csillag automatikus felárat jelent...mindenben.Szervizben is elteszik a vastagon fogó tollat és előveszik helyette az ácsceruzát :D .
De ahogy nézem,neked mindennapos autó,így persze érthető a bosszúság :( .

[ Szerkesztve ]

Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...

(#13594) barnam_ válasza szilchi (#13593) üzenetére


barnam_
nagyúr

W210-ben volt légrugó?

(#13595) Kickass válasza barnam_ (#13594) üzenetére


Kickass
őstag

Az övé egy W211 E500 ha jól tévedek. :F

(#13596) szilchi válasza Kickass (#13595) üzenetére


szilchi
őstag

Jól tévedsz, W211 :K

Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...

(#13597) barnam_ válasza Kickass (#13595) üzenetére


barnam_
nagyúr

Összekeveredtem, bocsánat :B
Kevertem valakivel, akinek E430-a van (vagy lehet hogy már csak volt, nem tudom) a topicból.

(#13598) PC4200 válasza barnam_ (#13591) üzenetére


PC4200
tag

Abs-em működik.
Óracsoportot spirál miatt nem egyszerű. De ha neki állsz akkor 5 perc és kint van. Km spirál tövét megfogtam és meghúztam kicsit erősebben és jött még pár centit. Utána már csak a stekkerek vannak és annyi.

CSAK a puffin :)

(#13599) PC4200 válasza PC4200 (#13598) üzenetére


PC4200
tag

Arra gondoltam h csinálok egy olyan villogós hibakód olvasót. Hátha megmondja h mi baja az asdnek.

CSAK a puffin :)

(#13600) fpatrik17


fpatrik17
senior tag

Üdv!

Édesanyám élettársa autóvásárlásra adná a fejét. Általánosságban elmondható róla, hogy szereti az olyan kocsikat, amiből nem sok jön szembe az utcán, jelenleg egy 2006-os Chrysler Sebring 2.0 CRD-t hajt teljes megelégedettséggel, de szeretne nagyobbra váltani, és munkájából adódóan (utánfutóval rohangál különleges falburkoló anyagokkal) kellene egy mutatósabb, nagyobb járgány, ami nem jön zavarba ha folyamat mögötte van a kis futó, ugyanakkor családbarátabb is mint a Sebring, mert hétköznapi használatra is lenne nyúzva. Kizárólag diesel jöhet szóba. Rábukkant a linkelt mercire és érédekelne az általános véleményetek a típussal kapcsolatban (személyes tapasztalat, motor, váltó, fenntartási költségek, típushibák, stb terén). Nekem első blikkre gyanúsan olcsónak tűnnek ezek (vélhetően szervízköltségek miatt ;] ), csak szeretném tudni neki észérvekkel megmagyarázni az aggályaimat, viszont BMW és Merci fronton tudományom erősen konvergál a zéróhoz.

Mercedes-Benz 280 CDI 4 Matic 2008

Segítségeteket előre is köszönöm!

[ Szerkesztve ]

• Honor Magic5 Pro •

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.