Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ripper17

    tag

    Gopro.com rendelés, kimaradt egy kisebb termék.
    Support chat nyit, kértek be fotókat, megállapitották: valóban sértetlen a doboz, nem szállítás közben tünt el. "Eszkalálom a case-t"

    Eltelt 1 hét: jön egy általános support email. "Reméljük volt progress az ügyben, jelezzen vissza, különben a jegyet lezártnak tekintjük." a levél végén persze: "erre a mailre ne válaszoljon!" :D

    újabb chat, újabb 25 perc várakozás. Nagy szabadkozások, jajj a supervisor nem nézett rá, stb., de utánanéz! eltelt 24 óra: feladtak nekem egy csomagot...jó hirtelen rá lett nézve, na. :D

    mindez gopro cloud elöfizetöként, egyébként. Szóval a körmükre kell nézni, ha ilyen van, mert elsumákolják.

Új hozzászólás Aktív témák