Hirdetés

2024. május 26., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#18871) Tüzi válasza Qtya123 (#18870) üzenetére

Fűtés ki. Állóklíma attól függ. A régi szar vizes említést sem érdemel, a tetőklíma az kibírja, igaz elég harmatosa hűtése, ami viszont kis villanymotorral az AC kompresszort hajtja, az jó cucc. Viszont az 4 óra ha meleg van. Max öt, és indítani kell.
Indításért senki nem szól. Melegben van, hogy kétszer indítasz, van aki háromszor is.
Ezért jó a négy akksi, meg a tetős napelem.
Ha saját pótom lenne, még ott is lenne rajta Pv elem, rákötve az akksira, had töltse.
Ha megtermel 4-500 wattot, az már elég.
Van egy kis napelemem, az ilyen 25 wattot tud. Kb két A4es papír mérete van.
Szerintem simán megoldható 150 watt a traktoron, de a "pótra is kerül" megoldással 4-500 is. Arról meg szerintem elfut a klíma egész nap indítás nélkül, így nem fűtöd alulról a fülkét.
Meg lehetne ezt jól csinálni, csak szándék nincs rá. Se lóvé, mert az összes szállítmányozást rendelő/szervező cég a saját anyját is két forintért.
Erről van megint egy jó sztorim, majd leírom.

Szokták :)
Meg most van valami új megoldás, hogy már nem a kétliteres dízelmotor hajtja az aggregátot, hanem valami kisköbcentis hajt egy villanyt, és arra van kötve a hűtőkompresszor. Az állítólag szinte zajtalan.
Arról nem beszélve, hogy a hűtőkön 0, azaz nulla környezetvédelem van, az simán tolja fullba a tüdődbe a mocskot ha úgy jár a szél...

Amúgy az újabb scmitz hűtők már egész jók, de a régi 1014es (ha jól rémlik) carrierek, na az világvége... A sokat futott az még a párnádat is láthatóan rázza.

[ Szerkesztve ]

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.