- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- hcl: Eszelős szívatás : kijelzőtükrözés 2026
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- GoodSpeed: Te hány éves vagy?
- MasterDeeJay: i7 4980HQ asztali gépben (vs i7 4770)
- Gurulunk, WAZE?!
-
LOGOUT
JavaScript != Java (A JavaScript nem összekeverendő a Javával, két különböző programozási nyelvről van szó!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Aureal
őstag
válasz
sztanozs
üzenetére
"De egyszerűbb lenne, ha egy kész fórummotort használnál és nem akarnád megírni az egészet az elejéről (hacsak nem tanulási céllal csinálod)."
Nem, én teljesen amatőr vagyok és nem is akarok pro szinten ezzel foglalkozni, csak azt szerettem volna tudni, hogy a magamfajta egyszerűséggel elég volna-e egy paramétert vmelyik fájlban amit betölt maga alá az oldal megváltoztatni és akkor mondjuk csak a kommenteket megjeleníteni egy blank pagen. Opera alatt Dragonflyal próbáltam nézegetni miket húzogat be a böngi az oldallal...
Bár anno régen tanultam suliban némi MySQL-t, de nem akarok én ebbe komolyan belefolyni, csak egyszerűen a kíváncsiság vezérel legtöbb esetben.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eredeti játékok OFF topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Kompakt vízhűtés
- Spórolós topik
- Facebook és Messenger
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Melyik tápegységet vegyem?
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Parfüm topik
- Nintendo Switch 2
- További aktív témák...
- iPhone 17 256 GB Párakék - Bontatlan - 1 év gyári Apple garancia, Hivatalos Apple Resellertől!
- iPhone 17 512 GB Párakék - Bontatlan - 1 év gyári Apple garancia, Hivatalos Apple Resellertől!
- Dobozos Új Lenovo ThinkBook 16 G7 Szépséges Laptop 16" -45% Intel Ultra 7 165U 12 Mag 16/512 FHD+
- ÚJ MSI Cyborg 15 A13VF // RTX 4060 8GB // i7 13. GEN // FHD 144Hz // 16GB DDR5 //GARIS