Téma összefoglaló:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] Olcsó USB WiFi AC adapter
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Üdvözöllek!
Az első kérdés amelyre a Gearbesttől eddig nem kaptam értelmes választ a következő lenne:
Elveszíti a szállító a nekem küldött csomagot.
Miért nem adják vissza a pénzemet, mert nem teljesítették az adás-vétel rájuk eső részét?
Miért nekem kell az elvesztésre biztosítást fizetni, aminek fejében ők újra küldik?
1. Amíg nem kapom kézhez az a Gearbest tulajdona.
2. Neki van szerződése a szállító céggel, aki elvesztés esetén kárpótolja őt, mert amit kifizettem még az ő tulajdona. Nekem nincs közöm az ő szerződésükhöz.
3. Abban az országban ahol engedélyt kaptak a kereskedésre, a fogyasztóvédelmi szabályozás és a polgári törvénykönyv szerződéses jogviszonyra vonatkozó szabályai szerint minden huzavona nélkül a pénzt vissza kell adnia, mert az újraküldés esetén a hosszabb idő miatt érdekmúlás esete is fennáll. Nem vagyok köteles újraküldést elfogadni.
Tehát röviden, miért nem adják vissza a pénzt, ha a szállító elveszti a csomagot?
[ Szerkesztve ]