Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- mefistofeles: Az újkori csalók...
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- eBay-es kütyük kis pénzért
- bacsis: Gyere el a 10. BRSZK-ra!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Hieronymus: Új biztosítási kártyát kap a nagymama
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
-
LOGOUT
JavaScript != Java (A JavaScript nem összekeverendő a Javával, két különböző programozási nyelvről van szó!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Aureal
őstag
válasz
sztanozs #6181 üzenetére
"De egyszerűbb lenne, ha egy kész fórummotort használnál és nem akarnád megírni az egészet az elejéről (hacsak nem tanulási céllal csinálod)."
Nem, én teljesen amatőr vagyok és nem is akarok pro szinten ezzel foglalkozni, csak azt szerettem volna tudni, hogy a magamfajta egyszerűséggel elég volna-e egy paramétert vmelyik fájlban amit betölt maga alá az oldal megváltoztatni és akkor mondjuk csak a kommenteket megjeleníteni egy blank pagen. Opera alatt Dragonflyal próbáltam nézegetni miket húzogat be a böngi az oldallal...
Bár anno régen tanultam suliban némi MySQL-t, de nem akarok én ebbe komolyan belefolyni, csak egyszerűen a kíváncsiság vezérel legtöbb esetben.
Új hozzászólás Aktív témák
- Sorozatok
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Építő/felújító topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Politika
- Megmutatta a Google az Android 16 Material 3 Expressive felületét
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Vírusirtó topic
- Nintendo Switch 2
- További aktív témák...
- Bomba ár! HP EliteBook 820 G2 - i5-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! HP Elitebook 850 G3 - i7-6GEN I 16GB I 256GB SSD I RadeonI 15,6" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max