Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gippazoid

    senior tag

    válasz Géjza #6769 üzenetére

    Én tudok ellenérvet az 1.25-ös Rio ellen:
    - 8 év után lambda szonda csere, 40e km volt az autóban
    - 10 év után megrepedt kipufogó leömlő, 45e km volt az autóban
    - nagyon ritkán, nem reprodukálható módon nem indul be, hiába az indítózás. Vagy beindul 3 hengerrel. Leállítás után újra 3 hengerrel indult. Végül padlógázzal megjött a 4. henger is. Ekkor még 20e km se volt benne. Sosem lett meg a hiba oka, de egy másik motorral szerelt Hyundai i30 (1.5 DPi) is tudta ezt a hibát 4 hónaposan. Csak tekert de nem indult. Padlógázzal indítva az is beindult, de akkorra már olyan benzinszag volt körülötte, hogy nagyon.
    Persze azonnal mentem vele a szervizbe, ahol semmit nem találtak. A hiba másnak is előjött. Valami konszern szintű dolog lehet, ami több motorgeneráción is átível.

    Szalonból hoztuk ki a Rio-t, nem más által lelakott darab.
    Nekem tele a hócipőm a Hyundai termékeivel (a Rio-nak is volt pár garis javítása, de az i30 3x sz.rabb).

    Gippazoid Novelties Inc.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés