Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Robi_73

    őstag

    válasz Dazsar #4186 üzenetére

    Szia!

    Álló és hideg motornál leveszed a hűtősapkát, majd feltöltöd a hűtőrendszert fagyállóval. Ha ez megvolt, akkor befogod kézzel (tenyérrel) a beöntő nyílást és megnyomkodod párszor a hűtő tetején található legvastagabb vízcsövet, majd ismét ellenőrizd a vízszintet és ha kell pótold a hiányzó mennyiséget. Ha már nem csökken a vízszint a hűtőben beindíthatod a motort (még mindig nincs feltéve a hűtősapka). Amennyiben csökkenne a beindítás után még a vízszint, akkor pótlod és most már ráteheted a hűtősapkát. Az autót üzemi hőfokra melegíted (folyamatos felügyelet mellet) és amikor bekapcsol a hűtőventilátor leállíthatod az autót. Ha visszahűlt az autód motorja ismét ellenőrizd és pótlod a hiányzó fagyálló mennyiséget a hűtőben és a kiegyenlítőtartályban is. Ha továbbra is csökken a vízszinted, akkor lehet szivárog a hűtőd, vagy a vízszivattyúd, a legrosszabb esetben hengerfejes lett az autód.

    Robi73

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés