Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Vesa

    veterán

    válasz #89309696 #31790 üzenetére

    Sok esetben kényszer is lehet a váltás a gyártó részéről. Nem látunk mögé, de egyik lehetséges ok, hogy a minőségibb alapanyag beszerzési ára emelkedett meg nekik, így a régi összetételnél alalmazott mennyiséggel már nem tudja tartani az árat. Persze ezer más oka is lehet, szimplán az üzleti modellben tervezett is lehet. Sokan csinálják azt -más területen is-, hogy a rászoktatás, illetve ügyfélbázis kiépítése miatt kezdetben veszteséggel, vagy minimális profittal operálnak, ez része az üzleti tervenek. Ha elérik a kívánt gyártási kapacitást és maxon jár már az üzem, befutott a brand, akkor kezdik el termelni a profitot azáltal, hogy rontják a termékek minóségét így növelve az árrést és a nyereséget. A név ilyenkor már elviszi az üzletet, és mire a piac ráeszmél, hogy ez már nem az a termék ami volt, addigra a profit már zsebben. Ezeréves trükk, a piac szinte minden területén bevált és használják. Nem állítom, hogy itt is erről van szó, de akár ez is lehet...

    [ Szerkesztve ]

    A tudomány a valóság költészete!

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés