Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Öregszem
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Gurulunk, WAZE?!
- Szólánc.
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Keldor emlékére
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reaper
őstag
válasz Martin97 #77772 üzenetére
Toljad nyugodtan, szerintem mást is érdekel. Jó útvonalnak hangzik, mi anno szerbián keresztül mentünk az E65/E80 Podgoricáig végtelen hosszú volt, és persze hazafele hol máshol villant volna ki az olajszint jelző, úgyhogy aranyáron vettem az egyetlen kúton 2 doboz Castrolt. Mostmár én is a horvátok felé mennék. A kotori öböl nagyon szép, de sok helyen elég szűk, és amikor két busz vagy teherautó találkozik, akkor megy a centizés, ezért eléggé be tud dugulni.
Mostarba még én is el akarok majd jutni, Banja-Luka, apum ott volt katona annoJó kis kombi fóka, azért ha csipegeti az oljat, én raknék a csomagtartóba némi tartalékot, jó utat
-
Reaper
őstag
válasz Martin97 #77416 üzenetére
Mi kb 8 évvel ezelőtt Montenegróban kempingben voltunk. Budva városától kicsit keletre ([link]) Olcsó volt, de nagy partszakasz volt hozzá. Annyi, hogy a zuhany az elég "fapados" volt, felül nyitott, és jó, ha egy laza függöny volt, és annyi. Általában csak hidegvíz. Én ilyesmit javasolnék. Ha jól tudom, még mindig kell valami környezetvédelmi matrica, amit a határon adnak. Mi mindenhol EUR-val fizettünk, gondolom ez nem változott.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Martin97 #77319 üzenetére
- Mennyire nézik rossz szemmel arrafele, ha valaki kocsiban alszik? Illetve az ottani kutaknál is van
mosdó/zuhanyzó?Én nem tenném, de ha átérsz az országba meglátod. Nagyon más világ. Mosdó van, zuhanyzó már ritkább.
- Aki járt már arra attól kérdezném, hogy milyenek az utak, illetve az árak arrafelé?
Az utak nagyrészben korrektek, vannak meglepően jó részek, meg vannak kevésbé optimálisak is. Összességében teljesen vállalható, a tábláik viszont teljesen véletlenszerűen lettek kihelyezve, a szabályok opcionálisak (duplazárónál a szembe jövő kapaszkodósávban simán előz mindenki, olyannyira, hogy 2 nap alatt te is rászoksz), a rendőr pedig csak és kizárólag azért van, hogy büntessen, de kis szerencsével megúszható a dolog. Ja és számíts bármire az úton, de tényleg bármire. A sziklaomlás táblát pedig érdemes komolyan venni, nekem ebből hazafele volt egy majdnem karosszériást igénylő manőverem.
Árak: Olcsóbb, mint itthon. Tankolni viszont csak nagyobb, nevesebb kútnál érdemes. A kisebb kutaknál nem igazán hivatalos a beszerzési útvonal és magasabb a víztartalma a nyálnak, mint ami optimális lenne.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Martin97 #77319 üzenetére
Akksira mérj rá, főleg ha idősebb példány. Zöldkártyád legyen illetve a pótkerékben is nézd meg a nyomást. Ellenőrizd hogy a láthatósági mellény, meg a többi szükséges dolog hiánytalanul megvan-e (emelő, háromszög, stb). Ha van poroltód azt sem árthat bedobni.
Assistance biztosításra gondolsz? Nem kötnék, ott olcsóbban dolgoznak a szerelők mint itthon.
Nem ajánlott főleg egy ilyen idős autónál. Kitudja hol szelel a rendszer... Amúgy meg nem is szabályos.
Némelyik kúton van, általában ki van írva illetve ahol sok kamion parkol ott sanszosan van.
Ezt passzolom de nem drága országok és tudtommal a főbb utak sem gatyák.
Hidegen vagy melegen nézted a szintet? Nem okoztál kárt vele, nézd sűrűbben főleg egy ilyen idős sokat futott autónál.
Nem teszed rosszul de nyáron is mehet bele az 5W30, felesleges váltogatnod a viszkozitások között. Ez nem az a gép aminek kell a vastag olaj.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Martin97 #58307 üzenetére
Legalább 20k-t kellett volna kérned. De én rendőrt hívtam volna 100%.
Megbüntetik (megérdemli), bukja a bónuszát a kfgb-re (megérdemli) és kifizeti a valós károd (megérdemled).
Jorus: Az enyém ott már majd' 3000-en teker. Van előnye, hogy hosszúak a fokozatok nálad.
EQMontoya Ne légyél bumbi de a haverkodással nagyon sokra nem mész. Szigorúak és tényleg csak azt vagy inkább azt se fizetik ami jogos. Nálunk az utóbbi években már hazugságvizsgálóra kötötték a szakértőket rendszeresen... Nem éri meg csalniuk.
Amúgy is marha szigorúak, nekem pl cserélték az egyik fényszóróm és le kellett adni a sérültet. Két rögzítőfül volt róla letörve igazából semmi baja nem vt. A szakértő erre fogta és összetörte a régit, hogy nehogy újra beépítésre kerüljön a fülek visszaragasztás után.
Lököst 99%, hogy cserére veszi, mert az tervezetten deformálodó (ütközési energia elnyelő) elem, egy sérülés elnyelésre van tervezve. Erős ütés utáni javítás után nem töltené be a védelmi funkciója maradéktalanul. Javításra csak a köfelverődéssel vagy az enyhénhorzsoltat.
Declare: Igen, sok alvó reg van, meg sokan csak olvassák a fórumot, sokan évek óta nem léptek be... De igen az aktív állomány kb akörül lehet de nem nézem a stat-ot, most is csak miattad néztem meg.
Reaper: Jó azért óvatosan, piruettezni kicsit drága mulatság lenne vele.
Biztos jól adagolható karaktere van, nekem a TDI most még 3-asban is elkapar kis gázra is (miért nincs ebben is winter mode mint az S60-ban.. ?! ) pedig nem sz@r téli gumi van rajta... de hát 1750-nél már 350 Nm egy hajtott tengelyen picit sok ilyen időben.Integrale: Snapshot volt csak, abban a pillanatban éppen annyi aktiv user volt online.
#nincsbennetarcsi
-
F_Zolee
veterán
válasz Martin97 #58307 üzenetére
Követési távolság be nem tartás több lehet mint 5k... Ha javíttatod ez max a munkadíj lehet amit adott.
Mai nap sok embernek volt gondja meg lesz is. Nem tudom, hogy bírnám ki ha velem baszna ki valaki a saját gyökérsége miatt. Hasonló játszódna le a fejembe, mint a Két tűz között mikor Swarci megy el próbakörre az emberével és leszáll a köd.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Martin97 #58100 üzenetére
Utinformot nézd meg, de a pályák jól járhatóak, sóznak mint atom.
A Mecseket nem vállalnám most be csak Hakkapelitta-val.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Jaffa75
őstag
válasz Martin97 #55399 üzenetére
Ha jól emlékszem a tanulmányokra, akkor az üresjárati feszültség olyan 14V körül van...
BBD: W 124, legalábbis a kép alapján! Abból már a 2.5 szívódízel is kellemes (apámnak ilyen volt egy 190-es sportline-ban! ), de volt abból 2,5TD, illetve 3.0 benzin is! Illetve az örök klasszikus taxis 2.0 dízel, akár millió kilométerrel!
Tsebacsi: az nem bizti hogy elég, én ennél többet használtam pályán arányaiban, és 2 szűk év alatt megint EGR-szelep csere várt, illetve egy szerencsésen megúszott (!!!) kényszer-regenerálás - ami nem is működik minden esetben! Nem kell Neked az a Ford dízel! Vegyél inkább Kiát vagy mást - nekem volt, hidd el nem véletlenül próbállak lebeszélni róla!
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Synology NAS
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Szombathely és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Path of Exile 2
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Formula-1
- Apple notebookok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest