- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Hieronymus: Három júniusi képem
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Android másképp: Lineage OS és társai
- VoidXs: Tényleg minden játék optimalizálatlan?
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
-
LOGOUT
JavaScript != Java (A JavaScript nem összekeverendő a Javával, két különböző programozási nyelvről van szó!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Aureal
őstag
válasz
sztanozs #6181 üzenetére
"De egyszerűbb lenne, ha egy kész fórummotort használnál és nem akarnád megírni az egészet az elejéről (hacsak nem tanulási céllal csinálod)."
Nem, én teljesen amatőr vagyok és nem is akarok pro szinten ezzel foglalkozni, csak azt szerettem volna tudni, hogy a magamfajta egyszerűséggel elég volna-e egy paramétert vmelyik fájlban amit betölt maga alá az oldal megváltoztatni és akkor mondjuk csak a kommenteket megjeleníteni egy blank pagen. Opera alatt Dragonflyal próbáltam nézegetni miket húzogat be a böngi az oldallal...
Bár anno régen tanultam suliban némi MySQL-t, de nem akarok én ebbe komolyan belefolyni, csak egyszerűen a kíváncsiság vezérel legtöbb esetben.
Új hozzászólás Aktív témák
- Lenovo ThinkPad T570, T580, P51s, P52s eredeti Lenovo, külső akkumulátor eladó
- Latitude 5450 27% 14" FHD IPS Ultra 5 135U 16GB 512GB NVMe magyar vibill gar
- Új Steelseries Arctis Nova 4 Wireless gamer fejhallgató 1 év garanciával
- Urmet Dialog PA3120 180 wattos digitális erősítő 1 év garanciával
- Lenovo Thinkpad USB-C dokkoló
- BESZÁMÍTÁS! 1TB Corsair MP700 NVMe SSD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- Telefon Felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i3 10105F 16/32/64GB RAM RX 6600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Új! HP 230 Vezetéknélküli USB-s Billentyűzet
- 118 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 9 7945HX, RTX 4070 (ELKELT)