- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Azonos árketegóriájú (105-110.000 Ft-os) relatív olcsó telefonok kamerái
- Pajac: tpm.msc
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Szevam: „Rendszerleállás” – egy AI képzeletbeli halál utáni élménye
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
kemkriszt98 #3967 üzenetére
Akkor azt nem tudod berakni a jarba
A pluginoknak van saját mappájuk a craftbukkit szerver plugins mappájában, ott tudod létrehozni.
-
válasz
kemkriszt98 #3965 üzenetére
Oda rakod a yml fájlt, ahol a .java fájlok is vannak (a forráskód). Hogy töltöd be egyébként azt a yml fájlt?
-
válasz
kemkriszt98 #3963 üzenetére
Miféle yml fájlt? Ha saját resource-ról van szó, akkor elég, ha a forráskód csomagstruktúrájába rakod, aztán a kódból resource-ként töltöd be.
-
válasz
kemkriszt98 #3961 üzenetére
A libraryt is decompile-old, amit kér. A modderek is így csinálják.
Szerk: vagy egyszerűbb megoldás: hozzáadod a libeket a projekthez
-
válasz
kemkriszt98 #3954 üzenetére
Változókkal meglehet adni fájlok nevét?
Igen, String változókkal.
-
válasz
kemkriszt98 #3913 üzenetére
Akkor mégse olyan jó az a könyv. Az UI threadot sleepelni nagyon rossz ötlet. Használj helyette Swing Timereket.
-
válasz
kemkriszt98 #3909 üzenetére
Ahhoz, hogy látszódjon az, hogy arrébb megy a kör, folyamatosan ki kell rajzolnod a két pont közötti úton is. Itt már matekozni kell, amit én sosem szerettem.
-
válasz
kemkriszt98 #3880 üzenetére
1. A felüldefiniált paintComponent metódus első sorába:
super.paintComponent(g);
2. Ne írjuk meg helyetted a játékot?
-
válasz
CoolBoy323 #3876 üzenetére
De mégis jó lenne tudni, hogy milyen ismereteid vannak programozás terén.
Teljesen 0-ról, semmilyen programozási ismeretekkel megtanulni a java-t junior szinten legalább 1 év, és ez optimista becslés volt.
-
válasz
CoolBoy323 #3874 üzenetére
Szia!
A nullát hogy kell érteni?
Ismersz-e már programozási nyelveket?
-
válasz
kemkriszt98 #3870 üzenetére
Ha nem bonyolult struktúrájú a projekt, ahhoz hozz létre egy új projektet és másold be a .java fájlokat az src mappába.
-
válasz
kemkriszt98 #3867 üzenetére
Igen az a legújabb. Akkor nem tudom milyen kínja van.
-
válasz
kemkriszt98 #3865 üzenetére
Ha 5 percen belül új hozzászólást akarsz írni, szerkeszd a régebbit.
Nem értek annyira NetBeans-hez sajna, de hallottam már a te problémádhoz hasonló finomságokat. Azt nem tudom, hogy az újabb verziók csinálják-e. Milyen verziót használsz?
-
válasz
kemkriszt98 #3862 üzenetére
Csak nem NetBeans?
-
-
válasz
kemkriszt98 #3857 üzenetére
Ez nem jó, mert kétdimenziós a tömböd. Egydimenziós tömbbel próbálsz megfeleltetni egy JTextFieldet.
Így próbáld:
int n = -1, m = -1;
indexkereses:
for(int i = 0; i < aTombod.length; ++i)
{
for(int j = 0; j < aTombod[i].length; ++j)
{
if(aTombod[i][j] == forrasTextBox)
{
n = i;
m = j;
break indexkereses;
}
}
} -
válasz
kemkriszt98 #3855 üzenetére
Hát ha akkor is fókuszt tud kapni, amikor le van tiltva a szerkeszthetőség, akkor működik.
A getComponent meg ugyan azt adja vissza, mint a getSource. Tömbnek egyébként nincs indexOf metódusa.
-
válasz
kemkriszt98 #3851 üzenetére
Hozzáadsz egy FocusListener-t a JTextField-ekhez. A focusGained metódusban pedig meghívod az esemény getSource() metódusát. Az eredményt JTextFieldé castolod, és meg is van a forrás. Aztán végigiterálsz a tömbön és megnézed, hogy az i. eleme egyenlő-e ezzel a forrással.
-
Futtasd le nekem ezt légy szíves és másold be ide a kiírt eredményt.
ClassLoader cl = ClassLoader.getSystemClassLoader();
URL[] urls = ((URLClassLoader)cl).getURLs();
for(URL url: urls){
System.out.println(url.getFile());Import, ami kell:
import java.net.URL;
import java.net.URLClassLoader; -
-
Ez így nem fog működni, mert semmi garancia sincs arra, hogy a két szám nagyjából ugyan ott helyezkedik el, ráadásul arra sem, hogy ugyan olyan színűek a számok. Azt hittem ennél egyszerűbb feladatra gondolsz, pl simán megkeresni egy mintát egy nagyobb képen, de ez így nehéz lesz, és én nem is értek a képelemzéshez
-
-
Visszafelé könnyebb átállni. Egy webes alkalmazás sokkal összetettebb, mint egy asztali, a fejlesztése magasabb szakmai felkészültséget követel meg. Asztali alkalmazásnál igazából csak a swing-es osztályokat kell megismerni, meg érteni az Event dispatching thread működését.
-
válasz
WonderCSabo #3517 üzenetére
Tök mindegy a láthatóság. Ha private, akkor super-rel sem éri el, többinél meg this-szel is. Egy esetben van értelme használni a super kulcsszót tagváltozón: amikor van egy ugyan olyan nevű tagváltozó a gyerekben is (de ezt a megoldást nem szeretjük).
-
válasz
WonderCSabo #3499 üzenetére
Ha nincs semmi performace loss (amit nehezen tartok megvalósíthatónak), akkor jöhet. Szeretjük a null-okat
-
válasz
WonderCSabo #3478 üzenetére
Az enum is egy osztály valójában.
-
válasz
RaPiDsHaRe #3393 üzenetére
Start menü keresőjébe: a rendszer környezeti változóinak módosítása
Legalul lesz egy gomb: Környezeti változók. Alul Új gomb, névhez: CLASSPATH, értékhez egy pont.
De ez tényleg veszélyes lehet, inkább csináld azt, amit előttem írt a kolléga.
-
válasz
RaPiDsHaRe #3378 üzenetére
A JPA projekt az webes alkalmazás, te gondolom asztali gépre akarsz fejleszteni. Ezt töltsd le.
-
Ha hozzáadtad a c:\Windows\System32 elérési utat, onnantól kezdve el kell tudni érned a parancssorból a java.exe-t és a javaw.exe-t. Nem írhat olyat, hogy nem találja ezt a programot. Ha ezt írja, akkor vagy nem jól adtad hozzá, vagy nem indítottad újra a parancssort, miután hozzáadtad.
Egyébként nagyon kevés elérési út van nálad a path környezeti változóban. A systemrootnak defaulton ott kéne lennie. Valaki vagy valami "tisztogatást" végzett nálad... -
válasz
DreaD88 #3153 üzenetére
Definiáld felül a háromszög osztályban az Object ősosztály equals metódusát, és akkor adjon vissza igazat, ha a két háromszög területe megegyezik. Így amikor hozzáadogatod a háromszögeket a HashSet-hez, azok nem kerülnek bele a halmazba, amelyeknek a területe már szerepel.
Kódban ez vhogy így néz ki (nálam most a háromszög osztályt Triangle-nek hívják):
@Override
public boolean equals(Object o) {
if (o instanceof Triangle) {
Triangle t = (Triangle) o;
if (t.getArea() == getArea()) {
return true;
}
}
return false;
}
// A hashCode metódust is illik felüldefiniálni,
// ha az equals-t felüldefiniálod. Az a lényeg,
// hogy egyezzen meg annak a két objektumnak a hashkódja,
// amelyekre az equals igazat ad vissza.
@Override
public int hashCode() {
return (int) getArea(); // ezt lehet máshogy is, de a célnak megfelel
} -
"a String az egy olyan állandó, amelynek értéke futás közben megváltozhatatlan"
Valójában csak a mérete, a karaktereket módosíthatjuk benne a charAt metódussal, O(1) időben.
"a Szemétgyűjtő a Stringeket nem kezeli, nem dobja ki őket"
Ezt nem gondolhatod komolyan. Elég sok alkalmazás kapna így out of memory-t
. Valójában úgy áll a dolog, hogy a kódban definiált Stringek (String str = "abc") az úgynevezett literal pool-ban lévő elemekre fognak hivatkozni, ami a heap-től független, így a GC-től is. A futás időben keletkezett String objektumok viszont mindig a heap-re kerülnek, amiket pedig a GC eltakarít, ha már nincs rájuk hivatkozás.
Példa:
String str1 = "abc";
String str2 = "abc";
System.out.println(str1 == str2);Eredmény: true
String str1 = new String("abc");
String str2 = new String("abc");
System.out.println(str1 == str2);Eredmény: false
-
Két alapvető dolgot tegyünk tisztába:
1. A tizedesvesszőt ponttal jelölik szinte minden prognyelvben
2. Int típusú változnak nem adhatsz értékül lebegőpontos számot. Tehát vagy lebegőpontosként definiálod a weight változót,// lebegőpontos, a szám végén egy f betűvel jelöljük
float weight = 250.0f;
weight += 0.45f * 3;
// dupla pontosságú lebegőpontos
double weight = 250.0;
weight += 0.45 * 3;vagy castolod a jobboldalt egész számmá:
weight += (int)(0.45f * 3);
Az utóbbinál figyelni kell, mert pontosságot veszíthetsz.
Sok sikert a tanuláshoz!
-
válasz
Speeedfire #3090 üzenetére
+1
-
Igen. Az első két feltételnél primitívvé konvertálja az objektumokat és úgy hasonlítja össze, a 3.-nál viszont a == operátor azt vizsgálja, hogy a két referencia ugyanarra az objektumra hivatkozik-e, ami természetesen nem lesz igaz, így mindhárom feltétel mindig teljesül.
-
Hogy nem jutott eszembe
Köszi a válaszokat
-
Sziasztok!
Egy Java teszten a következő feladatot kaptam:
Definiálja az s és t változtókat úgy, hogy a következő ciklus végtelen legyen!
while (s <= t && s >= t && s != t) { }
Hát én ezen kiakadtam
Valakinek valami ötlet?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topicot kiemeltem. Valaki nem akar egy nyitó hsz-t írni?:))
- Iphone 16E 128GB Fekete Bontatlan 24 Hónap Garancia
- AKCIÓ! nVidia Quadro P4000 8GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- AKCIÓ! PC Specialist Recoil VIII 17 notebook - i9 14900HX 16GB RAM 2TB SSD RTX 4060 8GB WIN11
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T470 - i5-G6 I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Pro 16 M4 Pro 24GB RAM 512GB SSD - garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged