Hirdetés

2024. június 2., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1551) GeniusHU válasza borsodika (#1543) üzenetére


GeniusHU
aktív tag

Az sajnos nemhiszem hogy nálunk lenne garanciás :(

Azt csak velük tudod lerendezni. Ezt a kábel kérdést megnézted?

[ Szerkesztve ]

www.genius.hu - hivatalos tech support (Szerviz cím és nyitvatartás a genius.hu-n a kapcsolat résznél) Válaszok is csak munkaidőben...

(#1552) GeniusHU válasza nyikoláj (#1544) üzenetére


GeniusHU
aktív tag

szerviz@genius.hu

Oda írj kollégámnak, Ő intézi az alkatrészeket.

www.genius.hu - hivatalos tech support (Szerviz cím és nyitvatartás a genius.hu-n a kapcsolat résznél) Válaszok is csak munkaidőben...

(#1553) borsodika válasza GeniusHU (#1551) üzenetére


borsodika
őstag

Megnéztem a kábeleket.

Kétféle vélemény van: az enyém és a helytelen.

(#1554) GeniusHU válasza borsodika (#1553) üzenetére


GeniusHU
aktív tag

PC-re van kötve? Más eszközzel is próbáltad? (dvd lejátszó pl)

www.genius.hu - hivatalos tech support (Szerviz cím és nyitvatartás a genius.hu-n a kapcsolat résznél) Válaszok is csak munkaidőben...

(#1555) borsodika válasza GeniusHU (#1554) üzenetére


borsodika
őstag

2 pc-n próbáltam.

Kétféle vélemény van: az enyém és a helytelen.

(#1556) GeniusHU válasza borsodika (#1555) üzenetére


GeniusHU
aktív tag

Akkor próbáld ki valami nem PC-n ;)

www.genius.hu - hivatalos tech support (Szerviz cím és nyitvatartás a genius.hu-n a kapcsolat résznél) Válaszok is csak munkaidőben...

(#1557) borsodika válasza GeniusHU (#1556) üzenetére


borsodika
őstag

A dvd-n is kipróbáltam az elöbb.

Kétféle vélemény van: az enyém és a helytelen.

(#1558) GeniusHU válasza borsodika (#1557) üzenetére


GeniusHU
aktív tag

A boltban is ki kéne próbáljátok.
Én látatlanban feladom.

vagy behozod ide, összerakod, mi meghallgatjuk és aztán viszed vissza.

www.genius.hu - hivatalos tech support (Szerviz cím és nyitvatartás a genius.hu-n a kapcsolat résznél) Válaszok is csak munkaidőben...

(#1559) #05700352


#05700352
törölt tag

Sziasztok,
Van egy Genius sw-5.1 3000 hangfalszettem és nem szól a mélynyomóm.
Szoktam játszani a Crysis Wars-al ami egy többjátékos játék és amikor a játék bejelentkezik és belép a netre akkor elmegy a basszus :(( de amikor lekapcsolódok a netről akkor visszajön. Na szóval egyszer játszottam és lefagyott a gépem játék közben, azóta nem működik a mélynyomóm, nem szól a basszus. Ha feltekerem max-ra a hangerőt és nem szól semmi zene akkor a mélynyomó membránja rezeg egy picit. A kérdésem: mi a baj, a számítógépen kell állítani valamit vagy technikai probléma? A garancia már lejárt pont aznap :((

(#1560) Teaway válasza #05700352 (#1559) üzenetére


Teaway
veterán

Hangkártya driver leszed és újra felrak.
Ha így se jó, akkor technikai probléma.

Nincs itthon csokid??

(#1561) Kokilla


Kokilla
csendes tag

Sziasztok!
Nos, kicsit idegesen, de reménykedve írok ide, hátha valaki tud okosat mondani a következő dolgokra:
Adott egy Codemasters F1 2010 játék. Ehez vettem egy Genius Speed Wheel 5 Pro kormányt. Telepítés, próba, már hiba. A kormány teszt oldalára klikkelve kiírta hogy shell, dlr hiba. (Bocs laikus vagyok kicsit, és nem jegyeztem meg a kiírást). Sebaj, biztos valami apró bibi, nem érdekes, irány a játék. Ráklik, elindul de mégse, kiírja hogy hibát észlel és leáll. Mi van???????? Újra, de az eredmény ugyanez. A játék, előtte tökéletesen futott!!
Oké, kormány usb ki, játék indít. Tökéletesen fut. Usb- be, indít, se kép se hang, dettó a felső kiírás. Ok. játék leszed, felrak újra, hiba ugyanez. Okosabb emberhez fordultam, mondja hogy talán az Xp-vel lesz gebasz mert régi lehet. Próba egy Win7-es laptopon: Játék, progi felrak, játék(a gép gyengesége miatt akadozva de fut. Kormány működik, tesztoldal is jön. Egybe a kettő is működik, akadozva de működik. Király, nem várt költségek, úgyis itt a kari, lepjük meg magunkat Win7-el. Okos emberem mindent lepucolt, újra telepített mindent, sok szar nélkül. Ma hazahozom a gépet, felrakom a játékot, kormányt. Indít, de dettó ugyan az a helyzet. Halk ba** meg, repülő bankók a fejem felett.

Nos! Valaki mondja meg nekem hogy egy ratyi laptopon miért működik, egy sokkal erősebb gépen pedig el sem indul kormánnyal a játék????????????????????????
Kormány nélkül tökéletesen fut.

Már minden kormány driverrel próbáltam, 6x újra felraktam de a jó .......................... istenért sem működik!

Nehogy valaki azt mondja hogy hiába vettem meg a kormányt, és a Win7-et is!

Alább pár adat:

Intel Core 2 Quad Q6600, 2400 MHz
2 GB DDR2-800 DDR2 SDRAM
NVIDIA GeForce 9600 GT (512 MB)
Ram 4GB - 3,25 Gb használható.

Ha több kel szóljatok.

Köszi a segítséget.

Kokilla

(#1562) GeniusHU válasza #05700352 (#1559) üzenetére


GeniusHU
aktív tag

hangkártya a gyanús.

hangfalat próbáld ki másik gépen és a te gépeden is próbálj ki másik hangfalat :K

www.genius.hu - hivatalos tech support (Szerviz cím és nyitvatartás a genius.hu-n a kapcsolat résznél) Válaszok is csak munkaidőben...

(#1563) GeniusHU válasza Kokilla (#1561) üzenetére


GeniusHU
aktív tag

Hol vásároltad?

www.genius.hu - hivatalos tech support (Szerviz cím és nyitvatartás a genius.hu-n a kapcsolat résznél) Válaszok is csak munkaidőben...

(#1564) Teaway válasza Kokilla (#1561) üzenetére


Teaway
veterán

Azt nem ártana tudni, hogy az összes USB portban ezt csinálja?

Nincs itthon csokid??

(#1565) GeniusHU válasza Teaway (#1564) üzenetére


GeniusHU
aktív tag

Ez egy jó kérdés :R
Meg én kipróbálnám nálunk is a gépét másik kormánnyal.

www.genius.hu - hivatalos tech support (Szerviz cím és nyitvatartás a genius.hu-n a kapcsolat résznél) Válaszok is csak munkaidőben...

(#1566) #05700352 válasza Teaway (#1560) üzenetére


#05700352
törölt tag

Sajnos így se jó, akkor maradt a technikai probléma. :((
Szerintetek mi lehet a baj?

[ Szerkesztve ]

(#1567) G. Dealer válasza #05700352 (#1566) üzenetére


G. Dealer
tag

Vidd be a genius.hu-s szervizbe, a bevizsgálás ingyenes ;)

(#1568) #05700352 válasza G. Dealer (#1567) üzenetére


#05700352
törölt tag

ÓÓÓ. az szuper, kösz :)

(#1569) cod2fan


cod2fan
csendes tag

hello.genius sw 5000-es hez a végfok panel mennyibe kerülne kb?

(#1570) cod2fan


cod2fan
csendes tag

és még annyi hogy a rendszer tökéletesen működik csak mélyet nem ad. elég lenne a végfok ic-t cserélni?Mert 1 ic-n látok sérülést,(konkrétan egy nagy lyuk van rajta) ami 3 egymás mellett van a középsőn.és a mélyhangszóró és a panel közé milyen kábel kell? mert nincs meg és szeretnék venni ,csak nemtudom milyen :( válaszod köszönöm előre is!)

(#1571) cod2fan


cod2fan
csendes tag

ja és azt nem írtam hogy a mélyhangszóró is gallyrament .

(#1572) Kokilla válasza Teaway (#1564) üzenetére


Kokilla
csendes tag

Szia!

Igen , sajnos mindegyik porton ezt csinálja. Kipróbáltam az összesen de mindig a leírt a vége.

(#1573) Kokilla válasza GeniusHU (#1563) üzenetére


Kokilla
csendes tag

Szia!

Az Ipon-nál vettem.

(#1574) Kokilla válasza GeniusHU (#1565) üzenetére


Kokilla
csendes tag

Én el is vinném hogy végre kiderüljön a turpisság!

Egyébként vettem egy másik játékot csak kipróbálás miatt (overspeed), és ez szintén nem indul el. Lehet hogy valami a géppel van?

(#1575) neokaaa válasza Kokilla (#1574) üzenetére


neokaaa
csendes tag

hali mindenki érdeklődnék hogy egy genius sw 5000 hangfal szettnek a center hangszórója mennyi be kerül? ha még lehet-e kapni egyáltalán

(#1576) Teaway


Teaway
veterán

neokaaa és Kokilla: csak hétköznap munkaidőben van itt a GeniusHU. Lehet hogy a két ünnep közt szünet van nekik.

Nincs itthon csokid??

(#1577) GeniusHU válasza cod2fan (#1571) üzenetére


GeniusHU
aktív tag

Szia!

Ilyen kérdéseket közvetlenül a szerviz@genius.hu címre küld légyszives. :R

www.genius.hu - hivatalos tech support (Szerviz cím és nyitvatartás a genius.hu-n a kapcsolat résznél) Válaszok is csak munkaidőben...

(#1578) GeniusHU válasza Kokilla (#1574) üzenetére


GeniusHU
aktív tag

Szia!

Hozd be holnap vagy csütörtökön és kipróbáljuk.
9-17ig bent leszek. Telefonszámom az adataimnál, hívj mielőtt jönnél.

www.genius.hu - hivatalos tech support (Szerviz cím és nyitvatartás a genius.hu-n a kapcsolat résznél) Válaszok is csak munkaidőben...

(#1579) GeniusHU válasza Teaway (#1576) üzenetére


GeniusHU
aktív tag

:R

Módosítottam is az aláírásomat. ;)

www.genius.hu - hivatalos tech support (Szerviz cím és nyitvatartás a genius.hu-n a kapcsolat résznél) Válaszok is csak munkaidőben...

(#1580) GeniusHU válasza neokaaa (#1575) üzenetére


GeniusHU
aktív tag

Szia!

Van ilyenünk, de erre kollégám tudna pontos választ adni.
Hívd fel a vezetékes számunkon, ő ma dolgozik. :K

www.genius.hu - hivatalos tech support (Szerviz cím és nyitvatartás a genius.hu-n a kapcsolat résznél) Válaszok is csak munkaidőben...

(#1581) Tyalis27


Tyalis27
csendes tag

Helló,lenne egy kérdésem.Karácsonyi ajándéknak kaptam egy SW-HF 5.1 5050es hangfalat,be is kötöttem,viszont a mélynyomó nem megy.Kábelek a a helyükön vannak,csak a mélynyomó nem megy.Mi lehet a probléma és hogy lehet orvosolni?Illetve valami oylasmit hallottam hogy a Gigabyte Dynamic Energy Saver is lehet a gondja?Ez esetben mit kell tenni?

Üdv:Viktor

(#1582) dudika10 válasza Tyalis27 (#1581) üzenetére


dudika10
veterán

Hangkártya driverben lesz a probléma. De mivel nem tudjuk milyen hangkártyád (alaplapod) van így nehéz többet mondani.

Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.

(#1583) Tyalis27 válasza dudika10 (#1582) üzenetére


Tyalis27
csendes tag

1 hetes Audigy handkártyám van,de mikor a sound optionsnál tesztelem a hangfalat,akkor megy a mélynyomó,de egyébként meg 1 hangot se tudok kicsikarni belőle

(#1584) Tyalis27


Tyalis27
csendes tag

Félreértések elkerülése végett az előző postomban a hangot a rezgésekre, a dübörgésre értettem:D

(#1585) dudika10 válasza Tyalis27 (#1583) üzenetére


dudika10
veterán

Keress valami olyan funkciót ami engedélyezi a mélynyomót.
Marha rég nem láttam már audigy drivert (szerencsére), halvány lila gőzöm nincs merre kell keresni, de van neki saját topikja. Mivel tesztnél tökéletesen működik a rendszered innentől már nem a Genius sara a hiba. :)

Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.

(#1586) Peety85


Peety85
csendes tag

Tisztelt Genius technikai segítség!

Olyan kérdéssel fordulnék önhöz hogy nemsikerül megfelelően csatlakoztatnom egy Genius Sw-HF5.1 4000-es tipusú hangfalrendszert egy usb-s creative sound blaster x-fi surround 5.1-es eszközhöz. Bárhogy csatlakoztatom valamelyik hangfal nem szól.
Esetleg van hozzá vmi olyan leirás, instrukció , esetleg kép ami segitségével megoldható ez a probléma vagy vmi kábelt kell vegyek hozzá, vagy kompatibilitási probléma van? Már több napja szenvedek vele és eddig senkinek sem sikerült rájönni mi lehet a gond.

Segítségét előre is köszönöm.

Üdv,
Szabó Péter

Peety85

(#1587) Kokilla válasza Teaway (#1576) üzenetére


Kokilla
csendes tag

Szia Teaway!
Köszönöm hogy szóltál!

Sejtettem a dolgot de sajnos én meg a leg lehetetlenebb időkben jutok a gépemhez.

Ez van, így jártam. :D

(#1588) Kokilla válasza GeniusHU (#1578) üzenetére


Kokilla
csendes tag

Szia Csaba!

Előre is köszönöm a segítségedet!

Az a helyzet hogy az asszony miatt kicsit korlátozott a szabadidőm erre a hétre. :(((
(rá is kell egy kis időt szentelni nem lehet mindíg csak jáccani :DD

Ha neked is megfelel, (munka miatt) jan. 5-től 7-ig terjedőleg vinném be a cuccost.
Mindenképp szólók előre ha tudok pontosabbat.

Üdv: Kokilla.

(#1589) GeniusHU válasza Tyalis27 (#1584) üzenetére


GeniusHU
aktív tag

Bizonyos hangkártyák a SUB-CENTER kimenetet felcsereélik, ezért tűnik úgy hogy nem jön hang a subból. A csomagban nem volt egy olyan 10cm körüli jack apa-anya kábel?
Azt dugd rá a hangfal sub vezetékére és úgy dugd be a hangkártyába.

www.genius.hu - hivatalos tech support (Szerviz cím és nyitvatartás a genius.hu-n a kapcsolat résznél) Válaszok is csak munkaidőben...

(#1590) GeniusHU válasza Kokilla (#1588) üzenetére


GeniusHU
aktív tag

Szia!

Csak nyitvatartási időben tudunk ezzel foglalkozni. :K

www.genius.hu - hivatalos tech support (Szerviz cím és nyitvatartás a genius.hu-n a kapcsolat résznél) Válaszok is csak munkaidőben...

(#1591) GeniusHU válasza Peety85 (#1586) üzenetére


GeniusHU
aktív tag

Elsőnek próbáld ki hogy egy MP3 lejátszót dugsz rá egy bemenetre és így meg tudod szólaltatni párossával a hangszórókat. HA így szólnak, akkor kösd össze a PC-vel és a hangkártya tesztelő varázslóval próbáld ki hogy sorban megszólaltatja-e a hangszórókat.
Ha ott nem szól valami, akkor vagy rossz helyre dugtad, vagy a hangkártyád nem tudja az 5.1et (régi alaplapi hangkártyáknál szokott ilyen lenni, ilyenkor egy külön hangkártya vásárlás a megoldás). Ha így sem jó, akkor menet vissza garanciába.

www.genius.hu - hivatalos tech support (Szerviz cím és nyitvatartás a genius.hu-n a kapcsolat résznél) Válaszok is csak munkaidőben...

(#1592) Zanik


Zanik
addikt

Üdv!

Egy olyan problémával fordulok hozzád, hogy karácsonyra kaptam egy egér+billentyűzet kombót egy rokonomtól, egész pontosan egy SlimStar i820-at, ám valamiért az egér (Traveler 900) két nap után elkezdett furán működni. Iszonyatosan lassan és akadozva halad csak kurzor, a ioCentre beállítások jónak tűnnek, szóval nem hinném, hogy szoftveres a gond, a billentyűzettel sincs gond, és egy másik usb-s egér is hibátlanul működik. Nem tudom mi okozza a problémát, és neten sem találtam utalást hasonló problémára. Ti tapasztaltatok már hasonló hibát Genius bill+egér kombóknál?

u.i.: észrevettem még, hogy az egér érzékelőjének vörös fénye vibrál, az eddigi egereimnél pedig mindig folyamatosan világított, nem tudom, hogy ez jelent-e valamit, de gondoltam megemlítem.

Előre is köszi a segítséget.

[ Szerkesztve ]

Origin/Steam: PaJKoS PSN: PaJKoS82

(#1593) wildies


wildies
csendes tag

Üdv!

Lenne egy Genius sw5.1 rendszerem és az egyik front oldalam egyszerűen nem szól,(csak arra dugva hangsugárzót nagy hangerőn vmi nagyon halk hangot lehet hallani) , panelon semmi fizikai nyom, nem füstölt, nyák nem látszik át/megégve nem látszik hogy bármi is elpukkant volna, sőt előzmény nélkül történt az egész.Tudnátok vmi távsegítséget vagy be kéne vinni?Másodsorban olvastam hogy párszáz forintos megoldás lenne az, hogy bekapcsoláskor ne pukkanjanak a hangszórók, ebbe tudtok segíteni, vmi kapcsolási rajzzal, vagy késztermékkel?Előre is köszönöm.

Wildies

(#1594) GeniusHU válasza Zanik (#1592) üzenetére


GeniusHU
aktív tag

Szia!

Apróbb gondok lehetnek csak szerintem.

1., Nézted az egérben az elemeket? Ki is kell mérni, nem elég az a szó hogy új volt.
1.35V alatt már simán csinálhat ilyet.

2., Nézd meg az egér optikájánál hogy nincs-e valami szösz beragadva a mélyedésbe, az is csinál ilyet.

Ha a vibrálást arra érted hogy megfordítod az egeret és akkor csökken a fénye és villog, az természetes. Érzékeli hogy nincs az asztalon és így nincs alatta felület.

3., Ez notebook? Azon az oldalon van az usb-be dugva a vevő ahol az egér is van?
Próbáld meg az egérhez legközelebbi usb-re dugni és hogy úgy van-e változás.
Ha nincs, akkor próbálj kicsit úgy egerezni, hogy legyen közvetlen rálátása az egérnek a vevőre.

Kb ennyi hirtelen, remélem ezekből lesz valami válasz.

www.genius.hu - hivatalos tech support (Szerviz cím és nyitvatartás a genius.hu-n a kapcsolat résznél) Válaszok is csak munkaidőben...

(#1595) GeniusHU válasza wildies (#1593) üzenetére


GeniusHU
aktív tag

Szia!

Ha tekergeted a hangerőt, akkor sem szólal meg a hangszóró sehogy?
Hangerő poti gyanús nekem nagyon.

www.genius.hu - hivatalos tech support (Szerviz cím és nyitvatartás a genius.hu-n a kapcsolat résznél) Válaszok is csak munkaidőben...

(#1596) Zanik válasza GeniusHU (#1594) üzenetére


Zanik
addikt

1. Az elemek a gyárilag csomagoltak, nem gondoltam hogy gond lehet velük.

2. Feltűnő koszolódást nem láttam az optikánál, de majd megnézem közelebbről.

A vibrálás viszont nem a szokásos, a felület hiányát jelző villogás, hanem egy folyamatos, magas frekvenciás vibrálás, kb. egy nagyon gyorsan villogó stroboszkóphoz hasonlítható, kivéve hogy nem sötétül el teljesen a fény, de látható, hogy nem folyamatos, és olyankor is fennáll, mikor az egér az asztalon van (belátni alá valamennyire, és látszodik, hogy akkor is vibrál a vörös fény)!

3. Nem notebook, asztali gép, a piko receivert próbáltám már több usb-foglalatba (hátlapi és előlapi usb-ben, és usb hosszabbítóval az asztalon), és mindegyik esetben fennállt a hiba.

Egyelőre megpróbálom az elemcserét ill. ellenőrzöm az optikát. Viszont ha azzal sem oldódik meg a dolog, akkor valószínűleg kénytelen leszek oda visszavinni, ahol vették nekem.

Origin/Steam: PaJKoS PSN: PaJKoS82

(#1597) GeniusHU válasza Zanik (#1596) üzenetére


GeniusHU
aktív tag

Asztali gépnél érdemes lenne egy usb hosszabbító kábellel felhozni a vevőt az asztalra.
Bár amikor az asztalon van akkor nem kellene villognia.
De mindenképpen meg kell próbálni másik elemmel is, hiszen egy "új" elem is lehet régebbi, mivel mire Kínából ideér, polcon áll és megveszik simán eltelt közben jópár hónap.

www.genius.hu - hivatalos tech support (Szerviz cím és nyitvatartás a genius.hu-n a kapcsolat résznél) Válaszok is csak munkaidőben...

(#1598) Zanik válasza GeniusHU (#1597) üzenetére


Zanik
addikt

A receiver-re való rálátással szerintem nincs gond, mert mind írtam 2 napig működött, és a billentyűzettel sincs gond, csak az egérrel. Megnézem a koszolódást, és veszek bele új elemeket, hátha. Viszont ez a vibrálás akkor is aggaszt egy kicsit, mert én nem láttam még így működő optikai érzékelőt. Mindenesetre köszönöm a segítséget!

Origin/Steam: PaJKoS PSN: PaJKoS82

(#1599) GeniusHU válasza Zanik (#1598) üzenetére


GeniusHU
aktív tag

Igen, a villogás nem tűnik jónak.
Ha elemcsere és a tisztítás nem okoz megoldást, akkor indulhat a garanciális ügyintézés.

www.genius.hu - hivatalos tech support (Szerviz cím és nyitvatartás a genius.hu-n a kapcsolat résznél) Válaszok is csak munkaidőben...

(#1600) tomgabor


tomgabor
senior tag

Sziasztok!
Szeretnék venni egy Genius hangfalat, de melyiket?
PC lenne 5.1-el rádugva, PS3 és Xbox360 sztereóba. A távirányítóval lehet váltani a bemenetek között is?
[link]
vagy [link]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.