Hirdetés
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- GoodSpeed: Te hány éves vagy?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Kalandor: Kihúzható kijelzős laptop (2010 körül)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- leslieke: leslieke farmerzsebe
- Kalandor: Muti, mekkora a havad?!
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
-
LOGOUT
JavaScript != Java (A JavaScript nem összekeverendő a Javával, két különböző programozási nyelvről van szó!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Aureal
őstag
válasz
sztanozs
üzenetére
"De egyszerűbb lenne, ha egy kész fórummotort használnál és nem akarnád megírni az egészet az elejéről (hacsak nem tanulási céllal csinálod)."
Nem, én teljesen amatőr vagyok és nem is akarok pro szinten ezzel foglalkozni, csak azt szerettem volna tudni, hogy a magamfajta egyszerűséggel elég volna-e egy paramétert vmelyik fájlban amit betölt maga alá az oldal megváltoztatni és akkor mondjuk csak a kommenteket megjeleníteni egy blank pagen. Opera alatt Dragonflyal próbáltam nézegetni miket húzogat be a böngi az oldallal...
Bár anno régen tanultam suliban némi MySQL-t, de nem akarok én ebbe komolyan belefolyni, csak egyszerűen a kíváncsiság vezérel legtöbb esetben.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen videókártyát?
- Gitáros topic
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Telekom mobilszolgáltatások
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Horgász topik
- Gaming notebook topik
- Anime filmek és sorozatok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- További aktív témák...
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro Max 128GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3918
- BESZÁMÍTÁS! Sapphire B650M R7 8700F 32GB DDR5 1TB SSD RTX 3070 Ti 8GB Zalman S2 TG EVGA 850W
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro 128GB Natural Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS4226
- Magyarország piacvezető szoftver webáruháza