Új hozzászólás Aktív témák
-
#48613632
törölt tag
3-3.5 liter olajat tudsz belőle leengedni max, ha csak a teknőt veszed le, és ki is prüszkölteted. A nagyon max az £10/liter, de én, tavaly nyáron, mikor olajat cseréltem, £5.50 körül kaptam a Febi-t az ECP-nél. Nem olyan nagyon drága az.
Eredetileg több mint 7 litert eszik meg a 722.6, de a torque converterből sehogysem tudod kiszedni, ezért, ha nagyon dzsuvás, inkább cserélj többször, egymás után. Mármint, várj a cserékkel pár hetet azért Én is így csináltam.
A teknőt 6 vagy 8 darab torx csavar fogja, a leeresztő csavar 6-os imbusz, azt hiszem. A szűrő patentos. Fél óra alatt megvan az egész, nem nagy meló.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
tailor13
csendes tag
Ezt biztos nem Mercedes szerelő mondta, még a 123-as, állítólag nagyon tartós automatáiban is 45 ezrenként szűrőt, és olajat kell cserélni, a 190-esében 60 ezrenként, ezt épp ebben a pillanatban néztem meg a javítási könyvben. A T1 buszokra/kisteherautókra 40 ezer km-t ír.
Az automatát úgy lehet viszonylag könnyen megnyuvasztani, ha az ember nem tartja karban. (alapos olajcsere a megfelelő időközönként, megfelelő olajjal, szűrővel, olajszint ellenőrzés rendszeresen)
'82 240D
Új hozzászólás Aktív témák
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Külpolitika
- Hamarosan kapható lesz az Enermax Intel és AMD HEDT platformokhoz szánt AIO-ja
- Windows 10 Mobile (Windows Phone) szakmai topik
- Bemutatkozott az ASUS ROG NUC mini PC idei kiadása
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen processzort vegyek?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- One mobilszolgáltatások
- Snowboard topic
- További aktív témák...