Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#7951) -secret- válasza -secret- (#7950) üzenetére


-secret-
Arcképgyáros

kapunk*

(#7952) tahepa válasza -secret- (#7951) üzenetére


tahepa
senior tag

Online felületen regisztrálsz és az ott lévő naptárban a szabad időpontot foglalod le. Ha vannak szabad egy időre vonatkozó időpontok azt látni fogod. Arra számíts hogy legalább egy hónapra vannak helyek..nekem szerencsém volt mert egy hely felszabadult ( még decemberben) és így 2 hétre volt szabad időpont.

[ Szerkesztve ]

(#7953) -secret- válasza tahepa (#7952) üzenetére


-secret-
Arcképgyáros

Jaja ezt gondoltam, csak ugye most az a gondom, hogy még csak most lesznek a vizsgáim. Tehát addig nem nagyon akarok PÁV-ra is foglalni nehogy egybe essen valami vizsgával aztán cseszhetem akkor. -8000 :D

Valaki jó tanács oda? Nehéz a PÁV 3?

[ Szerkesztve ]

(#7954) HoTaZo válasza Somatom (#7949) üzenetére


HoTaZo
őstag

Én is úgy gondolom, de köti az ebet a karóhoz.
Most birkózok vele. :W

Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.

(#7955) HoTaZo válasza -secret- (#7953) üzenetére


HoTaZo
őstag

Nem nehéz. Egy pszichológiai teszt jóformán, némi ügyességi teszttel kiegészítve (2003-ban legalábbis az volt).

Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.

(#7956) -secret- válasza HoTaZo (#7955) üzenetére


-secret-
Arcképgyáros

S sikeres teljesítés esetén kapsz egy határozatot, vagy jogsiba kerül be?

(#7957) tahepa válasza -secret- (#7956) üzenetére


tahepa
senior tag

Határozat ( hologramos csíkkal)

(#7958) #27070592


#27070592
törölt tag

(#7959) Freiherr válasza #27070592 (#7958) üzenetére


Freiherr
őstag

Nagyon helyes, szájba kell rúgni minden kartellező gyökeret.

XXX

(#7960) HoTaZo válasza Somatom (#7949) üzenetére


HoTaZo
őstag

Igazad(unk) volt, sped+vámiroda itt, határ és lerakó. Spedíción is mondták.
Ennyire ért hozzá a vezénylőm. :W

Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.

(#7961) HoTaZo válasza #27070592 (#7958) üzenetére


HoTaZo
őstag

Szép. :C

Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.

(#7962) Qtya123 válasza -secret- (#7953) üzenetére


Qtya123
őstag

Szerintem csinálj páv 2-t. Ugyanannyiba kerül és később jól jöhet akár ADR-hez, akár buszhoz. Én inkább arra mentem. Egyáltalán nem volt nehéz. Úgy tudom a feladatok sem mások.

(#7963) HoTaZo válasza HoTaZo (#7960) üzenetére


HoTaZo
őstag

Na, messze nem volt vészes ez a svájci vámolásos buli.
Annak ellenére, hogy a vezénylőm azt írta, hogy nem kell fizetni a spedícióért, az osztrak 100€-t gombolt le! Az 5 átkelőből a lerakóhoz legközelebbit írta ki, így a gépet se volt nehéz kiválasztani. Mivel rá van írva, hogy melyik átkelőhöz tartozik. Az éjszakát még ausztriában töltöttem, hogy tudjak netezni. :)
Le, majd felrakás ugyanannál a cégnél, onnan mentem St Margrethenbe. Ott tettem egy tiszteletkört a Schenker, s mint kiderült a kijárat előtt, de gondoltak a magamfajta "zoll" táblát figyelmen kívül hagyókra és csináltak korforgót. :D
Itt viszont a spedíción mindent megcsináltak egyben és fizetnem se kellett, még a vámirodába se kellett mennem! A parkolójegyes is csak ránézett a vámpapíromra és jó utat kívánt. A 2. bódénál is gond nélkül pecsételt. Az ottani átkelőnél jöttem ki, a határőr intett, hogy menjek, osztrák oldalon kaptam még pecsétet. Oszt' irany surány.
Ott viszont tényleg olyan kacifántos felmenni a pályára vagy csak engem tréfált meg a GPS?

Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.

(#7964) eshe válasza HoTaZo (#7963) üzenetére


eshe
tag

Azért nem kellett fizetned mert valami t papir szerűt kaptál .Ha bemész a vámirodába akkor azt nem úszod meg fizetés nélkül.Az Osztrák határoknál szinte mindig ilyen zergeb@szta falukon kell átmenni mire kiérsz a pályára.

(#7965) HoTaZo válasza eshe (#7964) üzenetére


HoTaZo
őstag

Igen, T1. De a beviteli meg 100€-t kért, az is "T"-s volt, ha jól emlékszem.
Innsbruck felé nem lett volna túl gond, de a német irányba volt pár plusz tekergő.

Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.

(#7966) eshe válasza HoTaZo (#7965) üzenetére


eshe
tag

Igen mert a navi hajlamos rossz felé tervezni ott ,ahol Innsbrucknak mész Lindaunak is lehet menni.Egyébként meg ahol eredetileg mentél volna az a legegyszerűbb határ mert ahogy lejöttél a pályáról máris az átkelőnél vagy.

(#7967) HoTaZo válasza eshe (#7966) üzenetére


HoTaZo
őstag

Hát ja. Én se akartam feltartani a kollégákat, akik arra a két helyre akartak beállni, ahol én is voltam. Azt is kitalálhatták volna jobban.
Az Au-Lustenaura gondolsz?

Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.

(#7968) HoTaZo


HoTaZo
őstag

Üdv,
Olyat láttatok már, hogy a tachográf bejegyez a kártyára egy órainyi időszakot a kézi beadással megadott munkakezdés elé, amihez nem kerül ország kód? A készüléken (kijelző 1.vezető) nem látni ilyen tevékenységet.
Effektíve, UTC szerint 09:42-kor tettem be a kártyát előtte ~5perccel olvastattam ki a telephelyen lévő készülékkel. Ezt vissza is írtam a kártyára. Tehát így néz ki °>09:42 ;
ágy 00:00 09h35; kalapács 09:35 00h07 ; -----1---- ; rendszám ... ; és folytatódik a szokásos módon a napi tevékenységeket jegyezve.
A helyzet az, hogy a mai kontrollomnál kidobott két ilyen hibát, hogy a visszaírt idő előtt, 08:35-től 09:35-ig terjedő egy órához nem lett ország kód megadva. De ez idő alatt én a cég közelében se voltam.
Mind a két hiba a heti munkakezdésemhez kötődik.
Nem értem... :(
Büntit nem, de figyelmeztetést kaptam.

Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.

(#7969) Zolás válasza HoTaZo (#7968) üzenetére


Zolás
addikt

Utc idő jól van beállítva? Bár egy kicsit furcsa ez nekem.

Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve

(#7970) HoTaZo válasza Zolás (#7969) üzenetére


HoTaZo
őstag

Igen.
Nekem is az.
Most kérdeztem a szervizbe vivőt, mert mind a két dátum előtt babráltak az autón, de nem a tachográfon.
Ő se érti, kinyomtattam a két napot, meg újra kiolvastatom a kártyát és utánajárnak.
A gond akkor lesz, amikor újra belekerül egy kártya (elméletileg már másé, hétfőn új harckocsit veszek át, ha igaz), s annak is bevés egy ilyen hibát.

Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.

(#7971) #27070592


#27070592
törölt tag

Most jött szembe egy hirdetés, aszongya:

"Garantáltan heti 3 hétvége otthon"

:DDD

(#7972) Zolás válasza #27070592 (#7971) üzenetére


Zolás
addikt

Na ez érdekel, jöhet a telszám is. Havi 6-700, és heti három hétvége, azt hiszem nyugodt életem lesz :DDD

Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve

(#7973) eshe válasza HoTaZo (#7967) üzenetére


eshe
tag

Nem, Hohenemsre lemész a pályáról és már a határon is vagy.

(#7974) #27070592 válasza Zolás (#7972) üzenetére


#27070592
törölt tag

Bruttó 750 per hó!!

Mondjuk azt pont nem írják hogy ebből a bruttóból mennyit is kapsz kézbe, vagy hogy mennyiért jelentenek be..
Plusz olyan aranyosságok mint az üzemanyagnorma..

És kizárólag hosszú távra.. komolyan, lehet hogy be kéne vezetni az előre aláírt fix munkaszerződéseket, hogy a sofőr akkor sem léphessen le, ha egy hónap után kiderül hogy az irányítók gyökerek, a munka a legalja szecska amit más aranyért sem visz el, a váltás meg kint van Barcelonában, céges kisbusszal.

(#7975) Zolás válasza #27070592 (#7974) üzenetére


Zolás
addikt

Olyan hirdetést, amiben bruttó bér van leírva, el se olvasok. Tutira csalni akarnak,akkor meg ott rohadjon el.

Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve

(#7976) Somatom válasza Zolás (#7975) üzenetére


Somatom
veterán

Vannak gyanús szavakat, kifejezéseket tartalmazó hírdetések. Pl. ha egy fixen leírt munkarend mellett, a fizetésnél szerepel az "akár" szó, az nekem mindíg gyanús. Ha csinálsz heti hat svájci kanyart, 8 literes fogyasztással, akkor megkapod az akár 700 ezret (persze, minimálra bejelentve).
Egyébként sem értem ezt a bejelentősdit. Amikor anno motorokat hoztunk be, akkor a hivatal árgus szemekkel figyelte, hogy a számlán szereplő összeg mennyire tér el a jármű valós, piaci értékétől. A jelenlegi munkaerőpiaci helyzetben pedig símán kajálják, hogy egy nemzetközis kamionsofőr bruttó kétszázat keres? Nemáááá!!!

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#7977) Qtya123 válasza Somatom (#7976) üzenetére


Qtya123
őstag

Nem kell mit bekajálniuk. Tudják, hogy a bruttó 200 bejelentett felett kapják az ~55-60 EUR napidíjat. Azzal meg nem tudnak mit kezdeni a hivatalok. Szabályos a jelenlegi állás szerint? Az sajnos.

[ Szerkesztve ]

(#7978) Somatom válasza Qtya123 (#7977) üzenetére


Somatom
veterán

Ezt értem, de a szabályokat az állam hozza. Ez pedig nem jó az államnak és a munkavállalónak sem.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#7979) kisninja


kisninja
őstag

Rég voltam, GKI elmélet megvan mivel felnőttképzésben csinálom még vissza van a gyakorlat szimulátor :)

powered by: ®MAJORMÜVEK®

(#7980) Qtya123 válasza Somatom (#7978) üzenetére


Qtya123
őstag

Csak tippelek, hogy esetleg lobbi áll mögötte. Az is lehet, hogy a fuvarozó cégek sírnak, hogy a bruttó 600ezer bejelentéssel nekik túl nagy a költség. Ha túl nagy a költség, akkor magasabb áron szállítanak. Ha magasabb áron szállítanak, akkor a termékek drágábbak. Ha drágább, akkor nem fogy annyi=nincs annyi áfa bevétel.
Egyszerűbb a kamionost minimálbéren tartani.
Ez csak egy ötlet, de lehet valami ilyen van mögötte.

(#7981) #27070592 válasza Somatom (#7978) üzenetére


#27070592
törölt tag

Bejelentenek a lehető legalacsonyabb pénzzel, hogy a cégnek csak a kötelező minimumot kelljen utánad becsengetni. A többit adómentesen el lehet könyvelni üzemanyag-megtakarításként, napidíjként. Ezt Gyuri bácsi intézte.
Csak ott a bibi hogy a nyugdíjszámításnál sem fog latba esni egyáltalán. Hiába dolgozol napi nyolc óra helyett 13-15órát, épp annyi nyugdíjat fogsz kapni mint egy közmunkán tengődő kisebbségi. Ha kényelmesebb öregkort akarsz, nyiss magadnak nyugdíjelőtakarékossági számlát és gyűjtsd oda a pénzedet, mert az állam le sem szarja a nyugdíjadat. Miért is érdekelné? Az államnak a nyugdíjas csak nyűg és folyamatos kiadás, kizárólag addig érdekes, amíg négy évente egyszer be kell húzni az ixet a fidesz mellé, akkor megy a hülyítés ezerrel, aztán négy év teljhatalom..

Te mondjuk pont jól csinálod mert német bejelentéssel melózol.

(#7982) Somatom válasza Qtya123 (#7980) üzenetére


Somatom
veterán

Persze, hogy lobbi áll mögötte. Úgy hívják, hogy Waberer`s. A vezető politikusaink is megkapják belőle a maguk "kis" részét. Ezért nem feszegetik a témát. Minél kevesebb a járulék, annál nagyobb az "osztalék".

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#7983) fesii


fesii
aktív tag

Ez a 750 azért autoszallitasban nem egy kihagyhatatlan ajánlat. Arról se ír például hogy milyen sérülésekért von le illetve mennyit. Másrészt kinek mi de mocsok egy szerkezet az a lohr :)

(#7984) Somatom válasza #27070592 (#7981) üzenetére


Somatom
veterán

Sajnos, én sem csinálom jól. A 2/2 -es beosztás hátulütője az, hogy vmi gagyi kategória szerint vagyok bejelentve. Ha jól rémlik, akkor 900 Erzsi az alapom, de ez nem rendes, havi 8 órás melókategória szerint adózik, ami után a nyugdíj bolhafing. Létezik ugyan egy minimál nyugdíj, de az csak német állampolgároknak jár. Nekem csak annyival jobb, hogy ha lehúzok még másfél évet, akkor meglesz a jogalapom a német nyugdíjra és kint is az utolsó időszak jövedelme lesz (lenne?) majd a mérvadó. Tehát, a jó nyugdíjhoz full állásba kéne majd kint melóznom.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#7985) Freiherr válasza fesii (#7983) üzenetére


Freiherr
őstag

Havi egy milláért se vállalnám. Körülményes le- fel rakodások, fa belóg, buktad a fizetésed, fekve öltözni egy kutyaólban, biztos kihagytam még pár dolgot. Ponyva forever.

XXX

(#7986) Mcrazy válasza Freiherr (#7985) üzenetére


Mcrazy
őstag

Ha már lehet választani, akkor inkább doboz a ponyva helyett. Persze ez attól is függ, hogy milyen ponyva.. Függönyös, felültolós vagy hátulról, oldalról feldobós. utóbbit a hátam közepére sem kívánom, főleg szélben.

Üdv: Mcrazy

(#7987) Somatom válasza Mcrazy (#7986) üzenetére


Somatom
veterán

Sztem bármelyik ponyvánál jobb a doboz. Szoktam látni, amikor a bálás papírt rakodják a ponyvásra. Útálok spanizni, rakoncaléceket rakosgatni, macskát, ponyvát húzogatni, stb. Inkább a Schubboden.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#7988) Mcrazy válasza Somatom (#7987) üzenetére


Mcrazy
őstag

Na igen.. lehet ez fokozni, na de palettás, borulós árut a subiban hogy lehet rögzíteni? Láttam már mozgópadlós pótkocsit (de nem dolgoztam még vele), viszont emlékeim szerintem nem volt benne rögzítőgyűrű.

Üdv: Mcrazy

(#7989) Somatom válasza Mcrazy (#7988) üzenetére


Somatom
veterán

Típustól függ. Van, amelyikben ugyanolyan felhúzható, fordított U profilú szemek vannak, mint a ponyvás pótokon. Van olyan is, amiben felbillenthető rögzítőszemek vannak. De, nem nagyon szoktunk kötözgetni. Egyedül a nyomdai papírgurigákat kötjük. Azokat is csak akkor, ha középre rakják. Ha cikkcakkba rakják, akkor azokat sem kötjük.
Találtam egy képet. Ez egy Stas. Két oldalt látszanak a felhúzható rögzítőszemek.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#7990) Freiherr válasza Mcrazy (#7986) üzenetére


Freiherr
őstag

Nem lehet, legyünk reálisak. Mennyi a doboz aránya? 80% ponyva, autó, 10% frigó, 10%- on osztozik a többi elenyésző részben.Ha melózni akar az ember, erre kell számítania, ebből kell mazsolázni.
Én is szeretnék rampás körfuvart csinálni állandóra jó pénzért , csak oda születni kell, szóval ezt a lehet választani dolgot felejtsük el.

XXX

(#7991) KAMELOT válasza Mcrazy (#7986) üzenetére


KAMELOT
titán

Én frigózok 1 éve. 3 hét alatt kb. 3-4x rakom meg a kamiont, többinél csak ajtót nyitok. :) Legtöbbször a rakodás cca. 30 perc. Addig fekszek a kabinban!
Ponyvát meg egy örök életre elfelejtem! Nem fogom magamat összekoszítani, meg izzadni, meg várni míg megraknak és mászkálni a póton, kötözni az árut, főleg nem xar pénzért.

(#7985) Freiherr: Én ezeken az autószállítósokon csodálkozok. Múltkor beszéltem egyel a parkolóban. Aszondja 2100eurot kap, aztán él egy kutyaólban, meg akárhol sem parkolhatsz + hosszabb az egész szerelvény. Ahogy írtad.....Én még 2 milláért sem csinálnám. Az a kényelmetlenség és stressz nem ér annyit!

[ Szerkesztve ]

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#7992) Mcrazy válasza KAMELOT (#7991) üzenetére


Mcrazy
őstag

Én még 2 milláért sem csinálnám. Az a kényelmetlenség és stressz nem ér annyit!

Mindig van aki csinálja, mert vagy nincs más vagy ez tetszik, fekszik nekik.
Hajdanán én is azt írtam, hogy semmi pénzért nem nemzetköziznék és ez most is így van, de nem vagyunk egyformák. Mindenki másképp gondolja. Ami nekem jó, az nem biztos, hogy másnak is és fordítva.

Üdv: Mcrazy

(#7993) Somatom válasza Mcrazy (#7992) üzenetére


Somatom
veterán

A nemzetközizés reális alternatíva, mert vannak az előnyei. Kíváncsi lennék egy autószállítós tapasztalataira, mert nekem semmilyen előny sem jut eszembe, amiért csinálnám. A két milla az lenne, de tudomásom szerint az autószállítózásért nem fizetnek súlyos plusszokat.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#7994) fesii


fesii
aktív tag

Külön állatfaj vagyunk a kamionok között az biztos. :)Én meg inkább autó szállító mint ponyva. A legtöbben feladják mert az eleje tényleg nehéz, de ahogy átesel egy szinten utánna egyszerűbb mint a palettát bebékázni.
Ha valakit itt tényleg érdekel mi a szerintem pozitívum avagy negatívum írok én egy regényt de feleslegesen nem potyogok ezer karaktert :D

(#7995) Somatom válasza fesii (#7994) üzenetére


Somatom
veterán

Ha ezer karakter lenne, akkor hagyd ki a negatívumokat! Úgy spórolsz 950 karaktert. ;] Egyébként engem tényleg érdekel, hogy mi abban a jó.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#7996) KAMELOT válasza Mcrazy (#7992) üzenetére


KAMELOT
titán

Igen ez így van, de te laknál 1 hónapig kutyaólban? Én biztos nem!

(#7993) Somatom: Sajnos ugyan annyit keresnek mint a többi sofőrök. Amúgy nekik éppenhogy több pénzt kéne keresniük, de nem így van! Ez viszont jó nagy átverés.

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#7997) HoTaZo


HoTaZo
őstag

Srácok, nekem bejön az új Volvó.
Öten vagyunk nemzetközisek, tegnap vettük át a maradék kettőt, egy kis oktatás és vezetési próbakör keretén belül. Pólót, mellényt azért erőltetni kellett, különben az irodisták lenyúlták volna.
Tetszik a joystickos vezetés, meg a multimédiás egység. Hétvégén kipróbálom, hogy mire jutok vele, ha wifin netet adok neki. Még a hangja is megfelelő.
Végre nincs telezsúfolva a felső ágy!
Igaz, hogy első utam a szervizbe vezetett, mert az ülés egyik légcsövét rossz helyen vezette el aki összerakta, de így kaptam légpisztoly csatlakozást.
Két kollégám rosszabbul járt, egyiknek egy tömítő gyűrű lett rosszul betéve, el is folyt a hűtővize. Másiknak a fűtése rakoncátlankodik, a vezérlő elektronikára gyanakodnak, cserélik.

Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.

(#7998) fesii


fesii
aktív tag

Kezdeném azzal, hogy azokról nem tudok nyilatkozni akik két heteznek például. Nem mondom hogy sose voltam kinn hétvégén de az csak a saját pillanatnyi elmehaborodasom következménye. Számomra itt kezdődik a legfontosabb én hétvégén legyek itthon. Nyilván hülyeséget írok de inkább egy ifába pár napot mint akármelyik full extrás kamionba 2-3hetet. Jelenleg is a hetem úgy néz ki hogy kedden csütörtökön meg persze pénteken itthon vok és nem 9orat azt indulj éjjel 2-kor hanem fel8kor elviszem a gyereket oviba és utánna hiába értem én haza délután 4-kor. A másik szempontom persze ez megin cége válogatja de előző cégemnél állandó esti éjjeli indulás volt . Nem sok mindent ruheltem annál jobban mint vasárnap éjjel elindulni.
A másik érdekes dolog volt számomra hogy múltkor parkolóba kertem h7 izzòt majd mondta hogy adjám oda a rosszat mert lekell adja :Y what the f.... ha elhagyod az éket spanit ne adj isten eladod :D veszel fel oszt jónapot nem mint ponyván hű fizesd ki a vegzarat mer az aztán a cég becsődölését okozza. Biztos hogy nem minden ponyvás cég ilyen ezt így zárójelbe. H cz slo sk kis túlzással lehetsz te akármilyen hosszú (22meter) és 4,25 magas. Nyugatra 19,75 4meter de 4,10-15-ig a kutya nem szól. Ez egy kis töltelék volt :D
Nem tudom ti hogy vagytok vele de engem autoszállitòn egyszer állított meg a rendőr passaunál hogy a kontrollnál engedjem ki a parkolóba a személyautót. Sztem ez se egy utolsó dolog hogy nem szokás minket b@szogatni. Igazából akkor vesznek ki ha nagyon hosszú vagy magas esetleg nem tettél rá elég spanit, de ezt megin elég nehéz mert nagyvonalakba ami orral van ott az egyik hatso kerékhez két ék egy spani plussz ellentétes oldali első kerekhez egy ék. Utolsó autót két hátsó kerék 4ék 2spani ha tolatatva van akkor meg átlòba ék spani. Nem egy nagy dolog de felső soron első kerek elé nem szoktunk rakni általában az alsó sort nézi a bagos :D
Az autòk felrakása az elején tényleg nehéz tud lenni hogy mit hova tegyél meddig állj. De bő fél év után csak arra tudsz gondolni hogy ez basszus nem 30 hanem 40 perc lesz. És mész fel simán 40-50-el :D persze az elején egy auto pl furgon felállása is tud pulzust emelni mer van vagy 4-5centi a korlát meg a furgon karosszériája között. Ezzel csak az ilyen fain kérdésekre szeretnek válaszolni amikor így jönnek oda hogy hé teso tényleg ti álltok fel nagyon durva nehéz lehet. Válaszom mire a targoncás elmegy a homlokfalig én már le is kötöttem az autót.
A másik dolog amikor ponyvason fel napot lestem türelem mindjárt lesz valami. Na ilyentől ment fel a pumpa. Ha ne adj isten kikell menni pl belgába Audival mielőtt elindulok már tudom hogy mit hozok vissza. És nem csak azért mert onnan vagy Antwerpen Mazda vagy gent Honda lehet hanem mer elküldték a folytatást..
Talán itt is van pár ember aki fix munkákat csinál de sztem egész Európában van kb 20 hely ahol te felfogsz rakni. Az ember előre tudja hova állsz kihez menj illetve azért jópár helyen megismernek pedig azért van pár autoszállitòs de sűrűn egy helyre visszajáròk vagyunk. Tudom ilyen ponyvas hely is van.
Számomra ez döbbenet szombathelyiként de pl egy volt hajduszoboszlòi kolegánal a haza járás úgy működött , hogy jobbik esetbe a kamion max Pestig de inkább Győr azt jó hétvégét érj haza ahogy akarsz. Erre mondanék vmit de inkább nem.. a 2hetezos flottában általában kint marad a kamion, de elmész egy bérautoért azt elmentél vele haza. A 2hetezos flottában mondjuk most azon megy a harc hogy a legtávolabbi pontban regensburgban maximum dél körül legyen vége a hétnek mer onnan meg haza is kell érni és ne 3-4 felé tudjanak elindulni haza.
A másik kedvenc szavam a warten bitte volt. Ha szalonba megyek lerakni megtudom mondani hogy 2auto 15percem meglesz másik helyen meg 30 perc. Nem azon gondolkozok hogy jajj talán még ma rámpára kerülök. Minden autó típusnál megvan adva hogy az elsőt hány perc alatt kell átvennie pl astra 1.6perc a továbbiak 4perc. Nyilván ez nem szentírás ha ügyfél van várok de ha negyed órája kollégájával beszélget raszolok hogy kene a pecsét ha 20perc után nem jön rairtam a cm-re átvétel nélkül átadva mert fel órája indokolatlanul várok. Sose volt kár ügyes probléma utólag.. A legtöbb szalonba meg kínálnak kávéval de mindig csak akkor ha nincs sérülés :D apróság meg van kávéra pénzem de az embernek jól esik :)
Na ebbe lett felesleges szöveg bőven :) holnap folyt köv

(#7999) KAMELOT válasza fesii (#7998) üzenetére


KAMELOT
titán

Akkor most én mint frigós! :)
Vagy azonnal rámpára állok vagy pontosan megmondják mikor addig meg pihenek. Ha csak este fognak rakni akkor megcsinálom a pihenőt (általában ez csak a pékárunál van).
Lerakodás 15-30 perc mivel 90%-ban fagyasztott árut viszünk. Idáig vagy azonnal raktak le vagy max vártam 1 órát. 3 hónap alatt múltkor olaszban vártam először 5 órát mivel meg kellett várni a pizzákat amiket a gyárból hoztak a hűtőházba. Rakodni nagyon nem kell mivel oda nem engednek be csak annyira ameddig a stanglikat kiveszed vagy berakod. Általában mindig ugyan az a felrakó és a lerakó is.

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#8000) #27070592 válasza Freiherr (#7990) üzenetére


#27070592
törölt tag

A konténert kihagytátok, az sem lehet egy idegbaj. Daru rádobja a trélerre, négy sarkán a négy körmöt lehúzod kulccsal, aszt jóidő. Bár erről zsid tudna hitelesen nyilatkozni, ő csinálta pár évig, biztos vannak ennek is árnyoldalai, pl ha sokat váratnak, van aki azt nem szereti. Én is inkább vezetni szeretek mint várakozni vigyázzülésben hogy mikor méltóztatnak rampára szólítani.
Mostanában sok cég keres tankerre is embert, akár nulla gyakorlattal is. Egy nem ADR tanker elég nyugis melónak tűnik. A BAG is legfeljebb a gumikat nézi meg a kártyán kívül.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.