Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Peaceliker

    addikt

    válasz OhYeah #21224 üzenetére

    60v os gépnél fel sem merült volna bennem sem ez a kérdés. :)) és mivel most kezem ügyébe került egy 72v os gép, csak ezért fogalmazódott meg. Mocskosul más.
    Egyetlen gépet sem kellett menet közben állítanom, csak kevésbé húztam ha olyan volt az út. King et kisebb fokozatba +eco ba kellett raknom, hogy ne öljön meg fixen.
    Persze tudom, hogy P settings van, de azt azért út közben senki nem piszkálja majd. Itt csak viszonyítás képen a 3 sebesség fokozat így fest:
    1-es 50kmh 2-es 85kmh 3as ugye az akármennyi.
    3+eco az 65... De nem a 65 a baj, hanem ahogy 30ig megy meg ahogy indul. 40 alatt rángat (úgy hogy finoman próbálok vele menni) , kapar, gumi nyikorog stb. ;] Igazi ökör gép, de szerintem veszélyes. 50 fölött már kezelhető, oda már nem sok 7kW :DDD

    Persze lehetne nyomatékot, gyorsulás agressziót állítani sőt teljesítményt is elvenni P beállításokban. De őszintén nem vagyok benne biztos, hogy ez a 72v valóban szükséges-e mindnekinek. Lehet még nekem sem, nagyon kattogok, hogy valóban kell-e. Ha nem az eszetlen menés a cél, akkor szerintem egy normális 60v os gép bárkit kiszolgál.
    És 60 fölé meg csak normális géppel mennék, már ezen is olyan a 90,hogy érzed, hogy határon mozogsz.

    De ez csak az én véleményem :R

Új hozzászólás Aktív témák