Hirdetés
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- GoodSpeed: Ágymatrac keresési kálvária
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sh4d0w: Kalózkodás. Kalózkodás?
- btz: Internet fejlesztés országosan!
Új hozzászólás Aktív témák
-
floatr
veterán
válasz
WonderCSabo
#6364
üzenetére
Tisztában vagyok a különbséggel, meg szerintem aki eljut arra a minimumra, hogy literál és metódus eredménye között van különbség, az is tudhatja, de épp a specifikáció, vagy annak hiánya a gond. Meg hogy nincsen olyan, hogy konstans.
(#6355) Aethelstone egyébként visszatérve arra, hogy mi számít tervezési hibának:
Gyakran fordul elő az, hogy egy külső erőforrásból adsz értéket egy static final változónak, ami "konstans" (Hogy most ez egy map-ben vagy közvetlen változóban van, az lényegtelen) Szintén static final "konstansokat" lehet használni az említett módon annotációban. Nemtom miért érzel ezzel kapcsolatban tervezési problémát.Ha pl egyszer XML-ben konfigurálsz egy hibernate modellt, másszor meg annotációban, akkor az annotáció lesz az a gyenge pont, ahol a kódba beégetett pl. táblanevet nem fogod tudni változtatni, miközben az XML-ben azt csinálsz, amit akarsz két futtatás közt. De ez csak egy példa a sok közül.
Új hozzászólás Aktív témák
A topicot kiemeltem. Valaki nem akar egy nyitó hsz-t írni?:))
- Házimozi belépő szinten
- Elemlámpa, zseblámpa
- Proxmox VE
- Akciókamerák
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Fotók, videók mobillal
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Háztartási gépek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest

