- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bambano: Bambanő háza tája
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- mefistofeles: Érdekes történések a hardveraprón...2.
- Yutani: 20 év a Prohardveren
- sziku69: Szólánc.
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- Graphics: Nothing Phone (3a) Pro - Valóban profi? - bemutató és kisteszt
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ringman
nagyúr
válasz
n.gab #249297 üzenetére
ez a túlnyúlás elegendő szokott lenni, de ilyen szempontból a 27,2-es cső az sokkal rugalmasabb, mint a 30,6-os vagy 31,8-as.
vannak direkt flexibilis nyeregcsövek is, pl: [link]
ha nagyobb az offset/külpontosság, akkor jobban csillapít, mert nagyobb a nyomaték, ami a csövet terheli.
-
Ringman
nagyúr
válasz
n.gab #245926 üzenetére
ha működik, akkor veszel egy kerékszettet és lecseréled az átütős kupakvéget gyorszárasra. ez országútinál működik, mtb-nél passzolom, utána kell nézni, de szerintem ugyanaz lehet az agy.
-
jjeahh
nagyúr
válasz
n.gab #245920 üzenetére
Tourney agyakkal elvileg 2.6kg az a kerékszett, de neked ha jól látom Deore agyaid vannak, szal ki tudja mennyit nyom. Gyorszárral jó árban sajnos nincs már túl nagy választék, de pl. a Mavic Crossride FTS-X 2kg és nagyon megbízható. Sajnos az egyel magasabb szintű és könnyebb Crossmax-ból már nem gyártanak gyorszárast. Ezért is illene már a gyártók végre elfelejtsék a gyorszárat az alsó kategóriában is és váltsanak végre boost-ra
.
-
jjeahh
nagyúr
válasz
n.gab #245293 üzenetére
Tubes = gumibelsős rendszer
Tubular = tubular, hirtelen nem jut eszembe a magyar neve, de 100%, hogy nem olyanod van
Hooks vs Hookless (tubeless) = belső nélküli rendszerA felnid belső szélessége valszeg 20mm és nem hookless. Hogy belsőd van-e, azt te tudod
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
n.gab #245197 üzenetére
A Shiminél az SM-RT 6x-nél nagyobb számúak réteges felépítésűek, vagyis acél-alumínium-acél mely a jobb hőelosztást szolgálja és túlforrósodást hivatott megelőzni...ez szerintem csak akkor érdemes ha ez a veszély felhasználás során fennáll, különben csak nagyobb kiadást jelent.
A belső (intern) külső (extern) fogazatú rögzítő anya meg a láthatóak. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
n.gab #242187 üzenetére
Az egyszerű légtelenítéshez csak annyi olaj kell ami áll a felszerelt tölcsér aljában és pótolja a felszabaduló buborékok helyét a rendszerben.
fulton ...próbáld ne hátracsapva tartani fejed félórákig, hanem hajtsd le és inkább szemed fordítsd ki, engedd el a kormányt időnként és ülj fel, stb...amúgy ha lehajtott fejjel elmúlik akkor nyak, ha meg áthelyezett fogással akkor tenyér lehet.🤔
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
n.gab #242105 üzenetére
Van ez melyhez neked kell szerezni további tömlőt és fecskendőt, vannak a teljes eredeti szettek, melyek aligha érik meg árukat, és van természetesen az Ali, ami talán a legjutányosabb.
#242108
.LnB...nem eszik azt olyan forrón, sok minden lehet a hajtóműcsapágyon kívül, mint pl. pedál, pedáltengely, hajtókar, hátsó kerék rögzítés, és még akár nyeregcső is. Ki kell deríteni a zaj forrását mielőtt vásárolgatni kezdesz. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
n.gab #241170 üzenetére
...erről beszélek!...nekem egy minőségi pumpám van melynek ilyen bepattintós a tartója és mely bár nem hiszem eltörne, de induláskor hiába mindig bepattintom, egy 2 órás téli menet után nem merem csak úgy kitépni belőle mert félek a rideggé fagyott, a pumpát nehezen elengedő műanyag még eltörik nekem a végén.
Ez már sajnos kissé meg is látszik, mert mivel oldalra kitépés helyett inkább kicsúsztatom felfelé belőle, az bizony karcolja a pumpa alu házát.
-
andrisbandi
őstag
válasz
n.gab #241035 üzenetére
Olight FB-1
- Ez a ducikat is fogadja. FLASHLIGHT DIAM: 10~35mmhttps://www.reddit.com/r/flashlight/comments
Itt azt mesélik;
- fordítva, a kormány alá lógatva/fogatva a lámpát, kapcsolójával fölfelé
- a zsebreakasztójával (már amelyik pilácson van ilyen klipsz) be lehet feszíteni az odahúzott fékcsővel
Így nem inog menet közben egyáltalán. -
Maximum1
őstag
válasz
n.gab #235996 üzenetére
Én megnéztem ezt a Dekás montit, inkább csak azokat írom le ami nem tetszett:
27,5" kerekek, szíjhajtásos motor, kicsi aksi.
Menjen nézze meg élőben és utána más gyártóét is, szerintem utána nem fogja akarni.
+2-3 ezerrel többér sokkal jobban ki tud fogni, használtban is akad jó vétel.
Van topikja, ott többen vannak akik tudnak segíteni. -
andrisbandi
őstag
válasz
n.gab #227362 üzenetére
Semmi értelme hatalmas pénzeket a súlycsökkentésbe ölni.
(Inkább egy eleve olyan bicóra csere érné meg pár milláért.)
Azon felül a bringa geóját is alá kell rendelni a mászósdinak. Tökre előredőlős lesz a jó. Ami lefelé nem ok, egyenesben meg kényelmetlen átlagos fizikummal.Talán egy könnyű tubeless külső ami még megérheti egy normál bicóra.
-
ZolkoW
őstag
-
andrisbandi
őstag
-
ZolkoW
őstag
válasz
n.gab #227231 üzenetére
Engem nem csípek meg, csak rászállt egy a jobb vádlimra, meg is ijedtem jól, utálom ezeket a nagy dögöket.
Én felfelé sehol nem szálltam le, ellenben szégyenszemre a sípálya mellett egy rövid szakaszon LEFELÉ igen, amikor úgy éreztem, hogy mindjárt átbukok a kormány felett.
Jó, én paragép vagyok, lefelé mindenki gyorsabb nálam.
Felfelé bezzeg... sokkal gyorsabb
El is gondolkodtam az életemen, ennyire keménynek még nem éreztem maratont, pedig 1000m szintet azért nem először mentem (ráadásul az órám szerint ez kevesebb volt).
Ha pisztolyt fogtak volna a fejemhez, hogy ki kell mennem második körre, hát dilemma lett volna.
De a pálya tetszett, kár, hogy ilyen messze kellett autózni érte
Jövőre komolyabban kéne vennem a készülődést, persze ez az időszak már most kezdődik.. -
andrisbandi
őstag
válasz
n.gab #227255 üzenetére
Az új csoda karbonom
27.5 Cube hpc 140;
13.3 kgA régi 29-es Focus super bud fully
gyári súlya; 14.7
lekönnyítve; 14
nagy gumikkal, tárcsákkal, dropperrel; 15 kg80 kilós pilótával nincs érdemi különbség.
Dimbes dombos kirándulgatásnál.
Még emeletre cipeléskor sem.A rombolóm 21 kg.
Az már döbbenetes súly. Motor nélkül terepen max hazaevéckélni tud vele az ember. Aszfalton, egyenesben még a 2.8" gumikkal is egész jól gurul.
Motorral persze mint az álom. -
Hasaggymeg
Topikgazda
-
6030D
őstag
válasz
n.gab #227231 üzenetére
Első körben vidd el a Shimano féket egy rendes szervizeshez légteleníteni. Nem kell csodafék, meg tányér tárcsa XC-re, nem kell elmelegíteni. Illetve a Böri, főleg a zöld az olyan, hogy ott bármit el tudsz melegíteni. Nekem a Csóvi után úgy üvöltött a fék (kopott, cserés), hogy szerintem Nógrád megyéből kifutott az összes medve. Volt két srác, akiket a patak előtt értem utol, azt vártam mikor unják meg a visítást, és engednek el. De kitartóak voltak, szólni kellett.
XZoli: ha nincs semmi, ami hozzá tudna ütődni valaminek (lengedezni), akkor nyeregcső, nyeregpálca, stucni alatt van por, és az recseghet. Szétszed, pucol, összerak. Esetleg nyereg csövestől kiszed, állva tekersz, ha cicereg, akkor azt nem kell szétszedni.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
n.gab #227231 üzenetére
Jót mentél, nem túl könnyű a bringád sem ( sokunknak 2-3 kilóval könnyebb vasunk van) és nagyon nem mindegy, hogy ismered-e a pályát vagy nem, mert nehéz úgy nyomni már teljesen ráfeküdve a kormányra, hogy azt sem tudod hol a vége...ha nem jól osztod be az erőd egy-egy mászásnál elfogysz, fejben feladod és akkor jön a tolás.
Ami a rovarokat illeti, engem ma 2 bögöly csípett meg ott. 😬#227233jjeahh...bár tanulni lehet lejtőzni, ez adottság is, lásd a nagy háromheteseken is van 1-1 olyan gyorsan ereszkedő akit nem tudnak a többiek utolérni.
#227234n.gab...a Deore már hozza az SLX/XT fékerejét, utóbbiak néhány úri huncutsággal többek (fogáspont állítás, biztonsági szelep a tartályon túlnyomás esetén (legalábbis XT-nél), érdes kar, kerámia dugattyúk...)
-
jjeahh
nagyúr
válasz
n.gab #227234 üzenetére
A fékkarok bilincs szabványára is figyelj, gondolom a váltód normál régi bilincses, ha jól tudom nem megy fel mellé semmilyen i-spec (?). A 7000, 8000 fékeket meg ha lehet kerüld szerintem, mert nagy a minőségi szórás. Az MT500 nagyon jó, haverom a 8000-es XT-t cserélte arra és az egyetlen panasza az volt, hogy nem bordázott a fékkar felülete, hanem sima
. Ha ennyit nem költenél rá, szerintem okés mind amúgy, csak az MT200 ami nagyon fapad. Ja, menő "egyujjas" rövid fékkarok csak Deore szinttől felfele vannak.
-
Gaben92
őstag
válasz
n.gab #227234 üzenetére
Attól függ mennyi pénzt akarsz elszórni. Az MT200 az elég belépő cucc. Ha nem akarsz csövet cserélni akkor M4100/MT410 szett (vagy MT500) amit fent írtam, ha mehet a csőcsere BH90-re akkor én SLX M7100 vagy XT M8100 szettet vennék. De még a Deore M6100 szett is játszhat. Tárcsa cserélhető simán, abból én ha 6 lyukas akkor a legdrágább még nem szendvicseset venném (RT66), ha CL akkor pedig RT64 azt hiszem.
-
andrisbandi
őstag
válasz
n.gab #227231 üzenetére
https://www.swissstop.com/brakepads/discbrakes/
Itt tudsz válogatni tuning betétek között.Meg persze 200-as tárcsa, ha még nem lenne... ezekkel mintha egy másik féked lenne.
-
ZolkoW
őstag
válasz
n.gab #227173 üzenetére
na szép, én be se írom, mennyit mentem :D mondjuk azt hazudom, hogy eltévedtem, vagy darázscsípés miatt kiesett fél óra.. mindegy, na, öreg is vagyok, meg nem is tekertem szinte idén.
nekem tetszett a pálya, csak a meredek lefeléket nem élveztem, de az amúgy sem a fétisem. nem tudom, mit csinált, akinek nincs valami rendes féke, talán nem fosott annyira,mint én, és akkor haladt is ;)
Az egynyomos rész viszont tök jó volt, és hosszú, meg mire én odaértem, nem volt már kit leelőzni, egy személyen kívül.. -
jjeahh
nagyúr
válasz
n.gab #222965 üzenetére
A tükrös lencséknél nem, nekem pl a piros lencsémmel kékes. De ha fotochromatikusat veszel, szinte mindegy, mert belerakod a fotochromatikus lencsét és nem is kell más, az jó nappal is, erdőben is, éjszaka is. Gyakorlatilag itthon induláskor felveszem, amikor hazaértem leveszem, nagyon jó.
-
jjeahh
nagyúr
válasz
n.gab #222941 üzenetére
Fotochromatikusat. Ha kínából rendelés is játszik, akkor: [link] [link] [link] [link] [link] [link] [link] [link] , válassz
. Toobee ezt is ajánlja: [link] . Ha nem kínai, akkor arra figyelj, hogy sötétben a lencse teljesen víztisztára világosodjon ki, sajnos ezt a nagynevű fotochromatikus szemüvegek java nem tudja, valamelyik Rudy asszem igen. Esetleg nézz szét a Bollé munkvédelmisek között, amelyik átlátszó, az éjszaka is jó lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- E-roller topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Sorozatok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- The Long Dark
- Mozilla Firefox
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 10, Xiaomi Redmi Note 10s, Xiaomi Redmi Note 10 Pro
- AKCIÓ! ASUS Z170-DELUXE Z170 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Intel Arc B580 12GB Limited Edition videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Huawei Nova 10 128/8GB / Új állapotban / 12 hónap jótállással
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest