A Guild Wars 2 egy MMORPG típusú játék, amely ráadásul havidíjmentes.
Történetileg a Guild Wars első részét folytatja, de itt most az 5 fajnak együtt kell harcolnia, a sárkányok legyőzésének érdekében.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [GoodSpeed:] SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [petipetya:] Nagy chili topic. :)
- [Re:] [Lenry:] Windows 11 telepítése inkompatibilis gépre
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:46:24
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Zenty
őstag
"Guild Wars 2 történelem Ree Soesbee-től
„A Mouveli-i naptár szerint 1075-öt írtunk, amikor Kormir istennő felemelkedett. Ettől a naptól kezdjük a történelem óránk és megmutatjuk a jövőt attól a naptól számítva, ami mostanra a múltunkká vált. Kétszázötven évig küzdöttek Tyria hősei, miközben a világ változott körülöttük. A világot lázongások, kataklizmák és más, globális események változtatták meg. Az emberek hanyatlóban. Más fajok emelkednek fel, a világból egyre nagyobb részeket uralnak és a hatalom egyensúlya eltolódik. A világ megváltozott.”
Decimus történész, Durmand apátság
Tyria földjén konfliktus, káosz és több nemzedéknyi háború vonult át. Ritkán volt béke ezen a bajtól terhes vidéken. A Kormir felemelkedése és a Nagy Pusztitó legyőzése óta eltelt évek sem voltak mások. Voltak veszélyek. Voltak kalandok. Ez már nem az a Tyria, mint egykoron, mégis sok minden ugyanúgy maradt a baljós felszín alatt.
Évezredes, alvó szörnyek ébredtek fel. A föld felszínére másztak, borotvaéles karmaik olyan sziklákba és földbe mélyedtek, melyek több ezer éve nem láttak hozzájuk hasonlót. Azokat a helyeket pedig, ahol a felszínre értek uralmuk alá hajtották, felhasználták saját céljaik elérésére. Primordus, az első ezek közül, sereget gyűjtött, hogy helyetesítse a pusztítókat, melyek korábban szolgálták. Csatlósaival pedig lassan elfoglalta a a földalatt húzódó barlangokat, fokozatosan a felszínre kényszerítve az asurákat. Gunnar's Hold jégszörnyek martaléka lett, a nornok délre menekültek, arra az üres területre, amit egykor a törpék birtokoltak. A charrok óvatos barátságot ápolnak a nornokkal, tisztelve hatalmukat és erejüket.
Délre, Orr félszigete kiemelkedett az óceánból, szökőárat zúdítva a partmenti területekre. Sanctum Cay, D'Alessio Seaboard és a Battle Isles a hullámok alá süllyedt, de még Lion's Archot is úgy elárasztotta a víz, hogy a hatalmas várost el kellett hagyni, épületei romba dőltek az ártól. A kalózhajók, melyek Orr elsüllyedt szigetei között rejtőztek, felborultak és csak néhány hajónak sikerült elhagynia a területet. Ezek a romba dőlt északi parton telepedtek le, elkerülve a fekete árbocos hajókat, melyek megjelentek az orri területeken. Orr elveszett lelkei pedig, egy mélyen a tenger alatt bújó, sötét hatalom parancsára, elfoglalták a felemelkedett földeket.
Furcsa fajok, a nornok, az asurák és a rejtélyes sylvarik, nagy területeket foglaltak el. Ezek a civilizációk az embereket északra és nyugatra szorították, messze őseik földjétől. Az új fajok megszilárdították jelenlétüket Tyriában és most már ők alakítják az eseményeket körülöttük."
folytatás:
[link]
Guild Wars - Zenty a survivor