Hirdetés
- kilepoblog: Tanári fizetések: magas béremelést jelentett be az államtitkár - és a VALÓSÁG
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- iRiver: Keresem river nevű felhasználót fórumról!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Szevam: Mennyire tipik Z-gen viselkedés? Tipizálható-e egyáltalán?
- Klaus Duran: Páramentesítők minősége
- Meggyi001: A Lidl Silvercrest kenyérsütő jó?.........Jelentem:Jó!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tito30
tag
Sziasztok.
A kis hörcsögöm ( w168 / A140 / 1.4 benzin 2001.es) egy 0443-as hibakóddal fogadott ma reggel, de gőzöm sincs mi az a töltőlevegő szelep hiba
Az obd feldobott egy [linket] amit átolvastam, de nekem kínai. Esetleg valaki tud valami támpontot ez ügyben?
-
#04331520
törölt tag
Sziasztok?
W176-hoz tudtok valami olcsóbb Androidos navit? Max. 60ezerig.
-
KAMELOT
titán
Sziasztok!
Lehet nem szokványos kérdés.
2007 S63 AMG vásárlásán gondolkodom. Van valami pro/kontra, amire fokozottan figyelni kell. Esetleges hibák milyenek lehetnek?
Ez még a sima szívó motor! 525hp
Előre is köszönöm! -
gunszt
tag
Tud valaki ajánlani színvonalas/gyors/elérhető lámpabúra polírozó műhelyt-szakit Budapest vagy környékén ?
köszi
-
Adeg
újonc
Sziasztok!
Most vettem egy 2006 Mercedes A 1,8Cdi
Alapjárat meleg motornál elkezd ingadozni.
Elejti majd észbe kap és ez megy folyamat.
Valakinek volt ilyen hibája az autóján? Mi lehet a gond?Üdv
-
hzx0
aktív tag
válasz
hardad #13538 üzenetére
Nekem ugyan C van w203. Mostanában 3x is leszedtem a vizes generátort meg termosztátot is cseréltem. Többször jelzett vízszint hibát. Hol az ablakmosó szintet hol a hütő víz szintet jelezte. Persze az ablakmosó tele volt. Valahogy össze kevergeti a kettőt. Lehet nálad is ilyen anomália van. Az is lehet hogy kábel hiba van. Érdemes lenne kiolvasni mert a diag ki írja hogy ha szakadt vagy zárt áramkör van.
Világítást elvileg valamelyik Sam modul intézi tipikus hiba a világítás probléma. Még az is lehet hogy a víz hiba üzenetet is a hibás Sam modul produkálja. -
hardad
csendes tag
Sziasztok!
Alábbi kérdésekkel fordulok hozzátok:
Vásároltam pár hónapja egy 2008-as Mercedes CLC-t 2.2 dízelt 110kw-sat.1:
Nos mikor megvásároltam, hűtőfolyadékszint ellenőrzést írt ki.. mivel víz az megfelelő mennyiségben volt benne, ezért gondoltam hogy hűtőfolyadékszint szenzor csere orvosolni fogja a problémát.. Ki lett cserélve, és a "hiba" ugyanúgy fentáll, gondoltam lehet rosszul értelmeztem, ezért egy hűtőfolyadék hőmérséklet szenzort is cseréltem benne, de a hiba még mindig adott és fentáll .. (nos én arra gondoltam hogy magában a tartályban van valami mozgó dolog ami körülveszi a szintszenzort, és a vízszint növekedésével lebegve a víz tetején adja a jelet a szenzornak)2:
Illetve a második problémám pedig magával a világítás kapcsolásával van.. Lényegében tompított állásba rakom akkor kapcsolja fel a helyzetjelzőt a tompítottal együtt, viszont külön a helyzetjelzőt, parkolási fényt, illetve a ködlámpát nem kapcsolja..(reflektor működik természetesen) Amikor este kulccsal nyitom az autót akkor felgyullad a helyzetjelző és ködlámpa is mint olyan, és addig ég amíg ki nem nyitom az ajtót vagy 1-2 perc után elalszik..
Érdeklődtem máshol is, azt mondták nekem hogy valószínűleg a kapcsoló a rossz, viszont vásároltam 2 napja egy bontottat, ami elviekben az előző autóban teljesen jól működött, ugyanazt produkálja mint az ami benne volt alapból is az autóban.. (tompított+helyzetjelző van együtt, illetve refi, ködlámpát, parkolófényt, és külön helyzetjelzőt nem kapcsol ő sem)Erre a két problémára keresek megoldást, amennyiben bárki tudna segíteni a számomra,lekötelezne, és nagyon hálás lennék!
-
ryger
aktív tag
-
#44275968
törölt tag
Üdv,
2007 Mercedes CL 500 ( 5461 ccm, 387 le ) honnan tudom,hogy ABC fűtóműves-e vagy sem ? Illetve,ha problémám van a légrugóval akkor számít,hogy milyen ? Igazából már eltettem a garázsba,hogy nem használom,de utolsó nap amikor mentem vele a bal eleje (sofőr) oldal nagyon hülye hangokat adott ki ( nyikorgott ) nagyon hangosan menet közbe illetve " fel - le " emelésnél is nagyon hülye nyikorgó hangot ad ki lehet légrugó probléma ? Eddig még nem volt vele bajom illetve mindegyik kerék közötti hézag cm-re ugyan annyi soha nem eresztett hosszú idő alatt sem amíg állt a garázsban meg semmi, annyi,hogy most elkezdte adni ezt a nagyon hangos szörnyű nyikorgó hangot ha megyek vele sofőr oldali oldalon a " rugóknál "
-
elbandi2
tag
Sziasztok!
Most került a családba egy W209-es (lányomnak), ez az első Mercedes nálunk.
Van rajta pár dolog amit meg kell csinálnom (pályaelhagyó szerelő vagyok, de inkább BMW vonalon vagyok képben). Arra lennék kíváncsi hogy a merci-hez is elérhető-e olyan adatbázis, ahol a szerelési útmutatók, ill. lehúzási nyomatékok, kapcsolási rajzok, stb. böngészhetőek. Valamint robbantott ábrás alkatrészlistát is keresnék cikkszámok gyűjtésére. BMW-ben ezeket ismerem, de mercihez még nem találtam.
Köszi előre is -
skitzoo
senior tag
Sziasztok. Adott egy W163. Kulcs nem zár nem nyit semmi. Cseréltem elemet. Próbáltam programozni de nem ment. Mi lehet a megoldás?
-
Batman2
őstag
válasz
gunszt #13526 üzenetére
Lyukas lehet a közteshűtő, esetleg a levegő nyomócső.
Az minden gyorsításkor, illetve nagy gázon folyamatosan sziszegés szerű hangot ad.
Ha nagy a lyuk, nagy a nyomásvesztés, az elektronika letilt és vész üzemmódba kapcsol, ilyenkor nincs turbónyomás és erőtlen az autó.
Egy baleset miatt ezt megtapasztaltam, nálam a közteshűtő roncsolódott.
Nem mercedessel ugyan, de ebben az esetben mindegy.Üdv.
-
szilchi
őstag
válasz
szilchi #13528 üzenetére
Diag megvolt,most már kicsivel többet tudok
.Delphi (sajnos nem Star
) azt mondja,hogy
Bal első: -62mm, 3,71 bar
Bal hátsó: 14mm, 8,6 bar
Jobb első: 11mm, 9,8bar
Jobb hátsó: 15mm, 8,5 barEzek szerint csak a bal elsőnél van gond.Bár hátul is alacsony a magasság,de lehet csak hozzá szintezte magát az elsőhöz?Nem tudom.Mindenesetre teszteltem a működést.A három jó szépen ment le és újra fel,felfelé mindenhol 10 bar-t mutatott a diag.A bal elsőnél ha felfújtam,akkor -33 mm-ig feljött és a nyomás is felment 6,6 bar-ra.De itt vége volt,hallottam valahol sziszegni és elengedi a nyomást.Nem is ment feljebb a nyomás,sem a magasság.Most akkor vagy xar a b.e légrugó,vagy csak ereszt valahol,mikor eléri a 6 bar nyomást.További nyomozás szükséges.Vagy egy szakszerviz.Ha el tudok menni vele valahogy odáig.
-
szilchi
őstag
Szép estét.Egy újabb probléma
. Tegnap elmentem egyet a Mercivel és pontosan mikor hazaértem,halottam,hogy a kocsi bal felének az alja karistolja a füvet mikor beálltam az udvarra.Megnéztem a kerekeket és a (kocsiban ülve) bal oldal teljesen lent volt.Elöl és hátul egyaránt.A jobb oldal teljesen normális.Ha felemelem a váltó alatt lévő gombbal a futóművet,akkor a jobb oldalt megemeli,de a bal csak minimálisan mozdul fel.De amennyit megy fel,az elég hogy eltűnjön a hibaüzenet,miszerint "álljak meg,túl alacsonyan van az autó" .
Gondolom egy első és egy hátsó légrugó nem tud egyszerre tönkremenni (két hátsó két éve cserélve volt). Meg gondolom én igaz ez a két szintező modulra is.Kompresszor megy,mert a jobb oldal teljesen jó.Meg szintén szerintem nem tud két helyen két különböző levegőcső egyszerre kilyukadni.
Diagot kölcsönadtam,azzal még nem néztem,holnap kapom vissza.Valakinek ötlete ? -
gunszt
tag
Hello,
közben annyi történt hogy M7-ről 130-as sebességről leálltam egy kúthoz, pár percre
majd újraindulásnál teljesen elment a turbo, 120 fölé nem nagyon ment a kocsi max ha tempomattal pöckölgettem, városba beérve leállítottam a kocsit, újraindítottam és újra lett turbo
de a befuvó hangot megint adja... melo után ránézek akkor gondolom a turboval lehet a gond
lehet hogy lecsúszott egy cső, vagy kilyukadt ? -
gunszt
tag
Sziasztok, segítséget, véleményt szeretnék kérni az alábbi jelenséggel kapcsolatban
2006-os CLK 220 CDI autómnál az alábbi jelenséget tapasztalom 2 napja
magasabb tempónál, kb 100 fölött gázadásnál erőteljesen(hangosan) hallom hogy fúj befelé levegőt az autó mintha a szélvédő fölötti szellőzőknél csinálná, de lehet az összesből
olyan a hang mintha a szellőztetőt kb 4-esre kapcsolnáma klíma müködik fúj hideget meleget, de ha full lekapcsolom a klímát/szellőztetést
akkor is csinálja ezt a befújást az autó 100 fölött gázadásnálhibát nem jelez a műszarfalon, kiolvasni még nem voltam
valaki tapsztalt már ilyet esetleg ? kezdjek el aggódni ?
köszi a segítséget!
-
realpopek
tag
Csak nem hagyott nyugodni a dolog, kiszedtem az 1-es gyertyát és tettem bele egy újat. A relét vékony huzallal kijavítottam. Összeraktam és azóta minden rendben. legalábbis pár indításig nem dobott hibakódot. A kiszedett gyertya érdekes, ha csak simán rámérek jónak tűnik ha kicsit mozgatom akkor baromi nagy ellenállást mutat. Valószínűleg hibás volt.
-
realpopek
tag
Sziasztok,
Szeretnék kérdezni tőletek, mégpedig a következőt:
270cdi W209-es autóról van szó, indítás után nem alszik el az izzítást jelző lámpa. Megméregettem mind az 5 gyertyát és mindegyiknél 1 ohm-ot mutatott a műszer, ami azt jelentené hogy jók a gyertyák. Szétszedtem a relét és az 1-es henger gyertyájának a biztije el van olvadva. Tettem bele másik relét azt is tönkre vágta, ugyan úgy az 1-es olvadt el. Szerintetek merre induljak el a hiba keresésében,
Köszi, -
whbear
senior tag
válasz
tigomigocika #13516 üzenetére
647-ben nincs nivópálca. Műszerfal. Olajcserekor gyári töltési mennyiség + 1-2 dl. Így szoktam .
-
tigomigocika
senior tag
Sziasztok!
Újabb kérdéseim lenne:
c 2,7 cdi 2oo2-es kiadás.
Nívó pálcát hol találom?
Illetve a kesztyűtartóban nincs jack csatlakozó....Ötlet?
Köszönöm előre is
-
Fecó 81
friss újonc
Sziasztok om 605 turbo adagoló felszerelésben kérnék segítséget.
-
szilchi
őstag
Szép napot! Ha az állítható vezető ülésnél csak a hátlap dönthető meg az ülőlap magassága állítható,de a fejtámla nem és az ülőlap se megy előre-hátra akkor mi lehet a gond?Diagnosztika (WoW) nem mutat rá hibát.Kapcsoló lesz?A magasságállítás kapcsolója is nehézkesen megy,többszöri nyomásra.Pár hete még az ülőlap is ment előre-hátra de most már nem akar.Továbbra is W211 az alany
.
-
-
-Solt-
veterán
Üdv Urak,
Olyat hallott már valaki, hogy egy zónás manuális klíma esetén az egyik oldalon 5-8 fokkal melegebb levegő jöjjön mint a másik oldalon? (W639)
-
szilchi
őstag
Szép napot! Egy w211 E500-ban mennyire lehet macerás kivenni a szélvédő mosó tartályát? Kilyukadt az enyém is,ki kellene cserélni vagy javítani,ha lehet.
-
Rellind
senior tag
válasz
tigomigocika #13503 üzenetére
-
tigomigocika
senior tag
Sziasztok!
Tudna nekem linkelni valaki magyar nyelvű kézi könyvet w203 270 cdihez?
Előre is köszönöm -
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Házimozi belépő szinten
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- BestBuy ruhás topik
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Sorozatok
- Kuponkunyeráló
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- HÁZIMOZI / HIFI / TV beárazás
- További aktív témák...
- Csere-Beszámítás! Asztali számítógép PC Játékra! I5 12400F / RTX 3070 / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- Samsung Galaxy S21 FE 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- A Surface Go Type Cover 100% magyar
- AKCIÓ! HP Elitedesk 800 G1 USDT mini asztali számítógép - i7 4770S 16GB RAM 128GB SSD Intel HD
- Vásárold meg most a Zalman T7-et, és élvezd a minőséget!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest