- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eldiablo: Mennyire strapabíró egy GShock?
- t72killer: Fürdőkád kontra elektromosság: XXI.század
- gerner1
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Boss81: Halott Torrentek keresése, törlése egyszerűen.
- oriic: A TOP 10 legtöbb hozzászólással rendelkező PH! felhasználó
Új hozzászólás Aktív témák
-
batmanéhes
tag
válasz
KillHates #10604 üzenetére
de szép is vóna. csak mesélem az újabb (w463-as hehe kinek mi az új) szériás g mercikkel gyűlnek a bajok, érintkezési hibával bezáró (ezáltal hajtásláncot önmegsemmisítő) difizárakról, sorozatban elpukkanó gátlókról meg fél éves kadmiumozott alkatrészek rozsdásodásáról olvashat az ember, ha jól akar szórakozni.
más kérdés, hogy a w460-nak meg van pár olyan full retard szériahibája, amitől negyed évszázadonként szisztematikusan lerohad róla pár lényeges vasdarab, és azokat akkor újra kell építeni. persze ki lehet bírni, csak a rend kedvéért írtam. meg hát olyan jármű nincs, amiből minden homok magától kicsöpög - kirázódik...
-
Vaze
őstag
Sziasztok!
Először is Köszönöm szépen a hasznos tanácsokat válto olajcsere ügyben,nemsoká az is cserélve lesz.De előtte cseréltettnem kellene Ezt az alkatrészt.(bekarikáztam)
Találtam is,csak kellene a megerősítés tőletek hogy biztos hogy jót találtam....
ez lenne az
Válaszokat előre is KöszönömTaláltam külön ez ugyan az?
-
Egyértelmű; valahol kifúj a motortérbe kipufogógázt az meg az ablaktörlő lapát alatti részen ahol szívja a kinti levegőt bejut az utastérbe. Valószínűleg alapjáraton terheletlenül nem nyomja ki csak gyorsításkor, amikor megtolja a turbót a kipufogógáz. A motor és a turbó közötti részen nézzétek át a csöveket, a tűzkarikákat! Nem lesz egy öröm a szerelő részére abból kiindulva, hogy nem egy bálterem az A classe motortere...
-
ihmik
újonc
Sziasztok!
Segítségeteket kérem!
A feleségem vett egy 2001.áprilisi Mercedes A170 CDI-t. Az elejétől fogva szenvedünk attól, hogy az autó befele nyomja a kipufogógázt, belső cirkulációnál nem érezhető. Mi lehet a baj? -
válasz
Batman2 #10603 üzenetére
A kézi váltós kocsikban a váltót egy ideje valami grafitos cuccal töltik fel. Állítólag nem kell cserélni bennük a kocsi élettartama alatt. Aztán az már más kérdés, hogy a gyártó 3 vagy 5 évben határozza meg a kocsi "élettartamát"
Anno a bimmernek vagy a mercinek volt a szlogenje: ein Auto fürs Leben
Aztán azóta már mindkét cég csak szemetet gyárt...(kivétel a G merci)
-
Buster17
addikt
Ha már váltó olaj a téma akkor az én kis A140-es manualisba is illik olajat cserélni x kilométerenként?
Közeledek a 300e hez, azért kérdem
-
Batman2
őstag
A váltóban ugyan kisebb igénybe vételnek van kitéve az olaj, mint a motorban, nem terheli égéstermék maradék, nincs kitéve magas hőmérsékletnek, nincs olyan oxidálo környezet sem, de itt is nyíródnak a molekulák a fogaskerekek működése közben, változik a viszkozitás, idővel öregszik az olaj, változik a kémiai szerkezete, idővel széteshet az adalék rendszere is, és vizesedik a kondenzvíz miatt, romlik a kenőképessége.
Egyszóval idővel mindenképpen cserélni kell, mondjuk 50-60 ezrenként, attól is függően, hogy hány éve van benne, még ha nem is futott sokat.
Üdv. -
tcarina
csendes tag
Sziasztok.
Egyszer már segítettek nekem.Most gyújtást szeretnénk állítani a mercin Mercedes200 .W124 020 tipus M102-922 kód .Minden információt ,leírást ,adatot ,beállítási értéket szívesen fogadok.
Üdv Géza. -
#48613632
törölt tag
Éreztem e?
Hát, már korábban említettem, hogy az én csillagom gyakorlatilag egy roncsként került hozzám
A váltónál annyi volt, hogy 50-60mph felett elkezdett zúgni, kb, mintha az aszfalt burkolat változott volna meg, tükörsima gumik alatt.Megjegyzem, először eleve erre gyanakodtam, hiszen tükorsima abroncsok voltak hátul, kerékőrrel, amihez nem volt kulcs...pfff, volt gond rendesen
A sebességet, főleg, az alacsonyabb fokozatokat, nehezen vette, túlpörgette magát, magasabb fordulatra, ahol már rég váltania kellett volna.
Vettem egy szintmérőt, rámértem, a folyadék alacsonyan volt, gyakorlatilag telis teli vasreszelékkel.
Aztán kaptam egy LIMP-et is, amihez conductor plate-t kellett cserélnem.
Én, a mostani állapotig, 2x cseréltem szűrőt, és kb 10-12 lityi folyadékot engedtem rajta keresztül.Azért ne aggódj, Nálad erre valszeg nem lesz szükség
Ha jelenleg a váltód precizen vált, nem rángat kapcsoláskor, jól kapja el a fordulatszámot, akkor sok javulásra ne számíts
KillHates
Eszembe sem jutott ilyesmi
Vaze
Ja! Szerelőhöz oda vidd, mivel UK-ban sok a rögtönzött specialista, aki tényleg tudja, hogyan kell felszintezni az automatákat, és van is hozzá mércéje.
Ha életében nem látott automatát, és erre jó esély van (az enyémet 3 "profi" is ki akarta dobatni, mondván halott, mikor megcsináltam én - conductor plate, akkor volt LIMP-ben. Szvsz, a szerelők, azt sem tudták, mi az a LIMP) akkor kerüld, vidd inkább be a mercihez, vagy csináld magad, vagy vidd automatáshoz, mivel igazából, ez egy külön szakma.
Itt a mérce pontos skálája, meleg, járó motornál, 80 fokon, P állásban kell mérni, ha vállalkoznál rá. Sok sikert -
-
#43301120
törölt tag
válasz
tailor13 #10591 üzenetére
Akkor mostanában jó párat megnézek majd, van is ismerősöm, aki autós körökben mozog, de nem pont merci specialista.
Legalább kezd körvonalazódni a dolog. Már tudom, hogy dízelt érdemes nézni, illetve valamelyik erősebb motorral nézném, 250D-vel talán. Bár kipróbálom a legkisebb motorral is és majd meglátom, hogy az mennyire gyengusz.
Illetve kézi váltóval, amúgy is én még élvezem a kuplungozást.
-
#48613632
törölt tag
3-3.5 liter olajat tudsz belőle leengedni max, ha csak a teknőt veszed le, és ki is prüszkölteted. A nagyon max az £10/liter, de én, tavaly nyáron, mikor olajat cseréltem, £5.50 körül kaptam a Febi-t az ECP-nél. Nem olyan nagyon drága az.
Eredetileg több mint 7 litert eszik meg a 722.6, de a torque converterből sehogysem tudod kiszedni, ezért, ha nagyon dzsuvás, inkább cserélj többször, egymás után. Mármint, várj a cserékkel pár hetet azért
Én is így csináltam.
A teknőt 6 vagy 8 darab torx csavar fogja, a leeresztő csavar 6-os imbusz, azt hiszem. A szűrő patentos. Fél óra alatt megvan az egész, nem nagy meló.
-
tailor13
csendes tag
válasz
#43301120 #10587 üzenetére
Láttam közelről egy-két 202-est, többek között C250D-t, amin kb alig volt rozsda, 170 ezerért, szép a bele, de automata váltó hibás volt... Mondjuk én csuklóból építettem volna át kézisre, de a tulajnál az nem opció, a harmadik váltó jó is lett...
De mostanság vett egy ismerős W124 250D-t, ami ugyan nem túl szép (kicsit lakatolni is kell rajta, úgy 100 rugó értékben), meg a motorra is rá kell nézni, az kb egy 50-es, meg lehet játszogatni a belével, de 400 rugóért amúgy jön-megy, megáll, fékez, világít, természetesen műszakival.
Szerintem kis szerencsével fél misi körül lehet kapni szép szívóD 124-est, akár még extrákkal (tetőablak, villanyablak, kíma) is. De aki nem azért veszi, mert ezzel tud a legolcsóbban menni ingyen lopott trafóolajjal, az úgyis nekiáll idővel rendbe tenni a belsejét is, a futóművet is, stb. Érdekes módon a kis benzinesek (200, 230) sokkal olcsóbbak, mint a dieselek, 300-400 között már kifejezetten szép darabok mennek, bár az M102 motor szerintem egy elég satnya szerkezet.
Ha van rá lehetőséged, próbálj ki minél több olyan autót, amilyet szeretnél a későbbiekben vásárolni (motor-váltó kombóra koncentrálva főleg), hogy legyen összehasonlítási alapod. A 124-es elég jól tudja rejteni a hibáit, a futómű sokáig nem kezd kolompolni, a motor még indul, nem füstöl nagyon, de gyakorlottabb vezető észreveszi rajta, ha nem olyan intenzitással húz, mint ahogy elvárható tőle. Ami persze lehet kopás az irtózatos futás miatt, de akár egy kicsit eldugult gázolajszűrő, vagy kicsit kinyúlt vezérműlánc is. (ez utóbbi olyan 20-30 rugó környéki tétel, nem vészes összeg)
Ha esetleg Bp környékén jársz, érdemes kinézni kedd esténként 8 után az Aréna Pláza P1 mélygarázs szintjére a jobb hátsó sarokba, ott szokott lenni néhány 124-es, valamint hozzáértő emberek is
-
tailor13
csendes tag
Ezt biztos nem Mercedes szerelő mondta, még a 123-as, állítólag nagyon tartós automatáiban is 45 ezrenként szűrőt, és olajat kell cserélni, a 190-esében 60 ezrenként, ezt épp ebben a pillanatban néztem meg a javítási könyvben. A T1 buszokra/kisteherautókra 40 ezer km-t ír.
Az automatát úgy lehet viszonylag könnyen megnyuvasztani, ha az ember nem tartja karban. (alapos olajcsere a megfelelő időközönként, megfelelő olajjal, szűrővel, olajszint ellenőrzés rendszeresen)
-
-
tailor13
csendes tag
válasz
#43301120 #10584 üzenetére
Azt jól ki is felejtettem, hogy az automatát én minden szinten rühellem, továbbá, ha elköszön, brutál drága javítani, és 60 ezrenként sok és drága olaj kell bele amúgy is, szóval én mindenképpen a kézi váltót javaslom, azok tartósabbak, és olcsóbbak is, valamint nem zabálják az amúgy nem túl bőséges teljesítményt, ez főleg a dieselek esetén tud kritikus lenni.
-
tailor13
csendes tag
válasz
#43301120 #10584 üzenetére
Ha mindenáron W202-t szeretnél, úgysem tudunk lebeszélni róla. Ha mégsem, érdemes megnézni néhány W124-et, amik ugyan kicsit öregebbek, de messze nem rohadnak annyira, és alig nehezebbek, viszont van bennük hely, meg rendes epedás ülés, olajnyomásmérő, stb
Ha ragaszkodsz hozzá, a 220D motorral (OM604) felejtsd el, hacsak nem alakították már át korábban Bosch soros adagolóra, mert akkor az tartós, takarékos, normális átalakítás esetén alternatív üzemanyagokkal is képes menni, bár 1300 kg vs 95LE nem lesz versenyautó, de a csuklós busz nem előz meg.
Ha viszont a fogyasztás, és a gombokért fenntartás számít mindenek felett, javaslok egy 200D-t, OM601 motorral, megy szotyival, bár nem túl gyorsan, de azt tudja, amíg világ a világ, és három nap. (75LE)
A 220CDi-k is keveset esznek, mennek is, de tud drága lenni, és szerintem nem az évezred üzlete egy 600 rugós autóba egy-két éven belül további 300-at beleborítani, hogy menjen, jobb azt félretenni lakatosra inkább...
A menés-fogyasztás-fenntartási költség között dieselben talán a 250D a legjobb kompromisszum: 113LE, gyönyörű 5 hengeres hang, és 7-8 közötti fogyasztás, adott esetben akár szotyival is, bár ebben a kaszniban már villanyadagolós...
Vannak benzinesek is ( 180, 200, 220, 280...), a hathengeresek szedik a lábukat (193LE), de a kábelköteg szeret elhalálozni a környezetbarát szigetelések miatt, és drága mulatság cserélni, a kisebbek viszont kifejezetten takarékosak, főleg a 180-as. De nem vennék benzinest, amíg van belőle Bosch adagolós diesel.
Személyes vélemény: nem különösebben kedvencem a 202, mert nem túl nagy, cserébe nehéz, igazán jó dieselek nincsenek benne, viszont volt belőle kombi, és bizonyos esetekben a sedan is dönthető hátsó üléssel készült (nem mind!), viszont úgy rohad, mintha kötelező lenne.
Ennyi pénzért viszont nagyon csinos 124-est lehet kapni, ami szerintem egy sokkal korrektebb autó, klasszikus Mercedes értékekkel (egy 202-höz, vagy 210-hez képest mindenképpen, 123 felől nézve nagyon nem), csodás dieselekkel (250D: 6 literes fogyasztás, 95LE, öthengernyi nyomaték, 300D 7-8 liter fogyi, 110-113 LE, hathengeres morajlás, avagy OM606 szívó, talán a legjobb diesel a 124ben: 8 körül eszik, 136LE. Viszont a turbósakat hamar elfelejteném, mert nem stabil konstrukciók), relatív egyszerű, bár nem feltétlenül tartós benzinesekkel ( szimpla soros vezérműláncok az M102, M103 motorokban, de egy M111 220 elég haladós, és nem eszi le az ember gatyáját), továbbá a 124-ben elképesztően gyönyörű beltér színek voltak, valamint egy márkarajongó szemében szerintem sokkal inkább megbecsülésnek örvend egy szép 124-es, mint egy 202.
-
#43301120
törölt tag
válasz
!Overdose! #10583 üzenetére
Értem, köszönöm!
Melyik motorral és váltóval érdemes nézni? Esetleg hol tudnék bővebben utána olvasni? Sajnos sok tudással nem rendelkezem a mercikről.
-
#43301120
törölt tag
Sziasztok!
A véleményetekre vagyok kíváncsi. Szerintetek érdemes mercit venni 6-700 ezer forintért? Inkább a c osztályt nézegettem, 92-2000es évjáratig. Egészen biztató hirdetések is vannak, de több helyről hallom, hogy majd a szervizben fizetek rá, meg hasonlók. Inkább az egyszerűbb autókat ajánlották nekem, nem sok jót hallottam az ilyen korú mercikről. Mit gondoltok? Tényleg nagy ráfizetés hogyha valami baja lesz? Azt még szeretném tisztázni, hogy fiatal vagyok, de nem menőzésből szeretnék Mercedest. Párat már vezettem és ennek van a legjobb autó hangulata, egyben volt, élvezetes volt.
-
Joe Swanson
senior tag
Sziasztok! 1987-es Mercedes w124-eshez keresnék magyar nyelvű útmutatót. Esetleg valaki tud linkelni/küldeni egyet? Előre is köszi!
-
ahevesi
újonc
válasz
ahevesi #10579 üzenetére
Elkészült az autó, és egyelőre jó is, bár igazán majd egy hónap múlva leszek ebben biztos. :-) A feszültségszabályozó volt a hibás, ezt cserélték. Ezen kívül az ékszíjtárcsát is, aminek a szabadonfutója a mester szerint már nagyon a végét járta, bármikor átszakadhatott, vagy beállhatott volna. Továbbá a forgórészt is szívesen cserélte volna, ami típushibás, bármikor tönkremehet. De ezt már nem vállaltam, valahol határt kell szabni a költségeknek. Mindenesetre most csodás a töltés, alapjáraton 13,8-13,9 V, fordulaton 14,3-14,5, ahogy a nagykönyvben írva van. :-)
-
Ivan15
senior tag
válasz
ahevesi #10577 üzenetére
Akkor
-megnezted mar az ekszijjat, hogy milyen allapotban van? Nincs regeneralodasi allapot amit irtam, ez hülyeseg: amikor az akku olyan mely- lemerült allapotba kerül, hogy a fogyasztok is kikapcsolasra kerültek, akkor a keprnyö sem frissül de termeszetesen a generator a hatterben tölt. Termeszetesen nincsenek olyan normalis allapotok, amikor a generator sem tölt, csak gondolom a kepernyö bizonyos elemei nem frissülnek amig a felhasznalok visszakapcsolasra kerülnek. -
ahevesi
újonc
válasz
KillHates #10574 üzenetére
Ez az akku relé vajon szétszedhető? Érdemes kivenni és megpróbálkozni az érintkezők tisztításával, ilyesmivel? Valakinek volt már dolga ezzel? Nekem az eddigi ötletek közül ez tűnik a legvalószínűbb hibaforrásnak. Sajnos nálam messze nem olyan egyértelmű, hogy pár perc alatt visszatér a töltés. Van amikor csak nagyon hosszú idő után, vagy leállításig egyáltalán nem. Szóval abban biztos vagyok, hogy ez így nem a normális működés. Egyébként sem hinném, hogy szabad lenni olyan üzemállapotnak, amikor jár a motor, mégsem tölti az akkut. Szerintem ha indítás után csak néhány perccel jön meg a töltés, akkor az már a kezdődő hiba, ami idővel oda vezet, ahol jelenleg az enyém tart. Az utóbbi másfél évben nálam is előfordult időnként, hogy indulás után röviddel megjelent a hibajelzés, de mivel mindig elmúlt, és semmi következménye nem volt, nem foglalkoztam vele. Aztán az utóbbi 1-2 hónapban fokozatosan romlott a helyzet a jelenlegi állapotig. Persze ezt a feszültség kijelzős trükköt csak tegnap óta ismerem, ezért korábban nem tudtam pontosan megfigyelni, mi történik. A következő napokban gyűjtöm a tapasztalatokat, hátha sikerül még jobban behatárolni a hibát. Nem ismertek Mercédeshez értő autóvillamossági szerelőt Budapesten?
-
Ivan15
senior tag
válasz
Ivan15 #10575 üzenetére
szoval, ha fesz ugy figyeltem meg nem esik 11,5V ala akkor nincs sarga üzenet es rögtön tölt inditas utan a generator kb 14,3 V-on.
Ha bezzeg sarga vagy netan a piros üzi volt, kivar a generator a töltessel 1-2 percig mire elkezdi. Ebböl arra gondolok, hogy vmi elöreprogramozott regeneralodasi idöt var ki, ha a fesz egyszer mar tul melyre esett -de lehet, hogy tenyleg rele hiba...de akkor nem allna be szepen 2- perc utan mindig 14,3 V-ra, pl akkor is, ha a fenyszorot felkapcsoltam -
Ivan15
senior tag
válasz
ahevesi #10573 üzenetére
ez igy van (szinte pontosan ugy, ahogy irtad): kb 10 nap nemhasznalat utan amikor az akku mar inditas elött kb. csak 11,8-12V ot tud adni inditas utan közvetlenül kb. 2-3 masodpercig megy a töltes kb 14-16V -on (ezek csak masodpercek mint irtam 2-3) utana megjelenik a töltes nelküli akku fesz -tehat nincs töltes, kb 1- 2 percig elindulas utan -azutan kb max 2 perc utan elkezd tölteni 14,2-14,3 volton a generator a kepernyö szerint.
Tehat itt az a kerdes, hogy az akku gy inditas utan kibirja-e azt az 1-2 percet anelkül, hogy 11,5V ala essen benne a fesz. Ha az ala esik, megjelenik a sarga-, ha meg melyebbre esik a piros üzenet.
Ez a szitu nalam csak akkor van, ha az akku mar indulas elött 12,1-12V- vagy azalatt volt. Ha pl. egy ilyen utan fel ora mulva -amikor mar töltes megvolt es akku regeneralodott termeszetesen nem jelenik meg semmi sarga es föleg piros inditas utan. Ebböl nekem egyertelmü, hogy az akku gyenge, illetve hogy a generator altalaban -nem mindig tölt az elsö egy percben az akkura inditas utan (ez lehet, hogy vmi regeneralodasi idö amit kivar, ha egyszer a fesz 11,5V ala esett?). Ugy tünik ez nalad is igy zajlik le -
ahevesi
újonc
válasz
Ivan15 #10569 üzenetére
Köszönöm a gyors és részletes választ! Mielőtt írtam az előzőt, már kipróbáltam az itt leírtak alapján a feszültség kijelzőt, nagyon hasznosnak bizonyult. Ma délután volt egy kb. 15 km-es utam több megállással. Előtte nem volt időm teljesen feltölteni az akkut, ezért 12,2 V nyugalmi feszültséggel indultam. Ahogy elindítottam a motort, semmit nem emelkedett a feszültség fordulatszámon sem, ezért világossá vált, hogy nem tölt a generátor. A lehető legkevesebb fogyasztót használva is félútra leesett 11,8 V-ra a feszültség. És most jön az érdekes rész. Egyszer csak megjött a piros hibaüzenet, majd 1 mp múlva elaludt, és attól kezdve folyamatosan 13,8-14,2 V között volt a feszültség fordulatszámtól függően, ahogy annak lennie kell. Ez mi volt?? Ha egy régi autóról lenne szó, azonnal cserélném a feszültségszabályozót, de ebben egyáltalán van ilyen? Egyelőre annyi ötletem van, hogy feszültségmentesítem az autót, hogy a computer újrainduljon, hátha az segít. Esetleg más ötlet?
-
Ivan15
senior tag
válasz
tcarina #10570 üzenetére
Itt van a könyve ami nem volt benne -a 127. oldalon van hogy mennyi olaj kell bele
-
tcarina
csendes tag
Sziasztok.
Vásároltam egy Mercedes 200 -as benzines autót, wdb124-es, 1987 évjáratút .Sajnos használati útmutató már nincs benne
Lecserélném az összes olajat . Ebben kérném a segítségeteket,hogy milyen tipusú és mennyiségű kell bele.
Köszönettel :Géza. -
Ivan15
senior tag
válasz
ahevesi #10566 üzenetére
ja meg vmi az uj akkuhoz. Pont most volt, hogy ugy vettem, hogy az elado ceg szerint: teljesen feltöltött, betenni es menni vele. Megjött, raraktam a töltöre a garazsban es a töltö 2 oran at töltötte mire 100%-on volt. Gondolom, hogy a tarolasi idö volt 1-3 honap mire el lett adva, ezert nem volt 100%-on. Ha igy lenne bekötve es utana megint napokig nem menve/töltve a fogyasztok tovabb gyengitenek a keszenleti allapotuk miatt es a maradek fesz, eppen arra lesz igy eleg, hogy nehany het utan mar teljesen lemerüljön (=piros szinü üzenet),. Valoszinüleg ez a helyzet van nalad most. 2 ora töltes töltövel kb 2 ora autovezetes, mentel vele mar 2 oran keresztül egyszerre miota bennt van? Fel kell 100%-ra tölteni =12,7V- ra.
-
Ivan15
senior tag
válasz
ahevesi #10566 üzenetére
Nincs hiba, megint lemerült az akku, ha ritkan mesz vele ugy ahogy irtad akkor AGM akkumulatort kell bele venni, mert azok havonta 2%-ot vesztenek a töltesböl (a normal folyadekos akkuk uj allapotban naponta 1%ot) -ha nincs rajuk semmi radugva ...
es 100 Ah mert azok tovabb birjak az eszközök keszenleti allapotat (pl. radio, riaszto).
Nekem is regi akku van benne, mostmar ott tart, hogy 10 nap nemhasznalat utan azt mutatja amit neked, de tavaszig nem rakom bele az ujat pedig mar megvettem. Itt most pont tema volt ez tt a filmben meg tudod nezni, hogy mennyi van meg benne. Ha ugy inditassz, hogy a töltest mutatja, akkor menet közben ellenörizheted, hogy a generator megfeleöen tölt-e. Ha igen akkor 14,2-14,3V -ot mutat menet közben. Allo motornal az akku tölteset mutatja 11,0 V alatt piros lesz a kepernyö, az jelenik meg amit lattal. Meg a korabbi hozzaszolasokban ki van targyalva mar ez a tema itt -
ahevesi
újonc
Sziasztok! 2004-es évjáratú w203-as c 180 kompressor sprotcoupe-val a következő problémára keresem a megoldást:
A kijelzőn először ritkán, majd egyre sűrűbben, végül állandóan megjelent pirossal a hibaüzenet: az akkumulátor, vagy a generátor hibás. Mivel még a gyári akkumulátor volt az autóban, hamarosan vettem bele egy újat, így is szép tőle, hogy 11 évig bírta. Az új akkumulátorral azonnal elmúlt a hiba, de néhány hét után ismét megjelent, és hamarosan teljesen le is merült az akku. Hozzá tartozik, hogy viszonylag ritkán, és keveset használom az autót, havonta 5-600 km-t teszek meg vele, sokszor egyszerre csak 10 km körüli távokat. Gondoltam, télen ez belefér, sok a fogyasztó, kevés a töltés, így töltővel feltöltöttem. De most már 2-3 nap után ismét lemerül, és lehet újra tölteni. Ennek alapján arra gondolok, hogy álló helyzetben szívja le valami az akksit. Van valakinek ötlete, merre keressem a hibát? Van valami típushiba, ami ráhúzható erre a jelenségre? Minden ötletért hálás lennék.
-
oldember
újonc
Sziasztok!
Segítséget kérnék a hozzáértőktől abban, hogy egy Mercedes A 140 W168 (2002)-nél hogyan lehet az önindítót kivenni felújítás céljára.
Köszönöm , ha valaki tudna segíteni! -
-
batmanéhes
tag
válasz
Kalandor #10556 üzenetére
ha már télleg ilyesmit akarsz és erre a "célra", miért nem egy rendes 123-ast szívódízellel?
oké ránéztem most, nincs az a nagy választék abból se. más kérdés, hogy milyen állapotban van az általad linkelt... automatába egy olajcsere-szűrőcsere is szép lóvé - és ha csak fél évig váltja a sebességeket akkor jujuj. más kérdés, hogy ezeket a böszme jószágokat asszony amúgy is félve vezeti. nálunk is úgy volt, hogy patika w124 kombit kap, osztán a 4 méteres g wagen lett belőle mert nem tudna vele a teszkóban parkolni.
-
Ivan15
senior tag
válasz
Kalandor #10558 üzenetére
persze de ez semmivel sem nagyobb, hosszban sem mint barmelyik masik 4 hengeres T (kombi) modell meciektöl. Sztem keress T modellt masik szeriabol es kisebb motorral egy masik weblapon ha a hahu-n nincs masik. Hogy lehet azzal indokolni egy autovasarlast, hogy mert a "hahun" nem volt masik?
-
-
Ivan15
senior tag
válasz
Kalandor #10556 üzenetére
biztos nem vennek ma mar olyan kombit, ami vegyesben 11 litert eszik.. azt olvastam rola, hogy varosban 18 liter-t is benyel, mondjuk nem csoda mert 6 hengeres es 2800 ccm, 190-260 loerö-ig vannak.
(Csak viszonyitaskepp ami nekünk van 1800ccm, 4 henger, 163 loerö, kb 8 liter vegyesben, autopalyan 6,7-7,4 liter, hidegben nyel sokat, amig meleg lesz, aztan 2-4 km utan visszacsökken 9 liter ala varosban is)
Inkabb ezert a C -szeriabol valasztanek egy T modellt Kep, es mindenkepp 4 hengereset, es kisebbet, egyet 1800 köbcentivel. A "T" rövidites kombi-t jelent mercieknel, de kisebb motorral, ha lehet, a benzin most olcso, de hat azert na.. -
Tervben van, hogy vidékre költözünk, ahol egy házfelújításba kezdenénk, amihez kell egy melósautó 300e alatt.
Nagy, lehetőleg kombi, vonóhoroggalÉs automata, hogy asszony is tudja majd vezetni. (ezt rá is merném bízni
1-2 évet kellene szolgálnia, utána bontás.
Ezt dobta a gép, méretre perfekt. Tulaj szerint rozsda van bőven, de megy. 12 litert kér. Műszaki még van 2 hó.
Mercedes E 280TValami vélemény?
-
Vaze
őstag
-
#48613632
törölt tag
válasz
Ivan15 #10540 üzenetére
Megvan, persze. Akkor ránézek én is, köszi
Vaze
Nekem csak jobb/elöl van szenzor. Viszont, PAGID betéteket vettem bele tavasszal, abba nem ment vissza a gyári szenzor, de lehet kapni azt is, ebben a márkában.
Ráadásul, a gyári tárcsával, csikorog, mint a franc
Szóval, ettől óvakodj, ha esetleg az ECP-nél szereznéd be a hozzávalókat. -
Vaze
őstag
válasz
!Overdose! #10550 üzenetére
Értem és köszönöm a választ.Akkor első betét csere lesz.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG Strix X570-F Gaming alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Így lesz a Logitech MX Keys magyar billentyűzetes
- Lejárt a gyártói garancia? Mi tovább támogatjuk az IT infrádat!
- AKCIÓ! GIGABYTE A520 R5 5600X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Rampage SHIVA Seasonic 650W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RX 9070 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest