Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- bacsis: Gyere el a 10. BRSZK-ra!
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
-
LOGOUT
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
>>>W!nman*
tag
válasz
tboy93 #30038 üzenetére
Értem.
Lehet itthoni forgalomba helyezés dátuma az... Bár a Te eseted lényegesen érdekesebb akkor...
Más:
'98 utáni -nagy tárcsafékes- autó ritka. A kérdésem az lenne, h csak a tárcsa(+fékbetét) mérete változott, vagy esetleg a féknyereg dugattyúj(ai)ának átmérője is, vagy a teljes féknyereg, esetleg csonkállvány is? Vagy bármi más változás volt?Csak azon gondolkodom, h ha "kis tárcsás" gépet sikerül szerezni, a gyári jobbat mennyi meló lenne felrakni. Ha egyszer cserélni kell tárcsát, akkor nem sok különbség lehet árban, így fel lehetne rakni a nagyobbat is...
-
válasz
>>>W!nman* #30036 üzenetére
figyelj az en 7 genem 2000-es pedig csak 2001-tol gyartottak
az autogaz hazavagja a dinamikat, erotlen lesz tole a verda, legalabbis fater opelja az lett (bar az teny hogy a kombival olcsobban jar mint anya az 1.0 suzukival)
-
>>>W!nman*
tag
válasz
DeathAdder #30035 üzenetére
Á, köszi!
m3tr0: Köszi! Erősen gondolkodok már az 1.5-ösön is, de abból jót kifogni... Meg találni egyáltalán szépet... Nehezebb lesz szerintem, mert ritkább.
Pl. ez jónak tűnik:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/honda/civic/honda_civic_1.5i_ls_klima_lpg-autogaz-7207335Csak a gázról hallottam rosszakat is: magasabb hőfokon ég, több alkatrész is nagyobb igénybevételt kap. HF tömítés is hamarabb ég át...
Másrészt nem rossz, h a nyomatékcsúcsot olyan magasan adja le? Kigyorsításkor mindig kihúzatni annyira "embertelenül"? Persze gondolom, attól h ott a csúcs, alul is van élet, de h mennyi... Csak ültem 1,4@90LE-ben, de vezetni csak 4. generációsat vezettem.
-
>>>W!nman*
tag
Ez hogy lehet 2001-es év közepi, mikor 2000-ig gyártották a 6. generációt?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/honda/civic/honda_civic_1.5i_ls_abs_plusz_srs_plusz_klima-8471729A gyártás innen.
-
DeathAdder
veterán
válasz
>>>W!nman* #30031 üzenetére
A Honda mérnöke Ikuo Kajitani találta fel.
Megfelelő fordulatszám, és olajnyomás esetén egy szelep kinyit, és megváltoztatja a szelepek időzítését, ezzel nagyobb erejű égést előidézve.
Lényegében ameddig ez a szelep zárva van, addig a két szélső vezérműtengely bütyök állítja a szelepek nyitását, ám mikor a VTEC szelep aktiválódik, a középső nagyobb bütyök veszi át ennek feladatát, azáltal, hogy összeköttetésbe kerül a két szélsővel,
így már csak a középső nagyobb "bütyök" mérete lesz a meghatározó.Rohadt megbízhatók, romlani sem romlanak.
Legfeljebb valami extrém módon elhanyagolt, nem szervizelt lerakodott olajsár miatt a vtec szelep nem tud rendeltetésszerűen működni, de azt is csak kitakarítani kell -
m3tr0
őstag
válasz
honda23 #30032 üzenetére
A facelift teljes eleje más.
Lökhárító,fényszóró,hűtőmaszk, motorháztető és az első sárvédők is.W!nman: a 75 lovas 1.4-es 6000 rpm-nél adja a 75 lovat (D14A3), és 109 nm 3000 rpm-en.
A 90 lovas 6300 -nál és 124 nm 4500 rpm-en.(D14A4)
Persze van még pár motorkód,de nem írom le mindegyiket.
Nagy eltérések nincsenek.Az 1.5 ils 114 lovat tud 6500 rpm-en és 134 nm-t 5400 rpm-en.(D15Z6)
Ha 1.4-et akarsz akkor vegyél azt, én amikor eldöntöttem,hogy Civicet akarok akkor csak 1.5-öt kerestem,nem véletlenül. 211 ezer km-rel vettem meg és most 247 ezer van benne,egyelőre hibátlan.
-
honda23
aktív tag
válasz
tboy93 #30030 üzenetére
Önindító densos, itt a probléma, tehát 2001-től gyártott toyotákba, lexusokba, acurákba, suzukikba, és hondákba ez a xar megy(meg még egy két japcsiba), tegnap egy két három éves suzuki swiftet indítottak hidegben és olyat pörgött az önindítója, hogy megijedtem szó szerint.
Én darabokra szedtem, úgy bendix csapágyazás, új zsírozás, a csapágy kotyogott egy kicsit.
Pár hónapig jó volt, és utána megint adta a hangot, csak nem olyan durván, hangosan.
Viszont van a crxfórumon, akinek jó lett utána.
Van, akinek ugyanúgy adja a hangot javítás után.És mit ír nekem a service manual? 3! évente szét kell szedni az önindítót és a megadott kenési utasítás alapján zsírozni, ahol kell.
A hang az miatt van, hogy a bendix lassan húz vissza, lendkeréknek és az indítómotornak nem lehet semmi baja, több embert megkérdeztem, szerelőket.
Ez olyan kb, mint a nyelestengely csapágy hangja, együtt lehet vele élni.De pesten Imi szakszerűen meg tudja mégis csinálni, érdekes, ő megcsinálta gregonak, és jó is lett.
Nekem itt fehérváron a nagy hondás szakik darabokra szedték, csapágyazás, zsírozás, és mégis adja a hangot...Megállni nem fog tőle az autó, sajnos ez a típusú önindító ennyit tud, ez nem a honda hibája.
-
honda23
aktív tag
válasz
>>>W!nman* #30031 üzenetére
6 geneknél '99 márciusától volt modellfrissítés, ha jól tudom, más fényszóró, más lökhárító, beltér, nagyobb fék elől és van üzemagyagjelző lámpa is. Modellfrissített verzió a facelift verzió. Ha valamit kihagytam, úgyis kijavítanak.
1.5-ösök nagy átlagban nincsenek széttaposva, inkább az esi-k és a vti-k. Csak le vannak lakva sok esetben, sajnos.Én a helyedben 1.5 vtec-et néznék, sokkal jobban megy, van vtec szelepvezérlés, és kevesebbet is eszik.
Szerzel hozzá gyári enkei vti felniket és meg is vagy.
-
>>>W!nman*
tag
Most olvasom, h '98-ban volt 1 modellfrissítés, amikor az 1,4-esek is 262mm-es fékeket kaptak.
http://csepelihondabonto.hu/honda_civic.htmlTehát érdemes '98-ast venni.
(Előtte mekkora fék volt?)
1,5-ösről olvastam, h VTEC, azaz változó szelepvezérlésűek... Ez h működik? Hajlamos elromlani? De a rosszabb: 5.200-nál van a nyomatékcsúcsa... 1,4@90lovasnak barátibb: 4.200. Ez alapján az 1,5-ösök nagyobb eséllyel voltak szétparkettázva... Persze end-user függő...
Modellfrissítésekről/felszereltségi szintekről nincs valami anyagotok? Pl egy-két autón szoktam látni tetőablakot, ENZO felniket?, illetve csomagtartón szárnyakat. Ezek gondolom gyárilag rendelhető extrák voltak.
-
válasz
honda23 #30029 üzenetére
Mindig ugy inditok, hogy raadom a gyujtast, megvarom amig sziv az ac pumpa es ha befejezte akkor inditozok. Ilyenkor jon a femes hang, olyan mintha femet femmel csiszatolnek nehany masodpercig, de ugye ez csak akkor ha nagyon hideg van illetve hideginditas. No mindegy ha nem lehet tole baja akkor nem foglalkozom vele
Holnap megprobalom felvenni videora.
-
honda23
aktív tag
válasz
tboy93 #30013 üzenetére
Ha 7 gened van, akkor, az önindító hibája, beragad a bendix.
Amikor gyújtást adsz rá, ne azonnal indítsd el az autót, várj 5-10 másodpercet, akkor sok esetben nincs ez a hang. Csak 10-15 fok alatt csinálja hidegben első indításnál.
Ha tényleg ez az a hang, nyugodtan mehetsz vele, semmi baja sem lesz. Szét kellene szedni az önindítót, csapágycsere és zsírozás, ahová kell.
Szelephézagot sokáig hallanád, amíg be nem melegszik a motor, akár több percig is.
Ilyen fémes kerepelő, csattogó hangja van, 1-2 másodpercig?
És a következő indításnál gondolom semmilyen hang sincs. -
válasz
DeathAdder #30026 üzenetére
egyebkent az onindito csere gondolom nem olcso mulatsag
-
DeathAdder
veterán
válasz
tboy93 #30024 üzenetére
Ha eddig nem csinálta hidegindítás után, csak most hogy tényleg hideg van, akkor én szinte biztos vagyok, hogy önindító.
Ha főtengelycsapágy lenne azt hallanád minden hidegindításnál, illetve hidegen a motor járásakor is ha figyelsz, legalábbis ilyen a kezdetleges szimptóma -
LógaGéza
veterán
Akkor én is kérdezek egyet: elsőben, másodikban érdekes hangja van a kocsinak. Nem tudom mi okozza, váltó valamely részére gondolok. Ha megyek valamerre hármasban, majd visszaváltok kettesbe, akkor nagyon hallatszik, olyan magasabb hangja van, olyan mintha egy elektromotor pörögne pluszban. Megpróbálok majd felvételt készíteni róla - igazából csak jó lenne tudni, hogy kezdjek spórolni egy váltó-kuplung nagygenerálra, vagy valami minimális hiba az egész...
-
Hat pedig csak nehany masodpercig hallhato hideginditas utan es csak akkor ha tenyleg hideg van, nehany napja nem volt ilyen problema amikor melegebb volt, illetve tegnap amikor a melygarazsban volt hideginditas akkor se csinalta. Lehet hogy a hideg miatt baszakszik az onindito? Ha szar a fotengely annak milyen mas jelei lehetnek?
-
m3tr0
őstag
válasz
Winner_hun #30021 üzenetére
Persze csak tipp volt.
Nálam attól van, általában mire kiállok az udvarból és elindulok elmúlik.
Szóval max. 1 percig hallom. -
DeathAdder
veterán
válasz
tboy93 #30013 üzenetére
Isten hozott a 7genesek táborában
Egyik ok (bár reméljük nem az): főtengelycsapágy
Másik ok (leggyakoribb a 7geneknél): szar denso önindító, lassan húz vissza.Van aki cserélte újra drága pénzért, de rövid időn belül megint jelentkezett a probléma
Nekem is csinál ilyet nagyon hidegben, vagy ha sokat áll, nem foglalkozom vele..
(szelephézag nálam állítva van gyári értékekre) -
Winner_hun
félisten
válasz
tboy93 #30016 üzenetére
Szelephézagot sokkal tovább hallod mint hideg indítás után néhány mp-ig.. ha mész a kocsival akkor annak gázadástól függően erősödő, kopogó hangja van amíg némileg be nem melegszik a motor.
Ha az olajnyomás visszajelző nem világít akkor valószínűleg nem lesz semmi gond.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- AKCIÓ! GIGABYTE GA-Z170X-UD3 Z170 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Azonnali készpénzes Intel i3 i5 i7 i9 12/13/14 gen processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- Creative Sound BlasterX G5 (70SB170000000) (Sound Blaster) (DAC)
- Azonnali készpénzes Intel i3 i5 i7 i9 8xxx 9xxx processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- GENIUS vezetéknélküli, rózsaszín csajos egér
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest