Hirdetés

2024. május 27., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#13559) ryger válasza KAMELOT (#13558) üzenetére


ryger
aktív tag

Mint a video alatt is irjak, ki lehet tobb mindent is cserelni a hengerfejben, ha mar hozza nyul az ember, felteve ha hosszabb tavra tervezed megtartani.
Ha nem eleg surun csereltek az olajat akkor a hidrotokek fent akadhatnak es akkor a vezermutengely is elkopik eleg hamar, ezt vagy mar hallani is lehet, akkor ugye csere, vagy a szedszedes alkalmaval megnezni az allapotukat.
Valtozo szelepvezerles allito fogaskerekekkel is gond lehet, illetve magukkal a vezermutengelyekkel is mert nincs megfelelo olaj kenes nekik. Illetve az injektorok tudnak pisilni, ami csere megint.
Ezek vagy elojonnek valakinek vagy nem de ha soha nem voltak cserelve, akkor most erdemes lenne, felteve, hogy biztos van a motorban 150-200K km mostanra.
"The camshaft's were originally too soft, but also the lubrication system design for the M156 and M159 should have included better lubrication to the (higher) intake camshafts.
Aside from the above-mentioned issues (and the lifters, valve timing actuators, and injectors; which can all be replaced through a ~150K maintenance schedule); fundamentally, performance wise, the M156 is (as shown by the M159) a very well designed DOHC V8"
Ha szereted az izgalmakat, gondolom igen ha most is olyan motor van az autodban :DD akkor csak a hengerfej csavarokat csereld, a tobbi meg majd lesz valahogy ;)

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.