Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz DigitXT #3607 üzenetére

    Na, megvolt a hibás ECU tesztje. Valóban hibás, sőt, zárlatos. Felszállt a füst.:K
    Volt kis riadalom, izzó fém a kézben, meg ilyenek. Utána néztem, hogy bizony a
    NYÁK vízkáros... ilyen fehér lerakódás látszik rajta, nyilván rövidre van zárva rajta
    ez meg az, de nem teljesen halott, mert kommunikál a kijelzővel, s mondja ugye
    a motorhibát (amikor nincs rádugva a motor!), meg a saját öndiagnosztika hibáját.

    Én voltam a f*sz, hogy megpróbáltam rádugni a motort. Lett belőle csimm-bumm.
    Most úgy néz ki, hogy visszaálltam a sima S1 motorra. A Pro meg kábel cserés.
    És remélem, hogy csak a kábel ment szarrá, és bármi más áramkör benne nem.

    Egyelőre jegelem a kétmotoros projektet, mert kéne egy jó ECU, magában ~7K,
    ráadásul ezek már csak 11A-esek, nem tudna mindkét motor a maxon dolgozni.

    Illusztrációnak, így néz ki, amikor a lehúzott motor miatt motorhibát jelez. Adott
    három bit értelmezése pedig ki van fejtve: a kijelzőn a decimális érték látszik.:K

    Szerk: a Pro motor egyik fázisának kábele konkrétan megolvadt kb. fél mp alatt.

    (Erről valahogy eszembejut, mikor Linus akkut épített, és volt néhány pukkanás.
    Valójában rohadt veszélyes tud lenni egy ilyen Li-Ion akku. Van benne kraft, na.)

    Szerk: jelige, mi baj lehetne?:DDD

Új hozzászólás Aktív témák