Honda topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [kreténtehén:] Műtét #0
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Oldman2:] A KOReader ebook olvasó program
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
!Overdose!
őstag
A hideg oldali viszkozitást érdemes csökkenteni. Könnyen meglehet, hogy neked sem kellett volna még felújítani a motorodat, ha a kezdetektől fogva 5W-40-el használták volna 10W-40 helyett, ugyanis egy motor a kopásának nagy részét a hidegindítás során és a hideg üzemelés közben szenvedi el. Ezen kívül ritka és drága a fullszintetikus 10W-40, a részszintetikusok pedig hamarabb "öregszenek". Bár nem ismerem a B16A2 gyári ajánlását, de nehezen hiszem, hogy csak is kizárólag 10W-40 szerepelne benne. Nekem is engedi az 5W hideg oldali viszkozitású olajakat alkalmazni. Illetve ne felejtsük el, hogy a B16 talán valamikor a 80-as évek végén, 90-es évek elején jelent meg. Azóta sokat fejlődtek a motorolajok is. Miért ne tennéd bele a fejlettebb technológiát?
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
Téma tudnivalók
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik