Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#443) Tachion86 válasza wlk (#437) üzenetére


Tachion86
tag

Az a baj hogy szerintem hiába van nekem fényképem róla, mi csináljak velük ha esetleg tényleg karcokkal jön vissza? Küldjem el nekik e-mailben hogy így nézett ki? Azért ez finoman szólva nem épp bizonyító erejű... A fényképek készülhettek egy másik gépről, vagy mondhatják hogy a fotókat biztos még akkor készítettem mielőtt nekiestem egy kulcscsomóval és összekaristoltam. Vagy írjak egy papírt hogy karcmentes és írassam alá a futárral vagy mi? :-)

3-4 hét az rengeteg idő... Én nem tudom miért mondja mindenki hogy ez a Lenovo szerviz (futár hozza viszi) egy marha jó dolog. A vidékieknek mondjuk lehet mert így nem kell saját költségükön felutazni Pestre, de szerintem egy óriási szívás. Anno még az első laptopom (Fujitsu-Siemens) járt szervizben többször is, azt pár nap alatt, max egy hét alatt megcsinálták. És odatehettem a szervizes elé és megmutathattam hogy mi a hiba pontosan, megmutathattam hogy karcmentes, nem pedig az van hogy telefonon kell elmagyaráznom egy olyan embernek a hibát akinek nem is anyanyelve a magyar (ezt is valahol olvastam) aztán két hét múlva hívnak hogy jelszóval van védve a biosz és nem tudják bekapcsolni a gépet, pedig valójában nincs jelszó a bioszon meg egyébként sem tudják előidézni a hibát.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.