- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Asszociációs játék. :)
- MFM HDD beüzemelése 25 év után
- Szólánc.
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Fűzzük össze a szavakat :)
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Gurulunk, WAZE?!
- Hány éves a kocsid?
-
LOGOUT.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
>>>W!nman*
tag
Hello!
Voltam KwikFit-nél futóműállításon, de még mindig nincs beállítva a futóművem!
Az a szokás ott, h ingyen felmérik az autó állapotát -ezt csak ott realizáltam, de nagy hülyeséget talán azért nem mondtak, illetve korrekt volt az előjáték is: csávó beülés előtt körbetekerte a kormányt, váltót fóliával, és letakarta az ülést...Aztán felemelték, nézegették, majd odahívtak. Hátsó lengőkarok "nagy" szilentjeire azt mondták, h ki van szakadva... Én csak néztem, mert szerintem nem... Aztán megkérdeztem, nem bánja-e, h ha lefotózom...
Anyagában repedt, ezt már itthon is detektáltam a külső oldaláról, de nincs átszakadva az tuti. De majd nyugiban megvizslatom még... Viszont ha mégis venni kell és cserélni, milyen márkát ajánlanátok?
bal_hátsó_01
bal_hátsó_02
bal_hátsó_03(kívülről)Aztán mentünk előre: a bal első kormányösszekötő, vagy axiálcsukló tényleg kottyan 1 minimálisat. (Lemförder jó lesz helyette szerintetek?)
axiál -bár sok úgyse látszik belőle... Szerintetek elég csak a kormánymű és a gömbcsuklót tartalmazó összekötő közti axiál csuklót cserélni? Mi a tendencia? Ha döglik az axiál, akkor a gömbcsukló is kb akkor? (Az tuti, h párban cserélem őket. Tehát jobbos axiált is cserélem...)
Illetve a 4gumit kritizálták, ami téli, ezzel vettem, tudom, ez (is) valós probléma, tervezek a nyárival. Aztán féktárcsákra és fékbetétekre írták h még 3.000km-t mennek el... Aztán megdicsérték, h szép állapotú a korához képest az autó kívül-belül.
féktárcsa -tény, h nem elég jó (nekem), de szerintem nagyon sok autóval rohangálnak ilyen, v még rosszabb állapotú féktárcsával... 110-120km/h-ról lassítva minimális, nagyon kicsit észrevehető vibrálás van a pedálban. (Többel meg még nem is mentem. ) De mind1, csere lesz, max 1 éven belül, de azért autó árához képest ezek nagyon viszik a pénzt...
Mindez ugye ingyenes, adtak ajánlatot h mindezt mennyiért csinálnák meg, 6óra alatt... A diagnosztikát amúgy eltúlzottnak érzem, főleg a féktárcsa/fékbetétre, h 3.000km, de ha jól sejtem, nekik (is) ez a biznisz... Odaviszed "A" alkatrész csere miatt, vagy beállítás miatt és a tényleg -valamennyire- elhasználódott alkatrészt kicseréltetik veled... De legtöbb autószerelő így működik szerintem.
Kérdésem az, h szerintetek ha el is van használódva és tényleg csere érett, nem érdemes akkor már a hátsó tengelyen minden szilentet cserélni? Belegondolva: 18éves gumik, együtt fáradtak el (szakadtak, keményedtek), ha kicserélsz 1-2alkatrészt, akkor azok nagyobb igénybevételt kapnak, azaz hamarabb pusztulnak el, mintha nagy levegővétellel rendbe raknád az egészet. Persze kérdés, h milyen állapotú a többi valójában, de ha csak arra gondolnuk, h 18éves, gyáriak...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Új fotókon a OnePlus Open 2 alapját adó Oppo Find N5
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Óra topik
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- iPhone topik
- Poco X4 Pro 5G - a jobb testvér
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest