- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Dany007: Kiakasztó frissítések
- ldave: New Game Blitz - 2025
- Fűtés és hűtés klímával, napelem segítségével
- [K2]: A vagyonvédelmi rendszerszerelővé válás rögös útja
- btz: Internet fejlesztés országosan!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
CPT.Pirk #19966 üzenetére
Használt nem érdekel?
220ezer egy új Pro 2-es.
Ennyiért már DHGateről G30-at lehet venni.Rendszeresen hirdetnek alig használt, szinte új rollereket kevés km-el, kevés töltési ciklussal, akár még évekig tartó garanciával, sokszor még a doboza is megvan.
Ezeket 10-15ezer km-re tervezik, párszáz km az semmi; ugyanígy az akkumulátornál néhánytíz teljes töltési ciklus az még szinte új akksi.Mi 3: 130-150ezer
Pro 2: 150-180ezer
F30, F40: 150-170ezer, stb. -
válasz
CPT.Pirk #19966 üzenetére
Ezek a márkásabb pálcikarollerek, így már eligazodsz:
Xiaomi - 8.5"-os kerék
Essential.........250W 20km (max 20km/h)
1S....................250W 30km
Mi 3 Lite..........300W 20km (dobfék)
Mi 3.................300W 30km
Pro 2...............300W 45km
Pro 4...............350W 45km (10"-os)
Tömlős gumik
Tárcsafék hátulKorábbi modellek új nevei:
M187 = Essential
M365 = 1S
M365 Pro = Pro2Segway - 10"-os kerék
F sorozat:
F25.............250W 20km
F30.............300W 30km
F40.............350W 40km
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Tárcsafék hátulD sorozat:
D18.............250W 18km
D28.............300W 28km
D38.............350W 38km
Tömlős gumik
Dobfék hátulMax sorozat:
G30............350W 65km
G30LE........350W 45km
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Dobfék elöl
Hátsókerék-hajtásAz árakat az árukeresőn meg tudod nézni.
Hatótáv életszerű használattal általában kb a 2/3-a a feltüntetettnek, ezzel számoljál.
A 10"-os kerekű rollerek jobban csillapítják az úthibákat.
A dobfék is teljesen jó fék, amiatt nyugodtan lehet választani dobfékes rollert, nem sokkal rosszabbak, mint a tárcsafékesek.
A belső gumi nélkülieknél egy hibafaktorral talán kevesebb van, (az nem tud előfordulni, h a nem megfelelő keréknyomás miatt a belső gumi kidörzsölődik a külsőhöz hozzáérve).
Emelkedőkön a nagyobb akksis jobban megy mint a kisebb akksis.
Lengéscsillapítót lehet utólag szerelni rájuk, ha szükséges. (Sharkset, Monorim) -
PociAti
őstag
válasz
CPT.Pirk #19570 üzenetére
Nagyon leegyszerűsítve nézve tényleg nincs előrelépés, mert nem jelent meg a rollereket szabályzó országos rendelet.
Viszont "az elektromos roller az nem lehet más mint segédmotorkerékpár" hozzáállástól azért elég jól elmozdult a közvélekedés (már csak pár begyöpösödött ember vélekedik így).
A cikknek ez a legértelmesebb része:
"... Nemzetközi szinten sincs egységes szabályozás egyébként” – mondja a szakértő, aki szerint az is nehezíti a törvényhozók dolgát, hogy folyamatosan változik a piac. „Ha ma létrehozunk egy szabályozást, akkor lehet, hogy egy év múlva lesznek olyan eszközök, amiket újra valamilyen formában bele kéne tenni ebbe a szabályozásba” – mondja, és hozzáteszi, olyan szabályrendszert lenne érdemes létrehozni, amibe a később érkezőket is bele lehet majd illeszteni.Ha olyan egyszerű lenne létrehozni jó szabályt, akkor az összes eu-s országban megszületett volna már az egységes rendelet. Azonosak lennének az előírások, hiszen azonos gépekről beszélünk. (Valójában már a gépek sem azonosak.)
A cikkben vannak újszerű, és nagyon szimpatikus gondolatok:
- például az elnyűhetetlenség miatt sokkal erősebbre megépített bérrollerekre némileg más szabályozás vonatkozna,
És vannak olyan részek, ami bőven hagy kérdőjeleket:
- 25 kg-os súlyhatár bevezetése,
- sisakviselést életkorhoz kötni,
- feltétele lenne még az elektromos roller státusznak, hogy az eszköz összecsukható legyen,
- ne legyen rajta ülés.Az utóbbi két pont szabályba foglalása kész őrület.
Az eddigi tapasztalatom alapján ha tehetném, olyan rollert vennék, amit nem lehet összecsukni. A mechanizmus tömegnövelő, és csökkenti a mechanikai stabilitást. Kerékpárnál se volt soha igényem arra, hogy összecsukható legyen. Buszra nem viszem magammal, vonatra sem, de ott talán lenne is hely. A szabályozás azon az oldalon már megtörtént, csak kézipoggyász méretben lehet rollert felvinni. Nem kellene a roller kategóriából törvényi erővel kitiltani a nem összecsukható variációkat.
Az ülés pedig csak extra kényelmi szolgáltatás. Biztonságot talán nem is csökkenti, de idősebbeknél, hosszú távon közlekedőknél lehet segítené a tömeges elterjedést. Tiltani nem tiltanám.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Proxmox VE
- Metal topik
- Lexus, Toyota topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Oppo Reno7 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S21/Samsung Galaxy S21+/Samsung Galaxy S21 Ultra
- IPhone 15 Pro Akku: 88% 12 hó jótállás!
- Xiaomi Redmi Note 10 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG 65" C1 OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready!