- Ingyen kellene, de tegnapra
- Szivat a ONE. Digi és követeléskezelő (Második rész)
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- Milyen mosógépet vegyek?
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Digitális Állampolgárság Program
- A nagy életmódváltás.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ivan15
senior tag
válasz Ivan15 #10575 üzenetére
szoval, ha fesz ugy figyeltem meg nem esik 11,5V ala akkor nincs sarga üzenet es rögtön tölt inditas utan a generator kb 14,3 V-on.
Ha bezzeg sarga vagy netan a piros üzi volt, kivar a generator a töltessel 1-2 percig mire elkezdi. Ebböl arra gondolok, hogy vmi elöreprogramozott regeneralodasi idöt var ki, ha a fesz egyszer mar tul melyre esett -de lehet, hogy tenyleg rele hiba...de akkor nem allna be szepen 2- perc utan mindig 14,3 V-ra, pl akkor is, ha a fenyszorot felkapcsoltam[ Szerkesztve ]
-
ahevesi
újonc
válasz Ivan15 #10569 üzenetére
Köszönöm a gyors és részletes választ! Mielőtt írtam az előzőt, már kipróbáltam az itt leírtak alapján a feszültség kijelzőt, nagyon hasznosnak bizonyult. Ma délután volt egy kb. 15 km-es utam több megállással. Előtte nem volt időm teljesen feltölteni az akkut, ezért 12,2 V nyugalmi feszültséggel indultam. Ahogy elindítottam a motort, semmit nem emelkedett a feszültség fordulatszámon sem, ezért világossá vált, hogy nem tölt a generátor. A lehető legkevesebb fogyasztót használva is félútra leesett 11,8 V-ra a feszültség. És most jön az érdekes rész. Egyszer csak megjött a piros hibaüzenet, majd 1 mp múlva elaludt, és attól kezdve folyamatosan 13,8-14,2 V között volt a feszültség fordulatszámtól függően, ahogy annak lennie kell. Ez mi volt?? Ha egy régi autóról lenne szó, azonnal cserélném a feszültségszabályozót, de ebben egyáltalán van ilyen? Egyelőre annyi ötletem van, hogy feszültségmentesítem az autót, hogy a computer újrainduljon, hátha az segít. Esetleg más ötlet?
-
#48613632
törölt tag
válasz Ivan15 #10540 üzenetére
Megvan, persze. Akkor ránézek én is, köszi
Vaze
Nekem csak jobb/elöl van szenzor. Viszont, PAGID betéteket vettem bele tavasszal, abba nem ment vissza a gyári szenzor, de lehet kapni azt is, ebben a márkában.
Ráadásul, a gyári tárcsával, csikorog, mint a franc
Szóval, ettől óvakodj, ha esetleg az ECP-nél szereznéd be a hozzávalókat.[ Szerkesztve ]
-
bendikeee11
tag
válasz Ivan15 #10387 üzenetére
Nem a klímára gondoltam hogy visszahűti a levegőt, hanem arra hogy mivel maximumon fújja a levegőt, gondolom a venti is pörög, és így nemtudja tolni egyből a full meleg levegőt. Ha mondjuk letudnám venni 3-4-es fokozatra, akkor jobban érezhető lenne a meleg levegő, és lehet hogy fűtene is rendesen. Nyilván mivel hideg van kint, hideget fog fújni, és ha maxon megy végig, nem fogja tudni felmelegíteni annyira, hogy csak meleg jöjjön be. Inkább ilyen langyos a levegő mikor már felmelegedett a motor, de érezhető hogy hideg, meleg is..nem az igazi..
Az lehetséges hogy valamelyik szelep elzárná a meleg levegőt vagy hasonló?
Plusz azzal mit tudnék kezdeni, hogy újra tudjam rendesen szabályozni a fújás erősségét? Mi lehet a baja?[ Szerkesztve ]
Yesterday is History, Today is a Gift, Tomorrow is Mystery.
-
nagyúr
válasz Ivan15 #10387 üzenetére
Ha 2000 utáni a vas, és digitklímás akkor inverteres a klímája! Magyarán nekem amíg nem meleg a motor addig a klímával fűt; azaz amikor beindítom a kocsit azonnal meleget kezd el fújni. Ha már megmelegedett a víz, akkor lekapcsolja a kompresszort és hagyományosan a meleg hűtővízzel fűti az utasteret.
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
Ivan15
senior tag
válasz Ivan15 #10255 üzenetére
az olaj egyedüli es kizarolagos forgalmazoja az Unix Auto Kft ami Mo-n forgalmaz -pl. ezert nem lehet ezt az olajat Nemeto-ban egyatalan seholsem kapni. Az A.Z.Meister a gyarto, ahol szarmazaskent csak "Europe" szerepel...
Ezt a mondatot pl nem ertem: "Az A.Z. Meisterteile olajok és kenőanyagok Európa egyik legkorszerűbb finomítójával rendelkező, európai léptékkel nézve is meghatározó olajvállalatának terméke." (ha olyan jo, miert nem lehet leirni, honnan van)
[ Szerkesztve ]
-
KAMELOT
titán
válasz Ivan15 #10196 üzenetére
Menettualjdonságait tudom a kocsinak! Ha csak 2000eu lenne az éves szerviz az még beléférne talán. Most eléggé elszomorodtam. 7-es sok hiba, S merci valamivel jobb. Még megkérdem a VW fórumban a Touareg-et. Aztán a 3 közült a legoptimálisabbat választom ki!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Ivan15
senior tag
válasz Ivan15 #10196 üzenetére
valahol 1500€ lesz az inkabb evente a fenntartasa
Most adtam össze 2013 ota 2500€ -t költöttem a 200-asomra ez valamivel több lesz annal amit venni akarsz. Egy 900€-s tetelt leszamitva csak az alkatresz miatt allt meg 2500-on. A 900-as szamlat leszamitva en csereltem a többit -ezert munkadij nelküli maradt
Az a szopas, ha valami hiba elöjön amivel többször viszed szervizbe mire kiderül, hogy mi volt. Egy ilyen jatek minden auton egy szopas lesz, luxusauton különösen
[ Szerkesztve ]
-
#48613632
törölt tag
válasz Ivan15 #10179 üzenetére
Na, kicseréltem ma a tömítőgyűrűket a csatlakozó csonkon. Sajna ugyanaz, bár a csöpögés mértéke csökkent. Kb 2-3 percenként egy csepp a produktum. Idegesít, de nem tudom, hogy ezért érdemes e a teljes hűtőt kicserélnem. Esetleg gondolkozom egy spéci olajhűtőn.
Az O gyűrűkkel az a helyzet, hogy a készletemben lévő gyűrűk egyike sem megfelelő. Az átmérővel nincs gond, az anyagvastagság a rossz.
Ugyanazzal az átmérővel van két különböző falvastagság is, egy kb 1mm-es, és egy kb 2mm-es.
Az 1mm-essel gyakorlatilag ömlik az olaj kifelé, a 2mm-essel meg nem tudom helyre rakni a csonkot, annyira passzentos
Elmentem a Mercihez ma délelőtt, és vettem gyárit. Kb 1.5mm az anyagvastagság - HURRÁ!
Annyit fizettem értem, mint a 419db-os készletemért De legalább (majdnem) jó. -
#48613632
törölt tag
válasz Ivan15 #10179 üzenetére
Szia, igen a váltó olaj (ATF) enyhén csöpög, ami a betonon hagy egy sötét foltot (kb 3-5cm), de amúgy nem vészes.
Én még nem cseréltem ki, rá kell szánnom magam. De úgy vagyok vele, hogy ez legyen a legnagyobb probléma. Mindenképpen megcsinálom majd, de csak később
Ennek amúgy az égvilágon semmi jelentősége nincs, talán ha fél deci elfolyik hetente.
Csak nyomás alatt csöpög, ami azért van, mert a hűtő, és a csatlakozó csőcsonk valahogy nem zárnak rendesen. Próbáltam szigetelő gyűrűt cserélni, de a problémát nem oldotta meg, úgyhogy most van más, fontosabb is. -
#48613632
törölt tag
válasz Ivan15 #10133 üzenetére
Na, ezt meg fogom ma keresni, köszi
De ha a hátsó ajtón van, akkor semmivel nem kényelmesebb, mint kívülről, kulccsal kinyitni. Mert akkor elölről előbb hátra kell mászni, talán még a kalaptartót is félre kell rakni?
Egyszerűbb akkor kívülről Csak ugye két kéz kell hozzá. Egyikkel a berakott kulcsot kell kissé elfordítani, ami ugye az indítókulcs végébe van beledugva. A fém kulcsról beszélek
A másik kezeddel közben az ajtó nyitó kallantyút kell meghúzni, úgy, hogy közben a kulcs legyen kissé elfordítva. Én jelenleg így használom, bevásárláskor elég kényelmetlen, különösen akkor, ha teli van a kezem szatyrokkal, Na akkor ez egy mutatványnak is elmegyViszlát
A fokozatmentes automata váltó érdekesen hangzik. Utána olvastam, van ilyen A és B Mercikbe, de hogy mennyire megbízható, az jó kérdés ... passz.
-
#48613632
törölt tag
válasz Ivan15 #10127 üzenetére
Szia, ezzel még nem foglalkoztam, sajnos csak szakaszosan tudom rendbetenni az autót, és az esztétika, meg a kényelmi funkciók hátra kerültek.
Holnap egy enyhe olajfolyást fogunk megszüntetni, talán csak O-gyűrűket kell cserélni az olajhűtő körül, de ez is csak tipp, bár valószínű.
Az viszont érdekelne, hogy a C-Klasse csomagtartó nyitása belülről, pontosan honnan lehetséges?[ Szerkesztve ]
-
Ivan15
senior tag
válasz Ivan15 #10125 üzenetére
szoval minus-t elöször le kell huzni, az akkurol. A kabelt a ketereset (az egyik nalam barna az autoban az a földeles, a szimulatoron az a sarga, összedugni, a masik az barna+kek a szimulatoron a kek a kabelbe ami az ülesben volt beledungi, elötte höre zsugorodo szigetelst is huztam a kabelre, hogy a csatalkozast rögzitse es szigetel is. A kabelbe kell beledugnii a szimulatort nem az ülesbe, ehhez a kabelt ki kell venni a sarga papucsbol amivel az ülesbe csatlakozott. Akku minus-t visszadugni es ennyi volt az egesz.
[ Szerkesztve ]
-
#48613632
törölt tag
válasz Ivan15 #10090 üzenetére
Köszi már keresem a bayen a hozzávalókat Igazából a tray-t magát megtaláltam,ám a bracket az nincs hozzá sehol, pont az, amit elsőnek levesz ... de nem adom fel
t.zsolti
5 font volt literje, a weboldal a legtöbb esetben haszontalan infot ad. Fel kell hívni őket, vagy be kell menni személyesen.
A múltkor egy vidéki üzletben voltam, ahol vettem, ott a pali nézegette a monitort vagy két percig, aztán kifordította, és kérte, hogy mutassam meg, mert ő nem tudja, hogy miről beszélek.
Megmutattam, és tényleg Itt mondjuk 7 valamennyit fizettem, de az 5 font valóban nem sok érte, az 400-zal számolva még mindig csak 2000, és MB236.14 ajánlással.[ Szerkesztve ]
-
#48613632
törölt tag
válasz Ivan15 #10085 üzenetére
Szia, kösz a választ és a fotókat, leköteleztél. Meg tudnád még azt mondani, hogy pontosan mekkora aksi kell bele? Sajnos nekem a rögzítéshez szükséges cuccok is hiányoznak, legalábbis úgy sejtem. De akkor hamarosan pótolom.
Úgy látom ez az autó valami nagy balf.szé lehetett, sok apróság hiányzik De hálisten, nagyobb gondja nincs. -
Vaze
őstag
válasz Ivan15 #10057 üzenetére
Koszonom az infot,igazad van mert szinte semmi radio ado nem jonn be,hiaba van bedugva maga az antenna zsinor...Sajna azt az erosito kabelt nem tudom bedugni a fejegysegbe szal radiot nem tudok hallgatni,pedig sokszor jo lenne....
MSI Raider GE78 HX 13V Intel® Core™ i9-13980HX -- GeForce RTX 4090, GDDR6 16GB -- 32GB, 2TB SSD
-
Eastman
addikt
válasz Ivan15 #10037 üzenetére
Köszönöm a gyors választ. Anno motort cseréltek a gépkocsiban amit nézek, csak a motor kora érdekelne. A kasztni adott, hiszen a gyártási éve benne van a forgalmiban.
Öreg diesel, jó lenne leszűkíteni a tévedés lehetőségét.
https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...
-
!Overdose!
őstag
Persze, hogy hamar megtérül, ha valóban hibásak a szondák. Ha viszont kutya bajuk, akkor fölös kiadás. Nem nézetem utána, de a gyári vagy gyári minőségű szondák nem szoktak olyan olcsóak lenni azért. Se perc alatt rájuk lehet mérni egy multiméterrel. Az ingyen van.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
Lambda-szondát szerintem ne cserélgessen lyukra, drágább mulatság az annál. Egy multiméterrel ki lehet mérni, hogy jól működik-e. Ha nem, akkor persze csere. Ha két lambda van a rendszerben és a hátsó a rossz, akkor általában van hibaüzenet is.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Ivan15
senior tag
Keszülekek (Telefon, Navi, CD fejegyseg stb) lekötese a D2B-s rendszerröl- erdemenye: nincs a hang, pedig a radio bekapcsol
-kell egy D2B KUPPLUNG ami nem draga, hogy a lekötendö eszköz piros es feher fejet egymasra forditva zarjuk a kört
de ez meg KEVES ahhoz, hogy hang is legyen.A 10 vezetekes (C-Stecker) en keresztül, ami a radioba megy a PIN1-Can high es PIN2-Can low -val lehetöve valik a kormanyrol valo iranyitasa a radionak es a radion levö vilagito panel müszerfallal egyidejü automatikus sötetitese (dimmer. Pl este jo ez)
A lekötött eszköz D2B-jenek egymasra forditasa utan a C-Stecker PIN4 foglalataba kell kötni/dugni a lekötendö eszköz Wake-Up kabelet, tehat a kek szinü kabelt. A masik ket kabelt nem kell bekötni, egyesevel le lehet szigetelni ((Info: A lekötendö eszközbe 3 kabel ment a D2B-n kivül: piros a 12V, barna a föld, es kek a wake-up).
((szoval a wake-up legyen a PIN4-ben))
A 10 foglalatos kabel tehat 3 vezetekes:Pin1: CAN high
Pin2: CAN low
Pin3: üres
Pin4: WAKE-UP (+a lekötött eszközök wake-up jai, hogy a lekötött eszköz D2B kabele is felebredjen, különben hiaba van kupplunggal összeforditva)
Pin5: üres
Pin6: üres
Pin7: üres
Pin8: üres
Pin9: üres
Pin10: üresEnnyi, es menni fog a maradek eszköz/radio, es hang is lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Vaze
őstag
Nem az ''uj'' fejegysegre ertettem hogy mukodik,hanem a regire ami jelenleg is bent van...Holnap erkezik meg a csoki (elvileg) akkor megprobalom azal is,ha nem megy akkor e video alapjan megcsinalom...
MSI Raider GE78 HX 13V Intel® Core™ i9-13980HX -- GeForce RTX 4090, GDDR6 16GB -- 32GB, 2TB SSD
-
-
Vaze
őstag
Igen rendben van a gyari radioval (jelenleg is az van benne)...
Csak az a csati van amirol kepet is csinaltam + meg egy csati megy bele azon csak 2 DB kabel van (lehet az a kormanye?)
Holnap utan megjonn a lerendelt csati,kiprobalom ha azal sem muxik,akkor felkutatom a netet emiatt...Ha ugy sem megy (mert nem igazan ertek hozza) akkor keresek egy hozza erto szakit azt bekottetem...
Amugy fogalmam sincs hogy milyen radio van benne,mert se felirat rajta se semmi (legalabbis a radio elejen)
De lehet hogy a hangszorokat csereltek benne,mert feltunoen jol szolnak...[ Szerkesztve ]
MSI Raider GE78 HX 13V Intel® Core™ i9-13980HX -- GeForce RTX 4090, GDDR6 16GB -- 32GB, 2TB SSD
-
Vaze
őstag
Eddig is szar volt,eddig sem zart le mindig a hatso ajto.Az egy masik sztory volt,kulcs temat csak azert kerdeztem multkor mert piszkalt hogy csak 1 kulcsom van az autohoz.....
Aramot kap mivel ki meg be lehet tenni a cd-et,mast nem csinal meg vilagitani sem vilagit...MSI Raider GE78 HX 13V Intel® Core™ i9-13980HX -- GeForce RTX 4090, GDDR6 16GB -- 32GB, 2TB SSD
-
kona01
újonc
-
kona01
újonc
Rendben, köszönöm a nagy értékű tanácsokat és válaszokat!
Ha meg lesz a gép akkor jelentkezem újra és elmondhatnád hogy az előbbiekben leírt motorproblémát pontosan miként lehet megelőzni,orvosolni és hogy konkrétan hol lehet beszerezni ezt az alkatrészt!Még egyszer köszönöm!
Ha még esetleg valaki tud hozzászólni, tapasztalatokat megosztani, akkor nagyon várom!
Egyébként egy toyota avensis-t kell helyettesítenie legalább ugyanolyan megbízhatósággal
Üdv
[ Szerkesztve ]
-
kona01
újonc
Nagyon köszönöm a hasznos tanácsokat!
Szerintem benzines lesz akkor.
Megnéznétek és véleményeznétek ezt a pár autót amit linkelek?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/mercedes-benz/c-osztaly/mercedes-benz_c-osztaly_c_200_t_classic_keves_km_futas-8837729http://www.hasznaltauto.hu/auto/mercedes-benz/c_180/mercedes-benz_c_180_t_esprit_nagyon_szep_allapotu-8831774
http://www.hasznaltauto.hu/auto/mercedes-benz/c_180/mercedes-benz_c_180_t_elegance_friss_muszaki-klima-8838394
Én ezeket találtam amik említésre méltóak lennének.
Előrre is köszi!
-
#48613632
törölt tag
Hát olcsó gumit nem tennék fel. Többnyire száraz úton viselkednek csak optimálisan, esőben pl kritikán aluli. Az meg fontos, hogy meg tudjak állni. Ezért fék + gumik legyenek jók + megbízhatóak.
Én ár/érték alapján egy koprábbi autómra, Dunlop SportMaxxokat tettem, de jó választás lett volna a Hankook is. A döntés a tesztek alapján rámatricázott esőgumi jelölés, csakis "A" lehet.
A zaj és a fogyasztás nem szempont.Négyévszakos gumit sem veszek, igazából az sosem jó. Bár most a Michelin próbálkozik valami újjal, hát majd meglátjuk.
Ide, UK-ba szerintem jó minőségű esőgumi, vagy más jó aquaplaninges gumi kell.[ Szerkesztve ]
-
#48613632
törölt tag
Szerintem ez nem kompresszoros, tehát csak 130? De lehet h tévedek. Még én sem tudom pontosan, hogy mit vettem Tegnapig azt hittem, hogy ez W208-as
Amúgy meg nem tudom, hogy a felnirke mekkora tűréssel lehet gumikat felpakolniAmúgy mindenképpen elég a keskenyebb, csupán esztétika. Maradhat is, ha nem megy a menetbiztonság kárára.
[ Szerkesztve ]
-
#48613632
törölt tag
Na jó, de 255/45 gumikkal semmiképp. Egyelőre azt is át kell kalkulálnom akkor, hogy mekkora gumi kell pontosan hátra, hogy a kerék külső átmérője ne változzon jelentősen.
Lehet, hogy 255/40 közelebb járna az igazsághoz? Csak az alacsonyabb falmagasság is több pénzt jelent egyben. -
#48613632
törölt tag
Nagyon szépen köszönöm úgy nézem ez jó lesz hozzá 4 lukú, ahogyan látom.
Köszönöm a többieknek is a segítséget!
A 17-es felniről tudok, tegnap már mérgemben akartam rendelni egy új szettet, persze 18-ast, a kocsi típusának megadásakor nem is engedte a mostani gumi/felni méreteket.
Most elöl: 225 hátul 255 és /45/R18Amúgy le lehet szedni úgy, hogy esetleg a felni tönkremegy, azaz levágod? ... stb
szerk: Egyébként EZEN az oldalon vannak 18"-as felni ajánlatok, Merci C-klasse hoz, legalábbis nálam.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Nem a húsnagykeres 400-al adta le a kocsit, aztán ki is volt borulva mikor a 260-at meglátta. El is küldte a qrvaanyjába a neppert, hogy nem adott erre felhatalmazást.
Nem, két kijelző van a kocsiban; az egyik a műszerfalon, az csak akkor működik mikor D-ben van a váltó és amikor R-be teszem akkor feléled a hátsó ablak felett. Mindkét kijelzőben két sor LED vam, külön egy a jobb- és külön egy a bal oldalnak. Sárga és piros lámpácskákkal, ahogy közelítek a tereptárgyhoz, úgy "pirosodik" és egyre sűrűbben csipog, majd becsapódás előtt folyamatosan sípol.
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
ÖÖööö... szerintem nem. Mert amikor előre megyek, akkor az első kijelzőn mutatja amit "lát" amikor hátra kapcsolok, akkor meg a hátsó ablak felettin. A jobb-bal oldalt rendesen mutatja. Most már. Mert nekiálltam és megjavítottam.
Első gazdájától vettem, hús nagykereskedelemmel foglalkozik. 10 évig használta, utána vett egy bimmer 740L-t azóta jóformán a garázsa hátuljában porosodott a kocsi. Ő mondta, hogy amikor beadta a nepperhez akkor még 402 ezret mutatott, és most "véletlenül" 259 lett benne. Mondjuk ha nem ismertem volna a kocsi előéletét a 260-at is simán elfogadhatónak véltem volna olyan szép állapotban van.
Számomra nem is annyira a km a mérvadó, hanem a baleset mentesség és hogy lehetőleg minél kevesebb gazdás legyen a kocsi. A haverom olaszban vett egy soros 320CDI T-t 440 ekm-el az órájában. Elég lepukkant állapotban, de 600 ezer volt átszámítva. Csodálkoztam is, hogy ennyire megviselt a kocsi 400 ekm-el. Aztán mikor beszélgettünk, mondta, hogy már átfordult Valami protokoll kocsinak használták és Dél-Olaszország meg Németország között ingáztak vele napi szinten! 3 szervizkönyve volt a kocsinak, egy szervizkönyv 400 ekm-ig szól! Ja, és pöcc-röff indult!
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Gran Turismo
- Apple notebookok
- Android játékok topikja
- Jön Trump, Zuckerberg és a Meta pedig 180 fokos fordulatot vett
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Xbox Series X|S
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- BestBuy topik
- További aktív témák...