Hirdetés

2024. június 2., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1451) GeniusHU válasza baligeri (#1444) üzenetére


GeniusHU
aktív tag

Cseréld le jetaudióra, a media player csak sztereót tud.

www.genius.hu - hivatalos tech support (Szerviz cím és nyitvatartás a genius.hu-n a kapcsolat résznél) Válaszok is csak munkaidőben...

(#1452) GeniusHU válasza voriand (#1447) üzenetére


GeniusHU
aktív tag

Látatlanban nem tudunk árat adni, be kellene hoznod a mélynyomót hozzánk.

www.genius.hu - hivatalos tech support (Szerviz cím és nyitvatartás a genius.hu-n a kapcsolat résznél) Válaszok is csak munkaidőben...

(#1453) voriand válasza GeniusHU (#1452) üzenetére


voriand
csendes tag

Elég csak a mélynyomót? Gondolom van elég teszt hangszóró hozzá Nálatok :) Azokkal akkor nem fáradok, így önmagában is elég nehéz :)
Bevizsgálás/hibakeresés ingyenes?

(#1454) GeniusHU válasza voriand (#1453) üzenetére


GeniusHU
aktív tag

Elég csak a mély, bevizsgálás ingyenes.

www.genius.hu - hivatalos tech support (Szerviz cím és nyitvatartás a genius.hu-n a kapcsolat résznél) Válaszok is csak munkaidőben...

(#1455) Teaway válasza GeniusHU (#1450) üzenetére


Teaway
veterán

Már itt figyel az asztalon :) Celine Dion - I'm Alive c. számával próbáltam ki...egyenlőre próbálom összeszedni az államat a padlón...

Nincs itthon csokid??

(#1456) biharibalazs


biharibalazs
csendes tag

Sziasztok!

Van egy Genius 6000-es hangfalszettem (1év körüli) és mostanában elkezdett finoman búgni a mély. Már cseréltem kábeleket, de nem segített. Valakinek ötlete, hogy mitől lehet ?

Bihari Balázs

(#1457) Fooler89


Fooler89
őstag

Hello

2-3 hónapja vettem egy SP HF2000A hangszórót. Az a bajom, hogy néha a bal oldal elhalkul ilyenkor ki kell kapcsolnom és utána be vagy van olyan amikor ez se oldja meg és a hangerő szabályzóval kell játszanom vagy a kábeleket kell egy kicsit megmozgatnom.

Kérdésem, ezzel az indokkal visszavihetem a hangfalakat és fognak-e nekem segíteni?

(#1458) GeniusHU válasza Teaway (#1455) üzenetére


GeniusHU
aktív tag

:D

www.genius.hu - hivatalos tech support (Szerviz cím és nyitvatartás a genius.hu-n a kapcsolat résznél) Válaszok is csak munkaidőben...

(#1459) GeniusHU válasza Fooler89 (#1457) üzenetére


GeniusHU
aktív tag

Természetesen ez garanciális probléma :K

www.genius.hu - hivatalos tech support (Szerviz cím és nyitvatartás a genius.hu-n a kapcsolat résznél) Válaszok is csak munkaidőben...

(#1460) GeniusHU válasza biharibalazs (#1456) üzenetére


GeniusHU
aktív tag

Csak a mély búg, vagy a kis hangszórók is?

www.genius.hu - hivatalos tech support (Szerviz cím és nyitvatartás a genius.hu-n a kapcsolat résznél) Válaszok is csak munkaidőben...

(#1461) biharibalazs válasza GeniusHU (#1460) üzenetére


biharibalazs
csendes tag

Csak a mély.

Bihari Balázs

(#1462) GeniusHU válasza biharibalazs (#1461) üzenetére


GeniusHU
aktív tag

Valószínüleg a trafó lesz a hiba.

Áramtalanított állapotban fordítsd fejre és az alján kell legyen 4db süllyesztett csavar.
Azok tartják a trafót és lehet fellazultak kicsit. Azokat jól húzd meg.
Ha nem az a hiba, akkor azt már látni kell.

www.genius.hu - hivatalos tech support (Szerviz cím és nyitvatartás a genius.hu-n a kapcsolat résznél) Válaszok is csak munkaidőben...

(#1463) biharibalazs válasza GeniusHU (#1462) üzenetére


biharibalazs
csendes tag

Ok, kipróbálom. Köszönöm.

Bihari Balázs

(#1464) Teaway válasza GeniusHU (#1458) üzenetére


Teaway
veterán

Ráadásul tegnap szakadó esőben mentem érte :(( , ma meg hétágra sütött a nap :) ....de hát aszonták, akkor menjek, ha jólesik :P

Nincs itthon csokid??

(#1465) tomekt válasza GeniusHU (#1433) üzenetére


tomekt
tag

feltelepitettem és amikor +nyitom a programot ezt irja ki : "no video capture device was detected on your system This application requires a functional video capture device, such as a USB web camera" :O

(#1466) GeniusHU válasza tomekt (#1465) üzenetére


GeniusHU
aktív tag

Szia!

Másik gépen próbáltad már?
Ha ott is ez a hiba, akkor írj a szerviz@genius.hu címre is.

www.genius.hu - hivatalos tech support (Szerviz cím és nyitvatartás a genius.hu-n a kapcsolat résznél) Válaszok is csak munkaidőben...

(#1467) Csokobana


Csokobana
csendes tag

Hali. Kéne egy kis segítség, remélem itt megtalálom a megoldást. Lenne egy Genius 6000-esem, amiben szétment a szenzor, így kaptam egy teljesen újat, viszont egy STAND BY mód nélküli verziót. A kérdésem az lenne, hogy mit kezdjek vele, mert így csak a hátsó főkapcsolóval lehet kikapcsolni. Hagyajm állandóan bekapcsolt állapotban, vagy ha nem használom kapcsoljam le mindig a főkapcsolót? Melyik lenne az egészségesebb megoldás hosszútávon? A válaszokat előre is köszi, üdv.: Csoki

(#1468) Csokobana


Csokobana
csendes tag

Őszintén szólva az 5.1-el ellentétben én nem vagyok egy Genius =) így nem tudom igazán eldönteni mi lenne a jobb ötlet. Elvégre STAND BY nélkül ha lekapcsolom, egyelnő egy áramkimaradással, ami állandóan gondolom nem tesz jót az erősítőnek. Ha viszont mindig üzemmódban van, akkor megintcsak nem a trafó vagy valami más alkatrész fogja kárát látni egy idő után? Melyik lenne a nyerő ötlet? Sokat segítene! Big thanks!

(#1469) tomekt válasza GeniusHU (#1466) üzenetére


tomekt
tag

Másik gépen is próbáltam ott is ez a probléma.Azon is Win7 van.Ez előtt xp volt akkor működött.

(#1470) fuko1976


fuko1976
csendes tag

lenne egy ojan gondom hogy a kutyám szét rágta a genius dht 510 jack kábelt megtudnátok mondani hogy hol lehet rendelni vagy valami boltot

ilés richárd

(#1471) Dr. Romano


Dr. Romano
veterán

Üdv!

Ha volt már szó róla akkor bocsi, azonban megkérdezném hogy a Genius a garancia időt a gyártástól számítja vagy a kiskerből való megvétel után?

Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???

(#1472) Teaway válasza Dr. Romano (#1471) üzenetére


Teaway
veterán

Onnan ketyeg, amikor kiállítják a vevőnek a számlát.

Nincs itthon csokid??

(#1473) fuko1976


fuko1976
csendes tag

fönt van egy mély hangszoró a génius oldalon és az volna a kérdésem hogy az jó e a genius dht 510?

ilés richárd

(#1474) Dr. Romano válasza Teaway (#1472) üzenetére


Dr. Romano
veterán

Azért megvárnám a "hivatalos" választ, mert a nagyker nekünk pont az ellenkezőjét mondja -Genius termékek esetén only-.

[ Szerkesztve ]

Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???

(#1475) Frigetrus válasza Dr. Romano (#1474) üzenetére


Frigetrus
senior tag

ez szerintem lehetetlen, ilyen nincs
tegyük fel, ha 1 év a garancia és ha a boltban áll fél évet, majd megveszed, akkor te fél év garanciát kapsz?? nem!

[ Szerkesztve ]

(#1476) miroon


miroon
aktív tag

üdv.
tegnap lettem tulajdonosa egy Genius 5005 5.1es hangrendszernek. Számítógéppel szeretném összekötni,viszont nem tudom,hogy a hangkártyámnál hova kell kiválasztani az első,hátsó illetve a mély hangszóró/középső hangszóró kimeneteket.. mert sehogy sem jó. Van amikor a center nem szól,van amikor a két hátsó..

Ebben szeretnék segítséget kérni :)

iPhone 13 Midnight Black

(#1477) Dr. Romano válasza Frigetrus (#1475) üzenetére


Dr. Romano
veterán

Igen. Pont ezt tartom én is elképzelhetetlennek. Azonban a nagykerünk szerint (amely nem más mint a Computer Emporium) ez Genius termékeknél így működik. Pont ezért nem cseréltek ki nekünk valamelyik nap egy egeret és egy billt.

[ Szerkesztve ]

Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???

(#1478) schawo válasza Dr. Romano (#1477) üzenetére


schawo
titán

Téged szívatnak. A boltban állva hívd fel a fogyasztóvédelmet.

evDirect villanyautós töltőhálózat

(#1479) Frigetrus válasza Dr. Romano (#1477) üzenetére


Frigetrus
senior tag

Én még ilyet nem @&<&#<@ :Y vannak genius cuccaim, pl. 5100-as hangfalszett, Pécsen, az Infolexben vettem februárban. Garanciapapíron ez áll: 1éves garancia a telephelyünkön működő szervizben.
Továbbá ez áll még rajta: Garancia kezdete: 2010.02.05. Vége: 2011.02.05
Téged tényleg szívatnak.
A garancia a vásárlás napjától indul.

(#1480) Dr. Romano válasza schawo (#1478) üzenetére


Dr. Romano
veterán

A korábbi hsz-ekből ki kellett derüljön, hogy én vagyok a boltos ;)
Azonban ha így nézzük tényleg szivatnak, minket a nagyker... Azokat a cuccokat amiket visszahoztak természetesen kicseréltük az ügyfeleknek, így most csak a bolt bukott rajta (természetesen ez nem akkora kár, de akkor is érdekes)
Mindenesetre hétfőn megkérdezem a Geniust is az ügyről (ha már itt nem kapok a "hivatalos emberüktől(?)" választ.

Frigetrus
Pont ezt furcsálom én is. Miért mondják ezt, holott szerintem is így van (gyártástól számítva). Gyanítom hogy a nagyker valamit mahinál, vagy kitudjamilyenmódon szerzett termékeket próbál eladni gar nélkül és ilyen hülyeségeket talál ki.

[ Szerkesztve ]

Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???

(#1481) Teaway válasza Dr. Romano (#1480) üzenetére


Teaway
veterán

A "hivatalos ember" inkább hétköznap szokott lenni, tehát holnap jön a válasz:)

Nincs itthon csokid??

(#1482) GeniusHU válasza Csokobana (#1468) üzenetére


GeniusHU
aktív tag

Szia!

Azért van ez így, hogy mindig kikapcsold.
Nem jó ha folyamatosan bekapcsolt állapotban van.

Azoknál amiknél stand-byban tartják évekig, ott a trafó 4-5 év után elhalálozhat.

www.genius.hu - hivatalos tech support (Szerviz cím és nyitvatartás a genius.hu-n a kapcsolat résznél) Válaszok is csak munkaidőben...

(#1483) GeniusHU válasza fuko1976 (#1470) üzenetére


GeniusHU
aktív tag

genius.hu egyéb termékeknél találod ;)

www.genius.hu - hivatalos tech support (Szerviz cím és nyitvatartás a genius.hu-n a kapcsolat résznél) Válaszok is csak munkaidőben...

(#1484) GeniusHU válasza tomekt (#1469) üzenetére


GeniusHU
aktív tag

Hát ha a termékhez van win7 driver és úgy se megy, akkor nem sokat lehet tenni.
Mi a típusa? Ezt eddig nem írtad még le.

www.genius.hu - hivatalos tech support (Szerviz cím és nyitvatartás a genius.hu-n a kapcsolat résznél) Válaszok is csak munkaidőben...

(#1485) GeniusHU válasza Dr. Romano (#1471) üzenetére


GeniusHU
aktív tag

Természetesen a kisker eladástól indul.

www.genius.hu - hivatalos tech support (Szerviz cím és nyitvatartás a genius.hu-n a kapcsolat résznél) Válaszok is csak munkaidőben...

(#1486) GeniusHU válasza fuko1976 (#1473) üzenetére


GeniusHU
aktív tag

Az a régi Home Theater-be tökéletesen passzol, oda is van írva. :K

www.genius.hu - hivatalos tech support (Szerviz cím és nyitvatartás a genius.hu-n a kapcsolat résznél) Válaszok is csak munkaidőben...

(#1487) GeniusHU válasza Dr. Romano (#1477) üzenetére


GeniusHU
aktív tag

Erre én nem mondok semmit. :C

www.genius.hu - hivatalos tech support (Szerviz cím és nyitvatartás a genius.hu-n a kapcsolat résznél) Válaszok is csak munkaidőben...

(#1488) GeniusHU válasza miroon (#1476) üzenetére


GeniusHU
aktív tag

Ha jól kötötted össze, akkor a vezérlőpult/hangbeállítások résznél állítsd át 5.1-re a hangszórókat. Majd kell legyen egy tesztelő-beállító varázsló ahol minden hangszórót egyesével megszólaltat, közben mutatja is hogy melyiknek kell szólnia. :K

www.genius.hu - hivatalos tech support (Szerviz cím és nyitvatartás a genius.hu-n a kapcsolat résznél) Válaszok is csak munkaidőben...

(#1489) GeniusHU válasza Teaway (#1481) üzenetére


GeniusHU
aktív tag

Pontosan, csak hétköznap munkaidőben van segítség :R

www.genius.hu - hivatalos tech support (Szerviz cím és nyitvatartás a genius.hu-n a kapcsolat résznél) Válaszok is csak munkaidőben...

(#1490) tomekt válasza GeniusHU (#1484) üzenetére


tomekt
tag

A papírjára ez van írva-Videocam look 300k usb internet video camera-.

(#1491) Psychonaut


Psychonaut
addikt

Hali!

Van egy Genius SW-J2 1200 a gépre kötve, és a következő a gond vele: a jobb oldali hangszóró nem szól, csak ha maxra tekerem a hangerőt a saját hangerőállítójával (tehát ha a rendszerhangot növelem, az nem segít). Addig teljesen süket, viszont maxon már ugyanúgy szól, mint a bal oldali. Ez valami típushiba, vagy egyedi eset? Gondolom garis csere lesz, de mindenesetre gondoltam megkérdezem.

(#1492) vinatt74


vinatt74
csendes tag

Tisztelt Dr.Genius !

Vettem egy Genius 5000 típusú hangfalszettet az volna a kérdésem,hogy lehet-e közvetlenül a tv-re kötni? :DD
A tv típusa:Samsung le37B679

Előre is köszönöm válaszát! :R

Vinatt

(#1493) blasi19R


blasi19R
csendes tag

Hello!

Van egy Genius Grandias 12V vezetéknélküli gamepadom. Ma játék közben egyszer csak megállt, és nem reagált semmire. Kikapcsoltam, de már nem tudtam visszakapcsolni. Majd elemet is cseréltem, de nem kapcsolt be, ha viszont elvileg be van kapcsolva, és belerakom az elemet, kigyullad a led, vagy ha vibrára teszem, akkor rezeg, de semmi mást nem csinál, a vevő nem is érzékeli. Ha ebből az állapotból kikapcsolom, megint csak nem tudom bekapcsolni.

Mi lehet a probléma? mi történhetett?

Köszönöm.

(#1494) GeniusHU válasza tomekt (#1490) üzenetére


GeniusHU
aktív tag

Abból volt több verzió is, futott Look V1, Look V2, Look 317 és iLook 317 néven is.
Nézd meg jól hogy pontosan mihez is szedted le.

www.genius.hu - hivatalos tech support (Szerviz cím és nyitvatartás a genius.hu-n a kapcsolat résznél) Válaszok is csak munkaidőben...

(#1495) GeniusHU válasza Psychonaut (#1491) üzenetére


GeniusHU
aktív tag

Szia!

Ez természetesen hibás, de csak akkor csere ha 3 napon belüli.
Különben lehet hogy javítva lesz.

www.genius.hu - hivatalos tech support (Szerviz cím és nyitvatartás a genius.hu-n a kapcsolat résznél) Válaszok is csak munkaidőben...

(#1496) GeniusHU válasza vinatt74 (#1492) üzenetére


GeniusHU
aktív tag

HA van a TV-n analóg kimenet (2RCA csatlakozó - egy piros és egy fehér), akkor minden további nélkül.

www.genius.hu - hivatalos tech support (Szerviz cím és nyitvatartás a genius.hu-n a kapcsolat résznél) Válaszok is csak munkaidőben...

(#1497) GeniusHU válasza blasi19R (#1493) üzenetére


GeniusHU
aktív tag

Ez jó kérdés, látni kellene.

Nem tudom pontosan, ezt a terméket mi nem forgalmazzuk.
Így megnézni élőben most nem tudom.

Vezeték nélküli termékeknél van összehangolási folyamat. Azt a gyári leírásban megtalálod. Lemerült elemnél vagy elemcserénél néha szükséges ezt elvégezni.

Ha nem jutsz dűlőre, akkor vidd vissza oda ahol vásároltad.

www.genius.hu - hivatalos tech support (Szerviz cím és nyitvatartás a genius.hu-n a kapcsolat résznél) Válaszok is csak munkaidőben...

(#1498) lev2000


lev2000
csendes tag

Kedves Genius!
Az lenne a kérdésem, hogy a SW-HF 5.1 6000 v2 hangfal szettnél milyen újítást jelent a v2-es" jelölés? Ha jól tudom, akkor a 'régiről' hiányzott a "Stand-by" gomb, azaz csak a hátső főkapcsolóval lehetett kikapcsolni. Ez a probléma ki lett javítva a V2-ben?

Előre is köszi!

(#1499) GeniusHU válasza lev2000 (#1498) üzenetére


GeniusHU
aktív tag

Szia!

A V1 verzión volt stand-by, a V2 verzióról vették le.
Már csak ilyet lehet találni a polcokon.

www.genius.hu - hivatalos tech support (Szerviz cím és nyitvatartás a genius.hu-n a kapcsolat résznél) Válaszok is csak munkaidőben...

(#1500) lev2000 válasza GeniusHU (#1499) üzenetére


lev2000
csendes tag

Szia! Mi változott még ezen kívül?
Köszi!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.