Új hozzászólás Aktív témák

  • dptrsk

    addikt

    válasz RR-13 #23262 üzenetére

    Tehát a bank nincs tisztában a saját dolgaival, rugalmasabbnak tűneteti fel magát, mint a valóságban és nem ő a hibás?

    De a bank a hibás!
    Vagy annyi legyen, hogy 2 munkanapon belül felveszi a fiók a kapcsolatot
    vagy ha választhatok, azt tartsa be, de minimum keressen meg az időpont előtti napon, ha nekik nem jó

    2022ben egy ilyen alap dolgot nem tud a felület, hogy a fiókban van-e szabad időpont!?(ezt még az OTP is tudja online foglalásnál)

    Ha a felület, amit interaktívan használ az ügyfél, azt írja hívni fogják, az email, ami csak egy megerősítés mást ír, akkor sem az ügyfél, hanem a bank a hibás, mert 2 eltérő dolgot kommunikált az ügyfél felé, az ügyfél pedig az interaktív felületet olvasta, mivel azon tevékenykedett.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák