- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Szólánc.
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Szivat a ONE. Digi és követeléskezelő (Második rész)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- Digitális Állampolgárság Program
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teszla_
senior tag
válasz barnam_ #11302 üzenetére
Én pont múlt héten vettem TRW-t hátra, mert mindkettőből le volt törve egy fél fordulat. Még a gyáriak voltak benne, így nem csodálkozom, hogy picit magasabb lett, mint volt (most lehet olyan, mint új korában volt). Gondolom el is volt már fáradva, meg ugye az a fél fordulat is lejjebb rakta előtte a seggét. A kényelem maradt, olcsó is volt (29ezer a pár), én meg vagyok elégedve velük.
[ Szerkesztve ]
-
Teszla_
senior tag
válasz Batman2 #11265 üzenetére
Nem gondoltam volna, hogy még divat a csillag lopás
Egyelőre az enyém sincs garázsban, mert annyi cucc van bent, hogy nem fér be az autó, de szerencsére még nem nyúltak hozzá. Igaz, ez nem Pest, hanem Nyíregyháza, itt talán kisebb rá az esély.atee: Sajnos a kamerák semmit se érnek, szinte sehol. A Nyír Plázában dolgozott barátnőm és többször találta úgy az autót, amikor jött el munkából, hogy az egyik ajtókilincshez hozzá volt nyúlva (ha megemeled, nem esik vissza a helyére és sokszor a fenti állásban találta). A biztonsági őrök mondták neki, hogy a kamerák nem vesznek fel semmit, így ha feltörik az autót, így járt
-
Teszla_
senior tag
A W209-ben fele olyan vastag a lánc, mint az előd w208-ban, és rengeteg helyen hallottam, olvastam láncszakadásról.
Nekem w208 van, 200 kompresszor, automata. Télen, városban 12-13 litert eszik, most, hogy jön a jó idő, ez lement 10,5-11 literre. Hosszú távon 7,5-8 liter. -
Teszla_
senior tag
válasz Batman2 #11207 üzenetére
Egyelőre visszakaptam az autót tegnap, bele is toltam vagy 150km-t és gond nélkül működött, én meg örültem, hogy végre megint őt vezethetem Mivel többségében városon belül, vagy a szűk környezetében vezetek, így annyira nem félek elindulni vele és mondta a szerelő, hogy ha megint nem indulna az autól, szóljak és odajön megnézni munkaidő után.
-
Teszla_
senior tag
válasz Batman2 #11204 üzenetére
Egyelőre semmi, az autó pöccre indul akárhányszor csak próbálja. Azt mondta, ma még cseréli az indítómotor reléjét (bár elvileg az kattant akkor is, amikor nem indult), aztán meglátja azzal mi lesz. Látatlanba meg nem akar belekezdeni alkatrész cserélgetésekbe, mert fölösleges pénzkidobás lenne. Nem tudom mi lesz, ha nem találják meg a hibát, majd lehet várni, hogy mikor nem akar megint indulni
Legalább a futómű jó lett, végre nincs kopogás, ropogás. Cserélték a kormányösszekötőt, két lengőkarszilentet, bal első alsó gömbtámaszt, meg két hosszbordásszíjat. Tavasszal-nyáron pedig jöhet az apró rozsdapöttyök javítása és alvázvédelem, ha addig nem esik be semmi és akkor közel tökéletes lesz az autó -
Teszla_
senior tag
válasz Batman2 #11200 üzenetére
Holnap kapom vissza az autót (már nagyon hiányzik és kíváncsi vagyok milyen lett a futómű), de már le is beszéltem egy Mercedes szalonban dolgozó szerelővel, hogy rögtön át is viszem hozzájuk és pár napig nézegeti majd, hátha nála is előfordul a hiba és tud rá valami megoldást. Őt ajánlotta egy szintén Merci tulaj, akinek volt valami hasonlóan megoldhatatlan problémája. Megnyugtatott, hogy bár a szalonba kell vinni az autót, de nem márkaszerviz áron fogja csinálni Remélem itt több sikerrel járnak majd.
-
Teszla_
senior tag
Sziasztok!
Múltkor volt a CLK-mmal a nem indulós probléma. Akkor ugye bebikáztuk és indult is. Elmentem vele a szerelőhöz, ott is indult a régi akkuval, de biztos, ami biztos, kapott egy új akksit. Másfél hétre rá kaptam egy check engine feliratot. Muszáj volt mennem, de menet közben nem éreztem semmi különöset. Megálltam, gugliztam kicsit, de a lényeg, hogy elmentem vele a szerelőhöz, ott megnézték a hibakódokat, amiből kettő volt. Kompresszornál valami levegőt irányító dolog állt vészüzembe és egy környezetvédelmi dolog (szekunder levegő rendszer?), sajnos nem tudtam pontosan megjegyezni őket. Törölték a hibákat, utána minden rendben volt, meg amúgy is tudtam, hogy volt valami hibakód, mert vétel előtt átnézettem, csak akkor nem törölték őket. Na mindegy, kicsit még mászkáltam vele (1-2 alkalommal le is állítottam az autót ezalatt), hazaértem, fél óra múlva mentem volna tovább, de megint nem indult az autó. Se hibakód, se semmi, tök ugyanaz, mint korábban. Ismerős jött másnap, bikáztuk, de semmi. Következő nap jött az autómentő, kivittük a szerelőhöz, még ott ránézett az egyikük, nem indult, mondták, hogy majd kiderítik. Ma hív a főnök, hogy nem tudják miért nem indult, de ma nekik beindult az autó Azt mondták, lehet, hogy a hidegtől volt, de azért az vicces lenne, hogy ha -10 alá csökken a hőmérséklet, akkor nem tudom hsználni az autót. Meg amúgy is hülyeség, mert volt -18 is ezen a télen és akkor beindult.
Egyelőre marad még náluk, mert a futóműben cserélgetik, amit kell, de utána átviszem egy másik szerelőhöz is, mert ez így nem buli, hogy gondol egyet és nem megy sehová.
Esetleg valami ötletetek lenne, mit kéne megnézetni a fentiek tudatában? Generátort és gyújtáskapcsolót gondolom csak megnézték (ezeket írtátok korábban), de azért majd rákérdezek, akksi meg ugye zsír új. -
Teszla_
senior tag
10k-t kért, ami elég pofátlan ár, főleg, hogy csak bebikázott és mehetett. Annak tükrében meg főleg pofátlan, hogy az előző autómat kétszer trélerezte ez a cég és először 12k-t kértek, aztán 8k-t, de mindkettőnél szállítani is kellett az autót a szerelőhöz. Csak hát muszáj volt autómentőt hívni, mert ha nem akksi gondja lett volna, akkor úgyis vinni kellett volna az autót.
aero.: nem engedtem volna meg, hogy elhúzza a szerelőig az autót. Lebeszéltük, hogy milyen autó és milyen tréler kéne hozzá. Ha nincs ilyenjük, inkább mondja, hogy bocs, de nem tudom elszállítani és akkor hívok mást.
[ Szerkesztve ]
-
Teszla_
senior tag
Megoldódott a nem induló CLK problémája. Akksi volt. Kihívtam ma egy autómentőt, hogy bikázzuk be, aztán ha nem jó, akkor egyenesen vigyük a szerelőhöz. De szerencsére sikerült bikázással beindítani. Nem is tudom hogy akarta volna az automata autót elvontatni. Mert nem trélerrel jött ugye (pedig tisztáztuk telefonban, hogy milyen autóhoz jön), hanem olyan autóval, aminek van egy rácsa, amit leenged és becsatolja két kerékhez. Na mindegy, öröm bódottá, újra megy a gép
[ Szerkesztve ]
-
Teszla_
senior tag
válasz !Overdose! #11127 üzenetére
Meg lesz, köszi
KillHates: igen, automata
-
Teszla_
senior tag
válasz barnam_ #11125 üzenetére
Az a baj, hogy nem vagyok egy műszaki zseni, így nem is igazán tudnám ezeket ellenőrizni
Akksit már cseréltem, az előző autóm egyre nehezebben indult, így gondoltam is, hogy az lesz a baj. Persze pont aznap nem indult az autó, amikor akkut akartam menni venni. Az az előtti autómnál viszont szinte tök ugyanilyen gond volt, elmentünk Egerbe, aztán amikor jöttünk volna haza, se kép, se hang. Holnap reggel szerintem felhívom a szerelőt, hogy ő mit mond, aztán ha akksira tippel, akkor veszek egyet és kicserélem.
Közben eszembe jutott, hogy amióta meg van az autó, néha nagyobb terhelésre egy pillanatra elhalványult a világítás. Ehhez is lehet köze az akksinak, vagy ez inkább valami más? -
Teszla_
senior tag
Sziasztok
Ma indultam volna el ittonhról. Gyújtást ráadom, indítanám, semmi. Először azt hittem, hogy amiatt, mert kevés benzin van benne. 1 litert mutatott a bc, de, tegnap még 4-5 körül volt benne. Viszont picit lejt a garázs előtt, így gondoltam, hogy a szívattyú nem tud üzemanyagot szippantani. El is mentem kannáért, meg benzinért. Rátöltöttem 5,26 litert, bc kiírta, hogy 8 liter van benne. Indítanám, semmi. Nem is teker.
Gondoltam még az akksira is, bár eddig mindig pöccre indult, még -18 fokban is, most meg -3 volt, tegnap is tökéletesen indult az autó, most is simán nyit-zár, minden visszajelző normálisan működik, fűtés is bekapcsol. Viszont azt nem tudom, hogy mikori az akku, műszerem meg nincs, hogy lemérjem.
Szerintetek mi lehet? Töltsek még bele vagy 5 liter benzint? Vagy inkább az akku lenne a gond? 2002-es CLK, 2 liter kompresszor, automata. -
Teszla_
senior tag
Sziasztok!
Október óta vagyok egy 2002-es W208 CLK 200 kompresszor automata tulaja.
Egy pár napja vettem észre, hogy 1600-1700-as fordulatszámtól hallatszik egy kis kopogás, ami fordulatszám emelésre gyorsul. Ha elengedem a gázpedált, a kopogás megszűnik, üresben ugyanennél a fordulatszámnál nem hallani semmit, menet közben lehúzott ablaknál se hallani.
A vásárlás óta mentem kb. 3e km-t, volt cserélve olajszűrő, levegőszűrő, polleszűrő és motorolaj, ami Valvoline 5w30 lett. Benzint csak OMV-nél tankolok, a sima 95-öst és mindig ugyanannál a kútnál.
Mivel az előző autómat motorkopogás miatt adtam el (szerelő szerint dugattyú hangja volt), ezért félve kérdezem, hogy szerintetek mi okozhat itt kopogást? Ha lesz időm, még ebben a hónapban megyek a szerelőhöz egy váltóolaj cserére, meg pár futóműalkatrész cseréjére és akkor mondom majd neki ezt is, de hátha valaki tud rá mondani valamit.
Előre is kösziUi: amikor bemelegszik a motor, akkor is hallani, de mintha egy fokkal halkabb lenne.
[ Szerkesztve ]