Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • flegga92

    senior tag

    válasz BlacKSouL #63272 üzenetére

    Nekem is rápüfölte a hülye gumis légkulccsal. Eltört a féltengelyem, gondoltam húzok rá egy csövet míg elvontatjuk, venném le a kereket, nem jön. Teleszkópos kulcs elő, azzal lejöttek a csavarok. Kérek nem jön le, rúgom, gumikapáccsal ütöm, semmi. Kolléga nézi mit szenvedek, erre kiszúrja hogy a kerék őr belső része ott virít a csavaron. Így kellett a trailer. Szerelő mondja, hogy ki kell szedni a kerek csapágyat a tőcsavar cseréhez, az anya lefúrása közben sérül, és lehet a csapágy nem jön ki egyben akkor az is csere. Mondtam, hogy ügyes legyen, mert fél éve kapott új csapágyat. Szerencsére ügyes, így megoldotta a kivétele nélkül kb 2mm-t le kellet venni a tőcsavar hosszából és úgy bement, fogja rendesen az anya is.

    Céges kocsival is jártam úgy, hogy defektet kaptam. Gyári kulcs volt nálam, meg se moccan. Ha nincs ott a 120 kilós kollégám aki páros lábbal ugrál rajta akkor nincs csere. Visszavittem ugyan oda a defektet megcsináltatni, mondtam, hogy az összes csavart lazítsák ki és nyomatékkuccsal húzzák meg. Húztak a szájukat, de mikor a legkulcs is alig bírta levenni akkor elnézést kértek...

    Ezek után vettem egy emelőt és egy nyomaték kulcsot, összesen nem volt több 15k-nál, kb ennyi az éves csere is a gumisnál... Érdekes módon azóta kis kulccsal is könnyen jön le cserekor a csavar mégsem esik le. Viszont 50 km után tényleg után kell húzni.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés