- droidic: Videó letöltés yt-dlp-vel (profi módszer)!!!
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- gerner1
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
Új hozzászólás Aktív témák
-
Batman2
őstag
Múl hét végén lecseréltem az adagolót, de így sem változott sok minden.
Ez viszont legalább nem folyik, anno rendbe raktam, cseréltem mindent rajta, amit kellett.
A gyorsulása az egy dolog, sosem volt rakáta, el is szoktam tőle, már két hónapja egy fürge kis turbodízellel járok, ahhoz hasonlítani sem lehet, nyilván ez nem a motor hibája.
Viszont az továbbra sem tudom mire vélni, hogy indulásban erőtlennek tűnik, nagy gázt kell adni, hogy ne akarjon lefulladni, mikor engedem rá a kuplungot !!?Az előtöltést pontosan állítottam be, a főtengelyt pontosan 26 fokra forgattam (ahogyan a 200D-re gyárilag meg van adva), az adagolót pontosan nullára állítottam, legfeljebb annyi lehet, hogy kicsit 26 felett van az előtöltés, mivel az adagolót nem pontosan közép állásban sikerült feltennem, hanem a blokkhoz igen közel döntve, mivel a rajta levő nyomó cső garnitura éppen így adta.
Mondjuk korábban is volt olyan tapasztalatom, hogy pontosan 26-ra feltéve a motor kissé keményen járt, sokkal szebb hanggal és energikusabban ment, mikor 22-23-ra tettem fel.Másik tapasztalat, hogy előszőr a régi, olajhiány miatt megállt motor adagolójával próbálkoztam, de az istennek sem akarta pumpálni a gázolajat. A harmadik és negyedik adagoló elem kivezetőjében megjelent egy kis gázolaj, de onnan sem akart több jönni, az első kettő pedig teljesen száraz maradt, hiába pumpáltam és járattam sokszor.
Gyanítom, hogy az adagoló is károsodott az olajhiány miatt, sőt, pont amiatt állt le a motor, maga a motor forgattyús rész ment volna míg szét nem repül.
Aztán feltettem egy korábban használt, amúgy jól működő adagolót, az villám gyorsan feltöltődött és be is indult azonnal a motor vele.Üdv.
-
Batman2
őstag
Tegnap hoztam el az autót a szervízből, benne a bontott motorral.
Sajnos nincs minden rendben most sem.
Ugyan szépen indul a motor, de nagyon alacsony alapjárattal, ez még nem is lenne gond.
Jár is szépen, viszonylag egyenletesen, normális hanggal.
Viszont mikor el akarok vele indulni, majdnem lefullad, nagy gázt kell neki nyomni, hogy bírjon elindulni és mégnagyobbat, hogy egyáltalán gyorsuljon.
Az 50-es tempó szolid gyorsítással történő eléréséhez is padlógázt kell nyomni, füstöt viszont csak ekkor lehet egy kicsit látni mögötte, amúgy nem igazán füstől, alapjáraton sem sokat, az is csak színtelen-szürkés.Ezt a motort úgy vettem meg, hogy állt vagy fél évet, de előtte ezt használták, úgy került ki az autóból.
Nem mondták, hogy valamit is módosítottak volna rajta azóta, vagy cseréltek volna, tehát kellene mennie.Nem tudom mire vélni a problémát, olyan, mint amikor adagoló csere után próbálom belőni az előtöltést és éppen már beindul a motor, de még semmi ereje.
A gázadás utáni lepörgése is furcsa, mivel lassan pörög csak le.
Azt gondoltam, hogy rosszul rakták össze a gázrudazatot és nem megy vissza alap állásba, de megnéztem, az azonnal vissza ugrik, mégis lassan esik csak a fordulat.
Az adagoló üzemanyag pumpájánál csöpög a gázolaj.A porlasztók azok, amikkel megvettem, bizonyára már nem tökéletesek, de attól még sosem volt ilyen tapasztalatom, hogy ennyire gyenge lenne, legfeljebb többet füstölt, és a régi motor kopott állapotában, minimális kompresszióval is rendesen húzott, volt ereje, tehát az sem indokolná a dolgot, ha amúgy már alacsony lenne a kompresszió.
Arra tippelek, hogy vagy rossz az adagoló, vagy rosszul van beállítva az előtöltés !Üdv.
-
Merci770
újonc
válasz
-Solt- #10715 üzenetére
Sajnos igen, a szűrő után közvetlenül tettem be egy visszacsapó szelepet, hogy hátha segít de több mint valószínű a szűrő és a tank között van a gond vagy a szivattyú-pumpa talpszelep esetleg koszos. Azt hiszem megpróbálok nyomást mérni reggel, a 3,5 bar az mégis kiindulás lehet.
-
overclockerr
tag
Sziasztok!
Tudnátok segíteni 124-esbe milyen difi jár? 2,5-ös szívó kombi, ötös kézivel.
Olvastam, 3,64 és 3,42 az, amit tanácsolnak.
Esetleg, hogy tudnám kiszámolni az ideális választást? Ha nem tévedek valami képlettel meg lehet határozni.Előre is köszönöm a segítséget!
-
Buster17
addikt
válasz
Merci770 #10713 üzenetére
Hali. Pont ugyan ez a gond volt nekem is. Benzinpumbának annyi melobol hazajövet. Épp hogy hazaértem.
Kicserélték és pár napig fura volt.
Napi első indítás nehézkes volt alig volt alapjárat, egyszer le is fulladt, meg gyorsítasnál más volt a kocsi hangja is. De pár nap után teljesen elmúlt minden és utána már nem is foglalkoztam vele mert azóta sincs semmi baja. Gondolom kell neki idő mire befogadja az új donort a kocsiSzerk.
Most nézem neked egy év után kezdte el csinálni. Akkor fogalmam sincs mi lehet a gond. Nekem csak csere után csinálta és pár nap után el is múlt. -
Merci770
újonc
Üdvözlök mindenkit itt a fórumon. Van egy A140 benzines kicsi kocsim. Tavaly benzinpumpa lett cserélve , egyik pillanatról a másikra meghalt. Mostanság az a gondom, hogy reggeli induláskor csak 3. 4. indítózás után kapja el és "dadogva" indul , majd felpörög és normális lesz a hangja. Napközben aztán semmi baj szalad-indul rendesen. Levegős lehet a rendszer ? Lelevegősödik az állás során, vagy újra a pumpa fog lerobbanni ? Van valakinek tapasztalata, ötlete ? Előre is köszönöm.
-
barnam_
nagyúr
Sziasztok,
W124 300D '93-as évjárat (facelift előtti), pontosan milyen típusú izzó kell a fényszóróba (helyzetjelző, tompított, ködlámpa)? Nem tudom mi a különbség a H4 és H7 között
Illetve kérdés, hogy ebben kell lennie gyárilag pollenszűrőnek? (klímás a kocsi)
köszi!
-
tailor13
csendes tag
válasz
Puma K #10692 üzenetére
Csömörön Csabai Sándor - ő egy ilyen autót csukott szemmel is összerak úgy, hogy van olyan jó, mint a gyári. Telefon: harminc 982 nyolcvanegy 35
Vagy Tőkési Zoltán Gépjárműhely Kft Soroksáron, szintén nagy ismerője ezeknek az autóknak: (éppen a saját W126-osát rakja össze, csavarról csavarra restaurálva, érdemes megnézni a képeit a facebookon)
http://www.gepjarmuhely.hu/kapcsolat/ -
applause
aktív tag
Hibakód: P0170 Fuel Trim Malfunction (bank1) DTC:1 DTC:0
Hol induljak el a hibakereséssel?
-
Puma K
nagyúr
válasz
KillHates #10695 üzenetére
Köszönöm a helyeket és a neveket!
A műhelyben előttem CLS AMG és G-osztályos tulajok várták a kész autójukat.
Az enyémet meg nem találták a műhely területén... Ott volt a munkafelvételes ember kezében az autóm papírjai rendszámmal, de nem találta meg... nekem kellett kiszúrnom a többi autó közül.
Elmentem a kapuhoz várom, hogy álljon ki vele aztán kiállásnál emelkedőn tolatva lefullasztotta és kiabál lehúzott ablakokkal, hogy HÁT NEKEM EZÉRT VAN DÍZELEM... szörnyű az a hely.2 éve javasolták nekem ezt a helyet vigyem ide, mert jók... azóta ez a 2 ember sem hordja oda a kocsiját ahogy a napokban beszéltem velük.
-
válasz
Puma K #10694 üzenetére
Nem mondod, hogy ahhoz a vashoz ilyen tróger a hozzáállásuk a szerelőknek?
Ha egy B200CDI lenne még megérteném, mert azt minden szerelő herótolja, olyan rossz szerelni, de egy kétliteres ős-Boscht hosszában berakva egy istállónyi motortérbe?? Talán csak egy 1.0-es háromhengeres központi injektoros Suzuki az amit jobban lehet szerelni.Én Tökölön lakom, itt a Turcsán Zoli a helyi autószerelők közül a legjobb; aki nagyon kellemes árakon dolgozik, és olyan tiszta a műhelye, hogy enni lehet a földről. Nagyon korrekt figura jól felszerelt a műhelye és elég sok mindent megold. Nekem most a turbó nyomáskapcsolóját cserélte 20 ezerből (ebből 17k volt a GYÁRI!!! nyomáskapcsoló)
De ha valami összetettebb probléma van, akkor Székesfehérváron a Gál testvérek műhelyét javasolom, ők nagyon kenik-fenik a merciket. De mivel márkaszerviz, már "zsebbenyúlósabb" a történet.
-
Puma K
nagyúr
Helló!
Tőletek is megkérdem:
Tudtok olyan szerelőt aki kicsit is, de jártasabb a Mercikkel kapcsolatban Budapesten esetleg Pest megyén belül?Most kaptam vissza az autómat 1 hónap után a "3-4 napos" alkatrészvárós ígéret és "ja azt nem néztük meg" kijelentések keretén belül... még egy telefont sem eresztettek meg irányomban ez idő alatt és ha hívtam őket vagy kicsöngött és hangposta vagy kinyomtak vagy ha felvették akkor "majd visszahívjuk" választ kaptam.
Ezekhez a kóklerekhez még egyszer nem viszem a kocsimat az fix.Üdv
Puma -
válasz
Tarisznyarak #10688 üzenetére
Huh... jó, hogy lehet kapni!
-
Batman2
őstag
200D motor 240-es hengerfejjel milyen, okoz e problémát?
Korábban hallottam olyat, hogy a nagyobb méretű szeleptányérok miatt jobb a hengerek gázcseréje, így kicsit gyorsabb, könnyedebb működésű, pár lóval nagyobb teljesítményű lehet,ugyanakkor furcsa nekem kicsit ez az összeállítás mivel a 240-es hengerfej égéstere is kicsit nagyobb átmerőjű, így túlnyúlik a 200D henger furatán, továbbá nem tudom, hogy a víz és olaj furatok passzolnak e rendesen, és nincs e valami időzítési probléma egy ilyen párosításnál, egyaltalán ilyen esetben a 200-as, vagy a 240-es előtöltési értékével kell üzemeltetni a motort?
Van egy ilyen motor eladó, de nem tudom, hogy érdemes lenne e megvenni?
Üdv.
-
pardüsz
újonc
Üdv mindenkinek!
Ha valaki tudna tippet adni, hogy mi lehet a baja az én C180-as benzin-gázas autómnak! Tünetek? hidegen nem akar indulni gázadás nélkül, ha elindul is csak pumpált gázzal, ha lelépek a gázról azonnal leáll. Utána már gázadással beindul, de amíg be nem melegszik nem veszi fel a fordulatot, rángat durrog, majd átvált gázüzemmódba, még rángat egy kicsit, aztán 60 fokos motornál már minden ok.
Nos az üzemanyagszivattyú jó, nyomásszabályozó szelep kicserélve, injektorok kimérve, hibátlanok.
Szóval ki tud valami megoldást?
pillangószelep az alapjárati motorral ? légtömegmérő? Mert egyiket sem írja ki a teszter.
Előre is köszi! -
applause
aktív tag
Véleményt kérnék, hogy a a1661410225 számú folytószelep helyett a1661410125 cikkszámú beépíthető-e, kompatibilis-e vele.. A160 W168 2001-évi.
-
válasz
Tarisznyarak #10683 üzenetére
Az üres kulcs, olyan 40-45 ezer, a programozás általában pofa kérdése.
Mondjuk 100-ból kínából itt van a programozó és kb 10 üres kulcs! -
Tarisznyarak
tag
Sziasztok!
Adott egy 2002 A 170 CDI , kulcsot kell csináltatnom. Márkaszerviz preferálom, ott azt mondták telefonba 80-100ezer mondtak. Ez mennyire valós?
-
Batman2
őstag
válasz
tailor13 #10675 üzenetére
Szevasz
Nem kell már sajnos hajtókar, ki kell cserélni az egész motort, nem érdemes jevíttatni, de újra felújíttatni sem. Állítólag olyan sérülései vannak a forgattyús háznak, hogy spéci, gyártatott csapágysorral lehetne javítani illetve legalább három hajtókar csere és csapszeg csere.
Ez a motor így végezte sajnos.Üdv.
-
Puma K
nagyúr
Idonkent elviszed meghajtani-kiegetni?
Mert az egyik a kezem alatt levo ceges dizel verda (igaz ez sajnos egy olasz kocsi...) hasonloan tud gyengelkedni. Azt is akkor csinalja ha regen volt meghajtva egyenletesen.
Mig garancialis volt a verda es ez a problema jelentkezett mindent neztek rajta a gyari szerelok hogy mi baja lehet. Aztan deritettek fenyt arra a nagyokosok a muhelyben, hogy bizony regeneral az auto es ilyenkor ezert erotlen, keson indul meg, budos es az alapfordulat ugral. Mikor mar tiszta volt a szereloknek mi a baj a 2 oras nezegetes-tesztelgetes utan 6 oras autopalyas oda-vissza hajtas-egetes kovette a muhelyesek reszerol ami egy ideig megoldotta a gondot es egy ideig rendben ment a verda.
2 ev alatt abban amiben most ulok 83ezer km jott ossze. Ez 95%ban csak varosi hasznalat soran kerult ebbe az autoba (3db ilyen jarganyunk van sajnos) 24/7-es hasznalat mellett. A kocsikat 2 eve hoztak ki a szalonbol zsir ujonan, de a sok inditas-leallitas, dugoban araszolas szoval a varosi hasznalat betett nekik.
Raadasul ezek mar euro5-os turbos dizel motorral vannak szerelve, de kb kornyezetszennyezobbek ilyen hasznalat mellett mint egy regebbi egyszerubb-kevesbe kenyes motor. -
applause
aktív tag
Sziasztok!
Ma menet közben elkezdett világítani a MIL-lápám. Normál menetben nem tapasztaltam semmi változást, hanem próbálgatva 4000 fölé nem megy a fordulat és elkezd durrogni, egyenetlenül járni.
Tipp, kicsi vagy nagy a baj? Mehetek-e vele húsvétkor? -
Vaze
őstag
Sziasztok!
Mitol lehet az hogy lomhan indul ell az auto?Hiaba nyomom tovig a gazpedalt egyszeruen lassan indul ell...
Kell neki vagy 4-5 masodperc (nem szamoltam de kb ennyi kell) mire ellkezd huzni.
Sajnos hidegen es melegen egyarant csinalja.
Kerem aki tud segitsen.
Elore is Koszonom Szepen! -
tailor13
csendes tag
-
Batman2
őstag
200D hajtókarja van e valakinek eladó, ha nem sikerül itt bontóban szereznem ?
Kettő kell.Üdv.
-
tailor13
csendes tag
válasz
Batman2 #10664 üzenetére
Egy bontott, de meghallgatott motor miért lenne rosszabb?
Ha úgy vesszük, amikor az autót veszed, ugyanúgy lutri benne a motor, aztán mégse parázunk, meg szedjük csavarra egyből. Olaj bele, szelephézag, haddszóljon. Vettem már én is bontott motort, az első 150 km-en ismerkedtünk, hogy milyen helyzetre hogy reagál, utána nem féltem tőle, főleg, hogy szép hangja volt, nem melegedett, jól ment. De amikor az autómat vettem, ugyanúgy nem tudtam semmit a motorról, később derült ki, hogy a kiváló, önmagukat Mercis szakembernek mondó gárda lecsavart vele vagy 60 ezret olajcsere, szelephézagállítás, és egyebek nélkül, 20W50-nel. Három henger ment fordulaton, de szelephézag állítás után télen is beindult, cserébe nem ette az olajat. De egy jól induló bontott motor, ha szép a hangja, túl sok meglepetést nem tartogathat, ha egy olajcsere, szelephézag állítás után 50 km 90-100-as menet után 1.5 felett van az alapjárati olajnyomás, a víz 90-95 alatt, akkor nagy baja nincs. Ilyen motort 200D-ben lehet kapni 80 alatt, annyiból nem hiszem, hogy megvan a gépmunka, csapágysor, és a tanműhely munkadíja, azon kívül, hogyha a jelenlegit összerakod, semmi nem garantálja, hogy az alapjárati problémák elmúlnak, valamint egy egyszer már szétszedett és összerakott motor sosem lesz olyan, mint amit a gyárban raktak össze.
-
Batman2
őstag
válasz
Templomegere #10670 üzenetére
Azért köszi, hogy gondoltál rám.
-
Batman2
őstag
válasz
!Overdose! #10666 üzenetére
2.0-es, ott van az aláírásomban.
-
Batman2
őstag
válasz
!Overdose! #10666 üzenetére
Asszem lengyel filtron.
-
Batman2
őstag
Most hívott a műhelyfőnök, mégiscsak megnézetik a a főtengelyt és a blokk csapágyházait is egy gépműhelyessel, hogy köszörüléssel, szabályozással javítható e még.
Hátha igen, akkor még mindíg jobb a helyzet, bár már így sem lesz kevés ez a játék.Üdv.
-
Batman2
őstag
Most kaptam az infókat a műhelyből !
Mondja a szerelő, a jó hír az, hogy nem kell köszörülni a főtengelyt !
... hanem ki kell cserélni....Állítólag az olajfurata telement a szétment csapágy forgácsával, nem lehet kipucolni.
A felköszörülése is kérdéses lenne, hogy milyen méretre lehetne, bár javító méret van bőven, de az olajfurat problémás.Kettő hajtókart is cserélni kell, mert az egyikben megfordul a csapágy, a másik pedig egyik oldalt felnyílt.
Kell teljes álló csapágysor és hajtókar csapágysor.Ha veszek bontott főtengelyt, azt is köszörültetni kell valszeg, így azt nem úsznám meg semmi képpen.
A blokkra nem mondott hibát, a vezérműtengely állítása szerint rendben, dugókra sem mondott rosszat, kérdés, hogy a fél jó motor megéri e azt, hogy megvegyem hozzá a másik felét, vagy inkább vegyek egy komplett bontottat, ki tudja milyen állapotban.
Hajlanék már egy bontott cserére, de az a gondolat nagyon zavar, hogy lehet olyan állapotban, hogy akár pár kilométer után az is készen van, nem tudok a belsejéről semmit !Egyelőre utána járok, hogy mennyiért tudok alkatrészeket beszerezni.
Szomorúm helyzet, mindez egy vdi új, de vacak tömítlés miatt !
Volt hogy nem cseréltem ki a szűrőház tömítést újra, vissza ment a régi és még csak nem is szivárgott, most meg pár kilométer után szétcsapja a nyomás ...
Üdv.
-
Templomegere
senior tag
válasz
Batman2 #10661 üzenetére
finom 1500-1000 vizpapírral neki eshetsz és sok esetben le is lehet szedni , de mikrométerrel mindenképpen mérni is kellene azokat a csapokat és normális fényviszonyok között körbe szemrevételezni , esetleg fotózni és nagyítani , és keresni hol van még rajta . Majd a olaj furatokat átpucolni ,mosni .
-
Batman2
őstag
Azon gondolkodom, hogy a főtengelyre a csapágyról felkenődött aluminiumot vajon le lehet e szedni egy kis finom csiszolással, vagy már ehhez is gépműhely kell és újra kell köszörülni hozzá a főtengelyt?
Üdv.
-
válasz
Batman2 #10659 üzenetére
Az közös nyomócsöves hulladék, nincsen abban sem adagoló sem porlasztócsúcs, csak nagynyomású pumpa, meg injektorok. Kényes az üzemanyagra, kényes a szűrőire, kényes a kismillió elektromos szaraira, kényes a injektorokra. Szóval kismillió baja lehet, nem úgy mint a régi vasaknak amiket egy 13-as kulccsal és egy kereszthornyos csavarhúzóval meg lehetett az út szélén patkolni bármikor...
-
Batman2
őstag
Kaptam a cégtől kölcsön egy autót, amíg az öreg javítás alatt van.
Ez egy 2010-es, tdci fiesta, 1560köbcentis, gondolom turbós motorral, mert a kicsisége ellenére nagyon húz, nagyon gyorsul. Igaz, ez persze csak 1000kg, 65kw-tal.
Viszont reggeli első hidegindításnál ennek is kicsit instabil az alapjárata, ingadozik a motor fordulata, le-le esik, erre meg valszeg alapjárati automatika rákapcsol,akkor meg kicsit túl pörög az alapjárati fordulatszámon, majd olyan 15-20másodperc után stabilizálódik az alapjárat 850körül.
145ezer kilométer van benne, de ezek szerint már kopott lehet az adagoló eleme, esetleg már nem tökéletes a porlasztója, bár ezen túl semmi hiba tünet, már hidegen is nagyon gyorsul, nem érezni, hogy mikor melegedett be a motor. A fogyasztása is fantasztikus, tankolás után a betaplált alap érték szerint is 4,6L, de ahogy mentem vele tovább orszagúton normál stílusban közlekedve, ami még így is fürgébb volt a többieknél, nem lefelé, hanem felfelé ment a megtehető kilométer. 45km után már 828 helyett 850-et jelzett. Aztán a városba beérve már lassacskán elindult a kilométer visszafelé, de még így is 4L körülire jött ki az össz.Maga az autó tartalmaz egy csomó kényelmi elektronikát. A lámpaját is részben maga kapcsolgatja, azt még máig sem értem, melyik állás micsoda és mit kell csináljon.
Csendes, jó az úttartása, könnyed a kormányzása, még bírom az ülését, bár nem az öreg fotele, a mai szokásos kemény, profil műanyag, vékony szivaccsal.Szóval jó-jó, de összességében még mindíg az öreget akarom vissza!
Az öreget szeretném, kicsit jobb álapotban.
Ez nem fog elmenni szerintem 300ezret sem, hiába még most jó vele autózni.Üdv.
-
Batman2
őstag
válasz
Templomegere #10654 üzenetére
Ez egy tanműhely, itt nem mennek olyan gyorsan a dolgok,
de legalább kisebb összeggel is számláznak. -
applause
aktív tag
Helló!
a160 w168-as autóm van. Az a problémám, hogy reggeli indításkor nincs alapjárat, vagy olyan alacsony majd leáll. Gázpedállal kell a fordulatot fenntartani. Kb. 15-20mp után már megfelelően működik, az alapjárat kb. 1000 fölé megy és fokozatosan csökken. Későbbi indításoknál már nem jelentkezi ez a probléma. Gyertyát cseréltem, a folytószelepházat kitisztítottam. Mit kellene még megvizsgálnom.
-
Batman2
őstag
Pénteki infó szerint már részben szét van szedve a motor, a főtengely vízpumpa felöli végén levő állócsapágy állítólag nagyon szétment, még a csészéjével is van valami. A főtengely másik végén levő csapágy is megszorult, az is csere, a főtengely állapota még kérdéses.
A hajtókar csapágyak rendben látszanak, de még nincsenek szétszedve és a két henger, amibe épp be lehet látni is tökéletes falú, nem károsodott, gondolom a gyűrűk sem, kiderül, ha már ki lesz véve dugó
Még beszerezhető álló csapágy sor is és ha kéne, akkor hajtókar csapágysor is.Üdv.
-
Batman2
őstag
válasz
Templomegere #10649 üzenetére
Szevasz
Mondtam a szerelőnek, hogy úgy is lehet szrrelni a motort, hogy ben vsn s hlyén, mert hozzáférhetőek a karok, biztos dolgoztatmi akarják a diákokat, mivel ez egy tanműhely.
Üdv.
-
Batman2
őstag
válasz
Mintcar #10648 üzenetére
Érdekes eset.
Én épp múlthét szombaton cseréltem olajat, 15W40-eset tettem bele. Az előző az 10W40-es volt, mivel azt még január végén tettem bele.
Abból is hiányzott vagy 1,5-2L, mivel sz 5 literes flakon bőven nem bolt tele, pefig máskor bele sem fér, vagy csak éppen.
Előzőleg negyed-fél liter volt a csökkenés egy periódus, 7500-8000km alatt.Álló helyzetben nem volt alatta folt, azt láttam volna, menet közben nem tudom pőtyögtetett e, a blokkot és az alvázat ősszekötő réz szövet kábel mindíg olajos, ott valahol mindíg van szivárgás.
Múltkorában az olajszűrő ház gimi gyűrűje mem tömített rendesen, annak az olada volt mindíg olajos.Üdv.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen SSD-t vegyek?
- Kuponkunyeráló
- Samsung LCD és LED TV-k
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Építő/felújító topik
- droidic: Videó letöltés yt-dlp-vel (profi módszer)!!!
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- GeForce RTX 5060 Ti: Ha az ár jó, minden jó (lenne)
- Disney+
- További aktív témák...
- Veemann V-FS8 20 felnim új nyári abroncs szettel.
- Lapierre e-Zesty AM 9.2 Fully carbon Ebike
- Új, bontatlan Tesla Smart Floodlight Battery Camera + Tesla 5W napelemmel - 1,5 év garival! -
- Smart Fortwo - 600 Benzin - Kabrió - Klíma - Nagyon szép állapotban
- ROLLEREK: ÚJ, Újszerű, Használt 30+ db listát tudok küldeni
- Bowers-Wilkins Pi7 S2 (2195084)
- AKCIÓ! VALVE INDEX virtuális valóság szemüveg garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon szerviz helyben - Gyors javítás, akár 30 perc alatt!
- Asus TUF Gaming F16 (2024) FX607JV Grey - 16" / Intel Core i7-13650HX / 16GB / 1 TB SSD / NVIDIA
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest