Hirdetés

2019. szeptember 20., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Guild Wars 2 (GW2)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2014-05-24 08:49:52

LOGOUT.hu

A Guild Wars 2 egy MMORPG típusú játék, amely ráadásul havidíjmentes.
Történetileg a Guild Wars első részét folytatja, de itt most az 5 fajnak együtt kell harcolnia, a sárkányok legyőzésének érdekében.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#1) mobal


mobal
(MODERÁTOR)

[ Módosította: Kalandor ]

i = 0x5f3759df - ( i >> 1 );

(#2) mobal


mobal
(MODERÁTOR)

Linkek ,infók:

[link]
[link]
[link]

i = 0x5f3759df - ( i >> 1 );

(#3) CactuS válasza mobal (#2) üzenetére


CactuS
(Arcképgyáros)

[link]

De ha jól emlékszem,akkor gurun az egyik fejlesztő azt irta,hogy már csak 2009ben lesz belőle beta :(

Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

(#4) Kanczy


Kanczy
(addikt)

gyerünk emberek...van egy csomó új infó : képek,videók,hero-k...frissüljön a topic,fel vele :)
[link]~>itt a sneakpeek weekend infója
[link]~> egy rakás kép
[link]~>a legújabb videó
[link]~>az infók legtöbbje

:C

You don't get it, son. This isn't a mudhole... It's an operating table. And I'm the surgeon. (Batman: The Dark Knight Returns)

(#5) Kanczy válasza Kanczy (#4) üzenetére


Kanczy
(addikt)

hmm...most jöttem rá,hogy nem is a GW 2 cuccokat linkeltem :Y

You don't get it, son. This isn't a mudhole... It's an operating table. And I'm the surgeon. (Batman: The Dark Knight Returns)

(#6) Zomby8


Zomby8
(tag)

Hali!

Tud valaki valami pontosat a játék rendszerigényéről? Elsősorban a videókártya érdekelne, mert laptopról szeretném futtatni.

Köszi

(#7) Zenty


Zenty
(őstag)

"Guild Wars 2 történelem Ree Soesbee-től

„A Mouveli-i naptár szerint 1075-öt írtunk, amikor Kormir istennő felemelkedett. Ettől a naptól kezdjük a történelem óránk és megmutatjuk a jövőt attól a naptól számítva, ami mostanra a múltunkká vált. Kétszázötven évig küzdöttek Tyria hősei, miközben a világ változott körülöttük. A világot lázongások, kataklizmák és más, globális események változtatták meg. Az emberek hanyatlóban. Más fajok emelkednek fel, a világból egyre nagyobb részeket uralnak és a hatalom egyensúlya eltolódik. A világ megváltozott.”
Decimus történész, Durmand apátság

Tyria földjén konfliktus, káosz és több nemzedéknyi háború vonult át. Ritkán volt béke ezen a bajtól terhes vidéken. A Kormir felemelkedése és a Nagy Pusztitó legyőzése óta eltelt évek sem voltak mások. Voltak veszélyek. Voltak kalandok. Ez már nem az a Tyria, mint egykoron, mégis sok minden ugyanúgy maradt a baljós felszín alatt.

Évezredes, alvó szörnyek ébredtek fel. A föld felszínére másztak, borotvaéles karmaik olyan sziklákba és földbe mélyedtek, melyek több ezer éve nem láttak hozzájuk hasonlót. Azokat a helyeket pedig, ahol a felszínre értek uralmuk alá hajtották, felhasználták saját céljaik elérésére. Primordus, az első ezek közül, sereget gyűjtött, hogy helyetesítse a pusztítókat, melyek korábban szolgálták. Csatlósaival pedig lassan elfoglalta a a földalatt húzódó barlangokat, fokozatosan a felszínre kényszerítve az asurákat. Gunnar's Hold jégszörnyek martaléka lett, a nornok délre menekültek, arra az üres területre, amit egykor a törpék birtokoltak. A charrok óvatos barátságot ápolnak a nornokkal, tisztelve hatalmukat és erejüket.

Délre, Orr félszigete kiemelkedett az óceánból, szökőárat zúdítva a partmenti területekre. Sanctum Cay, D'Alessio Seaboard és a Battle Isles a hullámok alá süllyedt, de még Lion's Archot is úgy elárasztotta a víz, hogy a hatalmas várost el kellett hagyni, épületei romba dőltek az ártól. A kalózhajók, melyek Orr elsüllyedt szigetei között rejtőztek, felborultak és csak néhány hajónak sikerült elhagynia a területet. Ezek a romba dőlt északi parton telepedtek le, elkerülve a fekete árbocos hajókat, melyek megjelentek az orri területeken. Orr elveszett lelkei pedig, egy mélyen a tenger alatt bújó, sötét hatalom parancsára, elfoglalták a felemelkedett földeket.

Furcsa fajok, a nornok, az asurák és a rejtélyes sylvarik, nagy területeket foglaltak el. Ezek a civilizációk az embereket északra és nyugatra szorították, messze őseik földjétől. Az új fajok megszilárdították jelenlétüket Tyriában és most már ők alakítják az eseményeket körülöttük."
folytatás:
[link]

Guild Wars - Zenty a survivor

(#8) Zenty


Zenty
(őstag)

"Pc Games: Hogyan akarjátok ezt mégis összehozni? Egy ilyen összetett világot felépíteni, amiben minden játékos osztozik, és ennek ellenére nem kívántok havidíjat fizettetni?

Strain:(nevet) Ez egy nagyon jó kérdés! Érdekes módon sok ember azt gondolta, hogy a teljesen 'instanszolt' világ volt az, ami miatt nem kértünk havidíjat. Ez teljes mértékben hamis. Egy folytonos világ létezése vagy hiánya egyáltalán nem döntő szerepű a költségekben, amelyek egy Online-szerepjátékhoz kell.

Pc Games: Hogy érted?

Strain: Ami tényleg számít, azok az újító jellegű technológiák, amiket még a Guild Wars 1-hez alkottunk meg. Ezek segítségével, az üzemeltetési költségeket alacsonyan tarthatjuk, így létrehozva a legnagyobb előnyt a játékosok számára-a havidíj hiányát. Ezért tartottuk meg a Guild Wars 2-höz is ezt az elképzelésünket: amint a játék elkészült, elkezdünk a további tartalmakon dolgozni. Olyanokon, amiket maguk a játékosok dönthetnek el, aszerint, hogy kell-e nekik vagy sem. Talán az Add-On-okért, a teljes kampányokért vagy az Online-kiegészítésekért, fizetni kell majd,de ezt még nem tudjuk pontosan. Ami mégis teljesen biztos: a hasonló széleskörű Támogatás-rendszer a Guild Wars 2-höz, mint amit a fanok idáig megszokhattak.

Pc Games: a Guild Wars-ban mindig észrevehettük, hogy a felszerelésnek nincs sok szerepe, így a PvP küzdelmek fair-ek maradtak. Hogyan lesz ez az utódban?

Strain: A felszelés fontosabb szerepet fog majd a Guild Wars 2-ben betölteni. A játékos sok, egyre jobb tárgyakat találhat, amik már ténylegesen továbbviszik a karakterfejlődésben. Ami miatt ez a Guild Wars-ban más volt, hogy a PvP teljesen a játékosok tudására volt alapozva. Senki sem lehetett előnyben, csak azért mert többet játszott, a többieknél. Ezt a problémát a Guild Wars 2-ben teljesen másképp fogjuk megoldani: a Világ PvP-ben, a játékosok szintileg és felszerelésileg is világosan különbözni fognak-ez így teljesen normális. A GvG-ben, a játékos felszerelését, képességeit es karakterértékeit hasonlóvá tesszük, hogy ugyanazok, az esélyeik legyenek mindegyiküknek, így az E-Sport rajongók is elégedettek lehetnek."
[link]

Guild Wars - Zenty a survivor

(#9) nosferatue válasza Zenty (#8) üzenetére


nosferatue
(tag)

Köszi az interjút! :)

Jól emlékszem, hogy a GW2 története 200 évvel később játszódik, az első rész után?

I just curse the sun so I can howl at the moon

(#10) Zenty


Zenty
(őstag)

nah + kis info ( igaz már régebbi, de itt még nem volt :):

"Az ArenaNet üzleti modellje kétségtelenül működni látszik: egyrészt a havidíjtól rettegőket tökéletesen megnyugtatja a dolog, hogy nekik nem kell értékes bankkártyaadataikat kiadni (vagy drága gamecardokat venni), ám a kedves játékos az alapjátékkal és kiegészítőivel mégis eleget fizet ahhoz, hogy a cég prosperáljon, fejlesszen, a szervereket és az operátorokat megfizesse valaki. Szóval mindenképpen dicséret illeti az egykori blizzardosokat, jól kitalálták ezt.

...akkor a neve legyen Guild Wars 2
Szinte biztosak lehetünk abban, hogy a Guild Wars folytatásának lesz alcíme majd, egyelőre erről még nem született hivatalos bejelentés. Ami kiderült, szerencsére az sem kevés. A játék az eredeti Guild Warshoz képest több száz évvel később játszódik, méghozzá a Propheciesben megismert Tyria kontinensén. Így a készítők totális szabadságot kaptak, mit kezdhetnek a tereppel, mit kezdhetnek a legendáriummal: több száz évnyi távolság kifakíthatja a történelmet elég szépen. A GW2 legnagyobb újdonsága azonban nem ez, hanem az, hogy perzisztens világra épül. Ez azt jelenti, hogy a világnak lesznek állandó porciói, nemcsak a városok, hanem rengeteg külső terület is, mint a WoW-ban vagy a hasonló MMO-kban. Lássunk egy példát! A mostani GW esetében, ahol instance-ozva van minden külső terep, hiába kalandozunk ugyanazon a helyen, ahol sok száz más sorstársunk is, mivel minden csapat más „másolatában" játszik az adott terepnek, sosem találkozhatunk egymással, csak a miénk az az adott térképrészlet. A GW2 változtat ezen, ugyanis nagyon sok játékos hiányolta az organikus szocializálódás, illetve a játékrealizmus ezen fokát, hogy találkozhasson másokkal is a terepen. Így bizony előfordulhat majd, hogy egy-egy adott térképrészleten a mi csapatunkon kívül meglehetősen sok egyéb játékos is lesz - elég elképzelni bármelyik külső WoW-helyszínt ahhoz, hogy sejtsük, ez milyen lesz. Azonban az instance rendszer is megmarad természetesen, ez azonban bele lesz ágyazva az állandó területekbe, és annak függvényében változhat, mi történt, mit tettünk. Egy példa erre: a csapatoddal épp a vidéket járod, amikor egy sárkány elrepül felettetek. Megtámadjátok, a sárkány harcba bocsátkozik veletek, és legyőzitek: erre a közeli városka megjutalmaz benneteket. De mondjuk, nem törődtök a hatalmas bestiával, az elrepül a városba, és felégeti a hidat. Ez ahhoz vezet majd, hogy ácsok gyűlnek össze, javítgatni a tönkrement hidat, őket azonban banditák támadják meg, akiktől meg kell védeni a mesterembereket - az ötletnek az a lényege, hogy a világban mindig történjen valami. Ezért egy-egy adott zónán belül nagyon fontos szerepet kapnak a más MMO-kból ismert eventek, az úgynevezett speciális események, amelyekből rengeteget ígérnek az arenanetes arcok - lesz, ami naponta történik, lesz, ami hetente, és lesz, amelyet a játékosok „kapcsolnak" majd be valamilyen eseménnyel.

Fiam, aztán tisztességes ember légy!
Már aki! Én például a Guild Wars 2-ben tisztességes sylvari akarok lenni! S a legjobb az egészben az, hogy lehetek is, ugyanis több játszható faj kerül majd a képbe. Az emberek és a sylvarik mellett a charr, norn, asura is játszható faj lesz: mindegyik a saját erősségeivel és gyengeségeivel. Például a nornnak olyan faji képessége van, hogy át tud alakulni félig norn, félig medve formába - ilyenkor megnő a támadóereje és az életereje is. A fejlesztők azt is ígérik, hogy a karakter fejlődése, illetve fejlesztése is jóval összetettebb lesz, mint jelenleg: ahogy egy perzisztens világú MMO-hoz illik. Nagyon érdekes tapasztalat lesz az úgynevezett „sidekicking" rendszer: sok hagyományos MMO-ban, ahol nagyok a szintkülönbségek, gondot okoz, hogy nagy szintkülönbségű barátok nem tudnak együtt játszani. A GW2-ben ilyen esetekben a kisebb szintű karakter ideiglenesen olyan képességekhez jut, mint magasabb szintű társa(i), így nyugodtan haladhat velük egy-egy adott kalandban. A rendszer ennél pontosabb működéséről egyelőre nincsenek adataink (állítólag hasonló lesz a City of Heroes rendszeréhez), de maga a kezdeményezés dicséretes. Egyébként a GW2-ben jóval magasabb szintet érhetünk majd el, mint a jelenlegi GW-ben - hogy mekkora lesz ez, még nem tudjuk. De tuti, hogy 20-nál jóval több.

Melyik világot is válasszuk?
A perzisztens, azaz állandó területekkel bíró MMO-k esetében sokszor megoldhatatlan, hogy a játékosok fizikailag ugyanabban a világban legyenek, gondoljunk csak bele, ha a WoW-ban, mondjuk, Hellfire Peninsulán egyszerre minden szerver játékosai ott lennének, akkor több tízezren rohangálnánk... izé, állnánk egy helyben a lagban (szerver belassulása). Míg a sima GW-ben a rengeteg instance miatt nem volt szükség arra, hogy külön világot válasszon az ember, a GW2-ben lesznek külön szerverek, amelyek a világ más kópiáit jelképezik majd. Ezek között a világok között azonban szabadon lehet majd mozogni! Mondjuk ma a 2-es szerveren játszom, de a haverről kiderül, hogy ő az 5-ösön. Sebaj, kilépek, a globális adatbázis segítségével kérem, hogy vigyenek át az 5-ös szerverre; a legközelebbi indításnál az 5-ös szerveren leszek, és máris nyomulhatunk együtt. Míg ez más MMO-kban drága és lassú procedúra, itt állítólag egyszerű lesz szervert váltani. Természetesen a Guild versus Guild PvP-n kívül állítólag hatalmas méretű World vs. World PvP csaták is lesznek, ahol a 2-es, a 3-as szerver és az 5-ös szerver (többek között) harcolhat egymás ellen speciális PvP-területen (ennek neve Mist). Ennek érdekessége, hogy a PvP-ben, azaz a player versus player (játékosok egymás ellen) módban is működni fog a sidekick rendszer, így egyik oldal sem lesz gyengébb, mint a másik - az, hogy ki nyer, nem a szinttől vagy a felszereléstől, hanem a tudástól, a taktikától és a mázlitól függ majd. Tehát indítunk egy 1-es szintű karit, közben a Misten támadás éri világunk területeit. Magas szintű barátaink odateleportálnak minket, és mi is részt vehetünk a csatában, mert ideiglenesen a legmagasabb szintű karakterek tulajdonságait és fegyverzetét/páncélját (nem kinézetre, hanem sebzésre stb....) kapjuk meg, így azonnal bevethetjük magunkat a csatába. Amint távozunk a Mistről, újra LVL 1-es kis karink lesz. Egyébként a Mist nem egy zóna lesz, hanem egy nagy, stratégiai játékterület, sok zónából, amelynek irányításáért több szerver, illetve világ harcol majd.

A hősök, azok a daliás hősök
A Guild Wars egyik legérdekesebb innovációja az volt, hogy ha nem sikerült/nem akartunk csapatot toborozni, akkor bérelhető henchmenek, illetve hősök is rendelkezésünkre álltak, hogy egy komplett csapatra tervezett instance-t is megcsinálhassunk. Mivel a GW2-ben inkább a perzisztens világ érvényesül, sajnos ez a kafa találmány eltűnik, illetve átalakul. Ezentúl ugyanis úgynevezett „companionok", azaz társak tarthatnak velünk a csatába. Az ő tulajdonságaik a hősökéihez hasonlóan fejlődnek, és minden játékosnak lehet ilyen companionje. Ezek a kísérők nem foglalnak el helyet a csapatban, ahogy a petek sem. Azok a játékosok, akik nem akarnak kísérőt vinni magukkal, speciális buffokat kapnak cserébe. Így többféle taktikával is nekimehetünk esetleg ugyanannak az ellenfélnek. S míg a GW esetében szinte minden tartalom csapatokra volt kitalálva, a GW2 a szóló játékosoknak is nagyon jól játszható lesz. S természetesen a nagyobb csapatokra (mint mondjuk egy RAID) is ki lesz hegyezve a sztori. Mindemellett fontos változás, hogy a páncélzat ezentúl nem lesz foglalkozásfüggő, hanem mindenki hordhat mindent, amit csak akar - így minden karakternek több öltözködési lehetősége marad. S majd elfelejtettem a legfontosabbat. A GW2-be belépve „örökölhetünk" GW-karaktereinktől - egy GW-karaktert kiválaszthatunk, és annak unlock tárgyaiból vagy jutalmaiból örökölhetünk. Érdekes lesz. "
[link]

[ Szerkesztve ]

Guild Wars - Zenty a survivor

(#11) nosferatue válasza Zenty (#10) üzenetére


nosferatue
(tag)

Az mondjuk számomra furcsa lenne, ha egy assasin teljes vasban ugorna neki az ellenfelének. :)

I just curse the sun so I can howl at the moon

(#12) Zenty válasza nosferatue (#11) üzenetére


Zenty
(őstag)

jah :)
de biztos megoldják, hogy egy kari se lesz igazán mindent verő.

Guild Wars - Zenty a survivor

(#13) nosferatue


nosferatue
(tag)

Hátha valaki lemaradt erről az igen hangulatos trailerről.

I just curse the sun so I can howl at the moon

(#14) Slayer Valor válasza nosferatue (#13) üzenetére


Slayer Valor
(őstag)

Kinézetre a grafikája nem sokat változott EotN óta, de persze Pro óta elég sokat javult. Aztán meg ez egy teljesen felújított motor is lesz, sokminden extra cuccal. Ahogy nézem, lehet majd úszni is? Zsiráf :DD [khmm... női karakterek manökken beállásai... még mindig!!]
Mindenesetre nagyon várom. :)) [Van egy évem, hogy összeszedjek még 100k-t az új gépemhez :DDD]

(#15) Slayer Valor válasza nosferatue (#11) üzenetére


Slayer Valor
(őstag)

Ezt a páncél dolgot megoldhatnák pl úgy, ahogy a Diabloban tették. Egy plate armor ott se nézett ki ugyanúgy egy palán és egy assán :) Mindenesetre nagyon várom [az új gépemmel együtt, amihez nekem kell saját erőmből összeszedni a pénzt... nem lesz könnyű. Mert ezen nem futna már GW 2, GWEN alig fut el.. :( ], sok jó változásnak nézünk elébe ^^

(#16) Slayer Valor


Slayer Valor
(őstag)

Aki esetleg még nem olvasta:

Guild Wars 2 - IGN Interjú

(#17) Nimrod


Nimrod
(addikt)

Nocsak, nocsak... CE2 engine-es mmo-k, GW2, Diablo 3, Aion... egész jó kis idők jönnek. ;]

Az internet hülyévé tesz.

(#18) Slayer Valor


Slayer Valor
(őstag)

Lőfegyver Guild Wars 2-ben minden fajnak, ami nem íj?

Mostmár aztán nagyon kiváncsi vagyok. Az infok szerint a charrok lesznek e téren a legfejlettebbek... Miket kapunk, ejnye, ez már lassan macskafogó lesz [cicák gunnal :DDD] :))

Ezen bizony töltényheveder van.

[ Szerkesztve ]

(#19) Archanon


Archanon
(őstag)

Megy a demo, és érkeznek is az első gameplay videók, igaz, nem HD minőségben, de így legalább mi is megismerhetjük a játékmenetet!

Video 1
Video 2
Video 3

Szerintem nagyon ott van a játék, egy-két ellenvetésem van [elesik, azt hirtelen feláll, semmi erőkifejtés, bár gondolom ez betudható az igencsak alfa/béta állapotnak], de nagyon várom! :))

Guild Wars 2: Archanon.6039 ||| http://myanimelist.net/animelist/Archanon ||| ~Dango, dango, dango, dango; dango daikazoku...~ ||| El. Psy. Congroo. ||| Whohhehhje. /,,/, (⌐■_■)

(#20) Tiktakbummm


Tiktakbummm
(csendes tag)

Én azon gondolkozom, hogy mikor lesz úgy megoldva a harcrendszer, hogy ezeket a böhöm valamiket picike kardokkal ne tudjuk sebezni. Szerintem kicsit nonsense ez így. Nem megölni akarom a játékot, de teszem azt a warrioroknak pl valami más szerepet adnék, valahogy védje a társait a pajzsával...

Ezek mellett nagyon várós a játék :) Az első részt is sokáig nyúztam :D

(#21) Archanon válasza Tiktakbummm (#20) üzenetére


Archanon
(őstag)

Lehessen csak megölni akár egy kis tőrrel is... Légy elég ügyes, másszál fel a böhöm szörny hátára, majd döft bele a tőrt a fejébe (ha nincs rajta sityak). Vagy Legolas módra ugrálj rá, lődd fejbe. Biztos jól nézne ki! Egy single game-ben még megoldható lenne [God of War], de mmo-ba... valahogy nem akarják. Ah.. majd 10 év múlva. :DDD

A folyamatos csak védésbe szerintem sokan beleunnának, azért aprítani is élvezet. :P

[ Szerkesztve ]

Guild Wars 2: Archanon.6039 ||| http://myanimelist.net/animelist/Archanon ||| ~Dango, dango, dango, dango; dango daikazoku...~ ||| El. Psy. Congroo. ||| Whohhehhje. /,,/, (⌐■_■)

(#22) Tiktakbummm válasza Archanon (#21) üzenetére


Tiktakbummm
(csendes tag)

Biztos kilehetne valamit találni :) Lehet fel kéne rakni újra, bár szerintem a herokkal elrontották már, még nem is a NF-ben hanem a GWEN-ben, normális partyt találni már marha nehéz:S

(#23) Archanon válasza Tiktakbummm (#22) üzenetére


Archanon
(őstag)

Herokat azért rakták bele, mert a hencsik bénák, gyengék voltak... És ugye volt, hogy nem talált az ember 7 másik playert, henchivel meg totál gázos, mintha ott se lettek volna. A herok viszont simán pótolják a rendes játékost, és pont ez a gond, emiatt a 8-as partyk többnyire 2 playeresre csökkentek. De azért még úgy is fun...

Én csak azt sajnálom, hogy mostanra annyira kihalt az egész játék [aki játszik, az már csak farmol, vagy épp Kamadanban elad], és emiatt még inkább nem lehet partyt találni, bár inkább úgy mondanám: nehezen. Azért néha van egy-két szerencsés pillanatom még... :K

Guild Wars 2: Archanon.6039 ||| http://myanimelist.net/animelist/Archanon ||| ~Dango, dango, dango, dango; dango daikazoku...~ ||| El. Psy. Congroo. ||| Whohhehhje. /,,/, (⌐■_■)

(#24) Tiktakbummm


Tiktakbummm
(csendes tag)

Tudom :) anno én is farmolgattam elével meg dervishel zöld cuccokért, rahedli scar eaterem volt meg mit tom mik :D

(#25) Kanczy


Kanczy
(addikt)

Én mióta kikerültem a guild gvg lineupjából, nem játszom az eggyel, de most nem is ez a lényeg. Mit szóltok a videókhoz? Szerintem zseniális, és úgy látszik, nem csak én gondolom így ;]

You don't get it, son. This isn't a mudhole... It's an operating table. And I'm the surgeon. (Batman: The Dark Knight Returns)

(#26) Archanon válasza Kanczy (#25) üzenetére


Archanon
(őstag)

Hatalmas gratula GW2-nek! :C

Én még azért reménykedek benne, hogy az első béta idejére azért jelentősen javítanak még a játékon [nyilván], van mit. Magasugrást, jégkorcsolyázást kivéve eddig amúgy nagyon tetszik a játék, szeretném már kipróbálni [charr powaa ;] ]. A játék eleji kukachent nem maradhatott el, azt látom.

Ezek vajon milyen statok a fegyvernek? Eh, ez már tényleg nem a megszokott GW-s rendszer lesz... sebaj, a játék legyen jó. :DDD

Guild Wars 2: Archanon.6039 ||| http://myanimelist.net/animelist/Archanon ||| ~Dango, dango, dango, dango; dango daikazoku...~ ||| El. Psy. Congroo. ||| Whohhehhje. /,,/, (⌐■_■)

(#28) kovsol válasza Archanon (#19) üzenetére


kovsol
(félisten)

eddig amit láttam belőle még jobb mint amit vártam tőle, ha elmegy rendesen majd a gépemen akkor tuti megveszem :K

May the Force be with you - facebook.com/KovsolPhoto

(#29) Archanon válasza kovsol (#28) üzenetére


Archanon
(őstag)

Nekem még nem ártana videokártyát is vennem [azért azt kétlem hogy GW2 is elfutna 40-50fps-el ezen az integrált akármin, mint GW1 :( ], aztán jöhet előrendelés/collectors [persze csak ha értelmes dolgokkal látják majd el], ez már tuti biztos. Azért egy bétának örülnék, de arra sajnos még várni kell.

Guild Wars 2: Archanon.6039 ||| http://myanimelist.net/animelist/Archanon ||| ~Dango, dango, dango, dango; dango daikazoku...~ ||| El. Psy. Congroo. ||| Whohhehhje. /,,/, (⌐■_■)

(#30) Kanczy válasza Archanon (#29) üzenetére


Kanczy
(addikt)

Ugyanez nekem is. Minimum előrendelés, de lehet collector's :C

You don't get it, son. This isn't a mudhole... It's an operating table. And I'm the surgeon. (Batman: The Dark Knight Returns)

(#31) Tiktakbummm


Tiktakbummm
(csendes tag)

Hát elv már nem csak olyan fegyverek lesznek benne mint az elsőben, hanem mindenféle :) Az előrendeléssel várjunk a bétáig, de az már jól enne, ha lenne. és igen! Char meg Nord powa:D

(#32) FehérHolló válasza Archanon (#29) üzenetére


FehérHolló
(veterán)

Mondj valamit, ami miatt szívesen megvennél egy collector's editiont! Persze reális dologra lennék kíváncsi, ne egy siege devourernek álcázott Skoda 100-assal gyere elő.

Másrészt a youtube-os linken teljesen szokásos statjai vannak a fegyvernek. Például nappal 10-zel növeli az életerőt. Lehet, hogy nem a régi GW-ben megszokott statok (miért is lennének azok?), de több ezer másik játékban lehetett már ilyennel találkozni.

Skynet is real. It's called Google.

(#33) Archanon válasza FehérHolló (#32) üzenetére


Archanon
(őstag)

Olyat nem is említettem, hogy más játékban nem tapasztalhattunk még ilyesfélét. :U Ez csak GWben új. Ha játszottál vele, tudni fogod miért.

Collectors meg... Ha az alapjáték teszem-azt, 10ezerért jön ki, és a CE mondjuk 15-ért, és van benne egy igényes Art book [szinte biztos hogy lesz], már megérte megvenni. Persze, ezek az artok mind fönn lesznek neten, talán nagyobb felbontásban, de én elég fanatikus vagyok ahhoz, hogy jobban szeressem a kezemben tartani [még ha nem is olyan sokáig:DDD]. [A siege skoda se lenne rossz "apróság"... ;] ]
Aztán nyilván lesz e mellé sok minden, egyedi skin valaminek, egyedi tánc, ingame dolgok... Hogy megveszem-e, pesze a CE árától is függ majd. [Ha annyira telepakolják jó ár/érték aránnyal, mint a Blizzard tette SCII esetében, simán CE lesz ebből is, de egyelőre megvárom az első infokat. :)]

Guild Wars 2: Archanon.6039 ||| http://myanimelist.net/animelist/Archanon ||| ~Dango, dango, dango, dango; dango daikazoku...~ ||| El. Psy. Congroo. ||| Whohhehhje. /,,/, (⌐■_■)

(#34) FehérHolló


FehérHolló
(veterán)

Bocs, hogy beröfögöm ide is, de: [link]
Ott várnék választ.

Archanon: Bocsáss meg, de én ezután a válasz után teljesen elvetemültnek tartalak. Ha család mellett ennyi időd és pénzed van játékokra, akkor valamit nagyon jól csinálsz az életben. Ha pedig nem te fizetsz mindezért, akkor ne legyél rá ennyire büszke szerény véleményem szerint. Bocsánat a személyeskedésért, de ez kikívánkozott belőlem. Remélem, nem volt sértő.

[ Szerkesztve ]

Skynet is real. It's called Google.

(#35) Archanon válasza FehérHolló (#34) üzenetére


Archanon
(őstag)

Egyáltalán nem tartom sértőnek, nem ismersz. ;)

Egyébként meg pont az anyagiak miatt, életemben eddig még 1 db játékot vettem meg. [Jó, mellé még azt a 3 kiegészítőt. Összesen 22500 Ft-om van benne..] Guild Wars. Gondolom érthető miért... egy ideig bántam is, de megérte. És igenis, Én spórolgattam érte éveket, gyakorlatilag a "semmiből"... :) [A hosszas spórolással összegyűjtött pénz elköltését valóban remekül csinálom. Igyekszem majd leszokni róla.] Amúgy ha sok pénzem lenne, valószínű akkor is ilyen "zsugori" lennék. De úgy gondolom, ha néhány évente megveszek egy-egy játékot [teszem azt, mindenféle kacattal mellé, CE-t], az nem feltétlen utal elvetemültségre... bár lehet így van, lehet nem kéne ennyit se játékra költenem. De akkor már PC-m se legyen. :))

Hogy ON is legyek: Katt.
Itt megtalálható a folytatás is, de még nincs feliratozva, de üsse kő. Bátran tudom ajánlani az angolul nem tudóknak is!

[ Szerkesztve ]

Guild Wars 2: Archanon.6039 ||| http://myanimelist.net/animelist/Archanon ||| ~Dango, dango, dango, dango; dango daikazoku...~ ||| El. Psy. Congroo. ||| Whohhehhje. /,,/, (⌐■_■)

(#36) FehérHolló válasza Archanon (#35) üzenetére


FehérHolló
(veterán)

Az előző hozzászólásaidból (de főleg a #33 utolsó bekezdéséből) az jött le nekem, hogy a SC2-t is megvetted CE-ben. Valószínűleg félreértettem, ezért elnézést!

Különben az "elvetemült" véleményemet fenntartom azért, mert olyanért vagy hajlandó kiadni plusz pénzt, ami a valóságban kb. semmi többletet nem jelent (például artwork, ami le is tölthető). A bónusz tánc az más kérdés, abba ne menjünk bele. Vannak olyanok, akik az Aiont csak a GW-ben megjelenő szárnyakért vették meg 12k-ért. Biztos megérte neki. Én ezt már sajnos nem értem meg, és nem is minősítem emiatt. (A bónusz tánc meglátásom szerint hasonlít erre, de tényleg ne térjünk ki rá.)

Skynet is real. It's called Google.

(#37) Archanon válasza FehérHolló (#36) üzenetére


Archanon
(őstag)

Valljuk be, a CE megvételéhez [bármiből] kell egyfajta fanatizmus, ami eltörli az épelműséget. Nálam ez megvan... Ejnye. Igazából örülök is neki, hogy nem volt pénzem megvenni rögtön SCIICE-t, így maradt időm lebeszélni magam róla, és később értelmesebb dologra költeni. Mindenesetre az alapgame mindenképp tervben van, csak jóárasíthatnák már végre... :))

Guild Wars 2: Archanon.6039 ||| http://myanimelist.net/animelist/Archanon ||| ~Dango, dango, dango, dango; dango daikazoku...~ ||| El. Psy. Congroo. ||| Whohhehhje. /,,/, (⌐■_■)

(#38) FehérHolló válasza Archanon (#37) üzenetére


FehérHolló
(veterán)

Inkább gyere velem UW/FoW/Urgoz/Kanaxai/DoA/VS. :)

Skynet is real. It's called Google.

(#39) blackydan


blackydan
(senior tag)

Mi ez a pangás skacok? Lassan egy éve nem érkezett új hsz amint látom... :(
Azért reménykedem, hogy szépen lassan felpörög a topic, mivel már elég sok új infó jött ki a játékról :DD

(#40) Archanon válasza blackydan (#39) üzenetére


Archanon
(őstag)

Hát, a GW-s közösség legnagyobb része úgy néz ki nem a PH!-n lesz megtalálható. :)) Aki meg infokra vágyik, az felugrik ide, bőven el lesz látva olvasnivalóval.

Én egyébként kezdek elpártolni a GW2-től. Ahogy jönnek a gameplay videók, egyre inkább elidegenedek tőle... Szép a grafika, de a játék animációi még mindig röhejesek. Nálam ez ront az összképen, mellesleg nem úgy néz ki, mintha spanyol viasz mmo-nak készülne, hiába a nagy beharangozás. Mindenesetre várom mikor lesz a béta, nagyon szívesen kipróbálnám, hátha mégis elnyeri majd a tetszésemet, úgy, hogy magam játszhatom vele. Hátha...

Guild Wars 2: Archanon.6039 ||| http://myanimelist.net/animelist/Archanon ||| ~Dango, dango, dango, dango; dango daikazoku...~ ||| El. Psy. Congroo. ||| Whohhehhje. /,,/, (⌐■_■)

(#41) Archanon


Archanon
(őstag)

Na, ez tetszik. Végre itt is egész életrevaló pofázmányokat lehet majd csinálni, nem szükséges plasztikázott tökéletekkel flangálni.

A nornok elég brutálisan néznek ki. Az szinte biztos, ha harcosom lesz, az egy brutálizomagy szőrösfejű agresszív norn lesz (csak nehogy homár hangon szólaljon meg :DDD ).

Guild Wars 2: Archanon.6039 ||| http://myanimelist.net/animelist/Archanon ||| ~Dango, dango, dango, dango; dango daikazoku...~ ||| El. Psy. Congroo. ||| Whohhehhje. /,,/, (⌐■_■)

(#42) Sonja


Sonja
(veterán)

Conference Call Highlights, GW2 Console Version Confirmed!

Senki sem valódi, csak páran kevesebbet hazudnak. - Linux User

(#43) M3oH


M3oH
(őstag)

Magyar osszefoglalo a WvWvWrol: [link]

(#44) zuzu000


zuzu000
(őstag)

Juhuuhhúú:
katT

(#45) M3oH válasza zuzu000 (#44) üzenetére


M3oH
(őstag)

Bezony, elkezdodott. Amugy 48oran at el a lehetoseg a jelentkezesre.

(#46) Haart


Haart
(addikt)

Aki jelentkezik beta-ra az már tuti kap kódot? Vagy csak benne lehet a szerencsés X-ben?

WOT klántagokat keresek, aki szeretne kötetlen maradni és FUNból játszani az jelentkezhet nálam. Jó légkör, családias hangulat. Ha kedved tartja csatlakozz!

(#47) Ilsyde válasza Haart (#46) üzenetére


Ilsyde
(őstag)

Ha mindenki bekerulne akkor nem zart beta lenne hanem nyilt.

(#48) Haart válasza Ilsyde (#47) üzenetére


Haart
(addikt)

Ez is igaz. :W

WOT klántagokat keresek, aki szeretne kötetlen maradni és FUNból játszani az jelentkezhet nálam. Jó légkör, családias hangulat. Ha kedved tartja csatlakozz!

(#49) M3oH válasza Haart (#46) üzenetére


M3oH
(őstag)

SAjna jelentkezes nem egyenlo betakulccsal :) AMugy lesz tobb bete event, es eddig ugy van, hogy ha vki bekerul egyre, az nem biztos, hogy a kovetkezore is automatikusan bejut, Szoval lesz esely bejutni, ha az ember probalkozik.

(#50) Archanon


Archanon
(őstag)

Ide is belinkelem. :)

Guild Wars 2: Archanon.6039 ||| http://myanimelist.net/animelist/Archanon ||| ~Dango, dango, dango, dango; dango daikazoku...~ ||| El. Psy. Congroo. ||| Whohhehhje. /,,/, (⌐■_■)

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Guild Wars 2 (GW2)
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.