Hirdetés
- Öregszem
- Android másképp: Lineage OS és társai
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Derail Valley
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Fűzzük össze a szavakat :)
-
LOGOUT.hu
Huawei P9-P9 Lite OFF topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cunaja
addikt
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
MK VII
veterán
Tipikus... Mindig megvan ki lesz az első helyezett, teljesen mindegy, hogy a szavazás, hogy alakul.. Megmagyarázzák úgyis, hogy miért fordult meg az egész szavazás állása.
Mondjuk én nagyon régóta nem láttam egyetlen egy szép lányt sem ilyen versenyeken...
Ezek sem azok...
Sőt.. Kifejezetten taszítóak...
Én mondjuk alapvetően elutasítom a sminket egy nőn.. Ezek a műlibák meg gusztustalanok...Az a baj, hogy túl sok negatív hatás ért engem a nők részéről az életemben és annyira előítéletes vagyok, hogy képtelen vagyok akármelyikre is úgy nézni, hogy nem ribanc, csak a pénzre utazik, hazug, álszent, kétszínű, képmutató, lenéző, életunt, semmi önbizalmú, mindennel elégedetlen hülye kurva...
Nem véletlen nincs párom már 3 éve és nem is lesz már soha...
[ Szerkesztve ]
-
bubus66
nagyúr
Szia Cunaja Jó reggelt szép napot neked..
Sziasztok Jó reggelt mindenkinek legyen szép napotok!
Ma csak délután leszek valamikor addig irány a somogyi erdő
A Tűzoltók nem hősök, mert a hősök mind halottak. A Tűzoltó olyan ember, mint Te, csak képes oda adni az életét a Te életedért!
-
ANDROID???
addikt
Sziasztok!
MK VII: Idol..
Szépre sikerült 1-2 Idol az tény, de az a hardveres szívatás az katasztrófa valóban.
Meg a TMX ahhoz való hozzáállása is, amikor a felhasználó tudja mi a baja, és váltig állítja a szerviz az ellenkezőjét, ha hagyja magát lerázni veheti az új készüléket..
Az tuti, hogy az IDOL készülékeket megeszi a Huawei P sorozata..Anno, nekem is a csereutalványra hozták a köv. IDOL-t, csak mosolyogva kérdeztem, hogy ez komoly? Más márkát szeretnék, természetesen lehetett, és láss csodát azóta is működik a P8L
[ Szerkesztve ]
-
szemesi69
addikt
válasz ANDROID??? #2806 üzenetére
Szia! Nálunk is volt a családban egy Idol, elromlott, irány tmx, alkatrész hiány miatt /alaplap/ nem javítható volt, alapból, csere utalvány jött, természetesen más lett helyette
Szép napot mindenkinek
Xiaomi redmi note 12 pro
-
MK VII
veterán
válasz ANDROID??? #2806 üzenetére
Üdv mindenkinek! Szép napot.
Húha.. Ne is mond.. Volt Idol 2s minim... Azt a szopóágat, te jó ég.
Egy 5 perces böngészéstől már forrt a telefon.. Kamerát kb használni nem lehetett, mert 2 kép után el kellett dobjam, hogy ne legyenek harmadfokú égési sérüléseim. Telefonáláskor azbeszt fülvédőt kellett felvenni, hogy ne égjen pirosra a fülem, vagy kihangosítva kellett használnom.. Névjegyzék gondolt egyet és nem mutatta a neveket. Sms-eket úgy szintén.. Google fiókom automatikusan kilépett.. Volt, hogy naponta többször is.
Fülesen hallgatva zenét sokszor átkapcsolt külső hangszóróra... Stb-stb-stb...
Istenverése az Alcatel telefon...[ Szerkesztve ]
-
MK VII
veterán
válasz ANDROID??? #2809 üzenetére
Nálam meg csattant a Nemzeti Közszolgálati Egyetem falán egy pár liter sör után.. Nem érte meg a szervizt...
Ha valakit érdekelne, hogy miket is írtam anno a telefonról... [link]
Van benne hideg, meleg egyaránt.. Volt jó oldala is a telcsinek, de összességében a hajam kihullott miatta.[ Szerkesztve ]
-
petya220
senior tag
Te Cunaja..
ugye ezeket a sorokat nem kézzel írtad be??set_metadata("data/hw_init/system/app/HwScanner/lib/arm/libtwcutckr.so", "uid", 0, "gid", 0, "mode", 0644, "selabel", "u:object_r:cust_file:s0");
set_metadata("data/hw_init/system/app/HwScanner/lib/arm/libtwcutle.so", "uid", 0, "gid", 0, "mode", 0644, "selabel", "u:object_r:cust_file:s0");
set_metadata("data/hw_init/system/app/HwScanner/lib/arm/libtwocr32.so", "uid", 0, "gid", 0, "mode", 0644, "selabel", "u:object_r:cust_file:s0");
set_metadata("data/hw_init/system/app/HwScreenRecorder/HwScreenRecorder.apk", "uid", 0, "gid", 0, "mode", 0644, "selabel", "u:object_r:cust_file:s0");
set_metadata("data/hw_init/system/app/HwSoundRecorder/HwSoundRecorder.apk", "uid", 0, "gid", 0, "mode", 0644, "selabel", "u:object_r:cust_file:s0");
set_metadata("data/hw_init/system/app/HwThemeManager/HwThemeManager.apk", "uid", 0, "gid", 0, "mode", 0644, "selabel", "u:object_r:cust_file:s0");
set_metadata("data/hw_init/system/app/HwVAssistant/HwVAssistant.apk", "uid", 0, "gid", 0, "mode", 0644, "selabel", "u:object_r:cust_file:s0");
set_metadata("data/hw_init/system/app/HwVAssistant/lib/arm/libdmt_native_utils.so", "uid", 0, "gid", 0, "mode", 0644, "selabel", "u:object_r:cust_file:s0");
set_metadata("data/hw_init/system/app/HwVAssistant/lib/arm/libdmt_vocon_neon.so", "uid", 0, "gid", 0, "mode", 0644, "selabel", "u:object_r:cust_file:s0");
set_metadata("data/hw_init/system/app/HwVideoEditor/HwVideoEditor.apk", "uid", 0, "gid", 0, "mode", 0644, "selabel", "u:object_r:cust_file:s0");
set_metadata("data/hw_init/system/app/HwVideoEditor/lib/arm/libEdit.so", "uid", 0, "gid", 0, "mode", 0644, "selabel", "u:object_r:cust_file:s0");
set_metadata("data/hw_init/system/app/HwVideoEditor/lib/arm/libMC60.so", "uid", 0, "gid", 0, "mode", 0644, "selabel", "u:object_r:cust_file:s0");
set_metadata("data/hw_init/system/app/HwVideoEditor/lib/arm/libMC70.so", "uid", 0, "gid", 0, "mode", 0644, "selabel", "u:object_r:cust_file:s0");
set_metadata("data/hw_init/system/app/HwVideoEditor/lib/arm/libffmpeg.so", "uid", 0, "gid", 0, "mode", 0644, "selabel", "u:object_r:cust_file:s0");úgy az összeset....
"Neked is pörög az agyad a szarokon, amíg a mosoly a szádra kanyarodik."
-
bubus66
nagyúr
Elnézést, hogy a tőlem megszokott vidám vagy fotós tartalmaktól eltérően kicsit komolyabb hangvételben írok Nektek!
Közúton közlekedők!
Nem írok inkább semmit olyat, mert nem rondítom be az oldalam csúnya szavakkal, de kérek mindenkit olvassa el ezt amit gondolok. Felhozhatom ezt a mostani esetet, ami párnapja történt, de igazából bármelyiket felhozhatnám.
Egy gyors elköszönés? Egy otthon felejtett dolog? Egy visszarohanás egy ki nem húzott kávéfőző miatt? Egy hirtelen, az emberre rájött wc-zés miatt? (direkt írtam). Sorolhatnám
Tényleg ennyire fontos rohanni? 2 percet rászánni az életből? (2 perc) !!!
Szóval megéri ennyire sietni? Megéri a SAJÁT és mások testi épségét kockáztatni? Megéri bemenni úgy egy vasúti átjáróba, hogy a fény és félsorompó tilos jelzést ad? Megéri kockáztatni? Én mint mozdonyvezető aki 5 éve szolgálok a MÁV kötelékében, több mint 5 kollégát vesztettem el hasonló értelmetlen baleset miatt! Nektek csak egy szám 5 (öt). Ha ki sem emelem csak tovább olvassátok a sorokat. 5 embert, aki haza várt a családja, pedig csak a munkáját végezte. Aki reggel elment dolgozni, de már nem tért haza.
Lehet a következő a Te barátod lesz? Lehet a következő a Te családtagod lesz? Lehet a következő TE leszel, mert nem méred fel a helyzetet és nem figyelsz? Lehet a következő én leszek, akit a figyelmetlenségeddel veszélyeztetsz, aki csak végzi a munkáját?
Mindenki haza szeretne érni és ez jusson eszedbe mindig amikor egy átjáróhoz érkezel!í
Mielőtt bárki is félre érti, ezt most nem a Mozdonyvezetők védelmében írom le, hanem egyszerűen mindenki védelmében aki jelen van, aki közlekedik, aki csak annyit gondol magában:
"áhh még úgy is átérek"
Mindenkit hazavárnak. Megéri 2 perccel hamarabb haza, vagy bárhova érni, mint soha többet? SOHA TÖBBET?
Leírom azt is, amit a média kreál, annak érdekében, hogy a kommentekkel és a szócsatákkal fenntartsák a posztjukat! Jöhet a jogos(?) kérdés, hogy mi van akkor, ha a fénysorompó fehéren villog, de mégis jön a vonat? Nos, mostanság felkapott és kedves téma az újságíróknak, akik az üres tartalmakat próbálják kitölteni ilyen cikkekkel, úgy mintha tömeg balesetet előidéző körülmény történne.
De kezdjünk egy másik fontos témát ezzel kapcsolatban. Ami a hírportálokon mindig megjelenik: "VONAT JÖTT PEDIG FEHÉR VOLT A FÉNYSORMPÓ? MAJDNEM TÖMEGKATASZTRÓFA LETT!!!! (és akkor alatta jönnek a fröcsögő kommentek, és alapvetően jó kattintás hajhász cikk nem?)
Persze, mert nem tudod, hogy a vasúti utasítás mit ír elő, akkor ha a fénysorompó használhatatlan (alapvetően nem is kell tudnod, DE)
Mi az átjárót LEGFELJEBB 15 km/h val közelíthetjük és kötelesek vagyunk folyamatos hangjelzést adni ilyen esetben. Mi erről kapunk értesítést, még akkor is ha Te azt látod hogy fehéren villog. Képeken jól néz ki, hogy a csapórudak az égnek állnak fehéren villog és a vonat mégis az átjáróban van, DE 15 MAXIMÁLIS sebesség vagy kevesebb esetén, mi úgy szabályozzuk, hogy ne legyen baj és megtudjunk állni. (Újságban azt adunk el amit akarunk) Miért van az hogy a balesetek mindig JÓL MŰKÖDŐ sorompó esetén történnek?PEDIG: A KRESZ-ben leírtak szerint egyébként a vasúti fénysorompó fehér villogó fénye nem szabad jelzést, azaz szabad áthaladást jelent. Csupán annyit, hogy a berendezés működik és ez esetben is meg kell győződni arról, hogy egyik irányból sem közelít vasúti jármű.
Arról nem is beszélve, hogy mennyi szándékos (öngyilkosság) és nem szándékos baleset történik. Számtalan dologra figyel egy Mozdonyvezető, úgy ahogy egy kamionos vagy bármelyik szállítmányoszással foglakozó kollégánk, DE! Nem várhatjátok el, hogy egy 2000 tonnás járművel kötött pályán megálljunk pikk-pakk a jelentkező akadály előtt. (Egy vonat fékútja akár 1 km is lehet (EZER MÉTER!) Bármennyire is figyel egy Mozdonyvezető és már idejében elkezd "vészfékezni", a fizika törvényei alapján akkor sem fog tudni megállni a jelentkező akadály előtt. sajnos....
Egy szó mint száz, tartsuk tiszteletben azt az átjárót, a vonat nem kerékpár és nem autó, nem tud megállni pár 10 méter alatt, nem véletlen van előjelezve sávostávolság jelzőkkel és mindenféle útburkolati jelekkel, illetve fény és félsorompóval.
EGY MEGÁLLÁS ÉS KÖRBE PILLANTÁS (!) a saját és mások életét is megmentheti. (Közhely, de sajnos igaz, és nem tisztelik nagyon-nagyon sokan)
Jusson el sok-sok emberhez, mert ez most nem egy fotó és nem egy megosztás (ahogy nálam szokott lenni), hanem annyi, hogy figyeljünk magunkra és egymásra legyetek szívesek! Én is gázoltam már és senkinek nem kívánom azt az érzést, de akik ezt a Hivatást választják tudják, hogy mit vállalnak, szóval ez nem sajnáltatás, csak akik nem akarnak meghalni, azok figyeljenek 2-vel jobban ÉS ne veszélyeztessék azokat akik nem szeretnének meghalni!
Szép estét Mindenkinek!
Egy MozdonyvezetőHát elolvastam és szerintem ez így van...
A Tűzoltók nem hősök, mert a hősök mind halottak. A Tűzoltó olyan ember, mint Te, csak képes oda adni az életét a Te életedért!
-
Cunaja
addikt
válasz bubus66 #2816 üzenetére
Erre nem írok semmit.
Mivel vizsgáznom kell a vasúti forgalmi utasításból és a Kreszből is évente, ezért a reakciót kihagynám.
Annyi bunkó van, hogy az már fáj.
Annak idején már írtam, hogy volt egy mozdonyvezető kollégám, aki megroggyant, egy apuka balfa@sága miatt. Behajtott a tilos jelzés ellenére és a kolléga akaratlanul is kivégezte az egész családot. Na azóta idegroncs a kollégám.
Az eset több mint 20 éve történt, de mai napig nem bír normálisan aludni.Petya:
Ha igen, akkor muszáj. Attól függ mit teszel bele és mit veszel ki.
Ha nincs benne, akkor nem fog menni, ha benne van és a romban nincsen, akkor meg attól függ mi az?
Ha System résznél van felesleg, akkor update error 6 lesz, ha a data résznél van, akkor települ.A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
bubus66
nagyúr
Hát igen a sok okosnak tisztába kellene lenni. hogy több ezer tonna nem fog megállni 30 me belül.
Én (komolyan) mindig lassítok és körülnézek a vasúti átjáróba
Szoktam járni a lányomért Szigetvára kétszer kell át mennem ráadásul az első körfoglomból ki is úgy mindjárt a vasút ez Barcs külterület a másik (ugyan ez a vonal) Daránynál szintén kanyarban, van viszont én is láttam már ott aki kikerülve a fél sorompót áthajtott a piroson.
Daránynál talán annyiba jobb hogy ha Pécs felől jön a vonat akkor (kb 150 m-re) van az állomás, ha és ott megáll.. Ezért ott nagyon kicsi a baleset esélye.. Persze lehetséges, de inkább soha ne legyen..
(#2820) Gabbbb
Hát igen sajnos vannak olyanok..
Az általam felsorolt kettő vasúti átjáróból az első sokáig jobbra nem volt belátható, érdekes modón mióta ki pucolták, azóta belehet látni lehet, hogy sokszor csak ennyi kellene..
(#2819) PofaJenö
Nem én írtam, én is úgy kaptam..
De közel hasonlót tudnák írni, mikor a 12-16 t közlekedő megkülönböztet jelzésit használó Tűzoltó autot veszik semmibe.
[ Szerkesztve ]
A Tűzoltók nem hősök, mert a hősök mind halottak. A Tűzoltó olyan ember, mint Te, csak képes oda adni az életét a Te életedért!
-
Gabbbb
senior tag
válasz bubus66 #2816 üzenetére
Szegeden olyan vasútátjárók vannak, hogy ha látni is szeretném a vonatot, akkor teljesen meg kell állnom a sín előtt, a sorompó "alatt" és ott szétnézni. Egyedül vagyok, akkor általában áthajtok hatvannal, kockáztatva az életemet :-) Szerintem jó lenne, ha a MÁV bevezetné a kötelező lelassítást, legalább olyan helyeken, ahol nem megoldható a rendes kilátás.
-
Cunaja
addikt
Ezt nem értem, a vonat lassítson kötelezően?
Ha így értetted, akkor gondolom nem komolyan írtad.
Ha nem látja a sofőr a vasúti pályát rendesen, a Kresz előírja, hogy meg kell győződnie a biztonságos áthaladás lehetőségéről a vasúti átjárón.Kresz 39. § Közlekedés vasúti átjáróban
Nehogy már a vonat lassítson le, így is lassan lehet eljutni egyik pontból a másikba.
Ezzel a hozzászólással megtaláltatok megint! Ez a szakmám!
3 fajta sorompó létezik.
1. teljesen manuális: A forgalmista vagy váltókezelő engedi le és fel. Ezek álltalában teljes sorompók.
2. Fél automata: A forgalmista vagy váltókezelő beavatkozására záródik le és a vonat elhaladása után automatikusan nyílik fel. Átmegy a vonat a szigetelésen. Ezek már fél sorompók, vagy csak fényjelzővel ellátott sorompó nélküli átjárok.
3. Teljesen automata: Ez a legveszélyesebb, mert a vonat közeledésére záródik le és elhaladás után nyílik fel.
A lezáródása után kap szabad jelzést a vonat. Itt mikor lezáródik, már a vonat az általános fékút távolságon belül van, vagyis 1000méter. Ha szerencsénk van, rövid és könnyű vonat és megáll, de ha hosszú és nehéz tehervonat, akkor halál.[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
Cunaja
addikt
válasz petya220 #2825 üzenetére
1. Rom kibontása
2. Particiók szétszedése
3. Deodexelés
4. Módosítások
5. Updater-script megírása, vagy partíciók becsomagolása. Az utóbbi gyorsabb, de nem látod a hibát telepítéskor, mert ha a partíció újra formázáskor hiba van, de nem jelzi a progi, akkor foghatod a fejed, hogy hol a hiba.
A manuálisan történő megíráskor, a telepítéskor a bejegyzéseket egyesével telepíti és így a recovery naplóban megtudod nézni mi a hiba.Egy példa a manuális szerkesztésre.
[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
bubus66
nagyúr
Cunaja szerinted ilyenkor nem menjen fel az ember cukra???
Petya220 te most írd csak a scriptet.
Azt nem értem mi a T..ö...k..ö..mnek van a Kereső meg a Téma Összefoglaló..
A Tűzoltók nem hősök, mert a hősök mind halottak. A Tűzoltó olyan ember, mint Te, csak képes oda adni az életét a Te életedért!
-
Cunaja
addikt
válasz bubus66 #2832 üzenetére
Tudod, én már xa@ok rájuk.
Használd a keresőt! Ez lesz a válaszom és kész. Még van 4 nap és 3 hét szünet.
Ne idegesítsed magad, de szerintem is a barátunk tért vissza!!!Petya: [Hihi]
Ez a macera csak a full romnál van. Te is csak systemet csináltál és nem egy full romot.
Most csinálom az P9-L19-re.
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
bubus66
nagyúr
Nem tudsz arra ránézetni, hogy nem-e az?? De ha Ő akkor hogyan is csinálta a ROM-ból kimentet oemeinfo-t ha még mindig test_keyes
[ Szerkesztve ]
A Tűzoltók nem hősök, mert a hősök mind halottak. A Tűzoltó olyan ember, mint Te, csak képes oda adni az életét a Te életedért!
-
MK VII
veterán
Húha...
Kérhetek le új BL nyitókódot a romoláshoz. Fene egye meg...Fasza.. Nem fogad el semmilyen email címet regisztrálásnál a BL nyitókód kérő oldal..
Akkor nem romolok...[ Szerkesztve ]
-
MK VII
veterán
Kicsúsztam...
Szóval megoldódott... Már több telefonom volt ugye több imei számmal és több emailt kellett regisztrálnom, hogy tudjak kérni nyitókódot. Egy újabb email címmel megoldódott a dolog.
Na akkor V3-ra fel. -
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- 7320 2-in-1 27% 13" FHD+ IPS érintő i7-1180G7 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- LG 27QP88D-P Dual Ergo Monitor Szett!2x27"/IPS/2560x1440/HDR/Type-C/Dual Ergo Kar/
- Raspberry Pi Zero W (v1.1) + 16Gb Sandisk UHC microSD
- Latitude 5290 2-in-1 12.3" FHD IPS érintő i5-8250U 8GB 256GB ujjlolv 4G LTE gar
- X13 Gen1 27% 13.3" FHD IPS érintő Ryzen 7 PRO 4750U 32GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest