Keresés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • PociAti

    őstag

    válasz geryboro #26469 üzenetére

    Egyesítettem a két PDF-et:

    Mint már írtam, vagy írtuk, teljesen ugyan az a két roller. Egyszerűen más firmware van rátelepítve.
    Ugyan az a motor, de a Global változatnál (051501U) a Sport módban nagyobb áramot engednek rá a motorra. És a 32 km/h sebességnél (vagy a gyári applikációval feloldva 35 km/h sebességnél) ez indokolt is. Ritkán szoktak eltérni a kettes szorzónál, ami a nominális és maximális teljesítményt illeti, de ennél a modellnél eltértek.
    A ScooterHacking Utilityben és más hasonló CFW készítő alkalmazásokban szinte szabadon állíthatod a teljesítmény értékeket. Ha 3 mód van, akkor talán beállítható a 300 W, 1500 W és 2000 W összeállítás, ha az alkalmazás ezt lehetővé teszi. A Xiaomi Mi 1S rolleremnél a gyalogos mód beállítás kissé korlátozott, másik kettőt szabadon állíthattam. (Vannak ott is észszerű határok.)

  • Thunderzolee

    veterán

    válasz geryboro #26469 üzenetére

    A G2 E 450/900Wattos.
    A G2 Global 450/1000W-os.
    Ez nem jelenti azt, h más motorja van, ugyanaz, csak szoftveresen másképp van hajtva.

    Az M365 Tools pl mutatja a pillanatnyi teljesítményfelvételt, ezen látszik pl, mikor egy Xiaomi nem csak 700W-ot eszik. De én nem szoktam nézegetni, telefontartót nem is használok rollereken.

    A G2 Globallal ez is volt az egyik probléma megjelenésekor, h túl sok lett a Watt, azt le lehetett égetni könnyen a motort, ezt módosították mindjárt az első frissítések egyikével, h ne kapjon mégse annyi áramot, ha huzamosan terhelik, pl ahogy DigitXT írta, hegynek felfelé 120kilós emberrel.

    Szóval le kellene mérni, nézni mennyire terhelődik az E verzió, illetve a Global, akkor tudnánk a kérdésedre válaszolni.
    Lehet valaki már összehasonlította, annyira engem ez a kérdés nem foglalkoztatott, h ilyen teszteket keresgessek.

    Én nem azért szoktam ajánlgatni a global verziót, mert az erősebb lenne, inkább a 35-ös végsebessége miatt. 30-as táblánál, ha nincs bicikliút, és az út szélén kell menni, jól tud jönni, illetve hosszabb utakon szerintem igen is számít, h nem 25-el megy az ember, és mivel ez a roller hatalmas akkupackkal rendelkezik, feltételezem, h nem csak 2-5km-t akar menni vele az aki megveszi, hanem akár egy 20-30km-es túrára is elmegy.

  • DigitXT

    félisten

    válasz geryboro #26469 üzenetére

    A konkrét modelltől eltekintve általánosságban igaz, hogy a névleges teljesítmény nagyjából kétszerese biztonságosan kivehető az adott motorból, feltéve, hogy nem hosszú időn keresztül történik, tehát csak gyorsításnál. (Nem mászol vele hegyet.) Nem végsebességen adják le a maximumot, bármennyire is kontra intuitív, hiszen ezeknél pont attól lesz annyi a végsebesség, amennyi, mert ott már elfogy az akkufeszültség(különbség): adott tartományban azért gyengül, mert a motor által gerjesztett ellen feszültség (BEMF) korlátoz. Ha megpróbálunk egy 500W motorból 1800W-ot kivenni, ami több, mint háromszoros, az nagyon hamar meg fog sülni, pont lassabb, erőltetett haladásnál, azaz emelkedőn. És ez nem csak elmélet.:R Tapasztalat.:))

Új hozzászólás Aktív témák