- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- LG OLED48CX TV mint monitor
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gerner1
- hcl: Kelj fel komám, ne aludjál
- Yézi: 10 év
-
LOGOUT
JavaScript != Java (A JavaScript nem összekeverendő a Javával, két különböző programozási nyelvről van szó!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Aureal
őstag
válasz
sztanozs #6181 üzenetére
"De egyszerűbb lenne, ha egy kész fórummotort használnál és nem akarnád megírni az egészet az elejéről (hacsak nem tanulási céllal csinálod)."
Nem, én teljesen amatőr vagyok és nem is akarok pro szinten ezzel foglalkozni, csak azt szerettem volna tudni, hogy a magamfajta egyszerűséggel elég volna-e egy paramétert vmelyik fájlban amit betölt maga alá az oldal megváltoztatni és akkor mondjuk csak a kommenteket megjeleníteni egy blank pagen. Opera alatt Dragonflyal próbáltam nézegetni miket húzogat be a böngi az oldallal...
Bár anno régen tanultam suliban némi MySQL-t, de nem akarok én ebbe komolyan belefolyni, csak egyszerűen a kíváncsiság vezérel legtöbb esetben.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- ARC Raiders - Új előzetesen a hamarosan induló tech teszt
- Nintendo Switch 2
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Hobby elektronika
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Építő/felújító topik
- Itthon is elérhető a OnePlus 11 és a Buds Pro 2
- További aktív témák...
- Xiaomi 13 Pro
- Új Zebra Symbol LS2208 LS2208-SR20007R vonalkód olvasó eladó, több db.
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad Yoga 260 - i5-G6 I 8GB I 256SSD I 12,5" Touch I W10 I Cam I Gari!
- Dell Inspiron 7577 GAMER LAPTOP
- Xiaomi 14T Pro 12/512GB Titán ezüst színű 3év Vodafone garanciával dobozával + 120W gyári töltővel